Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 149

Minden a mennyiségen múlik!Egy bizonyos mennyiség után tényleg az ellenkezőjét éred el a vizgőzzel. Ha képes vagyok 15%-os üzemanyag megtakaritást elérni a motornál,akkor a plusz energiát honnan veszem ,ha nem a gőzből.Amit viszont a veszteség hőből nyerek.

 Vegyünk 100 egységet  éghető anyagból + 15 egység gőz hozzáadásával,115 egységet érek el.

 60km/ó helyett 70km/ó -val megy a motorom a vizgőz nyomása nem indokolja a 15 egységnyi energiát a + 10km-es sebbesség növekedést.Honnan van a + energia?

 Nem abbol,hogy elég a gőz,honnan van egy kazánban nagyobb nyomás gőzrásegitéssel,ha nem a viz égéséből.

  Tüzet azért lehet oltani vizzel mert nagy mennyiségbe öntik az éghető anyagra.

  Csökkensd a mennyiségét,emeld a hőmérsékletét és állits be egy maximumot a gőzből és + energiád lessz!

 

 Nem értem mi az a más fizikai jelenség a benzinmotorban.

 És ha műkődik zárt térben (henger,kazán) miért ne működhetne égőfejként?

Előzmény: ferencdeli (148)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.09 0 0 148

Hát ha ez alapján látod bizonyítottnak, hogy a víz elég, akkor eléggé lukra futottunk!

Szerinted miért oltanak vízzel, bármekkora is a hőfok? A víz gőzzé válása közben hőt von el a környezetétől ezért jó oltó anyag. Az tény, hogyha túl nagy a tűz akkor gőzzé válik mielőtt elérné célját, ráadásul a gőze is eléggé nagy hőmérsékletű, és veszélyes, de nem termel plussz energiát az elégése. Azt nem tudom, hogy mi ez a vízplazma, meg freeenergy ami sok internetes oldalon megoldja mindannyiunk problémáját, de nagyon sok értelmes ember ezzel foglalkozik és valamiért nem tudják megismételni a kísérleteket.

 

A víz égése a benzinmotorban egészen más fizikai jelenség csak a hatásfokot javítja. Ez még nem energia a vízből.

 

Még mindíg várom a megfejtést, mert nyitott vagyok.

 

Előzmény: Törölt nick (147)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.09 0 0 147

Azt tudod,ha a H2-őt tiszta oxigénnel égeted el,robban ,ha levegőn ,csendesen ég a hidrogén nyomásától függően.Ha nyomása van akkor szúró lángja van.De 2600Cfokos hőmérsékletet ad.Ha a sajátmaga álltal elpárologtatott,nem túlnagy mennyiségű vizgőzt engedsz a lángjába (ami még nem hűti le) és  képes elégetni. Az adná, adja a plusz energiát.

 Ha a motorodba több gőzt engedsz mint ami a benzinnel együtt képes elégni nem ,fog menni.Már pedig elég ha egyszer csökken a fogyasztás,ez meg tény.

 

- Már nem tudom ,hogy hol olvastam ,de kutatják a vizplazmát.Ha rátalálok,megirom.

 

 -  Azért is ajánlják a motorok hengerfejét bevonni kerámiával mert nagyon magas hőmérsékletet ad a hidrogén égése.

   - A viz több mint egy folyadék ami az élethez szükséges. Információt hordoz és energiát továbbit az ÉLŐ VIZ könyvben olvashatsz róla. Azt hiszem van utalás a google keresőbe:MAGHAR AKADÉMIA web lapon is.

  

Előzmény: ferencdeli (146)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.08 0 0 146

Azon ne aggódj, hogy kiadod magadat, ha százan megtudnánk csinálni, akkor is nagy eredmény lenne. Egyedül nem megy, vagy legalábbis sokkal lassabb.

 

1 A H2 égése gondolom a H2 és oxigén egyesülése mely valóban energia termelő!

De: Az égés során energia szabadul fel, nem hőfok, tehát még mindíg nem értem a 2600 celsius fokot! Hogy mekkora hőmérséklet jön létre, az az elégett gáz mennyisége és a rendszerben levő egyébb anyagok fajhője határozza meg.

 

2 Még mindíg kérdés milyen folyamatból akarsz energiát termelni? A víz bontását az a hő végezné amelyet megtermelsz azáltal, hogy elégeted a felbontott vizet-- vizzé. Ez kissé a felemelem magamat a hajamnál fogva típusú gondolatmenet.

 

3 Én úgy tudtam, hogy a plazma halmazállapothoz nagyon magas 10000 fok feletti hőmérséklet kell. Te ezt hol olvastad ki vizsgálja? Titok?

