Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xmbela Creative Commons License 2021.05.13 0 1 7483

Be kell valljam, olyannal még nem találkoztam, hogy egy új szeleptű, vagy szeleptest cseréje után továbbra is eresszen ott. Persze elképzelni el tudom, hogy a tömítő felület sérült, de, ha nem volt szétcseszve akkor erre nem sok esély van. Még akár az is lehet, hogy az új szelep is rossz. Írhatnám, hogy szelepkészletből is van a nagy alkatrészes vonalakon, de ez inkább egy klímásnak kellene, hogy polcon legyen. 

Bontott cső is lehet jó, de, ha ne stimmel a cikkszám, akkor sanszos, hogy valami különbség mégis csak van a csövek között. Utángyártott klímacsövet általában csak az erősen típushibásak helyett lehet kapni. Nincs ilyen csövem és bontottam sem tudok. A bontott alkatrész beszerzését én az ügyfélre bízom, harcoljon ő a bontóssal, ha mégsem azt küldi, vagy egyéb okból nem stimmel. 

 

Én maradnék a szelep csere vonalon.

Előzmény: cobra46 (7482)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.13 0 0 7482

Szia!

 

Esetleg Még egy utósó szakvélemény-segitségkérés???

 

Elözmény mégegyszer röviden ., Clió II. elpárologtató kifujt .,tömités hibás volt stb ---kiszereltük--uj tömitéssel visszaszereltük..., vissza klimáséknak , ujra megnyomatták stb., az elpárologtató hiba megszüntetve, ez most jó.   De az alacsonynyomású csőben a  szervizcsatiban a szelep rossznak lett mondva---szereztem ujat ,de ez is kevés volt., komplett csövet kellene vinnem. Sajnos az uj csak gyáriban létezik --legalábbis idáig .,és horror áron.., legalábbis nekem., Kb  40E.  fölött mondtak rá árat....

 

Csak bontotban tudok gondolkodni ., vagy ha volna utángyártott esetleg mégis.

 

1. Ez a cikkszáma :8200086131.---bontoplaza stb helyeken fényképen látni szintén Clio II-ből való csövet ., ami kivülről teljesen ugyanugy néz ki..,de  pl utolsó 5-6 karalter nem ugyanaz!   Ez problémás vajon???

 

Véleményed bontottról??  minden gari nélkül..., esetleg mire kellene ügyelnem...., jó kérdés....

 

Ne adj isten ha tudsz egy megbizható forrást vagy Nálad volna ilyen akkor irj légyszi P.M-ben.

 

bocsi hogy megint zavartalak!

 

üdv C.

 

Clio .II.1.2  16V 55Kw 2002.  D4FB

 

 

Előzmény: xmbela (7478)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.09 0 0 7481

Köszi..,  sürgös lette volna .., de elvesztettem a fonalat.., vettem egy kifejezetten   klima tömités settet az Unix tól..., egy csomo  fajta volt benne., kb ezért az árért stb.., csak az volt a probléma hogy passzoló méret egy se volt benne.., szerencsére visszavették stb..

 

Kollégáidra biztam a beszerzését, ugyis ök töltik stb...,  nem szivatom magam vele.., 

 

Köszi a korrekt segitséged!!!

 

Üdv C.

Előzmény: xmbela (7478)
Paco155 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 7480

Óbassz, akkor azóta ott áll a befeketett pénzed én meg nem fizettem ki? Hívlak még ma, megbeszéljük. 

Előzmény: xmbela (7479)
xmbela Creative Commons License 2021.05.07 0 0 7479

Amikor elhoztad mondtam, hogy azon a héten nem lesz meg, de a következőn igen. És így is lett. ;P

Előzmény: Paco155 (7477)
xmbela Creative Commons License 2021.05.07 0 0 7478

A szakvéleményem az, hogy , ha a tömítésed HNBR anyagú, akkor jó lesz.

