Már motoros, halling "K" hajtás van alatta, nagyon szépen megy vele. Kellett reszelni a fém öntvényből, hogy 9mm -re lehessen csökkenteni a nyomtávot, mert gyárilag csak 12mm-re csökkenthető.
Apropó! Karlsplatzon nézegettem a vitrinben a kiállított modelleket,és észrevettem,hogy az "U" ami kivolt téve,eltérő volt az eddig árusítottaktól.Ajtók nemvoltak kihúzva feketével,elől egy ovális alakú mélyedés volt a viszonylatjelző helyett,és az ajtó felett narancssárgával kivolt húzva egy kis lámpa.A pályaszáma 2027 volt,de a szokásos WL logó rajtavolt a kocsin. Ez régebbi típusú modell lenne,vagy ez már vmi újféle?
Akinek van feleslegesen 1 db motor nélküli "U" -ja, az emailen megkereshet ha gondolja,némi pénzmagért átvenném szívesen :-) Vagy az egyik motorosomat,elcserélném két motor nélkülire.
Megjártam Bécset... Sajnos az Ingrid féle modellbolt zárva volt, valahol vidéken volt lent ModellBolhapiacon,igy nemtudtam körülnézni :-( (Egész decemberben zárva lesz szombaton,szóval aki menne,ne tervezzen vele) Viszont egy ilyet vettem a WL-nél. E1-es modelleket már nem lehet kapni kint,a honlapon le is szedték a listából,és a shopokban sem lehet kapni ( Karlsplatz,Westbahnhof,Praterstern ; ezekben voltam és nem volt)
Üdv. Új felhasználóként még nem tudtam eldönteni, hogy ide, vagy a H0e témába lenne-e praktikusabb ez a kérdés. H0e méretarányban keresek villamost, lehetőleg kéttengelyes oldtimerebb darabot. Érdeklődnék, hogy tud e valaki ehhez valami gyártót, ahol ezt meg lehetne rendelni? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem nagyon szimpatikus a kivitelezés, viszont ahogy nézem az osztások, rácsok lámpák, szinte mind festéssel vannak megoldva.
Azért kérdeztem, hogy tuti fröccsöntés-e a dolog, mert az nagy darabszám esetén térül meg, (legalább 1000) ráadásul, ha én fröccsöntenék ilyen járgányokat, akkor a panelvonalakat is belemarnám a formába, élethűbb lenne, és egyel kevesebb színt kellene tamponnyomni.
De, halling bácsi bemutatta a gyárat nyáron nekem,meg egy barátomnak, spontán, mert vettünk nála egy-két gépet pár euró értékben. Az átlátszó, műanyag kasztnikat fröccsöntik (ha ez a jó szó), majd tamponnyomás technológiával szinezik a verdákat. A járművek mérethűek, szép külső kivitelűek, de egy-egy kivételtől eltekintve -szándékosan- nem túlrészletezettek. Illetve, mint minden gyártó, ők is fejlődnek: mondjuk egy müncheni stadler villamos az igen szép náluk is, meg is kérik az árat szerény 50 e ft mértékben...