Nemzetközi közvetítések partnerei ebben a listában, köztük a magyar Arena4.
Ez azt is jelenti, hogy az IndyCar Live szolgáltatáson keresztül az All Access csomag nem elérhető nekünk, hiszen a versenyeket közvetítik a tévében.
Két csomagból lehet választani, 10 dollárért csak a szabadedzések elérhetők, 30 dollárért időmérők is.
Sajnos továbbra sincs legális útja annak, hogy neten előfizetve nézzük itthonról a versenyeket, maradnak a kalóz streamek (mármint akinél nincs Aréna, vagy nem tudom ők streamelnek-e ingyen/előfizetésért?).
Ez a jelenlegi TV-s keretszerződésből következik, ami év végével ugye lejár, ezért remélhetőleg 2025-től egy sokkal korszerűbb megállapodás veszi át a helyét.
Ez a Siegel gyerek tehetségesnek tűnik, ő jöhet :) Ha minden igaz az IC mellett idén még a NXT-ben megy teljes szezont. (Nézegettem a neveldeszériákat...szépen feltöltődött mindegyik...végre az IC-nek lesz honnan merítenie a hazai versenyzőkből is.)
Persze, hígul a felhozatal, de kitudja, hátha beválik megint egy újonc, Coyne köztudottan szeret kísérletezgetni.
És Braun azon az egy tesztnapon meglepően jól ment - meg amúgy is elismerten jó versenyzőnek számít, komoly és eredményes múlttal -, szóval berobbanhat mint Blomqvist.
Hááát. Coyne bácsinak vezetett egykor Bourdais, meg a néhai Justin Wilson is. Hozzájuk képest a mostani felállás akkor is más kávéház, ha akkoriban is fizetős volt a másik versenyző.
Ilott most már hivatalos a McLarenben Malukas helyén.
Jól indul neki az év, első WEC versenyén második lett a privát Jota Porsche-val, szendvicsben végezve a dobogón a két gyári Penske Porsche között.
Az, hogy nem jutott neki hely idén az IndyCar-ban, nagy kár, mert a tehetsége és gyorsasága alapján simán idevaló.
Remélem ez a nem várt esély újra megnyit előtte olyan kapukat, amelyek tavaly csak azért maradtak csukva, mert még szerződésben volt Juncos-szal és mire szabadult, már betöltötték a szóba jöhető helyeket.
Persze ezt a lendületes évkezdést látva a WEC-ben fényes sportautó karrier is kinéz neki, akár később a gyári Porsche csapatban is. Szóval így már igazából csak akkor érné meg neki visszatérni, ha az egyik top csapat tenne neki ajánlatot. Time will tell...
Végre megvannak Coyne versenyzői is: Harvey vezeti a #18-ast 14 versenyen, Nolan Siegelé pedig Thermal, Long Beach, Indianapolis 500 és Toronto (nyilván ő hozza a pénzt).
Az #51-esbe pedig jön Colin Braun, egyelőre csak a két nyitóversenyre, utána még bizonytalan mennyit vezethet. Pletyók szerint Legge vezet az Indy 500-on, de még semmi nem biztos.
Szerintem jól választott Coyne, és leigazolt szinte mindenféle versenyzőt: veteránt, fiatal újoncot, "öreg" újoncot :)
Még jó, hogy Sato akkor nyert először Indy500-at, amikor Alonso az első Indy500-án vett részt.... :D
Le Mans kapcsán meg megint egy olyan dologról van szó, ami korábban is téma volt Alonso részéről.Arról nem tehet, hogy mire eljutott Le Mansba, addigra a Toyota maradt csak. Akkoriban eleve azért ment el mindenhova az F1 mellett, mert a McLaren és a Honda csúnyát égett, amit jól tükrözött a sok épületes rádiózása...
Jó tudni, hogy Dakarban, Indianapolisban, Daytonában és még Le Mans-ban is híg a mezőny, mindezt egyszerre...
