Üdv az uraknak.Volna egy kérdésem az alany egy W211 320CDI V6. 2007. Hol találom a gyári rádió fejegység FM antenna erősitőjét az autóban.Optikás a fejegység.Mert gyenge a rádióvétel érzékenysége.Stár diaggal megnézve tesztelve nem erősit az antennaerősitő.Vajon ez az erősitő is a fejegységtől kapja a 12V tápfeszt?Hátha valaki tud ötletet adni.
Nincs külön erősítő, a fejegységben van a végfok. Gondolkodtam rajta hogy legyen-e az is, de úgy döntöttem kap egy esélyt nélküle, és azt kell mondjam, bőven elég, nincs hiányérzetem.
JA, fontos, mélynyomóból így kettő lett, mert bár az alap hangrendszerben csak 1 van, a másik oldalon pedig "vakdugó", a Focal rendszerben 2 darab található úgyhogy most megduplázódott a mélysugárzók száma.
No, egy kis infó a w213/w205 tulajoknak, akiket az alap hangrendszerrel ver a sors :) Sajnos aki újonnan vette és nem pipálta be a Burmester valamelyik verzióját, vagy használtan épp ilyen jött szembe, az kénytelen azt a halkan kimondottan pocsék, hangosan csak gyenge közepes hangrendszert hallgatni.
Nos, bár sok kört futottam tapasztalatok után, de senki nem ismerte, úgyhogy végül beleugrottam egy focal inside plug-n-play szettbe. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy minden hangszórót (ez nálam 2 a hátsó ajtóban, 4 az első ajtóban, 1 a műszerfal közepén, 1 mélynyomó a lábtérben) kicserél a gyári helyre bontás/átalakítás nélkül berakható Focal hangszórókra.
Az anyag olyan 450k, a beszerelés akár házilag is simán kivitelezhető, de pl a két mélnyomóhoz már nem éreztem az ingerenciát hogy a ház előtt 8 fokban cseréljem, meg ahhoz azért sok midnent ki kell szedni a lábtérben, kb 15e forintért megcsinálták.
Nos, nagyon jelentős javulást hozott a rendszer. Részletes, dinamikus lett a hangzás még halk/közepes hangerőnél is. Aki beszerelte, ott azért nagyon sok autó megfordul, ő azt mondta hogy 80-90%ban hozza az alap Burmester szintjét (ha bevállaltam volan legalább még egy erősítőt, valószínűleg meg is haladja). Olyannyira más, hogy kihallható a spotify és a tidal közti minőségi különbség. Szóval alapvetően elégedett vagyok vele, ez már teljesen élhető így, és ami azért fontos, hogy semmit nem kellett átkábelezni, átalakítani, fúrni, faragni, tényleg plug and play a rendszer.
Ezt már én is kérdeztem. ;-) Dec 26-n este jöttem haza munkából, engin világít félúton. Na mondom, f@sza, de simán hazaértem. Másnap kiolvasom, akkufesz alacsony, kevés a motorvezérlőnek. Simán indított, ülésfűtés, ablakfűtés ment.
Akku 11.7V, na, rendeltem is az új akkut 27-n, 28-n itt is volt. Azóta nem hisztizett ezért. :-)
Csak tanulságképp, hogy aksi jónak tűnik, azt mégse. ;-)
Rékeresve a B1000-re, egyáltalán nem egyértelmű, hogy az a leírása amit kaptál... Van olyan verzió is hogy control unit voltage too low, ami lehet akku, biztosíték... Megnézted ezeket?
A1101 meg valami zárkapcsoló hibája, ami szintén mutathat abba az irányba, hogy az immo nem érzi úgy, hogy rendesen lenne nyitva az autó...
Minden kábelt megnéztem, de nem találtam semmi rendelleneset.
Ma cseréltem a vezérlő egységet, ami a motortól balra van egy másikra, de ugyanaz az eredmény.
Hibakód törlés után is ez:
Ha valaki találkozott hasonló jelenséggel, kérem segítsen! Mit érdemes még megnézni?? A motor vezérlő egység tud ilyen hibát produkálni? Érdemes cserélni?