Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan12 Creative Commons License 2021.03.19 0 0 166393

A loero kerdessel nem ertek egyet. Ha hazafele csqk egyszer forgatom le es csak a kettest akkor is elmeny egy ilyen eros auto.

 

Az, hogy nem szukseges az oke, de hogy felesleges...

Előzmény: canonfan_448 (166390)
bajan12 Creative Commons License 2021.03.19 0 0 166392

Hosszu automatazas fel eve megint kezi valtos kocsim van, es van benne bugi, de az automata jobb (mar a jofajta automata). Mondanam, h a kovetkezo az lesz, de az nem (mar epul), de az azt koveto biztos megint az lesz.

 

 

Előzmény: zgi521 (166391)
zgi521 Creative Commons License 2021.03.17 0 1 166391

nekem eszembe nem jut kézzel váltogatni olyan szépen teszi a dolgát az automata :) ,ha tehetem SOHA többet nem kell manuális váltóval autó.

 

többen megtették a csopiban,  könnyen pótolható akinek lételem a kormányváltó, vagy a távolságtartó automatika pótlása, ha az van becsípődve.

 

nagyon szép a bordó metál is, én a helyedben keresnék raktári példányokat, némi kompromiszummal ,de nagy árréssel  gazdagodva. :)

 

 

Előzmény: canonfan_448 (166390)
canonfan_448 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 166390

Miért lenne játszó autó? :)

Maximum annyiban értek egyet, hogy ha van egy ilyened akkor jobban vigyázol rá. (Alfa, szép, jó, drága stb...)

 

Nekem a Bravo is bőven elég a családnak, bár a gyerekeim most vannak abban a korban amikor a tieid masszívan amortizálták a belteret. :DDDDD

Szóval azért abban egyetértek, hogy egy Giulia esetén ez: probléma lehet. :)

480 literes csomagtartója van a csajnak, Bravónak mennyi is? 400 ? (kis túlzással)

Tudom, most az RS-el hasonlítottad össze - de az nem érdekel. :)))))))

 

Mondjuk 280 ló az teljesen felesleges egy napi használatban lévő kocsiba, ez egyértelmű. Nem tudsz vele mit kezdeni, persze ha MCI-t megkérdezed, lehet mást fog mondani.

Lehet a 200 jobb választás lenne, és akkor nem törném össze 1 év alatt.

 

Szóval a benzines 280 lovas = Veloce, az mondjuk most akciósan plusz felnivel, szép fényezéssel azért karcolja a 14 milliót.

Az alapváltozathoz veszel egy jó fényezést (metál bordó nem választható, pedig ez abban kéne!), viszont kormányváltót sem kérhetsz hozzá.

Ahhoz meg kell venned a Super-felszereltséget, az meg megint kb 12 milla. (akkor már inkább a Velocse)

Előzmény: -carcass- (166381)
-carcass- Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166389

Hogy mi miért annyi, azt lehet sejteni, a Teslának jó a pr-ja és a jövő úgy tűnik ebbe az irányba mutat.

Már a világban.:-)

Itthon, elnézve a morális állapotokat szerintem inkább a lovaskocsi, ökrösszekér, szürkemarha irányba tartunk.

Előzmény: zgi521 (166386)
zgi521 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166388

like :)

Előzmény: gambl-R (166384)
zgi521 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166387

gondolom! :)

Előzmény: alázógyík (166383)
zgi521 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166386

Pont arról van szó manapság sajnos egy 500e kerül annyiba, mint egy közepesen felszerelt Giu.  Egyszerűen nem is értem, a kotvány 3 alkatrészes villanymotort hogy is tornázták fel ilyen árra?

 

Én biztosan nem adnék érte ennyi pénzt.  Nekem a Tesla is messze van a Giu -tól, vagy bármelyik benzines társától, pedig tetszetős.  Nekem olyan, mintha mindneki meghülyült volna, és ennyi pénzt ad az elektromos xarokért. :) A gyártók meg röhögnek a markukban.

