Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WooDoo Creative Commons License 2023.05.25 0 0 50305

Azért egy 2,2 kW-os motortól csodát nem kell várni. Itt az alföldön nekem elég, de hosszabb emelkedőket nem biztos, hogy bírná.

Kigyo kolléga átépítése sokkal profibb, mint az enyém, mondjuk az árban is minimum a duplája.

Merre laksz amúgy? Lehet jobb lenne kipróbálnád az elektromos mopedautóimat, mielőtt beleugranál.

Előzmény: Sándor P (50304)
Sándor P Creative Commons License 2023.05.24 0 0 50304

Tudnál nekem  linkelni egy motort vezérlővel ,ami jó lehet? Sokat segitene

Előzmény: WooDoo (50303)
WooDoo Creative Commons License 2023.05.24 0 0 50303

Az AliExpress -ről rendeltem, full noname, de nincs vele probléma. A vezérlő sem valami márkás termék, de az is tökéletesen teszi a dolgát. Több 10e km-t mentem már vele, az elektromos részhez nem kellett hozzányúlni. Csak időnként állítok a vezérlőn, attól függően, hogy alkalmazott jár vele, vagy én gasznàlom.

Előzmény: Sándor P (50302)
Sándor P Creative Commons License 2023.05.24 0 0 50302

Értem.Ezt a kínai motort a vezérlővel melyik oldalról rendelted? Ali express,vagy honnan érdemes? Mennyire megbízhatóak?Még nem rendeltem semmit ilyen oldalakról,ezért érdekelne.

Előzmény: WooDoo (50301)
WooDoo Creative Commons License 2023.05.23 -1 0 50301

Nekem van gyári elektromos mopedautóm, meg olyan is, amit én villanyosítottam. Mostanában éppen az átépített Stellával furikázok, mert jó időben jobban szeretem a kabriót.

Az ólom akku felejtős, dögnehéz, és még drágább is mint a lítium.

A Stellába egy 2,2 kW-os kínai BLDC motort építettem, egy kínai vezérlővel. Érdekes módon, jobban gyorsul, mint a Ligier a 4 kW-os motorjával, és egy kicsit gyorsabb is, mert nincs lekorlátozva 45 km/h-ra.

Ha most építenék, bontott Ligier Be Sun motort keresnék, de a 8 kW-os változatból.

Vannak akik Renaultt Twizy motorral próbálkoznak, mert abból van sok a bontókban, de nem nagyon sikerült még meghekkelni a gyári vezérlőt, pedig már megvették a gyári szoftvert is hozzá.

Előzmény: Sándor P (50300)
Sándor P Creative Commons License 2023.05.22 -1 1 50300

Üdv mindenkinek! Az érdekelne ,hogy kinek hogy vált be a mopedautó villamositása.Mert most volt szerencsém utazni egy elektromos háromkereküben,és szuper volt.Ezért érdekelne ,hogy aki házilag megcsinálta otthon,milyen tapasztalatok vannak.Lítium akksival,vagy ólom akkuval sikerült megcsinálni,vagy hogy mennyi a töltése az akkunak forintban otthoni töltésnél.Esetleg van e valakinek villany motor eladó olyan teljesitményü ,ami városban szaladgálni elég volna az aixamnak.Köszönöm előre is 

aixam.400 Creative Commons License 2023.05.12 0 0 50299

Üdvözlök mindenkit ha valaki tudna segiteni. A lendkerék variátorba van egy rugó,az a teljesitmény szempontjából /gyorsulás,végsebesség/ hogy jobb ha meg van feszítve alátétekkel vagy sem. Enyémbe 6 db alátét volt amiből 4 db kivettem.Ezután az a változás történt,ha lejt egy kicsit az út,a végsebesség 5 kmt nőtt,de sík úton nem nőtt./ez előtt lejtéssel sem ment jobban,most igen/. Ez mitől van?  Emelkedő úttól nagyon belomhul. /sík úton 50nél nem megy jobban/. 1-1 alátétet benne hagytam a rugó két végénél mert nem tudom hogy esetleg van e az alátétnek védő szerepe,hogy a perselyt ne marja ki a rugó vége?. Kiszedhető e még a két alátét,van e értelme kiszedni? Gyárilag milyen súlyok vannak az Aixam 400ba ?Köszönöm ha valaki tud segíteni további szép napot

Harsányi Tamás Creative Commons License 2023.05.09 0 0 50298

Sziasztok! Kubota Z402 lehet valahol kapni Man filtert.

ívfény Creative Commons License 2023.05.08 -1 0 50297

talán az lenne a legcélszerűbb, ha konkrét linket adnál meg, hogy ne legyen félrevásárlás a mopedeseknek!

Előzmény: Szilárd Sziklai (50295)
ívfény Creative Commons License 2023.05.08 -1 0 50296

te tudsz valamit, amit én nem!!, ha trapéz a szij, amit vettél! nekem már volt jopár a látoszögembe,  de egyik sem volt tarpéz, csak félkör! persze azzal is megy a motor, csakhát meddig?