 

 

Én sokkal földhözragadtabb vagyok, én csak azt szeretném, hogy a gépkocsik kevesebbet fogyasszanak, és kevesebbet szennyezzék a környezetet.

 

 

Előzmény: Törölt nick (145)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.08 0 0 145

 

 Ezért nem szeretem az irást, nem azt adja vissza amit gondolok vagy irok.

 NEM HARAGSZOM SENKIRE!

 Most lehet ,hogy kiadom magam . Van egy elképzelésem amit előbb v. utóbb megpróbálok megcsinálni.

 

 "Van egy nagy hőfokot kibiró porózus anyagod, szivacsod ,beleállitod vizbe, alulról H2-őt bugyogtatsz a" szivacsra" a szivacs fölött begyujtod, Tegyük föl ,hogy folyamatosan ég. Fölhevül a szivacs elkezdi párologtatni a vizet.Mivel a H2 égése 2600C fokot ad a szivacsból párolgó gőz ezen a hőfokon elég ez adja a plusz energiát.Mivel nyil térben égeted egyszer ég el a gőz.

 Ha zárt térben (motor hengerében) kicsi a tágulási tér és még többször is betudod gyujtani? esetleg minimális H2 hozzáadásával, vagy a magas hőmérséklet föntartásával.

 A H2 + O  zárt térben ég,és a tér tartósan magas hőfoku 2000-2600C fok a folyamat állandó lehet H2+ O--- vizgőz--- H2+O a folyamat állandó lesz.

 Annyira gyorsan zajlik a folyamat ,hogy nem beszélhetünk sem gázról sem vizgőzről. Ezért vizplazma, amit még most kutatnak.

Előzmény: ferencdeli (144)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.07 0 0 144

Értem és elolvastam az előzőeket, csak azt nem értem miért gondolod, hogy ezzel plussz energiához jutsz. A víz felmelegítéséhez használt energiátvisszakaphatod, de mivel nyersz többet? Az erőművekben valóban a közelébe sem jutnak ennek a hőmérsékletnek a víz esetén. Ezt visszavonom! De az energianyereséget nem értem. A motorba jutatott víz növeli a motor hatásfokát ezért a vízbefecskendezés hasznosnak tűnik ráadásul a kibocsájtott szennyező gázok mennyisége is csökken. A henger falára lerakódott szennyeződés is eléghet, OK. De mégegyszer kérdezem mit értessz azon, hogy a keletkezett hidrogén gáz elég.

 

A második kérdésem: Miért beszélsz a víz plazma állapotáról, miközben azt mondod a víz szétesett alkotó elemeire hidrogénre és oxigénre, most akkor víz vagy sem?

 

Harmadik mi az a 2600C? Ekkora hőmérséklet jön létre? Vagy ennyi coulomb töltése van?

 

Most dühös vagy rám és azt hiszed kötözködöm....

Nem így van, én mindíg mondom a tanítványaimnak kérdezzenek olvasssanak alkossanak véleményt, majd ismét kérdezzenek....

 

Negyedik két hidrogén atom Héliummá egyesülésekor is hatalmas energia jön létre, de nem gondolom, hogy erről beszélsz! Akkor mit értessz azon, hogy a víz elég!

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (143)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.07 0 0 143

 Ha az elején kezdted volna a topikot ,értenéd miről beszélünk amikor a viz széteséséről van szó.

  A gőz elégetéséhez mindig magas hőfokon égő anyagra van szükség.

  Pld:koksz

       hidrogén

      benzin

      folyékony vas, stb,

 És mivel ezen a hőfokon szétesik H2+ O-ra,rögtön be is robban,egy robbanást hallasz pedig robbanások egymásutánja áll fenn , addig amig ,van vizgőz utánpótlás, megfelelő hő mennyiség és gőz sűrűség. Végülis ez már a viz 4. halmaz állapota a plazma állapot!!

 Képzelj el egy 1m falvastagságu  fém gömböt a közepében egy 10cm.es üreggel

  a közepébe 100 db viz molekulát juttatsz és a gömb belsejét fölmelegited 2000 C fokra a gömböt hamarosan hütened kellene mert felolvadna és felrobbanna.

 1 csep vizben annyi energia van ,hogy egy nagyvárost ellátna energiával 1 évig.

 Kérdezd meg az ősöd.

Előzmény: ferencdeli (141)
Atis57 Creative Commons License 2008.04.07 0 0 142
Szia!
ezt hogyan érted? ".A túlhevített vízgőzből, vízgáz lesz, "???
Az erőművekben soha nem hevitik 560 Cfok felé a vizgőzt.tehát messze vagyunk az öngyülladástól ------ha folyékony Cu -Al- Fe érintkezik vizzel -- mindig hidrogén robbanásról beszélnek-- ezek 690C felettiek.
Előzmény: ferencdeli (141)
ferencdeli Creative Commons License 2008.04.07 0 0 141
Szia!

