Sziasztok. Leonardo 250-ről van szó. 2017-ben kapott; Malossi 287 ccm-es hengerszett,Malossi kevlár szíj, Malossi kuplung és kuplungharang, Malossi hátsó kuplung-szíjtárcsa, Malossi piros kuplungrugók, Malossi variátor, Malossi variátor külső szíjtárcsa, Malossi vezérműtengely. Hátsó féknyereg kapott egy Grimeca felújítószettet, NG féktárcsa hátul (2017-ben vettem szintén), EBC Brakes hátsó fékbetétek (szintén 2017) , tavaly nyáron kapott Ferodo első féktárcsát, Brembo fékbetétekkel. A múlthéten 2 új gumi lett rá feltéve; előre egy Michelin 130/70 12 m/c 56L , hátulra egy Continental 130/70 12 m/c 62P. Gyári, új karbit kapott (AP8122433), új szívócsonkot (AP8122520), valamint nagyobb főfúvókát (AP8176014). A főtengelyen cserélve lettek a csapágyak, valamint a szelepszárszimeringek is. Kapott egy új KMC vezérműláncot (AP8122434), és új, gyári láncfeszítő sínt (AP8122506). NGK DR8EIX irídiumos gyertya. A feszítőpatron fel lett újítva, 2 db patronból. Tavaly nyáron kapott Yuasa YbL 12 AL-A típusú új akksit. Tavaly augusztus végén lett letéve a motor, és most májusban lett összerakva. Nagyon szépen, csendesen, egyenletesen jár, könnyen indul hidegen, melegen. Jól húz, kényelmes, könnyű motor. A gyári alkatrészek és tömítések mindegyikét Yamaha cikkszám alatt rendeltem, mert jóval olcsóbb volt, csupán a könnyebb rákereshetőség miatt írtam Aprilia cikkszámokat. A bal első index kompletten gyári újra cserélve, a bal oldalon gyári fehér indexbúra. A burkolatok több helyen kicsit karcosak, kopottak használatból, tárolásból eredően. Műszaki jövő év januárig van rajta, törzskönyve az én nevemen van, gépjárműadó az évre befizetve. Biztosítás jövő év áprilisig rendezve. A mai árakat figyelembe véve , szerintetek mi a reális piaci értéke ?
Igen van benne kefe de nem szén hanem bronz. Hogy holl a hibba igy nemt udjuk. Lehet áramot mérni meg ellenállást és kiderül h holl a hiba. egész rendszer egy akuból egy reléből meg inditomotorbol és pár kábelből áll. Ja van még féklámpakapcsoló és ennyi. Mérd ki mi a rossz. De azt azért ne várd h elmondjam h kell használni a multimétert és h holl mit kell mérni mert az regény.
Na megint a cserélgetés. A multimétert feltaláltak. Test és kábelek ellenőrzése. Akkor a generátor három fázisa kimér h nincsen e zárlat vagy feszültség elértél a három fázisban. Ha már szabályzót cserelsz tegyél rá 250es leojet azzal nem lesz gond utána.
Üdv nekem egy aprillia leonardo-m van 125 ccm es.És szét van szedve. Valaki tudna abba segiteni hogy az akumulátor helyét merre találhatom. Elöre is köszönöm
Szívó: 0.08-0.12mm azaz 0.1mm-es hézagmérő Kipu: 0.16-0.20mm azaz 0.15mm-es hézagmérő de egy kicsit hagyjatok rá ne legyen annyira passzentos jobb mint a 0.20mm-est full szorosra állítani."
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a napokban kicseréltem az első telókat. Minden a helyére ment, kivéve a féknyereg. A féknyerget mikor felcsavarozom, a belső (szemből nézve) bal oldala neki feszül a féktárcsának. Arra gondoltam, hogy a féknyereg felfogató (ami a villán van), és a féknyereg között volt alátét, amit valahova elkeverhettem. Megnéztem a robbantott ábrát, ahol nem mutat alátétet. Mi a szart cseszhettem el? :/
Most erre mit mondjunk. Kicsit karcsunak mondhatni igaz a leo km orája ugy tud csalni mind állat. Felfele és lefele is legalább 20-30km/h . De h miért van ilyen bajod igy nem igen lehet megmondani. Annyit lehet h legtöbbször a variátor és szij hibbája miatt van igy. Javitani nem lehet ha tönkre ment csere. Ja igen és a vario árra ugy 40e ft a belső fele. Görgöt lehet még cserélni de van mikor az már semmin nem segit és valszeg a tiéden sem fog mert annyira öreg és kopot lesz. A szij ami jobb minöség meg 12-20e. Szoval csak erre ott lehet hagyni h ott minden rendbe legyen ugy 80e. Ha meg a hátsó varioval is gond van akkor felkötheted a gatyád mert az sem két fillér. Bontot alkatrész ugymond már nincsen 10 éve sem igen volt már hozzá mostanra meg épkézlabat találni lehetetlen.
Sziasztok! Érdekel , hogy akinek van 150 Loonárdója mennyi a végsebessége? Az enyém szépen dinamimuksan húz olyan 70-ig, aztán lassan felmászik 85-90re. De nem akar jobban menni.Nincs ereje,hiába húzom..Van benne valami folytás gyárilag?