Keresés

Részletes keresés

Brenko Creative Commons License 2008.05.07 0 0 180

ment a valasz... mar inkabb csak pest megyenek mondhatom. de nem mentem messzire. igy viszont van helyem is. Szoval csepel szigeten vagyok nagyon kozel csepelhez :)

Előzmény: vpe5 (179)
vpe5 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 179
HELÓ

írtam mailt ebook ügyben
***********************
BP-i vagy? ha igen, vmikor megbeszélhetnénk ki mit tud vállalni a projektből.
Előzmény: Brenko (178)
Brenko Creative Commons License 2008.05.07 0 0 178

ezt mar en is eszrevettem anno, de most hetfon amikor szakadt az eso akkor direkt figyeltem es valoban. Jobb volt az auto hangja es erezhetoen jobban huzottminden sebesseg fokozatban. Meg nem neztem utana de valahol regen azt hallottam meg a direkt viz befecskendezesrol, hogy nem jo mert korrodalja a motort...

Egyebkent ez a vizes rendszer mar csak azert sem elkepzelhetetlen mert ott vannak a nitros rendszerek. az mondjukbrutalisabb meg dragabb is de a lenyeg ugyan az szerintem... szoval mikor epitunk at kollektiven egy par autot? :) A fizika meg a kemia sajnos nem all tulkozel hozzam viszont szeretek barkacsolni es elszant is vagyok :))

Előzmény: ferencdeli (165)
ferencdeli Creative Commons License 2008.05.05 0 0 177
Akkor lassan összegyülünk egy páran! Én is benne vagyok!
Előzmény: Brenko (176)
Brenko Creative Commons License 2008.05.03 0 0 176

most talaltam ra teljesen veletlenul a water4gas-ra utana meg erre a forumra. ezek a temak engem is nagyon erdekelnek. Ha lesz egy "Ingyen energia barkácsolása" topic talalkozo akkor en is szivesen reszt vennek mint lelkes halgato! :)

 

egyebkent sikerult mar valakinek osszerakni a water4gas-t. erdemes megvenni az ebook-ot? Vagy ha mar valakinek +van akkor nemi HUF ellneben nem kuldene at?

 

udv

Gyuri

Előzmény: vpe5 (162)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.27 0 0 175
azt nem állítottam bár nem lehetetlen
Előzmény: Atis57 (174)
Atis57 Creative Commons License 2008.04.26 0 0 174
Szia!
Te fém sziliciumból--vagy kvarchomokból tudsz egykristályos sziliciumot csinálni ?
mert én egyikből sem..
Előzmény: ferencdeli (173)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.25 0 0 173
Napelem házi gyártása sem olyan ördöngős, csak macerás sok ismeretet igényel költséges és a mínőség is megkérdőjelezhető!
Előzmény: fassenkugel (171)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.25 0 0 172
2008 jan. 1. től nem röhögnek ki:

rmr.hu/?q=node/47

Előzmény: Törölt nick (168)
fassenkugel Creative Commons License 2008.04.25 0 0 171
csak arra akartam utani, kb annyi eselyed van napelem hazi gyartasara mint fuzios reaktorera.
Előzmény: ferencdeli (165)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.24 0 0 170
A törvény kötelezi rá, de csak ha a megfelelő szabványoknak illetve nagyságnak megfelelsz, nyugodtan kérdezz rá ez így van!
Előzmény: Törölt nick (168)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 169
jó hogy te is benne vagy a taliban viszont szeretnék mondani valamit : ne offoljuk szét a beszélgetést nem ide tartozó siránkozásokkal ...stb...

