Szedd le az egyik aksi sarut, várj vele 1 órát kb, ilyenkor mindent elfelejt az autó, ezt vedd figyelembe. Miután újra csatlakoztatva van az aksi indítsd be, ilyenkor alaphelyzetbe állít mindent majdhogynem, fog menni a klíma is, hagyd 10-20 percig alapjáraton, talán emelni fog az alapjáraton, ha bekapcsol a kompresszor meg a ventillátor és nem fog leállni a motor.
Sziasztok! 2005 mazda 6. Klima fel lett toltetve, de azt veszem észre,hogy azota neha lefullad az auto. Előtte is csinálta,hogy lampanal, alapjaratban ingadozott,de lefulladni nem fulladt, illetve nem is mindig ingadozott. Ötlet,hogy mit kéne cserélni? Olajcsere lassan esedékes,de nem hiszem,hogy köze lenne hozza.
sajnos az infláció miatt sokan pofátlanság tetejéig képesek elmenni,a covid miatti kiesést pedig szintén pofátlanul pár hónap alatt duplán akarja mindenki bezsebelni,így hát azok,akik eddig is az inkorrektségükről voltak híresek,mégjobban azok lesznek.
Bődületes összegekbe kerül egy luxi szalon felhúzása és fenntartása..aztán ha volt pénz majomra,legyen banánra is,a szervízköltségek is luxi magasságokba emelkednek. Ez még tán a nem bicskanyitogatóbb eset,de az amikor egy bizonyos praktikázó,taktikázó lehúzós mosolygós banda százezreket számol fel tízezres tételekre,csak hogy az idei méregdrága adriai nyaralás meg yachtozgatás is meglegyen a vezetőknek,meg nehogymár az életszinvonalukat csökkentse a covid..majd ők emelnek rajta, az nagyon pofátlan.
Egyébként ha autóval indultok nyaralni délnek,brutális drágulás van ha szerviz kell,vagy bármi egyéb.
El kell keserítselek, ha már neked kézzel kényszeríteni kellett a kalibrálást kezdődnek a dízel gondok. Szerintem belátható időn belül kuka lesz a porlasztóknak. (Nekem is így volt, aztán vettem bele 150ért 4 bontottat (új ára 290/ db volt, a kocsi nem ért már annyit mint 4 porlasztó), aztán eladtam és vettem egy benzines 6ost) :(
Szia. Szerintem ez a dízel autók egyik sajátossága. Az én 2008-as 6-osomnál is hallható kicsit a kopogásos égés hidegen és egy 4éves vw-nél is hallható (mindkettő 2.0 D).
Az autóm egy 2007-es Fl 6-os, 2.D ötajtós, harmadik éve van meg, második tulajdonos vagyok, az autó hazai.
Néhány hete/hónapja arra lettem figyelmes, hogy hidegen, terhelésnél, kövérebb gázadásnál 1500-2000 fordulat között, “kerepel”- "zörög" a motor(térből) valami. Sem alatta, sem felette, még ha megpörgetem, akkor sem. (hozzáteszem, nem szoktam taposni, ezért sem tudom pontosan mióta van ilyen hangja)
170.xxx van benne, olyan 40 ezer km-el, két évvel ezelőtt volt egy nagyobb szakszervizes akció, akkor elvileg a porlasztók is fel lettek újítva. (Nem ide nem szeretném visszavinni :))
Pöccre indul, alapjárat sima, ha finoman gyorsítok semmi hang, nem füstöl, nem fogyaszt többet, nem ingadozik az alapjárat, nem rángat, csak hangja van, az is kb 10-15 km-ig, talán még csak nem is az üzemi hőmérsékletig, inkább míg a víz be nem melegszik (?). Utána szép hangja van. Vezérlés lassan időszerű, olajcsere kb. kétezerrel ezelőtt.. Mondtak már minden reá :) Döntően porlasztó az ítélet, amit a korábbi tetemes kiadás miatt még nem vesz be a gyomrom...
Hétvégén megpróbálunk egy kalibrálást, aztán nem tudom. Dízeles barátom szerint hagyjam a faxba, más örülne az ilyennek is, de engem baromira zavar, hogy csak úgy jött a hang. Illetve néhány havonta átszeljük vele az országot (Szombathely-Debrecen vonalon) nem lenne kellemes valahol félúton lerohadni..
Böngészem egye ideje a fórumot (és minden lehetőséget), a probléma felvetésével sok helyen találkoztam, megoldásra nem igazán:
- porlasztó kalibrálással megszűnik,
- hozzászoktak, hogy ilyen "MTZ" hangja van.
Laikus felhasználóként minden tanácsra, tapasztalati észrevételre, stb. nyitott vagyok.
Sziasztok. Eladtam a 2004-es hatchback dízel hatosomat (hála a magasságosnak nem bontásra vitték, hanem javításra, már kapott kuplung kettőstömegűt, turbót, 1 injektort, új vezérlést, vákuumpumpa hajtást)
Megmaradt:
- Egy szett (4db) 15-ös lemezfelni, 5x114,3 nem túl szép állapotban, 3 éve lecsiszoltam, lefestettem de foglalkozós. 195/65 gumival használtam de azt áttettem a Hondára
- Egy darab sötétkék jobb hátsó rozsdamentes ajtó, zár és kárpit nélkül, de üveg és ajtóhatároló van benne
- Egy darab Febest olajos jobb oldali motortartó bak
Ha valakit érdekel szóljon. Egy ládában megvan amik ki lettek cserélve kopott injektor, kopott vezérműtengely, ha bárkinek kéne csak arra hogy beinduljon egy autó arra még jó, viheti.
Igen, több helyről is hallani, de talán azért még nem gagyi 😉. Válassz Koyo-t helyette, én ilyet raktam a vezető görgőkbe hosszbordás szíjnál. Japán autó, japán csapágy. 🙂
Sziasztok,tavaly ősszel irtam hogy nem indul a kályha,akkusaru levétel nem segitett,többen irtátok hogy szervízbe vigyem mert ott törlik a hiba kódot,nem vittem kivettem a biztositékját egy hétre 😄,azóta tökéletesen müködik.Dizel mazda 6
Mazda 6 2.0 diesel 2006 évjárat. Főtengely cserélve volt, összerakás után beindításnál kisebb erőlködés után leáll a motor. Volt már valakinek hasonló, vagy tud valaki tanácsot adni ezzel kapcsolatban? Előre is köszönöm!
Mazdában,fordban egyik legelcseszettebb dolog az elektromos kormánymű...sokan nem tudják,de akkutöltőt,bikát tilos elektromos kormányműves autóra kötni.De még másik autóról sem ajánlott bikázni. Egyébként a kormányműben van egy orsó ,amit forgat az elektromotor oda vissza,azon szokott a csapágy kiszáradni,vagy maga az orsó szorul . Elektromos panel csere tényleg húzós,de akkor inkább bontott kormánymű.
Beszéltem a főnökkel, ismerik a típust, tudják is javítani, csak nem tartja rentábilisnek, mert 250-270ezer nettó forintba kerülne. mondjuk ez még mindig a fele az új árának, de kb. 10 napot vesz igénybe, meg az új az csak új.
Javaslom, beszélni kell az emberrel (meg lehet kérni visszahívásra a weblapjukon) és nagyon szívélyesen tájékoztat mindenről.