 

Félreértés ne essék támogatom a fejlődést, a zöldülést de az átlag magyar mikor vesz majd e. autót? 20 év múlva?

 

 

Előzmény: -carcass- (166385)
-carcass- Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166385

Mondtam én mást egy szóval is? ;-)

Csak tovább adtam amit mondtak. De az is csak egy vélemény.

Belül az RS azért egy szinttel lejjebb van, bár az is élhető.Ha a logika mentén megyünk, akkor RS, ha van zsé sz@rásig, akkor jöhet a Giulia.

Mielőtt kitör az Etna - egy percig nem vitatom, hogy a Giulia jobb. Nyilván másik ligában játszik, a célcsoport is más. Az egyik alsó közép, a másik már inkább felső kategória. Azt is elhiszem amit írsz, szóval engem nem kell meggyőzni.

---

Bárhol, itthon és külföldön.

Ugyehogyugye, villantani jó mi? ;-)

Előzmény: zgi521 (166382)
gambl-R Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166384

Én is, bár sosem vezettem egyiket sem. :) 

Előzmény: alázógyík (166383)
alázógyík Creative Commons License 2021.03.12 0 0 166383

Minden szavaddal egyet értek. :)

 

Előzmény: zgi521 (166382)
zgi521 Creative Commons License 2021.03.12 0 2 166382

Mesterem :), ne vicceljünk már a két autó nem egy liga. Az olasz sokkal frissebb fejlesztés, nézd meg az Ackremann futóművet, Brake by wire fékrendszert, a karbon gardánt, az alu karosszéria elemeket stb.. stb.. és akkor a csomitartóról beszélünk. ne már :)  (nekem egyébként semmi bajom vele)

Egy Golf méretű (sem) fostalicska villanyautó áráért olyan verdát kapsz ,amilyen jót az életben nem gyártanak többet -sajnos. Ezzel az autóval minden méter álom, és nem csak nekem aki vezetem, annak is aki utánafordul az utcán. Bárhol, itthon és külföldön. A Hungárián a taxis elismerően biccent át, pedig csak a kisebb, egyszerűbb téli felni/gumi van fent. :o 

 

Szerviz? OAH ba járok , mint a Bravoval is. Semmivel sem drágább az éves szervize. (a nejem ecoboost Fiesta éves szervize több tízezerrel drágább, azonos munkafolyamatnál is!!)

Tedd meg, hogy egyszer gurulsz vele 15 métert (és a saját véleményed osztod), nekem az első tesztnél ennyi elégvolt, hogy tudjam megérkeztem és szóba sem jöhet más. (pedig a kalapban volt A4, 3-as, JAG a szegmensében)

 

Píc! :)

 

Előzmény: -carcass- (166381)
-carcass- Creative Commons License 2021.03.11 0 0 166381

Ez de jó volt...Vinjo hogy nyomta Művész úr piroskájának. :-D

---

Ixi azért volt gyengébb, mert valami cső meg volt repedve nála...

---

Röviden annyi, hogy az egy kiváló játszó autó, a 280 ló elég durván elviszi. Erős vasat akart, erősebbet mint az RS (volt neki korábban több RS is, ha jól emlékszem három). A családban normális családi autó is van, így ezzel lehet szórakozni meg villantani, de pl. a hely belül kisebb, a csomagtartó kb dísznek van. 

A minőség hibátlan, az élmény szintén, megy mint a vadkan, a szerviz nem olcsó, kb. csak akkor ajánlott, ha van másik autó, ami betölti mindkettő feladatát. Belül az RS azért egy szinttel lejjebb van, bár az is élhető. Ha a logika mentén megyünk, akkor RS, ha van zsé sz@rásig, akkor jöhet a Giulia.

Hirtelen ennyire emlékszem, nem most beszéltem vele, még valamikor február elején.

