Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2019.09.14 0 0 35402

Igen ravan írva a hengere hány ccm

Előzmény: A-p (35401)
A-p Creative Commons License 2019.09.14 0 0 35401

Sziasztok! A motor megbontása nélkül el lehet valahogy dönteni a Rotax motorról, hogy 125, vagy 150 ccm?

Köszi!

Norbi2016 Creative Commons License 2019.09.02 0 0 35400

Van rajta skála közepén, alsó negyednèl és a piros előtt. Azért mert nincs rairva, hány fokos a víz, még egy szintre be kell állnia, és nem fel alá járni tettem bele új termosztátot és most közepén áll terhelesen is 

Előzmény: Szere28 (35398)
remete004 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 35399

Ha jó a szelephézag mégis gyenge és durrog a motor, akkor a szelep esetleg mástól nem zár jól. Feltételezve, hogy a gyújtása rendben van ez is lehet.

Előzmény: agria11 (35396)
Szere28 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 35398

Üdv!

Ez nem igy müködik h holl kéne állnia. Mivel semmilyen skála nincsen rajta. Ha nem forr akkor jó. Egyébként ha meg kicsáncsi vagy holl nem jó forrald meg a vizet a motorban és látni fogod h holl nem jó. Nem kell drasztikus dologta gondolni. álló helyzeten kicsit emelt alapjáraton járatni kell ugy h nincsen kivan huzva a venti csatija. Nem egy szakszerü dolog de máshogy nem ki derithető mivel ahony leo annyi féle képpen mutatja a vizet. 

Udv!

Előzmény: Norbi2016 (35397)
Norbi2016 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 35397

Sziasztok. 250ccm leonak hol kell állni a víz órájának? Nem forr fel de a piros előtt van 2 centivel

agria11 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 35396

Igen azt néztem 0,1 a szívó és a kipuff 0,15 de msot tettem bele másik ac-t majd kiderül.

 

Előzmény: Szere28 (35395)
Szere28 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 35395

Szelephezag jo? Mert ha nem az is tud ám ilyen gondot okozni h kicsit rátart a szelepre. 

Előzmény: agria11 (35394)
agria11 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 35394

Szereztem másik üzemanyag pumpát így most tesztelek. 

De amit megfigyeltem hogy mikor lassítok és majdnem meg állok csak nagyon aprókat de durrog vissza a kipufogó.

Teljes tanácstalanság :(

Előzmény: agria11 (35393)
agria11 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 35393

Én is erre gondolnék csak az a furcsa hogy ezeket akkor csinálja ha nagy gázon megyek és visszaengedem és újra húznám neki.

De lehet olyan hogy leragad az ac? De ami feltűnt hogy a fogyasztás elég sok 4,8-5l 

Előzmény: Szere28 (35392)
Szere28 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 35392

Pedig ez eléggé benzin gondnak tűnik. Elszegényedik a keverék és azért tud ám durrogni nem kicsit. Hiába van a karbiban benzin az álló helyzetben nézted. Terhelésen kellene nezni. Igaz akkor meg nem lehet. 

Előzmény: agria11 (35391)
agria11 Creative Commons License 2019.08.06 0 0 35391

Üdv

 

Remélem újra tudtok segíteni mint ex Leosnak. :)

Kértem máskor is már segítséget 200-as Beverlyvel kapcsoltban.

Sajnos egy random hibáról lenne szó van hogy nem jön elő 400 km-en keresztül van hogy 20 km-em múlva előjön.

A probléma az hogy mikor megyek  huzamosabb ideig nagyobb tempóval és vissza engedem a gázt akkor a motor befullad és durrog, ha akkor gázt húzok vagy fullad tovább vagy megy simán megy tovább minden gond nélkül.

Ha le is áll akkor rögtön újra indítható, néztem a karbiból nem fogy el benzin.

Ami új benne benzin puma (ez rossz volt) a vákum nem ereszt át, új gyertya és új trafó van benne.

Valakinek valami ötlete nagyon meg köszönném mert már alig merek vele elindulni.

 

Köszi :)

Szere28 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 35390

Van bizony. A 250es ülést nem lehet a 125-150 rakni. Akkor mind a kettőből volt szélesebb kényelmesebb ülés a típus gyártás vége felé. De közben is volt kisebb változás. Röviden ennyi.

Előzmény: attila9631 (35389)
attila9631 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 35389

Üdvözlet! 125, 150, 250 leonardó ülései között van eltérés? /méret, felfogatás,.......stb!/ Köszi!

depi vol.2 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 35388

figyelj, az szép dolog, hogy szeretnéd megoldani, de akkor legalább próbálj meg olyan emberrel nekifogni, aki már látott ilyet. Itt kicsit is számítanak, nem atomfizika, de nyomatékkulcs, spéci metódusok előfordulhatnak.

De ha úgy véled, hogy nekivágsz, akkor nosza, youtube-on van sok videó, azok alapján alapvetően el lehet indulni, persze ez még nem szerelés, csak gyakorlás.

Előzmény: Olaszhuh19 (35386)
Szere28 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 35387

A Google a baratod és Youtube is. Rengeteg szerelesi video. 

