Ha már itt van a hétvégén a Motogp, a négykerekűek szépet alkottak. Kanyarsebesség, köridő. És pole 4 darab pályaelhagyással. Masinál nagy volt a szigorúság.
Egy olyan futamon, amin még el se indult? Ez ugyanaz akar lenni, mint a piros lap utáni eltiltás? Ha bejut Q2-be, akkor muszáj legalább 10. helyen végeznie, mert ha 11. és alatta, akkor egy Q1-es röhög a markába, hogy előrébbről indul?
Nem tudtam, hogy van ilyen szabály, a múltkori nyalókás visszasírásom listájába ez is betehető. Hogy törölni.
Hogy öt hely hátrasorolást kapott? Az igaz. Eredetileg 10 másodpercest kapott volna, de mivel magát is kiütötte, így értelmetlenné vált volna, ezért jött helyette a rajtbüntetés.
Érdekes olvasmány volt, mert volt Cosworth turbó GBH kód (kizárólag Benetton és Haas részre). Az egész 80-s évek nagyon érdekes így visszatekintve, a korai turbók meg egyszerűen brutális gépek voltak, nekem a háború előtti gépek után ezek a legérdekesebbek.
„Senna olyan ember volt, akit a szíve vezérelt – fogalmazott. – Istenadta tehetsége volt a tapadás és a sebesség [megtaláláshoz], valamint az autó működésének megértéséhez. Szerintem Max Verstappen is rendelkezik ezzel az adottsággal. Brundle
A turbos autok brutal jol neztek ki. Egyik masikon meg motorboritas sem volt, pl ez meg a Dallara. 1989-ben mar magasabb motorboritas volt a szivomotorok miatt, de meg a teli teszten a McLaren MP 4/5-nek volt okyan verzioja, ami a jobb legellenallas miatt laposabb boritassal ment, de aztan a szivomotorok szamara jobb teljesitmeny miatt attertek a legbeomlos megoldasra.
Az Autó-Motort, pláne a Magazint megvette a fater? Nekem még a nagyim is onnan ismerte Teo Fabit, benn voltak a fotók és természetesen az alapján rangsorolt :D
Jó, én akkor még csak nyolcéves voltam... és annyira nem néztem az F1-et...
Nekem teljesen ismeretlen a Rial név is, meg az is, hogy az autók akkoriban így néztek ki... csak homályos emlékeim vannak, apu nézte akkortájt az F1-et, én csak később...
Ez adrenalin, versenydrukk, másállapot..ki hogy hívja, a lényeg hogy egy bizonyos határig nincs jelentősége a használt szavaknak és indulatnak. Aki indult online futamon és nézi hogy mik mennek a chat-n, vagy ligafutamok után a fórumon..ezt helyén kell kezelni, mindenki a saját céljaiért kűzd saját elképzelésekkel, és egy versenyszituációnak is így több olvasata van. Tapasztalatokat le kell vonni, és ettől még simán lehet beszélgetni. Sztem minden versenyző hülyézte/idiótázta már a másikat.
Amikor Alonso szerződött az Astonhoz, eltekintett attól, hogy ki lesz a csapattársa? Hamar megbocsátják ezeket egymásnak (nyilván nincs más választásuk), vagy mindegy, melyik istálló és ki a csapattárs, csak F1-es ülés legyen?