Persze kicsit más, mert ez 2-es Punto, de az elv nagyjából ugyanez.
Az óracsoport szétszedéséhez a csavarjait kell kiszedni, utána a műanyag burkolata leszedhető. Hogy hozzáférj a LED-ekhez, a mutatókat is le kell szedni, előtte jelöld be, hogy mi az alapállásuk, hogy vissza tudd tenni őket a megfelelő helyre.
A kijelzőt is ki kell majd szedni a helyéről. A LED-eket jobb esetben egy multiméterrel tudod ellenőrizni, hogy működőképesek. De hogy megtaláld, hol a hiba - ha tényleg az óracsoportban van! - akkor azt leírni nem lehet, ehhez kell némi (nem is kevés) tapasztalat, hogy legalább sejtésed legyen róla, mit is kell keresned.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni hogy a Grande Punto műszerfaláról elment a trip computer világítása, szedett -e már valaki ilyet szét? Házilag javítható-e, és ha igen akkor hogyan tudom szétszedni? 2010-es évjárat 1.3 Disel
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni hogy a Grande Punto műszerfaláról elment a trip computer világítása, szedett -e már valaki ilyet szét? Házilag javítható-e, és ha igen akkor hogyan tudom szétszedni?
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni hogy a Grande Punto műszerfaláról elment a trip computer világítása, szedett -e már valaki ilyet szét? Házilag javítható-e, és ha igen akkor hogyan tudom szétszedni?
Tudtok nekem ajánlani olyan mágneses telefontartót ajánlani, aminek a rögzítő füle befér a középső fenti fűtő nyílásba? Keskeny ott a műanyag, és nem mindegyik fér bele. Köszönöm szépen
Hát ez kemény dió - keményebb, mint elsőre gondoltam volna.
Több 10 ezret költöttem már erre úgy, hogy még ma sincs 100%-os megoldásom - pedig nekem igen fontos lenne, mert én a lábam ki nem teszem (Mo.-n) a városból - GPS nélkül.
Szinte nem volt olyan típus amit ne próbáltam volna - de vagy nem váltak be, vagy csak simán tönkrementek.
(pl. az egyik, igen használható) flexibilis-karos példánynak szériahibája volt, hogy az egyébként príma tapadókorongjából egy idő után kihúzódott az excenter-kar, vagyis a szívókorong anyagából az, ami a vákuumot csinálja.
Kuka lett...de a kereskedő azt mondta, ne vegyek másikat, mert rengetegen panaszkodtak, tehát szériahiba)
A rácsba-rögzítővel más hiba van: a rács profilja (metszete) nem párhuzamos - hanem kónuszos. Emiatt a szorítópofák nem tudnak párhuzamosan rászorítani a rácsra... ezért csak egy ponton fognak, ami nem stabil.
Most agyalok egy megoldáson - ha beválik-leírom.
Egyébként - ha nálad csak a pofák szélessége nagy ezért nem fér be - akkor simán köszörüld, vagy reszeld meg a két oldalát - a megfelelő méretig. Az eném 1,5 mm-el volt szélesebb - ennyit kellet leköszörülni a két oldalából - összesen.
Tudtok nekem ajánlani olyan mágneses telefontartót ajánlani, aminek a rögzítő füle befér a középső fenti fűtő nyílásba? Keskeny ott a műanyag, és nem mindegyik fér bele. Köszönöm szépen
Perselynek sem mondanám, mert az egészen más...Az anyaga meg tapintásra inkább kemény gumi ,mint műanyag, de nem vagyok vegyész...De a lényeg, valószínűleg ez okozza a problémát.
Kuplungban nincs 30 ezer km. Úgy fest megvan a hiba oka, a pedál alatt levő gumi ütköző a ludas,leginkább a pedálon is érezni ,hogy mintha akadozna. Szerkezet hibája az nem ilyen, bár minden lehet,de nem gondolom,hogy az volna. Ép ezért kérdeztem rá,hátha valaki szívott már hasonlóval. Járni meg simán lehet,mint mondtam ha nem nyomom tövig a pedált, vaj puhán vált.
Adódott egy gondom, ha valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem...
Fiat Punto MKII 2002, 1.2 , 8v az alany. Jelenség a következő: Minden átmenet nélkül azt csinálja a kuplungom, hogy ha padlóig nyomom, nagyon nehezen engedi sebességbe tenni. Bármelyik sebesség fokozatban ilyen, De,ha nem nyomom padlóig,hanem kp 1-2 cm-vel a padló lemez előtt megállítom a kuplung pedált,akkor tökéletesen vált, vaj puhán. Kuplung nem csúszik, a kocsi tökéletesen működik. Előjele semmi sem volt. Köszönettel!
Én ragasztópisztollyal ráragasztottam. Ha kell, így is le lehet szedni, persze utána újra ragasztani kéne. Mondjuk az elmúlt 13 évben nem volt rá szükség, hogy levegyem (nem annyi ideje van ráragasztva, de soha nem kellett még leszedni.)
Lehetséges, hogy rá kell "kalapálni" mondjuk gumikalapáccsal?? Nem szeretném erőltetni, vagy eltörni ezt is.
Első körben mérés - tolómérővel.
1) Ha mm-es nagyságrendű a különbség a váltószár és a gomb furata közt - akkor azon a kalapálás nem segít.
2) Ha látszólag jó a méret - és csak max. 1-2 tized hibádzik - akkor megmelegítheted a gomb nyakát egész úgy 60 fokig simán (állítható hőmérsékletű hőlégfúvó előny) vagy másképp melegíted fel a gombot úgy 50-60 fokra - akár forróvízben is.
Ettől egyrészt kitágul a furat bő tizedeket - másrészt az anyaga is képlékenyebb lesz, nem akar olyan könnyen eltörni.
Arra vigyázni kell, hogy a felmelegített gombócot egy határozott mozdulattal toldd fel a szárra - nehogy félúton megakadjon (ráhüljön).
Hogyan lehet a Fiat Punto II-esemen váltógombot cserélni.
Történt, hogy megadta magát a régi, eltörött, és a kezembe maradt.
Vásároltam egy utángyártottat, ami megszólalásig hasonlít a régire, de egyszerűen nem akar felmenni a váltóbotra. Lehetséges, hogy rá kell "kalapálni" mondjuk gumikalapáccsal?? Nem szeretném erőltetni, vagy eltörni ezt is.