Mit csinál a víz 650 fokon? szétesik? és akkor iparilag miért nem így bontják a vizet? Egyszerűbbet kérdezek: Tegyük fel szétesik alkotó elemeire majd...? Ismét elég tehát egyesül, vagy mi lesz. Édesapám a Mátrai hőerőműben dolgozik gyakran van gőzkifúvás egy egy sérült vezetéken (Évente 2-3 alkalom) de még egyik sem gyulladt be ezt mivel magyarázod.
Szerintem inkább:
A túlhevített vízgőzből, vízgáz lesz, ezt a halmazállapotot nem csak elemek de vegyületek is elérhetik.

Előzmény: Törölt nick (137)
Atis57 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 140
Szia!
terveim nincsenek de itt néz szét--- némi lakatos ismerettel leutánozhatod+ még a siker is biztositott,
link:http://www.nyirokowatt.hu/nyir/index.php?page=6
Előzmény: Sandrix26 (139)
Sandrix26 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 139

Sziasztok!

Van valakinet szélkerékhez trvrajza? Én vizet szeretnék vele szivattyúzni.

Elöre is köszönöm!

Sanyi

sandrix@microsystem.hu

Atis57 Creative Commons License 2008.03.07 0 0 138
Szia!
folyamatosan NEM ---csak bemutatni szoktam----1Db 12V 20W izzót tudok vele villogtatni.
A + energia IGEN/NEM nem mindegy honnan számolok --mit mivel osztok.
Pár mW / 70---130 / -al lehet vezérelni-de mennyit ad? mit csinál a mágnes ---nagyon mágnesfüggő.
Előzmény: ArtArt (135)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.04 0 0 137

Mivel a viz (persze vizpára vagy vizgőz)650C-on szétesikH2+O-ra ,ebből a H2 elégéskor 2600C ad elvileg a rendszer önfentartó lehetne, persze ami birja a hőt és a nyomást.Avizelégetése sohasem önmagában értendő,mindig éghető anyag,lehetőleg magas hőfokon égőre vanszükség:koksz, tiszta hidrogén,benzin stb.

 Tehát ha a H2-őt elégetem és megfelelő mennyiségü vizpárát adok hozzá a vizpára is elég.

 

Üdv :pekula!

Előzmény: ArtArt (136)
ArtArt Creative Commons License 2008.03.04 0 0 136
Sziasztok !

"a viz 650C-on elég" -> ez tenyleg igy van, es szerintetek az elegeteskor kepzodo energia elegseges ahhoz hogy a rendszer onmagat fenntartsa?

Masik kerdesem hogy a viz egesekor nem von el hot a kornyezetebol?
NMert akkor ezt ugye futeni kell.

Szoval hol itt a + energia?

Art
Előzmény: Törölt nick (121)
ArtArt Creative Commons License 2008.03.04 0 0 135
Szia !

Neked mukodik ilyen?

Ez termel + energiat?

Art
Előzmény: Atis57 (104)
Atis57 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 134
Szia !
ez a FÉNYKAPU ----pájer tibor-- vizautó kisérletek részben van .
Én eddig minden vizbontónál tapasztaltam a " maradék feszültséget" persze terhelni nem lehet --- valószinűleg a POLARIZÁCIÓ---H2 és O2 buborékok---
Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.01 0 0 133

Helló!

 A lugok oldják az alut.Nálam is az lehetett,sőtt miután lekapcsoltam az áramot ,úgy viselkedett mint egy ellem,folyamatosan 1,3V-ot mértem.Kár ,hogy nem láttam mennyire habzik az elektrolitom.Valahol láttam egy vizbontót különleges és olcsó ötvözetet raktak csapvizbe amitől intenziv gázfejlődés indult meg.

Jó lenne vissza találni oda.

Előzmény: Atis57 (132)
Atis57 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 132
szia!
mert én a +2 Alu laposra gondoltam ,,,,,,,az is csak mese.... nem jobb semmivel / Az Alu még oldódik is...
Előzmény: Törölt nick (131)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.01 0 0 131
Én ugy értelmeztem afeltöltést,hogy  a tartály két oldalán +2 elektróda amire pár mp-es egyen feszt. kell kapcsolni és utána mehet a tényleges elektródákra.
Előzmény: Atis57 (130)
Atis57 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 130
Szia!
mire gondolsz a feltöltéssel? hogyan? Ahol olvashattad a ---Fénykapu.......
Előzmény: Törölt nick (127)
vpe5 Creative Commons License 2008.02.26 0 0 129
a cím tuti jó, megkaptam köszi,
Előzmény: Törölt nick (128)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 128

Vladárnak!

