A tapadógyűrűs kerék mennyire indokolt az E1-nél, és mennyi kellhet belőle? Mert érdekelne, fejleszteném kicsit a sajátom, plusz még néhány egyéb, de azt majd mélben.
Lehetőség van a következőket kérni. E1 hez hajtott tapadó gyűrűs kereket 3-4€/tengely E1 hez fém kereket 3-4€/4 kerék Mágneses ütközők 5-6€/pár Áramszedők 6-8€/db (itt lehetőség van szürke, fém, piros színekben is rendelni, hátránya hogy jóval előtte kel szólni)
És minden mást ami a weblapjukon fent van! Az árak változhatnak!
Tájékoztatásul közlöm, hogy a szerelvény többi kocsija is Múzeumi védettséget élvez (ilyet formalitás hiányában a GJSZ ben nem adtak nekik) így szétvágni egyenlőre nem lehet!
Jelenleg a Múzeum területén helyhiány van így oda nem mehet, ezért még a METRÓ telepen van.
Igéretesnek tűnik a mostani koncepció, melyet végre sikerül befejeznem, és ez azt jelenti, hogy december vége január elejére a teljes szerelvény elkészül a G2 - ből, s aki úgy gondolja, hogy igényt tartana másod, harmad példányra majd alkalom adtán megbeszélhetjük kinek mi kell. A fogas háromnegyed részben kész lassan az is teljes formát őlt, s aki jelentkezett gyűjtőként azt várhatóan november közepén értesíteni is fogom.
Na én ezt a színtervet az Alstom metróra képzeltem el. Nagyon feldobja ez a szín a bécsi metrót is úgy látom : ) Bár lenne időm már elkezdeni építgetni a G2-est.