Amiről én írtam az szó szerint középen szét volt vágva,aztán mindenféle betét nélkül függőlegesen összehegesztve.Nem arra gondolok mikor a hegesztőnek van hivatalos engedélye és dokumentációt is mellékel munkájához. Nem hisztiztem semmit sem,csak leírtam azt amitől hánytam. Mert nekem megmutatták aknából.
Levágni mindnek a kezét! Láttam 'ADR'-es üzemanyagszállítót modjuk egyszerűen Bács megyében ami új tartányt kapott és kivettek a gyári alvázból egy hetven centit flexel,aztán hegesszük mán'össze. Aztán valaki feljelentést tett,másnap végleg kivonták a forgalomból hál'Isten. Viszont ez a fülke meg az első fotómű nem egy lestrapált lehet.
Még az is javítható csak nem hivatalosan, elvileg ilyen jellegű sérülést nem szabad javítani ám sokan nem tudják, hogy a lakatos emberek sokszor nagyon ügyes kezekkel rendelkeznek.
Őt már nem fogod. Pedig belül is rendben volt a fülke.Régen a Volánok intézték el a jó állapotú selejteket/alváz kétfelé vágva/,nehogy már a rohadt maszek megvegye. :(
Sajnos ez a sors vár minden féltve őrzött kocsira. Mert jöhet egy egzisztenciális megingás vagy rosszabb esetben egy haláleset és ezek a tényezők az ügyek döntő többségében nem a jó irányba fordítják a szeretett veteránok életét.
Bonci épp az ez évben náluk landolt veteránokat mutatja. Ez a sárga Fiesta erősen ismerősnek tűnik, mintha sok évvel ezelőtt doca fórumtársunké lett volna. A szín, a láthatóan hosszú állás ellenére is szépen megmaradt állapot és az üléshuzat legalábbis gyanúra ad okot. Úgy emlékszem, ő nagyon szépen és alaposan felújította, talán úgy is fogalmazott, hogy messze-messze a bármikor várható értékén felül. Aztán nagyon hirtelen adta el, ha jól emlékszem, szinte fillérekért. Pár év rendeltetésszerű használat talán még megadatott neki. Ma már nagyon ritka darabok lettek ezek is.
Meg azt is, hogy mindenkit elhajtanak a fenébe, illetve vicces árakat mondanak bármire, amit neked kellene kiszedni, de inkább elhajtanak, mert nekik ez akkor se érné meg.
Nekem is. Megvettek ezek a kocsik. Persze más tészta, ha ezeket napi szinten kéne működtetni. Akkor nem vállalnám már, még az én kicsit újabb hobbi Skodám gondjai is nyomasztanak.