ha van egy ötleted mondd meg menniybe kerülne és aztán gondolkodunk a megvalósításán, lehet, hogy tudok pénzt/ismerősöket szerezni, de ne olyat mondj hogy 100milla kéne mert az nem fog menni, ha megcsináljuk és nem műxik akkor be kell látnod hogy tévedtél, ha műkszik akkor továbblépünk, szóval ne pörgessünk lejárt lemezeket hogy multik így meg úgy mi szegény magyarok , csúnya kormány meg csúnya multik... stb... úgy érzem túl vagyunk már az ovodán
Előzmény: Törölt nick (168)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 167
örülök hogy te is nyitott vagy
nem légből kapott dolgokról kell beszélni, nyitottnak kell lenni , perszem mindenkinek más benyomása van a világról, ezt meg kell érteni,
élőben hatásosabb a beszélgetés, sokminden érthetőbb ami a fórumon nem jön át
Előzmény: ferencdeli (165)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.24 0 0 166
okés, adjatok tel. számot emailben, email címem publikus,
vállalom a szervezést , BP-Veszprém útvonalon járkálok ide-oda, bár máshol is okés, írjátok meg hogy kinek hol és mikor lenne ideális a tali, hétvége, szabadság... stb-stb...
Előzmény: Törölt nick (163)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.24 0 0 165
Én szívesen találkozom bárkivel és beszélgetek bárkivel, de nem légből kapott dolgokról. Tény: A nedves esős időben a kocsim kevesebbet fogyaszt, jobban húz. A víz tehát valahogy energia plusszt ad. Mivel az ilyen orgon, piramis stb energiában erősen kételkedem, magyarázatot kerestem. Fizikait, Kémiat , tudományosat, stb szerencsére van, csak utána kell nézni. Tény: A napból én is tudnék ingyen energiát kihozni, még akkor is, ha panelban lakom, legfeljebb bérelnék egy tanyát! Ráadásul az áramszolgáltató kénytelen átvenni törvényi kötelezettsége van rá. Képzeljétek el, hogy 10000 ember összefog és vesz 100000 forintért napelem táblát. Az alföldön forgatókkal rendszerrel telepítjük, és van egy 1.000.000.000 Ft-os beruházásunk amely 20-40 évig termeli nekünk az energiát. Ha a tárolás problémáját is megoldanánk, akkor nagyon magas áron a csúcsidőben tudnánk eladni erre a légsüritős eljárás tűnik legalkalmasabbnak. A baj ott van a gondolatmenetben, hogy ebből az 1 eMFt-ól egy év alatt lehet 20% hasznot is hozni a jelen gazdasági kilátásokkal is, csak akkor éhező embereknek kell romlott élelmiszert osztani és aztán drága gyógyszerekkel meggyógyítani stb. (Kis túlzással, de a gondolat szerintem érthető)
Előzmény: fassenkugel (164)
fassenkugel Creative Commons License 2008.04.24 0 0 164
hat igen. bar azt tudod hogy minden relativ XD
Előzmény: ferencdeli (160)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.24 0 0 163
Én benne vagyok!!
Előzmény: vpe5 (162)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 162
szia

Ezt melyik szakirodalomból vetted? esetleg bővebben van róla szó?
mit szólnál egy hármas találkához? Pekula , Te meg én
Előzmény: ferencdeli (150)
vpe5 Creative Commons License 2008.04.23 0 0 161
Sziasztok

valószínű hogy vízgőzbefecskendezés esetén a benzin-lev. keverék tökéletlen égése miatt keletkező CO (szénmonoxid) és víz reakciójából("vízgázreakció") képződő H2 gáz elégése nagyon segíti a folyamatot valószinű azáltal hogy a H2 gyorsabban robban mint a sima benzin-lev. keverék. talán ez is hozzájárul a fogy. csökkenéshez.
Előzmény: Törölt nick (149)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.17 0 0 160
Mostanában azon gondolkozom, hogy lehetne jobb hatásfokkal átalakítani házilag a hőenergiát villamos energiává. Valami könnyen megkonstruálhatóra gondoltam, a tetőn házilag gyártott napkolektor, a pincében fix hőmérséklet a kettő között működne egy hőenergi gép amely áramot termelne akkuba, belátom, hogy a napelem könnyebb de ha valaki megmondja hogyan csináljak házilag napelemet, akkor nyert, Ez sem tűnik könnyebb útnak!
Atis57 Creative Commons License 2008.04.14 0 0 159
Szia!
Házi üzemanyag cellát csak a Conrad-nál láttam vmi 10W-s ban.
ha érdekel Fénykapu 2,45X pontjai ... nem tudni csnált -e valaki otthon --habár Pt és Va nem mindenkinél fordul elő--még munkahelyen sem...
Előzmény: ferencdeli (158)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.14 0 0 158
Hát igen. Ez itt egy eléggé "rázós" téma akkor már inkább üzemanyagcella, tényleg házilag rakott már össze valaki? Milyen a hatásfoka, részletes leírás?

Amúgy a hőenergia van aránylag ingyen, hiszen a napból ezt elég jó hatásfokkal nyerhetjük, csak tárolni átalakítani kellene jobb hatásfokkal házilag!
Előzmény: Atis57 (157)
Atis57 Creative Commons License 2008.04.14 0 0 157
szia4
ettől 1X úbben -de drágábban :
magnézium rúd a villanyboylerhez+ ecetsav --nagy mennyiségű H2-t ad
a 2kW-os aggregátort is elviszi a hidrogén magában -de 1óra üzem kb 3000Ft.
Előzmény: Törölt nick (155)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.14 0 0 156
Te is ilyen piramis hívő vagy? Te láttad már ennek kísérleti bizonyítékait, vagy csak ennyi időd van, hogy bedőlsz az ilyeneknek! Ennyi erővel vihetnék magammal némi vizet, amelybe időnkét beleszóratok egy kis fémport, és már fejlődik is a hidrogén, de ez mennyivel környezetbarátabb olcsóbb, ha az így megtermelt hidrogént 30% körüli hatásfokon hasznosítom? Közben meg gyártom a magnézium, nátrium... oxidot!
Előzmény: Törölt nick (155)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.12 0 0 155

 Irtam ,hogy kevés a gázfejlődés,de csináld utánam ha akarod.

