Be kell valljam, olyannal még nem találkoztam, hogy egy új szeleptű, vagy szeleptest cseréje után továbbra is eresszen ott. Persze elképzelni el tudom, hogy a tömítő felület sérült, de, ha nem volt szétcseszve akkor erre nem sok esély van. Még akár az is lehet, hogy az új szelep is rossz. Írhatnám, hogy szelepkészletből is van a nagy alkatrészes vonalakon, de ez inkább egy klímásnak kellene, hogy polcon legyen.
Bontott cső is lehet jó, de, ha ne stimmel a cikkszám, akkor sanszos, hogy valami különbség mégis csak van a csövek között. Utángyártott klímacsövet általában csak az erősen típushibásak helyett lehet kapni. Nincs ilyen csövem és bontottam sem tudok. A bontott alkatrész beszerzését én az ügyfélre bízom, harcoljon ő a bontóssal, ha mégsem azt küldi, vagy egyéb okból nem stimmel.
Esetleg Még egy utósó szakvélemény-segitségkérés???
Elözmény mégegyszer röviden ., Clió II. elpárologtató kifujt .,tömités hibás volt stb ---kiszereltük--uj tömitéssel visszaszereltük..., vissza klimáséknak , ujra megnyomatták stb., az elpárologtató hiba megszüntetve, ez most jó. De az alacsonynyomású csőben a szervizcsatiban a szelep rossznak lett mondva---szereztem ujat ,de ez is kevés volt., komplett csövet kellene vinnem. Sajnos az uj csak gyáriban létezik --legalábbis idáig .,és horror áron.., legalábbis nekem., Kb 40E. fölött mondtak rá árat....
Csak bontotban tudok gondolkodni ., vagy ha volna utángyártott esetleg mégis.
1. Ez a cikkszáma :8200086131.---bontoplaza stb helyeken fényképen látni szintén Clio II-ből való csövet ., ami kivülről teljesen ugyanugy néz ki..,de pl utolsó 5-6 karalter nem ugyanaz! Ez problémás vajon???
Véleményed bontottról?? minden gari nélkül..., esetleg mire kellene ügyelnem...., jó kérdés....
Ne adj isten ha tudsz egy megbizható forrást vagy Nálad volna ilyen akkor irj légyszi P.M-ben.
Köszi.., sürgös lette volna .., de elvesztettem a fonalat.., vettem egy kifejezetten klima tömités settet az Unix tól..., egy csomo fajta volt benne., kb ezért az árért stb.., csak az volt a probléma hogy passzoló méret egy se volt benne.., szerencsére visszavették stb..
Kollégáidra biztam a beszerzését, ugyis ök töltik stb..., nem szivatom magam vele..,
Most hogy kicsit gyakrabban olvasod a fórumot, meg a közlekedés is biztonságosabb egy kicsit, érdeklődnék, hogy hogy állsz azzal a klíma felújítással amit ott hagytam nálad. ;)
Igaz hogy nagyon profi szakemberek.., ezt bizonyitták is.., de teljesen " harmadrangu" tétel a klimajavitas náluk.., ezért nem készleteznek stb.., sürgősen kellene az autó.., ezért örültem volna szakvéleményednek.az emlitett márkáju O - gyürüről.
Tehát a licenses (jelentsen ez bármit is) klímásnak nincs egy 10 000 Ft-os O-gyűrű készlete amiben van 40 féle gyakori méret? Mit csinál, ha töltés előtt, vagy a saját szerelésekor szüksége van egyre? Elküldi az ügyfelet, hogy szerezze be? De hát biztos ennek is meg van a piaca, ha megélnek így.
Nincs véleményem a Förich, vagy talán inkább Förch O-gyűrűjéről. Vagyis van. Azt használom ami klímához való. Leveszem a polcról és beépítem, legyen szó az O-gyűrűn kívül is bármilyen más európai klímarendszerben használatos tömítésről.
Bocsi., de nem értem amit irsz.., profi licenses szakemberek., és mint az "ábra" mutatja is, hogy két kevésbé sikeres kolléga után , akik mellékesen bőven fizetősek voltak...., sec- pec megmondták a tutit..., de mivel csak nagyon másodlagos tevekenysegük a klimázás igy egyáltalán nem készleteznek alkatrészt...,ezért tettem fel a kérdést.
És mi a véleményed a kérdésröl.., olaj - nyomásalló FÖRICH O- gyürű beépithetőségéröl???
Elpárologtató fölső csatlakozójába passzoló két db O-gyürüvel kapcsolatos kérdés!!!
Vettem Unix-nál valami renault feliratú .,állitólag klima jav. O-gyürü tömitéskészletet---. kb 10-20 fajta van a tasakban---, de véletlenül egy se jó méretre!!!
---
Van egy FÖRICH gyártmányú német olajálló O-gyürü készletünk.., amelyben van méretre passzóló--.. Mi a véleményetek róla????
