Sziasztok! Eladóvá sorba kerül az autóm, egy Rover 25,1.4 benzin, 84 LE, 2000-es évjárat. Először itt hirdetem meg, mert szeretném ha jó kezekbe kerülne. Legfőképp alkatrésznek ideális,de sok foglalkozással vizsgáztatható is lehet.
Amik korábban cserélve lettek:
-Hosszbordàs szíjak, 5 és 3 bordàs:
2017.05.20., 161450 km
-Féltengely gumiharangok:
2017. 06.01., 161540 km
-Vàltó olaj: 75W-90, API-5
2017.06.10., 161874 km
-Mororolaj+szűrő:
2017.06.10., 161874 km
-Gyertyàk:2017.08.25.,163250 km
-Hàtsó fékpofàk: 2017.12.12., 165630 km
-Hátsó kipufogódob: 2018. 06.25., 168695 km
-Olaj+olajszűrő: 2018.06.30., 168720 km
-Szelepfedél tömítés:2018.06.30.,168720 km, (betekintés miatt kellett cserélni, nem szivárgott)
-Levegő +pollenszűrő:2018.07.09., 168.873 km.
-Olaj+szűrő:2019.04.21.,173.765 km
-Fékolaj csere: 2019.06.25., 174.524 km
- Uj akkumulátor: 2021.01.
Az autóban gyakorlatilag minden működik. Klíma, elektromos ablakok, elektromos tükör, csomagtér ajtó vezetékek javítva, tehát ott is minden rendben a hátsó ablaktörlővel együtt. Futómű rendben van.
Amiket viszont javítani kellene és tudomásom van róla. :
-Teljes küszöb csere mindenképp, mindkét oldalon. Ezen kívül sárvédő íveket is javítani kellene, plusz az oldalán is van rozsda. Ezen kívül a napfénytető keret, amiben az üveg van, szintén elrozsdásodott, nem tartotta rendesen a gumi tömítést és ez miatt beázott. Én csak körbe ragasztottam. Nem egy jó megoldás, de én igazából nem használtam, tehát nem akartam kicserélni az üveget a kerettel. Viszont működni működik ez is. Motor nem a legszebben szól, legfőképp a hidrotőkéket lehet hallani, de valószínű mást is cserélni kellene, de én nem jöttem rá mi lehet. Néha nehezebben indul ha olyanja van. Ettől függetlenül működik, és soha nem állt meg, soha nem hagyott cserben. Nem folyik sem a motorolaj sem a víz, és nem is fogy. Váltó olaj nagyon enyhén szivárog valahol. 2019 vége óta csak 100 as benzint tankoltam bele, mivel nem találtam meg egyértelműen hogy mehet e bele az újfajta ócska benzin. Beltér nem a legszebb. Üléseket ki kellene takaríttatni, de jó állapotúak. Vezető oldali ajtó kárpit felül elengedte magát. Váltó szoknya külső műbőr része foszlott. Pár izzót kellene cserélni a műszerfalban, mert a ledesek nem bírják sajnos.
Pár apróság beépítésre került az évek folyamán. Van bent egy feszültség mérő és egy dupla usb töltő, ezen kívül nappali menetfény, ami nagyon jól néz ki, viszont csak saját felelősségre lehet használni.
Az autóban természetesen benne van a katalizátor, és csakis azzal együtt, tehát egyben eladó. Az ár ennek fényében, és a 4 gyári alufelni miatt csak minimálisan alkuképes. Ezek már magukban majdnem ki is adják az összeget, a kocsi szinte csak ráadás. Csakis adásvételivel eladó! Az autó Gyöngyösön tekinthető meg egyeztetett időpontban, pl a Tesco parkolóban. Jelenlegi km óra állás : 180 000.