Keresés

Részletes keresés

Mindent tudó Creative Commons License 2005.09.14 0 0 345

Hát akkor hamar vége lett a film sikerének, de még a sikertelenségének is, azaz a hírének.

 

Mivel nem csak a siker eredményez véleményt, hanem a sikertelenség.

 

Na mindegy, szerintem jobb a film, mint rosszabb. Azaz több jó van benne, mint rossz.

pasa_ Creative Commons License 2005.09.14 0 0 344
ott vannak a velemenyek az elotte elvo 339 hozzaszolasban...
Előzmény: Mindent tudó (343)
Mindent tudó Creative Commons License 2005.09.14 0 0 343
Na és a 341-hez?
Előzmény: Mindent tudó (341)
Mindent tudó Creative Commons License 2005.09.14 0 0 342
340-es hozzászólásomhoz van vélemény?
Előzmény: Mindent tudó (340)
Mindent tudó Creative Commons License 2005.09.12 0 0 341

Az előbb még úgy szóltam hozzá, mint egy újonnan érkező, aki csak a véleményét szeretné elmondani, de most ezen az oldalon visszaolvastam egy kicsit.

 

Olvasok olyanokat, hogy csak az eleje volt jó, aztán meg hagy ne mondjam én is ugyanúgy.

 

 

Ez idő alatt pedig már rá is jöttem, hogy hogy lehetett volna mindezt megoldani, hogy, mondjuk miért nem ismerik a csírátlanítást meg hogy ha az elején ilyen jók az idegenek, akkor a végére minek bénázzák el.

 

Nos:

azzal lett elrontva szerintem, hogy a történetet átírták a mai korra, holott ez az egész 1895 vagy 1885 (Melyik is, tudja valaki?) évében jászódik H. G. Wells regényében.

Tehát az lett volna a jó megoldás, ha ezt a filmet is ugyanúgy a régi korba helyezi, ragaszkodva még ezáltal is a regényhez.

 

Abban viszont egyetértek, hogy Spielberg nyomasztónak akarta beállítani a jeleneteket. Az a tükörbe nézés pedig, amit említettetek, szerinteme is teljesen így van, ez egyfajta szembesítés.

 

A pincés jelenet meg egyébként a regényben is benne van, ha jól tudom, még az is egyezik, hogy megöli azt az idegileg labilis komát. (Ezt csak onnan tudom, hogy a regényt magát ugyan nem olvastam, de a regényről igen).

 

Na most itt vége másodszor is.

 

Ne feledjétek: HATÁSKELTÉS . Ez a lényeg egy Spielberg filmben.

Mindent tudó Creative Commons License 2005.09.12 0 0 340

Üdv mindenkinek!

 

Otthon nincs netem, így nem tudtam egyből a premier után megírni a véleményemet, pedig már akkor szerettem volna. Remélem még találtok majd a hozzászólásomban aktuálisat és nem kitárgyalt gondolatokat.

 

 

1. Miért szeretem a Spielberg filmeket?

 

Pontosítva magam, igazából csak a régi filmjei jönnek be, a hatáskeltés miatt. Ilyen rengeteg van a Cápa, de még inkább a Párbaj c. filmjében. Olyan jelenetekre gondolok, mint pl.: a jelenségek hatásainak bemutatása úgy, hogy azok éppen a vásznon nincsenek jelen. Egyszóval a cápa mindig akkor igazán félelmetes, amikor nem látni, csupán John Williams  nyomasztó zenéjét hallani.

 

 

2. Miért néztem meg a Világok harca c. új filmjét?

 

Egyrészt, mert a Jurassic Park III. óta (ez viszonylag régen volt) nem voltam moziban.

Másrészt pedig, mert szerettem volna újabb spielbergi hatásokat látni mostani filmjében. Gondoltam, hogy katasztrófafilmben nagyon sokat meg tud mutatni ezen a téren.

 

 

3. Mi a véleményem a filmmel kapcsolatban?

 

Azzal kezdem, ami nem tetszett (mert így a jó marad a végére)

Tehát: Az igaz, hogy a film vége meseszerű, azzal, hogy a főhős (leginkább a gyerekéről van most szó) életben marad, de lehet, hogy ez H. G. Wells regényében is így van megírva és csak ragaszkodtak hozzá. Ezt nem tudom, mert nem olvastam (Valaki esetleg?).

Még a régi katasztrófafilmekben szerettem azokat a jeleneteket, melyben feltűnik egy rövid pillanatra egy fotós, vagy egy kamerás, aki filmezi az eseményeket, melyet egy ideig az ő szemszögéből mutatnak be. Ez gondolom azért lehet, hogy az egyébként fiktív történet megtörténtnek hasson, dokumentumfilm hatását keltve ezzel. A baj csupán az, hogy mára ez sablonná vált, főként azzal, hogy ezek a jelenetek a média személyiség halálával végződik. Ebben kivétel ugyan a Godzilla (remélem láttátok és tudjátok, hogy mire gondolok), mert ebben nem halt meg a kamerás, mikor azt hittük, hogy rálépett a nagy szörny.

