Ha bárki (akár egyszerű szalagmunkás is) olyan újítást, ésszerűsítést tudott javasolni, amelynek eredményeképpen a gyártás 1 perccel lerövidült, állítólag kapott egy kocsit jutalmul. Ingyen!
Dr. Horvát Sándor az Óbudai Egyetem professzora valóban nem dicsekedett Galamb József tanulmányi eredményeivel, de arról beszélt hogy Németországban(talán még Franciaországban) is dolgozott több helyen, csak azért hogy tapasztalatokat gyűjtsön. Törekvő, önmagát megvalósítani akaró fiatalember volt, aki kiválóan rajzolt szabad kézzel is és ennek köszönhette hogy Henry Ford kiemelte, majd rábízta a T-Ford tervezését. A Ő tervei alapján készült el a mai automata váltók őse és a zárt vízterű hengerfej, A T-Ford volt sokáig az első, a legnagyobb darabszámban készült sorozatgyártású autók között. Egyedül a Bogár tudta +előzni a listán sok évvel később. A szalag rendszerű gyártást is tervei alapján vezették be előbb a Fordnál, később más helyeken is. A Fordson traktorok is az Ő keze munkáját dicsérik.
Ezekből is látható, nem mindig a legjobb tanulókból lesznek a legkiválóbb tervezők, mérnökök, valami más, valami egyedi különlegesség is szükséges hozzá.
Akkor végképp nem értem miért volt a MÉH telepen annyi ép szerszám, Valószínűleg a többi az olvasztóban végezte, mert már pakolták is a konténerbe az apró vasakat.