Unixtól, Bárditól is tudsz univerzális tömítés készletet rendelni ami kifejezetten klímához való. Van már 6 000 Ft-tól és legközelebb lesz polcon.

Előzmény: cobra46 (7476)
Paco155 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 7477

Most hogy kicsit gyakrabban olvasod a fórumot, meg a közlekedés is biztonságosabb egy kicsit, érdeklődnék, hogy hogy állsz azzal a klíma felújítással amit ott hagytam nálad. ;)

Előzmény: xmbela (7475)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7476

Igaz  hogy nagyon profi szakemberek.., ezt bizonyitták is.., de teljesen   " harmadrangu" tétel  a klimajavitas  náluk.., ezért nem készleteznek stb.., sürgősen kellene az autó.., ezért örültem volna szakvéleményednek.az emlitett márkáju O - gyürüről.

 

Üdv C

Előzmény: xmbela (7475)
xmbela Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7475

Tehát a licenses (jelentsen ez bármit is) klímásnak nincs egy 10 000 Ft-os O-gyűrű készlete amiben van 40 féle gyakori méret? Mit csinál, ha töltés előtt, vagy a saját szerelésekor szüksége van egyre? Elküldi az ügyfelet, hogy szerezze be? De hát biztos ennek is meg van a piaca, ha megélnek így.

 

Nincs véleményem a Förich, vagy talán inkább Förch O-gyűrűjéről. Vagyis van. Azt használom ami klímához való. Leveszem a polcról és beépítem, legyen szó az O-gyűrűn kívül is bármilyen más európai  klímarendszerben használatos tömítésről. 

Előzmény: cobra46 (7474)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7474

Bocsi., de nem értem amit irsz.., profi  licenses szakemberek., és mint az "ábra" mutatja is, hogy két kevésbé  sikeres kolléga után , akik mellékesen  bőven fizetősek voltak...., sec- pec megmondták a tutit..., de mivel  csak  nagyon másodlagos tevekenysegük a klimázás igy egyáltalán nem készleteznek alkatrészt...,ezért tettem fel a kérdést.

 

És mi a véleményed a kérdésröl.., olaj - nyomásalló FÖRICH O- gyürű beépithetőségéröl???

 

Köszi és üdv

Előzmény: xmbela (7473)
xmbela Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7473

A klímásnak nincs? Az nem pálya, hogy a töltés előtt beteszi?

Előzmény: cobra46 (7472)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7472

Sziasztok!

 

Clio 2. 2001. 1.4 16V  Manuális klima  O-gyürűcsere

 

Elpárologtató fölső csatlakozójába passzoló két db O-gyürüvel kapcsolatos kérdés!!!

 

Vettem Unix-nál valami renault feliratú .,állitólag klima jav. O-gyürü tömitéskészletet---. kb 10-20 fajta van a tasakban---, de véletlenül egy se jó  méretre!!!

 

---

Van egy FÖRICH gyártmányú német olajálló O-gyürü készletünk.., amelyben van méretre passzóló--..  Mi a véleményetek róla????

 

Köszi a válalaszokat

cobra46 Creative Commons License 2021.05.06 0 0 7471

Elpárologtató engedett..,nagyon valószinüleg a párologtató  teljes kiszerelése nélkül .,100% biztosan nem lehetett volna megállapitani..., csak következtetni esetleg., de azt már nem 100% biztonsággal..,.., nem véletlen hogy két klimás nem találta meg a konkrét hibát.., csak a nyomáscsökkenést detektálták..., és az se véletlen .,hogy nem álltak neki a teljes müszerfal stb kiszerelésnek sem.., miután kiderült hogy nincs más módszer a párologtató kicseréléshez..., itt már komoly költségek lettek volna munkadijban., és más nehézségi fokozatban mint nyomáspróbák.., autóérték--javitás ára viszonylatban..

Előzmény: cobra46 (7470)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7470

Rosszul vázoltam!!!!!!

