Urak! Kellett már valakinek kúpgörgős csapágyak cseréje után hézagolni a difit? Az ok, hogy szerezni kell különböző hézagoló lemezeket (még nem találtam forrást), de a szimering ház meghúzása után, mi a korrekt állapot, mennyire szorulhat? Köszönöm, ha tudsz segíteni!
Valaki hozzáértő megsúghatná, hogy a punto 2 1.9D 188 a3000-nek hogyan is áll a vezérlése. Úgy ahogy szerintem kéne, úgy nem forog át a motor.
Valami turpisság van benne, amire még nem jöttem rá.
Valószínű egyébként, hogy a szíj korábban átugrott, ezért kellene ujra pontosan beállítani, de az egyértelmű jelölésekkel valamiért nem fordul át. Találok két olyan lehetőséget, ahol átfordul a motor, de ott nincs normálisan értelmezhető jel.
Szerintem, kell, hogy ne sugározza az esetleg izzó katalizátor a meleget a hűtőre, hamarabb érje el a működési hőfokát a katalizátor, és tűzvédelmi okai is lehetnek....
Derékszögű fúróadapterrel lehet abba tenni új meneteket....
Nyolc szelepes motornál a katalizátor-kipufogócsonknál levő hővédő lemez mennyire létfontosságú? Sajnos így 18 év után teljesen elengedte magát, és a felső 4 csavar ami a leömlőn van már nem csavar így esélytelen egy új lemezt felfogatni...
Sziasztok segítséget szeretnék kérni adót egy Fiat Punto 1.1a váltoval van probléma olyan mintha az 1-es fokozat hejet valami más fokozat lenne az autó ijenkor rángat a 4.ès az 5. Fokozat szerintem jó helyen van mert az autóval ott todok menni 100km/orát is elöre is köszönöm a segítséget
Ez így többesélyes… Lehet gyertyahiba (de nem valószínű), és ha tankolás előtt jó volt, lehet hogy sz@r benzint kaptál, az is szokott hidegindítási problémákat okozni. A trafó tetején a csatlakozó hajlamos megrepedni, letörni (típushiba), azt mindenképpen nézd meg! A hűtőfolyadék (észlelhető mértékben) nem fogyhat! A tiszta olaj és víz nem garancia, ha nem keveredik, akkor is lehet hengerfejtömítés hiba, a víz az égéstérbe jutva a kipufogón át távozik. Ezt mindenképpen nézesd meg, nem egészséges, a fagyálló a dugattyúnak sem tesz jót, és lehet, hogy ezért dadog hidegen…
Sziasztok! Igaz nem punto. Van egy Fiat Idea 1.4 16v 95 Le. Reggel nehezen indúl. Remeg dadog. 3-4hengerezik. Utána beindúl, szépen jár indúl egész nap. Gyertyák ujjak, szép őzbarnák. Folytószelepet kitisztítva. Valakinek valami ötlet? Köszönöm
Sziasztok segítséget szeretnék kérni adót egy Fiat Punto I ecut szeretnék kiolvasni vettem egy kábelt hozzá ès egy ELM odb olvasó T de nem müködik vele lehet hogy èn csinálok valamit rosszul elöre is köszönöm a segítséget
Sziasztok egy barátom 2000 évjáratú 1.1 seincentó hobby-ja elfelejtette a kulcs kódot,villog a kulcs szinbólum.Persze nem idul be.Csinálgatta már a hibát elszórva és nagyon ritkán,akkor álltalában 2-3 inditás után már elfogadta a kulcsot.Sima kék kulcs.Most megszakadta motor kaszni testkábel,elrohadt,és ezután már csak villog a kulcs jel.Megcsináltam a kábelt de ez az immó hiba maradt.Mit tudok csinálni vagy csináltatni hogy ismét jó legyen?
Üdv, esetleg tudna valaki ajánlani olyan szervizt vagy szerelőt, aki hűtés-fűtés-légkondi ügyben profi, fővárosi vagy környéki, illetve természetesen járatos a FIAT-okban.