---

Nekem is van pár, Vinjo, Ixi, Canonfan és a tiéd is megvan. Annyira sikerült a mostani telefonba átvinni a névjegyeket, hogy egy sor a régiben maradt. :-)

Előzmény: seewer (166380)
seewer Creative Commons License 2021.03.11 0 0 166380

Na, és mi lett az eredmény? Canonfan korábban járt nálam. Beszéltünk róla, kellene összehozni egy találkozót a régi tagokkal. Neki is van néhány tag elérhetősége. Érdekes, ha jól emlékszem IXI szénnétuningolt verdája volt a leggyengébb.:)))

Előzmény: -carcass- (166379)
-carcass- Creative Commons License 2021.03.10 0 0 166379

Canonfan, beszéltem a kollégával RS vs Giulia ügyében...

Előzmény: canonfan_448 (166372)
vinjo Creative Commons License 2021.03.10 0 0 166378

Ígérem, nem árulok majd semmit. :-)

Előzmény: gambl-R (166235)
Rigo35 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 166377

Jófogás hirdetés megadta a választ.Le van véve egy hengerfej, nincs szelepdekni,vezérlést is bontani kellene levételhez.Ez igy itthon felejtős.

 

Előzmény: Rigo35 (166376)
Rigo35 Creative Commons License 2021.03.02 0 0 166376

Üdv.

Bravo-grande T-jet bütyköstengelyhez hogyan férni hozzá?? Olaszék nem raktak ugymond szelepfedelet.Mit hogy kell levenni hozzá?Régóta figyelem,mintha szárazon futna a bütyök.Járó motornál sem látom hogy feljutna a nyomás.Mobil 1ESP  0w40el van töltve.Remélem nem lesz rendszerdugulás(miért is).Amugy minden klappol.

 

 

-carcass- Creative Commons License 2021.02.06 0 0 166375

Az igazinak kék a színe és szürke a tekerő. Ócska hamisítvány, ne vedd meg! ;-D

Előzmény: zgi521 (166374)
zgi521 Creative Commons License 2021.02.06 0 0 166374

@Carcass

 

Tipo tablet eladó 🤦🏻♂😀

zgi521 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166373

Drukkolok! :)  én is szerettem volna, ha megmarad a Bravo a nejemnek, 5 évesen ~50k volt benne, de akkor nem akarta.  maradt a szívó 1.4 Grande -nál, mert az piros volt és az ővé.. vhol persze megértettem. most utólag néha sopánkodik, "lehet jó lett volna". azóta persze megbékélt az ecoBoost Fiestával, szerencsére ez nem piros! :)

 

Előzmény: canonfan_448 (166372)
canonfan_448 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166372

Maglássuk, nyár előtt úgysem lesz ebből semmi.

Addig még van idő bőven, kipróbálni stb...

De a Bravo is maradna, megkapná asszony a Mazda 2 dízel helyett. (aminek pusztulnia kell) :PPP

Előzmény: zgi521 (166371)
zgi521 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166371

pedig, ha rászánod magad a nagyobb 35W -os bixenont ki ne hagyd. két okból kifolyólag, egyrészt van kormányzáskövető funkciója, (nem az ami a sarkon befordulva felkapcsol, az egy külön LED sor a búrában! az is van) olyan, mint régen a Citroen Elise -ben..  :) a kormánymozgást leköveti a projector, másrészt nagyobb tempónál le-fel emelgeti a fénycsóvát. baromi jól ki megvan csinálva.

 

https://youtu.be/qJzMZNSArB4

 

 

az újakban az adaptív tempomat is jó, annak aki nem szeret elől menni.. :)

 

 

Előzmény: canonfan_448 (166370)
canonfan_448 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166370

Az alap is automata, mindegyik benzines az, a QV-t lehet rendelni most csak manuálissal (is).

A többi ok, ezért írtam legalább 10,7-et mert felni az kell rá, meg metálfény is. Kipufogót le***rom. :)

Kormány váltókar még jópofa, viszont az csak Super-től rakatható bele... a többi cucc, bixenon meg vezetéssegítő hülyeségek nem kellenek.

