Csuklónál van WL cég jel, nyomtam neki Pszotmeg megkell probálni, majd küldjél mintát, meglátjuk. az ablak kihúzás engem is érdekel a fogashoz feltétlen.
Természetesen a megfelelő szigetelésről is gondoskodunk, valamint a kihúzóvágány külön tápegységet kap irányváltó kapcsolóval, és a peronok melletti rész le lesz szigetelve, kapcsolható lesz a forgalomirányítás egyszerűsítése végett.
Én is így voltam a Csufival, úgyhogy ha legközelebb lesz hozzá hangulatom (sajnos eléggé elhanyagoltam szegényt az elmúlt fél évben) akkor át kell alakítsam a csuklószerkezetet, úgyhogy ő már valószínűleg a hurokban fog közlekedni.
A kihúzóval egyébként nem titkolt szándékom az, hogy a villamosokat megpihentessem, és irányt is válthassanak néha, bár ehhez nem értek anniyra, de valószínű hogy nem tesz jót nekik, ha 8 órán keresztül folyamatosan egy irányba mennek egy kiállításon...
Ó, köszi, hogy gondoltatok rám! Majd kiállításon megyek koptatni a kihúzót! :) Sajna mikor csináltam az iparit, nem gondoltam, hogy szűkebb íveken is el kell mennie. A gyári 760-as ívre (meg egy picit szűkebbre) lőttem be...
Roco és Piko flexi vágányt használtam, a lehető legkisebb ív, nagyjából megegyezik az R1-gyel, nem akarok hülyeséget mondani, mert pontosan nem tudom ,hogy mennyi de kb 450mm az átmérője, minden gyári villamos elmeg benne.
Nagy bánatomra sajnos M.VIII kolléga iparija nem veszi az ívet, de az ő kedvéért csináltuk a kihúzóvágányt (remélem rzt olvasni fogja)...
Kihúztam az ablakkeretek gumikédereit feketével, drótból kapott fémkeretet is, az ajtókba is tettem osztást. Kifestettem az indexburákat, a vonókészüléket, felszereltem a viszonylatjelzőket, a pályakotrót, életmentőt, kapott világítást elöl-hátul. Még egy pár apróságot megcsinálnék rajta, a tetőt átfújnám (túl "műanyag"). Mivel "spórolós" a hajtása (csak egy hajtott forgóváza van, hátul) tettem bele nehezéket, és egy tapadógyűrűs kerékpárt. Kicsit tetszetősebb lett, kéne rá WL matrica, meg pályaszám. FVV 1100 olvtárs járműve amúgy.
Tramvaytagon idén 1 Euróért,de szombaton is lehetett kapni a "Tradicionális Karácsonyi Wiener Linienes" Bolhapiacon. U1,U2,U4 volt ( utóbbiból,vagy 3-4 fajta is,de nekem csak ez a tipikus zöld tetszett)