 

Kivan véve a komplett box ( benne az elpárologtatató) a ablakvályuból  ., a motortér felé simán kivan véve már. Nem befelé!

 

A boxot a tüzfalra rögzitö két db 6- s anyához csak akkor férsz hozzá az utasoldal felől , ha kiveszed a totáll müszerfalat.!!!

 

 

Erre irtam hogy ha gondoltak volna  a gyárban erre a két hozzáférhetetlen két annya  " hozzáférhetöségére " belúlről., akkor nem kellett volna " szétrombolni "  az egész müszerfalat!!!!

Üdv

Előzmény: xmbela (7469)
xmbela Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7469

A műszerfal kiszerelés után majd kivágod a tűzfalat, hogy behúzd az utastérbe az esőcsatornából a komplett fűtésboxot?

Előzmény: cobra46 (7467)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7468

Bakker.., 

 

Ki kell venni az egész müszerfalat!!!! Azért hogy kettö db 6 - s anyát a kesztyútartó mögött a belső tüzfalon lévőt letudd csavarni!  ENNYI -- idézőjelben persze..

 

Hihetlen.., de máshogy nem férni hozzá ehez a két csavarhoz ami a boxot belülről rögziti a tüzfalra.., lehetett volna két szerelőnyilást hagyni ...., de levan falazva hozzáférhetetlenül!!!

 

Mára visszavonulok rehabra

 

Előzmény: xmbela (7466)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7467

Most nem tudok érdemben válaszolni.., sik ideg vagyok.., ablakvályuból kiszerelés az zsákutca...., majd ha lenyugszom..., bocsi

 

Elöször gondolkodni- lenyugodni-- osztán cselekedni....., ugy tünik eltévesztettem a sorrendet..., jelenleg müszerfalkiszerelésben látom a megoldást..., 

 

Köszi--- jelentkezem..., és remélem nem lesz igazad....,mert akkor óriasi szivás idáig....

 

Üdv C.

Előzmény: xmbela (7466)
xmbela Creative Commons License 2021.05.05 0 1 7466

Nem igazán értem a logikát, mert, ha kint megtudja nyomni, akkor a helyén is megtudná és, ha ott van a 1/2-1 óra alatti szivárgás, akkor kell kiszedni. Ha nem ott van, akkor szopóka, mert feleslegesen lett kiszerelve.

Előzmény: cobra46 (7465)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7465

Első körben az volt a gondolat .,hogy lássák az elpárologtatót is.., ha majd megnyomatják stb..., elég egyszerünek tünt : "Fütésbox" felsőrészét lecsavar.., és  már hozzáférhető a párologtató--akár cserélhető is stb...,jelenleg rémálommá fajult az egész müvelet...

 

Máasik alternativa : Egész Boxot kivenni .., és kinnt..,kivenni-kicserélni az elpárologtatót  stb..., 

 

Momentán ott vagyunk ahol a part szakad..., fölső rész külön nem jön le..., komplett szintén nem kivehető a box.

 

Mintha valami a tüzfaloldalon még fogná---talán hátulról.., kesztyütartó felől szinte semmit se látni egyelőre---bontás nélkül

Előzmény: xmbela (7464)
xmbela Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7464

Be kell nézni a kesztyűtartó felől. Pontos infóm nincs, mert már régen csináltam.

Egyébként kiderült, hogy tényleg ott ereszt, vagy csak nekiálltál, mert ezt a klímás nélkül is megtudod csinálni?

Előzmény: cobra46 (7463)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 7463

Sziasztok!

 

Clio 2  Elpárologtató kiszerelés...,"Képbe vagyok"..., szólóttam nagyképüen...,ha tudnám hogy jön ki az elpárológtató..,az  esővályufelöl kijönne a boxal együtt .,talán elég volna csak a BOX felső részét levenni.., de nem tudjuk levenni a felső részt külön..,  és egybe se tudjuk kivenni a boxot az elpárológtatóval     Minden borzalmas helyen lévő csavart kivettünk  már .., de valami fogja a boxot szemből baloldalt ..., esetleg  mégis tartja valami az utastér felől is ???