 Tölcs fel egy edényt SiC-al ,öncs hozzá: nátron és káli lug oldatot a töménység rád van bizva.bugjál bele nikkelezett fém szita elektródát, kapcsolj rá 24v egyenáramot 5 percre,utána az elektródákat ki is veheted.Még egy honap mulva is fejlődik gáz.

 Ja és takard le egy üveg lappal a párolgás miatt.

 A hidrogén tárolás problémája csak üzlet, az autóban közvetlenül kell átalakitani a vizet. Meyer megoldotta, megis halt!!A viz tárolásába nincs üzlet.

 Még annyit,(már egyszer valahová leirtam) az elektróda alakja is befojásolja a vizbontás hatásfokát, nem csak az áram fajtája és milyensége .Szerintem valamilyen fémpor + elektrolit a vizbontás jövöje . Márcsak a felület miatt is.

 

 Érdemes lenne kipróbálni egy piramisban bontani a vizet. Minusz 20C fokon nem fagy meg benne a viz.Mi történne a külömböző módszerek kipróbálásakor

 Lenne még ötletem csak pénzem nincs kipróbálni .

Előzmény: ferencdeli (154)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.11 0 0 154
Hát nem tudom te hogy bontottad a vizet, de azért szívesen utánad csinálnám aztán a fejlesztett gázzal tunkolnám az autómat mellette mehet a víz is, hogy jobb legyen a hatásfok. De hogyan tároljam az autóban, a fejlesztett hidrogént? A víz felbontása azért sarkalatos kérdés, mert az akkumulátorok nagyon nehezek fajlagosan a hidrogénben több energiát tudnál tárolni kisebb tömeg mellett. Nekem azért érdekes, mert aránylag kis átalakítással a hidrogént bevezethetem az égéstérbe, és benzin helyett máris elektromos energiával megy az autó. Ennek nagyon sok hátulütője van persze. Igazából ki kellene dobni a benzin motort és elektromosat beépíteni.

Ha ingyen energiát akarunk, akkor a napot kell befognunk!
Előzmény: Törölt nick (153)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.11 0 0 153

 A kazánban nincs lerakódott koksz, legfeljebb korom , nem a kéménybe fejlődik a hő hanem a kazánba ,ott a hőtől válik szét a viz és gyulad be. Megint csak az arányokon van a hangsúly.

 Megkellene kérdezni egy tűzoltót,hogy nagy  fajhőjű,nagy mennyiségű anyagok oltásakor miértnem jó és miért kevés a viz oltani. Ahol nincs zárt tér és nincs koksz.

 

 w.w.w. indavideo.hu/videó/A_sós_viz_eg

 Érdemes megnézni,valószinü több energia kell a vizbontáshoz mint ami keletkezik,de megint egy uj módszer!?

 Egyébként bontottam úgy vizet,hogy csak a beinditásához kellett áram kb 5 perc.

 Utána addig fejlődött gáz amig kinem száradt az edényem.Igaz a folyamat lassu volt.

Még egy módszer:Google keresőbe: égő viz  ,katt..

 Igaz ez is elektrolizis csak megint máskép.

 Engem nem lehet meggyőzni az ellenkezőjéről,biztos van egyszerűbb módszer a vizbontásra.Én próbálkozok tovább.Valaki előbb utóbb rájön egy egyszerű módszerre, és nem feltétlenül a haszonszerzés fogja vezérelni.

 Egy módja van az új és rendszer forgató dolgok elterjesztésének a nagy nyilvánosság és nem az önzés.

 

 Üdv:pekula.

Előzmény: ferencdeli (152)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.10 0 0 152
Ott a lerakódott koksz elégetéséről lehet, szó! Mármint a kazánoknál. Egyébként a motorodat is biztosan hűti a vízgőz is lévén sokkal magasabb hőmérsékletű a blokk ráadásul, ha elolvastad amit írtam akkor az is egyértelmű miért segít ez.

A hatásfok a befektetett és a hasznos teljesítmény/munka hányadosa, tehát ha a hatásfok nő, akkor kevesebb üzemanyag kell ugyanakkora távolság megtételéhez ergo a fogyasztás csökken.