Előzmény: Szilárd Sziklai (50295)
Szilárd Sziklai Creative Commons License 2023.05.08 0 0 50295

Amit küldtél annál igaz is. De többféle profil létezik csak más y teljes cikkszám.

Előzmény: ívfény (50294)
ívfény Creative Commons License 2023.05.07 -1 0 50294

szia! mindez dicséretes, legalábbis a segiteni akarást tekintve!, de! sajnos a vezszij nem az igazi, mert félkör profilu és nem trapéz!

https://centralcar.hu/cnt-ct559?gclid=Cj0KCQjwmN2iBhCrARIsAG_G2i5Ous7vJp4JIQ63N_HxBYbxdwWYuQT1V8HtJ5WXqpsaLJpcoVv9InsaAjxSEALw_wcB#gallery-2

Előzmény: Szilárd Sziklai (50293)
Szilárd Sziklai Creative Commons License 2023.05.07 0 0 50293

A vezérlés egyszerű szerintem mint a faék. Fötengely tárcsán alul a jel felül is a baloldalra oda is van irva 502. Mielött bárki megkövez én MLS hengerfejtömitést használok. Nem szeretem a grafitost mert nekem szétégett. Az MLS a hajlékony lemezes szilikonnal bevont. A vezérműszij Honda Civic 1.4 98-2000 között gyártott autoé. 6300 ft darabja. A hengerfejtömités 30 euro törököktől (motokent Ltd).

A hengerfejet nem árt sikoltatni bár én most kihagytam mert nem volt eldeformálodva. Szépen le kell pucolni azt is a blokkot is. Meghuzási sorrend csigavonalba a vezérműszij felé.

Ha többi infot dzeretnél messengeren tudok segiteni.

Előzmény: Greg34 (50292)
Greg34 Creative Commons License 2023.05.07 0 0 50292

Jó kérdés. Hátha akad valaki aki tudja a választ. Én arra kérnélek hogy pár lépésben leírod a hengerfejtömítés csere menetét, hogy csináltad, mennyi idő volt, mennyire macerás, és azt hogy mire kell odafigyelni ezzel kapcsolatban?

Előzmény: Szilárd Sziklai (50290)
tanijani Creative Commons License 2023.05.07 -1 0 50291

Profi műhely Nagykőrös 70/335-0737

Előzmény: Greg34 (50288)
Szilárd Sziklai Creative Commons License 2023.05.07 0 0 50290

Sziasztok!

Egy kis hozzáértő segítségre lenne szükségem. Hengerfejes lett a lombi motorom. Tömítést cseréltem a vizet nem ereszti viszont a motor rángat. Könnyen indul fordulatra reagál is. De alapjáraton is és fordulaton is közbe kihagy mintha nem kapna gázolajat. Lehet vele menni viszont teljes gázon már nagyon nem akar gyorsulni. Dombon lefele forog csak ki teljesen. Füst nincs se szürke se fehér se fekete. A viztér buborékmentes. Az O régi gyűrűk miatt fekete lett a gázolaj. Cserélem ujakra. Ha a csucsok eltömödtek okozhatnak ilyen hibát vagy akkor el se indulna?

 

Köszönöm előre is a segítséget.

Bakancs4 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 50289
Greg34 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 50288

Sziasztok! Gondoltam beszámolok már a kisautóm állapotáról, helyzetéről, tudom ez már lassan egy folytatásos saga lesz.. Január 15.- amikor is másodmagammal majdnem a munkahelyen maradtunk. Olyan rosszul indult már. Másnap nem is indult, csak kattogott, meg búgott az önindító. Elvittem hát az autószerelőkhöz, akiktől TEGNAP hoztam vissza. Kicserélték az önindítót, Bosch rendszerű kínai darab, olyasmi ami volt benne, ilyen került bele újfent. Motortartó bakot is cseréltek elől, mert egy ráindításnál kiszakadt, s az eleve is csonka, hiányos hűtőventilátorból így végleg egy funkcióját vesztett torzó lett. Motorhoz nem nyúltak, hengerfejezést nem vállalták. Megmondták az őszintét, fele annyira sem ismerik motorikusan, mint az illene, és nem ássák bele magukat. Húzni nem akartam a kisautót, így hát hazajöttem vele. Ők be se tudták indítani. Agyonizzítva, és ismerve a hülyeségeit elindul amúgy, megy is szépen, de a vizet egyhamar felmelegíti. Gondolom a ventilátor elégtelensége is hozzájárul ehhez, (meg hogy nem húztam rá a fűtést csumára, hogy azzal is kompenzáljak kicsit) ,de igen csak kemény lett a felső vízcső az 5km-es hazaút során, s az alsó is fortyog, forró. Beszéltem egy debreceni sráccal aki kedvtelésből csinál ilyeneket, meg mert tudja hogy ez egy nagy vakfolt a palettán, s kb senki nem vállal ilyet. Azt mondta időpont egyeztetést követően megnézi. Eddig ennyi.

i'mfedup Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50287

Szia Bakancs!