 

SOS .., mert elvérzünk totáll az idegtől...

 

köszi 

Előzmény: cobra46 (7462)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7462

Ok.., képbe vagyok.., remélem másodszori nekifutásuk sikeres lesz.

 

Köszi és ūdv

Előzmény: xmbela (7461)
xmbela Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7461

Nálam 3 000 Ft egy nyomáspróba. Ha ultrahanggal megtalálható bontás nélkül, mondjuk ez éppen olyan szivárgás, akkor ennyi, ha bontani kell és sprayzni, akkor több.

Előzmény: cobra46 (7460)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7460

Szia!

 

Egy utólsó kérdés???....

 

Mint irtam kollegális-bartell konstrukcióba ment idáig a tesztelés..,  egy ilyen nitrogénes megnyomátás spayzgetés mégegyszer belefog férni egy ilyen konstrukcióba...., a töltés természetesen fizetős lesz majd....,

Csak a miheztartás végett azért : Kb mit kóstál egy ilyen müvelet utcai verzióban???

 

nagyon köszi kitünő felviágositásaidat!!!

 

baráti üdvözlettel C.

Előzmény: xmbela (7459)
xmbela Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7459

Ööö, az előbb írtam le, hogy az esőcsatornában van a párologtató. Pont ott ahol a az általad cserélt elektronika.

Előzmény: cobra46 (7458)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7458

Köszi..., fütésszabályzó elektronikát már szereltem ki onnét.., akkor még nem volt aktuális ez a klima dolog.., most beszéltem a klimas barátommal..., egyeztetni stb.., ez tünik legcélravezetöbben egy jo nitrogénrs nyomásproba szerencsés megfigyelgetéssel....,mindenesetre most benezek a ablakvályuba.., mit látni

 

Esetleg elpárologtató cseréhez nem kell teljes müszerfakiszerelést  csinálni???

 

Köszi

Előzmény: xmbela (7457)
xmbela Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7457

Nem a műszerfal alatt van, hanem a motortérben az esőcsatornában.

O-gyűrű biztos van a klímásodnál, felesleges ezért plusz köröket futni. Pláne addig amíg nem tudod, hogy hol ereszt.

 

Előzmény: cobra46 (7454)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7456

Köszi..., diszkréten "  spontan sugalni próbálom majd...,persze figyelembe véve hogy baráti alapon megy..,  mert nem volna méltányos  sürgetnem  ., drága rezsióradijukra  való tekintettel a grátisz melót stb.., sajnos első körben nem ő vizsgálodott a klimán..

Ilyen tömitésfélék hol szerezhetők be egyszerüen?? Esetlleg set- ben egyszerre mind?

 

 

Üdv C

Előzmény: 1 valaki (7455)
1 valaki Creative Commons License 2021.05.04 0 1 7455

Bontsd le a rá menő csöveket, és nyomáspróbázd.

De én alapból  tömítések cseréjével kezdenék, majd vákum, hűtőközeg nitrogénnel, és szivárgás keresés. 

Amúgy a sok hibát látott járműklímás megnyomja 30 Bár nitrogénnel, és megvan a szivárgás helye.

Kissé drasztikus, de a jó részek bírják, ami a gyenge láncszem, kibukik.

És ehhez meg sem kell bontani.

Előzmény: cobra46 (7453)
cobra46 Creative Commons License 2021.05.04 0 0 7454

Bocsi.., ez lemaradt...,

 

Ha odáig fajulna a javitás.,  hogy párologtatót kell cserélni...,errõl esetleg gyakorlati tippek vannak?? 

 

Ugy túnik a múszerfal teljes  kiszereléss nem megkerúlhető ???

 

Köszi

Előzmény: cobra46 (7453)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!