Melyik gyári MB diagot volna célszerübb használni egy mélyebb fékdiagnosztikához és elsősorban egy vászontetőmozgatás teljes diagolásához--élőadat--végehajtóteszt stb????
Launch-al való minden csatlakozási kisérletünk megbukott.,nem vagyunk biztosak hogy mi vagyunk a hunyok..,Launchot szerintem nem speciell MB-re hegyezték ki ..,ugy tünik ,mivel legutoljára egy MB V-osztálynál mondott csödött..., ezt csak csak széljegyzetben emlitettem meg, mert abbahagytuk a Launchal való eredménytelen gyötrödést.
Kérdésem tárgya ez volna :A fenti autóhoz és feladathoz tudunk kölcson kérni rövid időre egy MB START-t vagy egy XENTRY-T.,ismerjük nagyjából mindegyiket..,de részletekről csak emlékeink vannak mivel évi egy-két alkalommal dolgoztunk velük...,ugy rémlik mintha a Xentry-be lett volna WIS adatbázis is ? Melyiket javasolnátok???
Csak a csevegés kedvéert., hogy közben lenyugodjak..., nekünk még sose sikerült 38 tüs kabellal csatlakozni.., Autocom + Kts300 - t is beleértve., az egyik adapterkabel aliexpress- s volt , a mási Kts készletböl való volt..,Viszont van az a banánhüvelyes adapter csak azzal sikerült az elöbb felsoroltaknál is..,persze véletlen is lehet..
Bevallom nem probáltam..., plusz és minusz mindenhol plusz és minusz alapon..,de holnap megpróbálhatom..,nincsen kõrcsatis adapterünk ., amikböl állitólag fele rossz már elsõkörben..,érdekes hogy a Launch angol " origint" 70 Fontért(!!).., mint multiplexerest láttam hirdetni.,de a Carprog is kb 25-3000ft.., máshol meg kb 5000ft...,
A Launch Bluetooth interfacen a 4 és 5 PIN áthidalva és autókarosszériájára kötve, az interface 16 Pinre plusz 12V a hálozatból levéve.., tehát nem a körcsatlakozóban meglévő test és +12V van használva.
Teljesen igazad van, így fogok tenni. Viszont a témában nem túl sok új könyv van, azt vettem észre. Esetleg tudsz adni tippet ami neked bevált, és az elmúlt pl. 5 évben vetted?
Elsőkörben nyilván egy Star vagy Xentry bevetése volna a legpraktikussabb mivel egy fõlõttébb összetett technika., mégis minden bizonnyal létezhet pl a tucatnyi mikrókapcsóló kõzül egy a gyakorlatban legfrekventáltabban meghibásodni szokó mikrókapcsoló., vagy egyébb szerkentyű mint " tipushiba".
Sajnos sok bontás mellékmunka szúkséges már egy " általános" hibafeltárás- hibakizárás elektromos végrejtásához is.
Kiváncsi vagyok hogy pont a mikrokapcsolók tesztelésénel mit produkál majd egy gyári diag..,azt olvastam ugyanis hogy létezik csak erre a célra egy gyári célmodul...
Gyári diag nélkül a tetőmechanika szenzorainak állapotát nem fogod tudni kiolvasni, úgyhogy ezt a "találjuk ki mi baja van" megközelítést nyugodtan engedd el.
Am a maróti autódiagnoszta képzéssel az a bajom, hogy először is 50-400 ezer ft :D
A másik, hogy rengeteg ismétlés van benne, szóval kb az 50-60%-áról indulnának azok a dolgok amik érdekelnek, vagy hülye vagyok belőle.
Szóval kidobok egy csomó pénzt az ablakon olyan dologra amit most is tudok.
A bosch gép cuccot csak azért mondtam, mert hátha azért billen a bosch irányába a mérleg, mert ott ugye mindent a kts-ben valamint esi-ben magyaráznak el.