Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Üdv. Helló mindenkinek.! Sok kérdéssel fordulnék ahhoz aki már csinált ilyet! Gazba 1.9tdi motor.! A motor se gyárin szeretném beépíteni. Mit kellene cserélnem, és mire ahhoz hogy nyerjek néhány lóerőt? Én Krézi adagolóra gondoltam 11 es elemmel egy gtb 2056 vzk turbóra, 502 es csúcsokra? Milyen úton haladok? Javítsatok ki ha valamit elnéztem, és érdekelne hogy mekkora és milyen átalakításokkal jár ez? És még a váltó illetve a kuplung érdekelne! Milyen kuplung a megfelelő? Melyik elég erős, és milyen váltó? Bmw 5ös szériát hallottam mert ahoz egész olcsón , és VAN közbetét! Esetleg merre lehet találni? Még Lenne kérdésem, de egyszerre ennyi elég.! :) Ha valaki tudna segíteni vagy tanácsot adni, vagy kijavítani, az megköszönöm!! Üdvözlettel!!
Nem az alvázon való felfogatás miatt nem lép. hanem azért, mert a hídnál a két szilent/rúd nem enged. De lehet azt is "okosítani". :) Viszont nagyon masszív megoldás. Amúgy rakhatsz nyugodtan gl-t is, egy rendes autónál annak a zaját már nem hallod! :) :)
Köszi! Lépni nem fog, itt van két g vitara, nevet nem írok de sok versenyen ott vannak a profi kategóriában mindegyiken ilyen megoldás van és azt mondják elég, mert gl szemet szerettem volna rakni vagy gömbcsuklót :)) Csak az nagyon "fémesen" keményen csatlakozik akkor az alvázhoz.
A PEMÜ-ben az általános "színkód" fekete, piros, kék, zöld. neked a hídhoz a pirosat ajánlanám, de max. a kéket. az alvázhoz elég a piros. Viszont ne várd el tőle, hogy lépni is fog az autó. ez a futómű megoldás nem arról híres, ha meg még merevebb szilenteket is teszel bele, az meg főleg nem segít. Meg lehet esztergálni, de nem egyszerű, mivel elég puha. Ha olyat veszel, amiben furat van "gyárilag" akkor fel tudod húzni tüskére. csináltam már egy párat! :) :)
Köszi ez már egy tapasztalat! Majd valószínű fel kell hívnom azt a céget mert ott nem szín szerint van írva hanem keménység szerint, itt pedig a színről olvasok , csak hogy az milyen keménységnek felel meg az a kérdés :)
Én először poliból kemény szilentet esztergáltattam mert excenteres betétet tettem bele, hogy emelés után is helyén maradjon a futómű. Az nem volt részemről jó megoldas mert a panhard csövét nyakban le is törte kis idő után. Patroldokitól rendeltem 1pár puha(kék) szilentet és inkább csináltam állítható panhardot hozzá. Azóta most köszöni jól van.
Most nézelődtem a neten, poliuretán szilent, aztán rájöttem hogy olyan anyagot lehet venni, egyetemes esztergán talán meg is lehet munkálni, az pedig van itthon, kérdés hogy jó-e ez a szilent és jól gondolom-e?
Sziasztok! Panhard rudat szeretnék csinálni, az anyagok már megvannak az erősségével nem lesz baj, de azt nem tudom milyen szilenteket rakjak a végeire. G merci panhardra fog hasonlítani tehát a híd felöli végén két szilent, a másik végén pedig eddig gömbcsuklót szerettem volna de lehet azt is úgy kéne megoldani mint a g-n. Persze tudom megkéne venni a merci szilentjeit de szűkös a keret ( ha nem lenne az akkor vennék g - rudakat). Valakinek hátha van tapasztalata honnan érdemes beszerezni a szilenteket, milyen más autóé lenne még megfelelő, előre is köszönöm!
Eladó egy teljesen új Gaz66 csörlő gyári állapotban gyári kötéllel. Hozzá adok egy törött házast amiben a hajtómű teljesen ép. A törötthöz nagy átmérőjű dob lett gyártva, hozzá a kapcsolóköröm is jár. Ár: 59.000Ft a kettő együtt Tel.:30/397-04-63
33as gumihoz 4.5 inch emelés ajánlanak a szakik. pirate4x4.com-on van pár leírás képekkel, angolul, álltalába 3 karosra csinálják de pl rough country árul ugynevezett long arm suspension kit -et na ez kb olyan mint a pl a G-mercikben a hosszpanhardos megoldás csak a felső szemek a gyári helyen vannak és álithatok a felsö karok meg van keresztpanhard is. ja: roughcountry.com
Van egy felesleges 240- cmhosszú Unimog kardánom. 6csavaros, keveset használt, jó állapotú keresztekkel, asszem hátsó adaptert hajtott. Ha érdekel valakit! Pest Megye.