Mondjuk aki Óbudáról Újpestre vagy a Váci úti irodaházak valamelyikébe jár dolgozni, az már most sem ül autóba, hanem 2 perc alatt átvonatozik.
Ettől még lehet szükség erre a hídra és nagyon helyes, ha újragondolják a koncepciót és nem a 20-40 évvel ezelőtti elképzeléseket akarják változatlanul keresztülnyomni.
Kaptam egy választ egy BKK-stól, hogy ez most valóban egy megvalósíthatósági tanulmány, ami az ilyen kérdéseket akarja tisztázni, beleértve, hogy kell-e/megoldható-e egyáltalán az a híd.
Csala beteg szerintem, de sok politikai tagot vesz fel mindenhonnan, ezért nő az a csoport. - mint minden más csoport is ami sok ember megosztásából kerül még többek elé. A gond az, hogy egész városrész sorra kerül kirekesztésre a szimpátia alapú szemlélete miatt a kerület közéletéből.(és még több ember akinek ismeretei is vannak, az elképzelései ellenében)
Tanulmányterv! ..akár változhat a régi Körzőstúdiós nyomvonal, amin a Pók utcánál le volt fedve a patak. Viszont tisztázni fogja a kérdéseket, lesz lakosági fórum és remélhetőleg mielőbb egy megfelelő nyomvonal. A híd tehermentesíti a 10-es, az Árpád hidat és a Megyeri híd miatti helyzetet a 11-esen. Egyben ez lesz az M10 városai bevezetése is.
A városnak is szüksége van rá Zuglótól,de a kerületnek is,hiszen itt is jönnek a magasházas irodák, ahogy Újpesten is ott a sok munkahely két ingázó lakótelep, közt,akik ma U alakban állnak a város dugójában feleslegesen.(A Megyeri vagy az Árpád híd felé)
Ha a patak és a töltés között egy lehajtót akarnak építeni, a Nánási nem kanyarodhat be alá, mert nincs annyi hely. Ismerve néhány árvíz tetőzését, a patak befedése érdekes lenne. Vagy egy borzalmas műtárgyat kéne építeni a torkolathoz, vagy időnként tűrni, hogy nem jöhetnek át az új hídon - csak a kétéltűek.
Volt egy régi ötlet: ha a 106-os a Városfal utcán jönne végig, akkor, talán felszállnának rá féltávon is az utasok. Lehet, most a Nánási teljes forgalmát oda fogják terelni? Vagy kizavarják az egészet a Monostorin a 11-esre?
A Pók utca, bizonyos napszakokban 100% terheltségű. Ha arra még ráengednek valamit, bedöglik az egész.
Marad még a másik oldal kérdése. Ott ledózerolnak néhány tucat épületet, hogy legyen valami hídfő?
A hídépítés gondolata tényleg régi. Korábban tartottam attól, hogy több lesz a zaj és a bűz. Ennél is, ami most van? Ugyan már:-(!
Én nem értek hozzá, de szerintem a Pók utca az egyetlen értelmes odavezető út, és mivel az kétszer egy sávos, lehet, hogy lefednék a patakot is, nekem legalábbis ez lenne az ötletem.
Jó lenne, ha megmaradna a zavartalan kerékpáros és gyalogos áthaladás, és egyúttal a lakótelepről a Szentendrei útra való kihajtást is emberi módon oldanák meg, az belefér egy ilyen beruházásba.
Mi meg mindenképpen meg fogunk halni, amíg az építkezés tart (te is a kerékpárral), utána meg majd kiderül.
Szerintem a rá szavazók nagy része az ellenzéki (pontosabban: nem fideszes) mivolta miatt szavazott rá, nem a párttagsága miatt. Nem hinném, hogy sokan lettek volna olyanok, akik azt mondták: "rá szavazok, mert mszp-s, de ha dk-s lenne, akkor bizony a fideszesre szavaznék". Összellenzéki jelöltként max. csak a pártja meg a lelkiismerete fele tartozik elszámolással, meg azok fele, akik tényleg csak az mszp-s tagsága miatt szavaztak rá, de más ellenzékire nem szavaztak volna.
Akkora vérfürdő van abban a FB-csoportban, hogy a minap lett meg a 19 ezredik tag. Úgy, hogy már a felvételkor is szűri az admin, mert a gyanúsan friss fiókkal, vagy a feltételeket el nem fogadó jelentkezőket fel sem veszi.
Egy ártatlan kérdés után ugye mindenkit kirak.
Mitől növekszik mégis az a csoport? Hogy-hogy nem fogyott még el?
Azt biztos ti is tudjátok hogy pl az Óbuda FB csoportban egy jobboldali érzelmű embernek nagyjából kuss és pofa be van. Beírnék valamit ami nem szidja a kormányt, repülnék..
Eltűröm ezt, mert sok hasznos dolog van szerencsére.
Amikor az új Polgármester átállt a Fletóhoz akkor negyedórán keresztül röhögtem. :-)