 Nem megy el az üzenetem,vissza dobja .Talán a cim nem jó.

Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 127

Egy biztos egyenárammal jobb a vizbontás mint váltoval.Ajánlatos a bonto áram rákapcsolása előtt az elektrolitot feltölteni,pár mp.-ig .Olvastam valahol egy vartburgot üzemeltetett a gazdája évekig benzin-hidrogén keverékkel ,rozsdamentes spirál elektróda párral ,nem csak az áram hanem az elektróda formája is számit.Az ösztönöm azt sugja,hogy ha a viz fagyásakor mindig 6 szögletü jégkristályok alakulnak ki, akkor a hatszöget megbontó forma lenne a megfelelő,elektroda alakzat---ha van ilyen,de ez már matematika az meg nekem magas.

  Csak agyalok!!

Előzmény: Atis57 (126)
Atis57 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 126
Szia!
az Al csak a kloridok eszik, persze biztosan csak 1 vegyés mondaná meg.
én rozsdamentes lemezt használok ebbe is csak lúg v karbonát rakható mert vasrozsda keltkezik / barna szmötyi /+ kell 1,,2 csepp moogató szer.
régebben kipróbáltam a moogató szivacs / dörzsike ? ?*/ alját is szúnyoghálóval elválasztva --- ez remek volt / de a csatlakozás ? ?/3+2 felállában 1 cella.
nem birta a gk akku . a 4 cella sorosan 20A feletti áramot akart.. !!
Előzmény: Törölt nick (125)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 125
Az utolsó akcióm egy hete volt vasárnap 5elektróda pár közé 2 db alu lemez  (szemcsés vizköoldó) nátronlug+kálilug+mégvalami,nemjut eszembe .24v egyenáram, lassan induló gáz fejlődés.Elkezdett egyre jobban habozni begyujtva nem éles durranás volt,ahogy vártam,hanem lánc szerüen körbe durrogott a sok buborék.Lekapcsoltam az áramot,elkellett mennem itthonról,az elektróda benne maradt a lébe ,kár volt. 4 óra mulva értem haza a lé 2/3-a a földön volt a maradékba ott volt az összes alu feloldva,úgy nézett ki mint az ezüst festék.Most vagy szerzek valahol alu lemezt vagy valami más kell elektrolitnak. Az elektródák valamilyen rozsdamentes szitaszövet.Most agyalok!!!
Előzmény: Atis57 (124)
Atis57 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 124
szia Pekula!

A vizbontással , hogy állsz? én már régen megakadtam arra jutottam , hogy impulzossal sem jobb mint egyenárammal,/ persze vannak jobb frekvenciák--- de max 10% al több a gáz --- viszont eszi FET-eket /amugy meg 4kWh -ból villamos energiáből tudok 3,5kWh mechanikait csinálni ...? ? ?
Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 123
Bármikor ,ha muszáj énmindig ráérek!!!
Előzmény: vpe5 (122)
vpe5 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 122
megnézhető ez a simson moci? + egy kis eszmecserével egybekötött találka lenne, Benne vagy?
esetleg mikor lenne jó az időpont?
Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 121

 

Mivel itt a vizüzemű autóról kellene beszélnünk. Tavaj tavasszal megcsináltam  a simsonomat benzin viz üzeműre -benzin/vizgőz keverékkel motoroztam végig a nyarat.A tapasztalatom csak annyi ,hogy müködik.A mostani 0,8-as gőz fuvókát lekell cserélnem kissebre,mert ezzel ugyan megy még 70-el is,de megállni nem szabad vele.Nincs rajta lefúvató szelep és megálláskor fütyül a gőz befelé,vagy rakni kell a gőzre egy dekompreszort,megálláskor el kell engedni a gőzt.

  Folyamatba van egy viz bontóépitése. Kiváncsi lennék,hogyan működik benzin+gőz+hidrogén keverékkel.Az elvem az:állits elő annyi hidrogént minnél kissebb energia befektetéssel,amennyivel eltudsz égetni adott mennyiségü gőzt. Mivel a viz 650C-on elég meglenne oldva a viz autó kérdése. A müködő H autók biztosan igy működnek,sőt a gőzt elektromosan adagolják.v Van egy elképzelésem a fütéshez is egy abszolut biztonságos hidrogén égőfejre is . Hasonló a Dr Grof Spanyol Zoltánéhoz.Ő iss ezen az elven csinálja a vizplazmát.

  Várom a véleményed!!!

Előzmény: Atis57 (120)
Atis57 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 120
Szia!
persze mindent érdemes elolvasni-----DE ELHINNI??---ettől függetlenül én is olvasgatom.
A szinvonal ennek is változó --- mivel beküldött innen-onnan összeszedett--- de gondolat ébresztőnek jó ! !
Előzmény: Törölt nick (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!