 

Pedig ez történt, kimozdultak egyes biztosítékok a helyükről. De most már orvosoltam a problémát, továbbá a zárlatot is megtaláltam. Köszi még egyszer a segítséget!

 

Üdv: Péter

Előzmény: Bakancs4 (50280)
kiggyo Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50286

Ja, és a csöveket kompresszorral kifújni alaposan!

Előzmény: kiggyo (50285)
kiggyo Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50285

Ha leveszed a tankot akkor sok lehetőséged lesz rögtön, raksz bele valami oldószert ami a műanyagot nem oldja (tegyél próbát ha hígítózni akarod) és lötykölni kell. 

 

Mosóbenzin, sima benzin, lakkbenzin hígító viszi valószínűleg.

 

A nitróhigító, aceton erősebb de a műanyagot bántja valószínűleg.

Előzmény: Harsányi Tamás (50284)
Harsányi Tamás Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50284

Üzemanyag szűrű kitakarítva. Igen volt benne zselés takony. Mentem is vele nem volt gond vele 30km-ig. De most megint hol megy hol nem.

Ebből nagy takarítás lesz leveszem majd a tankot és kitakarítom. Mivel tudom rendesen kitakarítani.

Előzmény: kiggyo (50283)
kiggyo Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50283

Igen, az üzemanyagrendszert nézném meg először. 

Szűrők, csövek, akár lerakódás a tankban. 

 

Hosszú állás után zselés takony válik ki a gázolajból, az akár a csövet is eldugítja.

 

Ideiglenesen akár egy kis kannát rakhatsz az anyósülés elé, 2 cső az adagolóról egy kis szűrővel és minden kiderül.

Előzmény: Harsányi Tamás (50282)
Harsányi Tamás Creative Commons License 2023.05.01 0 0 50282

Sziasztok.

Gondom akadt a kisautómmal. Probléma egy bizonyos kilóméterig szépen megy de utána el kezd rángatni hol megy hol nem. Ha megy is nagyon lassan.

Mi lehet vele a gond. Én üzemanyag ellátásra gondolok. Kérném szépen a segítségeteket mit nézek meg.

Köszönöm.

brömbi Creative Commons License 2023.04.28 0 0 50281

Húú..

Köszönöm a választ.

Előzmény: Bakancs4 (50279)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 50280

 de fedél nélkül gyakorta kirázódnak a biztosítékok a helyükről.

 

Szerintem nem rázkódhat ki , megette a fene ha csak annyira szorulnak -- akkor az érintkezés is problémás lehet .ű

 


Te mihez rögzítetted a táblát?

 

 

Semmihez , lóg a vezetékeken . Barátom precízebb volt , meghosszabbította az összes vezetéket (forrasztott ) így rendesen rá tudta rögzíteni a műszerfal alsó részére .

 

Előzmény: i'mfedup (50278)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.04.27 0 0 50279

Azt szeretném kérdezni, hogy AIXAM 400 - asnál azt a középső panelt, ahol a szivargyújtó, fűtéscsap, ventillátor stb. található, hogyan tudom kifordítani hogy hozzáférjek .

 

Ez a panel a Ligier Ambrában kívülről szerelhető , de az Aixamben nem , mert 6 (torx) csavar tartja belülről . Az egész műszerfalat le kell egyben venni . A műszerfalat felül oldalról 2 csavar tarja , alul pedig 2 bolha . Persze a leszereléshez le kell venni a kormányt :

  • -- kormányburkolat
  • -- kormánykapcsolók 
  • -- kormánykerék ( ez néha kemény dió szokott lenni ) 

Előzmény: brömbi (50276)
i'mfedup Creative Commons License 2023.04.24 0 0 50278

Helló Bakancs!

 

Köszönöm, meg is kaptam és váltottunk is levelet!

 

Igen, megkeresem a pluszban behúzott vezeték zárlatát és utána megnézem, hogy én hogyan tudom megcsinálni az utastárbe telepítést.

 

Nem tudom, hogy másoknak mi a tapasztalata, de fedél nélkül gyakorta kirázódnak a biztosítékok a helyükről. Érdemesebb volna lengő aljzatokkal megoldani ezt az aljzat kérdést. Szerintem...

 

Te mihez rögzítetted a táblát?

 

Üdv: Péter

Előzmény: Bakancs4 (50275)
i'mfedup Creative Commons License 2023.04.24 0 0 50277

Szia Pál!

 

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: pál0123 (50274)
brömbi Creative Commons License 2023.04.24 0 0 50276

Sziasztok ! Rendeltem egy USB csatlakozót voltmérővel. A szivargyújtó helyére akarom beszerelni. Azt szeretném kérdezni, hogy AIXAM 400 - asnál azt a középső panelt, ahol a szivargyújtó, fűtéscsap, ventillátor stb. található, hogyan tudom kifordítani hogy hozzáférjek. Köszönöm a segítséget. A hamus helyén van egy féklámpa visszajelzőm, mellé tenném a Bakancs féle hőmérőt, a szivvargyújtóba a voltmérőt. Csak nem tudom kiszerelni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!