A benzin gőzeiben ég el a legjobb hatásfokkal, a vízgőz befuvatásával, vagy víz-vízgőzzé alakításával ezt a gőzfejlődést lehet segíteni, javítja az égést. Öreg szakik mondták nekem, hogy ha lehet választanom, hogy egy üres vagy teli benzintartályt hegesszek, akkor mindig a telit válasszam, ami persze vicc, de jól mutatja a jelenséget. Gyerekkoromban próbáltam gyúlékony anyagokat meggyujtani, azt hittem a benzin nyer, mekkorát tévedtem! Eloltotta a gyufát!! Egy ideig nem értettem, aztán egy kísérlet alkalmával meggyőződtem róla, hogy a gőze mennyire ég :)
Előzmény: Törölt nick (151)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.10 0 0 151

 Akkor mitörténik a kazánoknál (mozdonyoknál), mitől emelkedik a teljesitmény.

  Miért ég él a gőz izzó koksz fölött el vezetve.Ezt viszont nem én találtam ki.

 

 Ha elég magas a hő és elég kevés (ideális mennyiségű) a gőz akkor teljesitmény növekedés lép fel.

 Helyesbiteném amit irtál nem ahatásfok nől hanem a fogyasztás csőkken 15%-al. Szerintem nem ugyanaz.

Én a motoromba nem vizet hanem gőzt fuvatok,tehát nem hüti a hengert,benzin gőzt olyan mértékbe mint a viz porlasztás. (buborékoztató)

 Ha nem csalás ,márpedig hiszek a szememnek:Grof Spanyol Zoltán vizplazma előállitója.

 Amit az oroszok elloptak, 1dl vizzel 1 óráig hegesztenek. " ha nem önreklám az egész"

 

 

Előzmény: ferencdeli (150)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.09 0 0 150

A négyütemű motor esetén a hatásfok kb 30% ezt 15%-al megemelni az még mindíg csak 35% -os hatásfok. Ezt nem nehéz elérni. A jelenség legegyszerűbben így értelmezhető:

A négyütemű Otto-motorban a sűrítési ütem végén a hőmérséklet 400 celsius és a nyomás 16 bar körüli. Az ideális benzin-levegő keveréket ekkor meggyújtva az elég (nem robban, mint ahogyan sokan helytelenül mondják), és az égéskor felszabaduló hő a gázokat terjeszkedésre készteti. A probléma akkor áll elő, ha túl magas a sűrítési ütem végén a hőmérséklet, mivel ekkor a keverék nem a gyújtószikra hatására, hanem önmagától gyullad meg. A lángfront sebessége jóval nagyobb, mint normál esetben, ez a kopogásos égés. Ha a hengerbe víz kerül, akkor az a sűrítési ütemben gőzzé fog alakulni. Ehhez azonban hőt von el a környezetéből, vagyis a benzin-levegő keveréktől és a dugattyú-hengerfej-henger egységtől. Az eredmény: a gőzzé válás hűtő hatása miatt a keverék nem éri el az öngyulladási pontot, az égés csak a gyújtószikra hatására indul meg. További előny, hogy a víz a gőzzé válás pillanatában az esetleg még nem tökéletesen porlasztott benzingömböcskéket is szétpukkantja. Ez azért érdekes, mert a benzin tökéletesen csak gőzeiben ég el, ami a gömböcskék felületén van. Minél kisebbek a gömböcskék, annál jobb az égés. A hevített gőz 12-szer akkorára tágul, mint az ugyanannyi hővel hevített száraz levegő, tehát nő a nyomaték. A kiáramló gőz a motorban és a kipufogórendszerben lévő kokszlerakódást pucolja.
További előny, hogy az égési folyamat lassításával az effektív középnyomás (amitől a nyomaték függ) úgy növelhető, hogy közben a csúcsnyomás csökken! Ez csökkentett terhelést jelent a hajtókarcsapágyaknak. (Ez egyébként hallható is, a motor elcsendesedik, amikor megkapja a vizet). Ha a vizet nem becsorgatjuk, hanem nagy nyomáson beporlasztjuk a szívócsőbe, akkor a víz már a beszívott levegőt is hűti, amivel nyári hőségben javíthatjuk a töltési viszonyt (a hidegebb levegő sűrűbb).
A vízbefecskendezés hátrányaként jelentkezik, hogy az Otto-körfolyamat csúcshőmérséklete csökken, ezért az ideálisan működő motor csúcsteljesítménye elméletileg szintén csökken, azonban a vízgőz nagyobb tágulása miatt ez nem lép fel, ráadásul az égést lassító és hűtő hatása miatt az előgyújtás biztonsággal növelhető, így a teljesítmény nemhogy csökken, hanem nő. 

 

Természetesen nem saját kútfőből, hanem szakirodalomból!

 

Ebben az esetben tehát szó sincs a víz "elégéséről" Nincs plussz energia, csak hatásfokjavítás!

 

Vélemény??

 

Előzmény: Törölt nick (149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!