Elpárologtató engedett..,nagyon valószinüleg a párologtató teljes kiszerelése nélkül .,100% biztosan nem lehetett volna megállapitani..., csak következtetni esetleg., de azt már nem 100% biztonsággal..,.., nem véletlen hogy két klimás nem találta meg a konkrét hibát.., csak a nyomáscsökkenést detektálták..., és az se véletlen .,hogy nem álltak neki a teljes müszerfal stb kiszerelésnek sem.., miután kiderült hogy nincs más módszer a párologtató kicseréléshez..., itt már komoly költségek lettek volna munkadijban., és más nehézségi fokozatban mint nyomáspróbák.., autóérték--javitás ára viszonylatban..
Kivan véve a komplett box ( benne az elpárologtatató) a ablakvályuból ., a motortér felé simán kivan véve már. Nem befelé!
A boxot a tüzfalra rögzitö két db 6- s anyához csak akkor férsz hozzá az utasoldal felől , ha kiveszed a totáll müszerfalat.!!!
Erre irtam hogy ha gondoltak volna a gyárban erre a két hozzáférhetetlen két annya " hozzáférhetöségére " belúlről., akkor nem kellett volna " szétrombolni " az egész müszerfalat!!!!
Ki kell venni az egész müszerfalat!!!! Azért hogy kettö db 6 - s anyát a kesztyútartó mögött a belső tüzfalon lévőt letudd csavarni! ENNYI -- idézőjelben persze..
Hihetlen.., de máshogy nem férni hozzá ehez a két csavarhoz ami a boxot belülről rögziti a tüzfalra.., lehetett volna két szerelőnyilást hagyni ...., de levan falazva hozzáférhetetlenül!!!
Most nem tudok érdemben válaszolni.., sik ideg vagyok.., ablakvályuból kiszerelés az zsákutca...., majd ha lenyugszom..., bocsi
Elöször gondolkodni- lenyugodni-- osztán cselekedni....., ugy tünik eltévesztettem a sorrendet..., jelenleg müszerfalkiszerelésben látom a megoldást...,
Köszi--- jelentkezem..., és remélem nem lesz igazad....,mert akkor óriasi szivás idáig....
Nem igazán értem a logikát, mert, ha kint megtudja nyomni, akkor a helyén is megtudná és, ha ott van a 1/2-1 óra alatti szivárgás, akkor kell kiszedni. Ha nem ott van, akkor szopóka, mert feleslegesen lett kiszerelve.
Első körben az volt a gondolat .,hogy lássák az elpárologtatót is.., ha majd megnyomatják stb..., elég egyszerünek tünt : "Fütésbox" felsőrészét lecsavar.., és már hozzáférhető a párologtató--akár cserélhető is stb...,jelenleg rémálommá fajult az egész müvelet...
Máasik alternativa : Egész Boxot kivenni .., és kinnt..,kivenni-kicserélni az elpárologtatót stb...,
Momentán ott vagyunk ahol a part szakad..., fölső rész külön nem jön le..., komplett szintén nem kivehető a box.
Mintha valami a tüzfaloldalon még fogná---talán hátulról.., kesztyütartó felől szinte semmit se látni egyelőre---bontás nélkül
Clio 2 Elpárologtató kiszerelés...,"Képbe vagyok"..., szólóttam nagyképüen...,ha tudnám hogy jön ki az elpárológtató..,az esővályufelöl kijönne a boxal együtt .,talán elég volna csak a BOX felső részét levenni.., de nem tudjuk levenni a felső részt külön.., és egybe se tudjuk kivenni a boxot az elpárológtatóval Minden borzalmas helyen lévő csavart kivettünk már .., de valami fogja a boxot szemből baloldalt ..., esetleg mégis tartja valami az utastér felől is ???
Nálam 3 000 Ft egy nyomáspróba. Ha ultrahanggal megtalálható bontás nélkül, mondjuk ez éppen olyan szivárgás, akkor ennyi, ha bontani kell és sprayzni, akkor több.
Mint irtam kollegális-bartell konstrukcióba ment idáig a tesztelés.., egy ilyen nitrogénes megnyomátás spayzgetés mégegyszer belefog férni egy ilyen konstrukcióba...., a töltés természetesen fizetős lesz majd....,
Csak a miheztartás végett azért : Kb mit kóstál egy ilyen müvelet utcai verzióban???
Köszi..., fütésszabályzó elektronikát már szereltem ki onnét.., akkor még nem volt aktuális ez a klima dolog.., most beszéltem a klimas barátommal..., egyeztetni stb.., ez tünik legcélravezetöbben egy jo nitrogénrs nyomásproba szerencsés megfigyelgetéssel....,mindenesetre most benezek a ablakvályuba.., mit látni
Esetleg elpárologtató cseréhez nem kell teljes müszerfakiszerelést csinálni???
Köszi..., diszkréten " spontan sugalni próbálom majd...,persze figyelembe véve hogy baráti alapon megy.., mert nem volna méltányos sürgetnem ., drága rezsióradijukra való tekintettel a grátisz melót stb.., sajnos első körben nem ő vizsgálodott a klimán..
Ilyen tömitésfélék hol szerezhetők be egyszerüen?? Esetlleg set- ben egyszerre mind?