Azt -vélhetően- nem villáskulcsra találták ki, hanem (megfelelő falvastagságú és anyagminőségű) dugókulccsal kezelhetik! Gondolom én. És a sorozatgyártás így -minden bizonnyal- könnyebb?...
A későbbi szerelhetőség meg (általában) nem érdekli a gyártókat! :-(
A Fordnak meg az a mániája, hogy a csavar átmérőjével megegyező laptávolságú hatlapot tesz a csavarjaira. Igen elmés dolog egy M10-es csavart 10-es villással húzgálni.
Ha a jobb oldalon levő gumírozott akármi egy okulár, akkor lehetne színképelemző is, amivel elektromos mikro ívet húznak a fém felületéhez és a színkép alapján állapítják meg az ötvözőket. Talán...
Sok bitkészlet csak addig jó, míg nincs mélyen egy lyukban az az átok csavarfej. Volt már mikor nagyon vékonyfalú réz csőből kellett hosszabbítót csinálni, tipikusan teleszkóp antenna anyagából.
Régi szép idők! Amikor még az volt a legnagyobb bajom, hogy a 100-as skodám AC pumpájának három db M8 rögzítőanyájából gyárilag(!) a két felső 13-as, az alsó 14-es kulcsnyílású volt. Először. Ha jól emlékszem a "renitens" anyát egy horganyzott "salgó" anyával cseréltem ki, mert az volt kéznél :)
http://www.neatorama.com/
Januárban megszaporodnak nálunk a fura csavarhúzókat kereső érdeklődők, ezért most a gyerekjátékokat és konzolokat ajándékozók (vagy kapni vágyók) figyelmét szeretnénk felhívni arra, hogy mikkel szembesülhetnek a közeljövőben.
Két évvel[...] Bővebben!Tovább »
Igen, ez szívás. Be kell áldozni valami egyéb szerszámot és miniflexszel elköszörülni... A kocsim rendszámvilágításánál ötágú sliccelések vannak, hogy rohaggyon meg, aki kitalálta...
Ha jól emlékszem, a legdrágább bit 80 forint volt. A beérkezés pedig másnap.
Annyira nem lehet SOS a hajsütővas, a szendvicssütő stb. Persze volt már, hogy én is a tűreszelőt köszörültem méretre. Mert az a hajszárító tényleg sürgős volt.