Előzmény: Olaszhuh19 (35386)
Olaszhuh19 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 35386

Azt tudom hol keresem de nem tudom mit nézek mik az eltérések!?

ateeska Creative Commons License 2019.07.14 0 0 35385

Hááát, inkább ne szedd szét :) Ha ezeket nem tudod, hogy hol keresd:) 

Előzmény: Olaszhuh19 (35384)
Olaszhuh19 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 35384

Kicsit lajikusabban:) szet szedem csak mot keresek es nézek?

Szere28 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 35383

Variator és a szíjat néznem meg.

Előzmény: Olaszhuh19 (35382)
Olaszhuh19 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 35382

Sziasztok azzal a problémával szembesultem hogy lassabban megy a motorom az egyik naprol a masikra 80 a max de 110 tudot! Valakinek van ötlete?  2000 leonardo 250cc 

Szere28 Creative Commons License 2019.07.03 0 0 35381

Lehet igy én sem tudom.

Előzmény: Szilárd Sziklai (35380)
Szilárd Sziklai Creative Commons License 2019.07.03 0 0 35380

Amúgy van melette egy másik Leom . Az tökéletes annak az alaktrészeit használom most donorként.

Ha a féket behuzom és gázt adok a problémás gép felpörög de utána egyből le is dadog. Nem áll le de ha teljes gázon tartom a kezem dadog és puffan hozzá a kipufogó. Ha visszaengedem jár alapjáraton. Terhelés nélkül gond nélkül kiforog. Miután bemelegszik annyira járóképes hogy sik terepen elinduljon de 40 ig alig megy. Utána kezd megindulni. Igy szerintem a fofuvoka ok és szerint is a membrán is jó mertagas fordulaton jol megy. 

Előzmény: Szere28 (35379)
Szere28 Creative Commons License 2019.07.03 0 0 35379

A henger diagnozis jó. A torpanás diagod már nem jó. Nem a membrántol függ h torpan e lenn. De lehet attól még szar a membrán benne. Én a karbit nézném meg ujra meg a hajtás láncot azon belül a variot.

Előzmény: Szilárd Sziklai (35378)
Szilárd Sziklai Creative Commons License 2019.07.03 0 0 35378

Sziasztok!

Segítséget kérnék hozzáértőtől, mert nincs már semmi ötletem.

Adott egy 150-es ejtőtartályos Leo. Vákuum-os pumpa jó benzint kap alapjárat van. Gázra elsőre felpörög majd betorpan durrog puffog. Alapjáratra visszaengedve megy szépen. Probáltam másik membránnal ugyanaz. Másik karbival jó volt. Régi karbit kipucoltam másik alapján behangoltam. Még mimdig torpan kicdit de ha amint átküzdötte magát a torpanáson (20-40 km/h) utána megint húz és 110-ig meg se áll. 

Kartercsövet le kellett húznom, mert hordja az olajat. A légszűrő is tiszta olaj volt. Én henger kopásra tippelek és szerintem alacsony fordulaton nincs elég szivóerő a suber megmozditásához.

 

Előre is köszönöm!

Szilárd

Joci2101 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 35377
Köszönöm. A szelepeket szerencsére nemverte össze.
Szere28 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 35376

Udv!

Ha elszakadt a lánc akkor ott nem csak lánc csere lesz. Hanem hengerfej is meg szelep mert igencsak össze tudnak érni. Láncot meg bárhol vehetsz tele van vele a net. A google ba berod h leo lánc és már jönni is fog. Egyébként ki lehet cserélni blok szétszerelés nélkül is. 

Udv!

Előzmény: Joci2101 (35375)
Joci2101 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 35375
Üdv. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy aprilia leonardo 250 es em és sajnos elszakadt a vezérműlánc. Esetleg egy két ötlet a cserére, motorblokk szétszedése, széthúzása nélkül gondolom a cserélye nem lehetséges. Vagy esetleg egy két olyan oldalt tudnátok e nekem mondani ahonnan tudnék rendelni hozzá alkatrészt. Köszönöm előre is.
depi vol.2 Creative Commons License 2019.06.06 0 0 35374

ezek a tuning alkatrészek neked jelentenek valamit alapvetően, eladáskor egy olyan motort kell pénzzé tenned, amit a szerelők utálnak (helytelenül, mert a 250-es blokk sokkalta jobb a rotaxnál szerintem), de ez egy 20-onéves technika, szerkezet. Külföldön szétbontották már őket, idehaza és keletre meg a kispénzűek játékszere, amivel nincsen baj, de eljárt az idő felettük.

 

Szerintem max, de nagyon max 300k körül lehet, egyébként egy jó állapotú 250-esért (természetesen rendszámozva) olyan 200k a max, én úgy gondolom. 

Előzmény: omegaplayer (35372)
Szere28 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 35373

Mind a többi leoje a használt motoron. Amit betoltál pénzt soha nem fogod viszont látni. Ezekkel megcélozhatod a felsőbb árkategóriát de ne remenykedv. A lúzerek és az semmiért elvinek fognak hívni leginkább. Öregek ezek a motorok a legfiatalabb is 15 éves. Még a hírük sem jó. 

Udv!

Előzmény: omegaplayer (35372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!