 

Mindenkinek mások az igényei... nekem a Bravóban is van tempomat pl, sosem használtam. (1x kipróbáltam milyen amikor működik, soha többet nem kapcsoltam be) :P

Előzmény: zgi521 (166368)
-carcass- Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166369

OK, meggyőztetek, nekem is kell egy ilyen. :-)

Vagy egy RS. :-D

---

Viccet félretéve:

Ez abból is eredhet, hogy a Giulia terveit az utolsó pillanatokban dobta vissza a vezetőség, hogy mégis inkább hátsókerekeset szeretnének, és így nem maradt idő kellőképp kidolgozni, de akkor sem kéne azt éreznie bárkinek, hogy ez valójában nincs befejezve.

Nekem szinte csak ilyen emberekkel van dolgom...

---

Egyébként besz@rás micsoda filozófiákat kreáltok itt a vas köré. :-D

zgi521 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166368

itt egy link, aminek az alján szerepel az 2018 -as alapár és a szalonból kiguruló ára is. pedig ez nem a legmagasabb felszereltség.

(a super megvan dobva az egyébként egyik legszebb felnivel, radarokkal, nagy xenon, navi, sötétítés, piros féknyereg, ilyenek)

mindig csalóka egy behívógató (akár Szabó féle) hirdetés, az valszeg nem automata, nem metál,  16 -os felni, egy kipuff stb..

 

https://www.autonavigator.hu/cikkek/igy-lehetne-kerek-giulia-2-0-benzin/

 

sztem ma sincs másképp. :(

Előzmény: canonfan_448 (166366)
zgi521 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 166367

az emissziós kvóta büntetések miatt olcsóbb biztosan nem lesz, egyrészt.

másrészt eltűnnek (vagy nagyon drágák lesznek) a foszilis üzemanyaggal gyártott alsó és közepes autók,

marad felső szegmens az árai emelkedésével.. igazán luxus lesz az egyéni mobilitás.

 

sztem azon utolsó generációk közé tartozunk, akik egyáltalán akarnak vagy birtokolhatnak saját autót.

a srácaimon sem látom már azt a nagy akarást, hogy autót szeretnének fenntartani. (vezetni igen, de az összes ódiuma nem hiányzik nekik)

Előzmény: canonfan_448 (166366)
canonfan_448 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 166366

Benzineseket megnéztem megint.

1 azaz egy darab van 8 misi alatt (7,89m), ez egy 3,5 éves kocsi.

Az összes többi 9 és 10 millió felett, és egyik sem 2020-as Giulia.

 

Itt nem arról van szó mennyire tartja az árát, hanem hülyék a hirdetők.

Ezeket ennyiért nem lehet eladni egy 10 milliós zsírúj, konfigolható faceliftes mellett. (szerintem) 5 év garival(!)

És egyik sem Veloce vagy hasonló felszereltség.

 

Te vennél 8 és 9 millióért használtat (több évest), 5 év garis, konfigolható zsírúj ellenében? (10 millió huf)

Ha fél év múlva 14 lesz az alapmodell ára, akkor valamit tudnak. :)

Előzmény: seewer (166365)
seewer Creative Commons License 2021.01.28 0 0 166365

Nézem én is az árakat. Nem igazán esett be az ára annak ami nem volt nagyon törve. 5 misi a lélektani határ az alap, legöregebb modell esetében. Keresett használtan is jól tartja az árát a korábbi modellekhez képest...

Előzmény: canonfan_448 (166364)
canonfan_448 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 166364

Minden annyit ér amennyiért el lehetne adni.

Ezeket a Giuliákat nem lehet 8 és 10 között eladni. (a HA-n lévő 10 milla alatti benzinesekről van szó)

Nem fogja senki megvenni, mert az új 5 év garival 10 misi.

 

Előzmény: zgi521 (166363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!