Engem az IC történelmében a legjobban ami zavart 1988-ig visszamenőleg az a emlékezetes idióta szabály az előzéskor az előzendő nem térhetett ki se jobbra, se balra. De jó, hogy a szabaly alkotója már a feledés múltjába került. ;)
Alonso azért jött, hogy megszerezze a Triple Crownt. Szurkoltam is neki csak hát az itteni Honda motor is beszart alatta mint a F1-ben. Már sose tudjuk meg sikerült volna neki vagy sem.
Eri az F1 előtt sem volt sikeres. GP2-ben a legjobb szezonjában is 6. lett azt is a 4. szezonjában. Jelen rendszer szerint be se kerülhetett volna az F1-be. Tipikus fizetős hulladék.
Alonso azért jött mert Sato példáján látta, hogy bárki nyerhet mert most a leghígabb a mezőny. Le Mansba sem azért ment az egyetlen LMP1-H-s csapathoz mert akkora kihívás volt hanem mert 50% esélye volt rá hogy nyer.
A cikázás engem sosem zavart én sem arról beszéltem, csak hogy mindkét versenyző a pit vonal alá ment, nem látok különbséget, csak a mértékében.
Új festések közül ez elég jól sikerült, egyelőre St. Pete és Thermal lesz ilyen aztán Bon Jovi eltűnik, bár gondolom a színek maradnak.
Ki fog nyerni? Haha, nem látom a jövőt, jósolni nem tudok, de az összes McLaren versenyzőt kedvelem ezért bármelyiküket szívesen látnám, Illot különösen nagyot szólna, fricskát mutathatna az őt elzavaró argentin bagázsnak...
Hertának is szorítok végre egy eredményes szezonért és az eddig látottak alapján Andrettiéknek sikerült előrelépniük, ezért ez a hármas is erős lehet.
Szóval én sok embernek szurkolok :) Pl. még Rahaléknak és Ferruccinak, vagy Powernek és Veekay-nek. :)
Persze tudjuk, ha kukázott F1-es csinálja akkor szabályos meg jujdedzupi manőver, ha meg IndyCaros akkor fujj csaló. Mindkettő szabàlytalan volt, mindkettőt büntetni kellett volna.
Én nem akarok vitatkozni abszolút csak máshogy látjuk.
Erre azt mondani hogy ugyanaz kicsit olyan mintha azt mondanád a csimpánz és az orangután ugyanaz mert mindegyik majom közben meg eléggé mások.
A képeden is látszik hogy Ericsson csak fehér vonalig jött le és ott tudott lenni mögötte a McLaren míg Newgarden teljen a pitbe vette az irányt ami balesetveszélyes és ezt az IndyCar is belátta. Ennyi. Nem a cikàzàsról beszéltünk már korábban is leírtam.
Most komoly ezen vitatkozunk, melyik volt "szabálytalanabb"?
Egészen kb. tegnapig egyik sem, tényszerűen.
Az utolsó kör meg hogy is jön ide?
2022-ben sárga alatt ért vége, tavaly meg zöld alatt. Mi olyan furcsa ebben? A Nascarban meg gyakran az előre meghirdetett versenytáv után 10-20 körrel ér véget a verseny, ott meg az a szabály. Az jobb?
Én azon döbbentem le tavaly, hogy a NASCAR-ban egy kétszeres Cup bajnok (Busch) is elbukja az állását, ha nincs saját szponzora, amennyiben az autó szponzora(i) nem hosszabbítanak. De ugye Truex esetében is volt valami hasonló pár éve, ott a címvédő csapat dőlt be ha jól emlékszem.
Mondjuk Kyle esetében olvastam valahol, hogy egy nyalókát nem lehet a nevével eladni, "annyira szimpatikus" ember amúgy. :DDDD
Kicsit értetlenül állok a jelenség előtt, mert fizetős versenyzőből lenne választék, mégse azok után nyúl, hanem úgy tűnik Braun és Harvey ülnek be a nyitóversenyre.