Ebbe a filmbe is bekerült ez a mára talán szabványossá vált jelenet, elrontva ezzel a film elején indított nagyszerű logikai sort. Erre egyébként a testvéreim hívták fel a figyelmem, azaz: a film elején a vihar után megállt minden elektromos berendezés, de akkor a kamera miért működött. Én értem, hogy filmes hatáskeltés szempontjából miért, viszont tényleg nem logikus.

 

Ami tetszett:

 

Nagyszerű volt ez a kemény és kíméletlen tempó a filmben (pl.: a hajós jelenet fergetegesre sikeredett, valamint a szinte reménytelennek beállított rész, melyben felkapta a gép a főhőst és lányát). Tempó szempontjából hasonlatos a Párbajhoz. Mégis az valahogy sokkal jobb, mert nem a látványra épít. Nekem legalábbis az nem annyira fontos. Na mindegy a lényeg, hogy a tempó az tökéletes.

A film nyitása, a vihar jelenet még szintén remek volt, sok magyarázattal (pl.: a vihar felé fúj a szél) Nagyon tetszettek ennél a résznél azok a beállítások, melyben csak a szereplők arcát lehetett látni, valamint az égdörgést hallani, ez ijesztőbb és Spielbergtől klasszikusabb volt, mint, amikor a látvány kedvéért a villámlást mutatták.

Hatás szempontjából számomra kifogástalan lett a gépek távolból felsikító hangja.

A filmben két poén kifejezetten tetszett. Az egyik, amikor "Tom" (nem tudom már a filmbeli nevét) mondja, hogy ő és a testvére mindentudó, mire a lánya megkérdezi, hogy mi Ausztria (?) fővárosa. Mire az apja csak annyit válaszol rövid gondolkodás után, hogy ezt a testvére tudja).

A másik poén pedig egy egyszerű helyzetkomikum, amikor az ablakra felkente a mogyorókrémmel megkent kenyeret és az ott maradt. Tesóm nem tudta abbahagyni mellettem a röhögést (szinte a film végéig egyfolytában vissza-vissza emlékezett rá) látván "Tom" beszéde közben a háttérben lassan lefelé vánszorgó kaját.

 

 

Még egy valami

Szerintem az a jó színész, aki el tudja játszani, hogy nevet, de főként azt, hogy sír. Ebből a szempontból pedig Tom Cruise szerintem igenis jó választás volt.

 

 

Na egy a lényeg, hogy örültem, hogy láttam tőle egy új filmet, de több hatást is el tudtam volna képzelni, főként, hogy adott volt a stílus (katasztrófafilm). Valamint szerintem a befejezés gyors volt és elbírt volna még legalább tíz percet a történet, attól függetlenül, hogy ezzel a váratlan jelenséget (baktériumok okozta hirtelen "megbetegedés") szimbolizálták volna.

 

 

Hiába remélem ezek után, hogy nem voltam hosszú, mivel most az voltam. Viszont azt remélem, hogy ez inkább jó nektek, nekünk, mint rossz.

 

Üdv. mindenkinek!

el mariachi_ Creative Commons License 2005.08.26 0 0 339

A hivatalos honlapon van vagy 30 háttérkép mindenféle stílusban

 

http://www.waroftheworlds.com/

Előzmény: gerrardo (338)
gerrardo Creative Commons License 2005.08.11 0 0 338
Lehet letölteni háttérképeket valahonnan a filmről? 1024*768?
Hoogiee Creative Commons License 2005.08.09 0 0 336

Én tegnap másodszorra néztem meg. Szerintem is voltak benne gagyi részek, de azert valljuk be vannak ennel joval szarabb filmek is.

Nyilvan a vége egy kicsit meseszerű volt azzal hogy a fia csodák csodájára életben maradt, nem beszélve az egész családjáról, és nem értem, hogy miert nem halhat meg egy amerikai film végén a főhős, miert kell mindig a happy end? Sokkal hitelesebb lett volna ha meghal az egész család:-))

Előzmény: szaltósGera (335)
szaltósGera Creative Commons License 2005.08.09 0 0 335

Sajnos egyet kell értsek.

Iszonyat nagy csalódás volt a "film"

Előzmény: RIPityom (329)
vasjanko Creative Commons License 2005.07.27 0 0 333
off
Hát nem tudom RIP... de nekem ez a csaj tipikusan a "csak egy pipa" kategória. Olyan sokmindent nem hiszem, hogy lehetne vele kezdeni... legfeljebb még párszor kipipálni.
;)

on
Amúgy szerintem is hatásos a film... eleje.

Viszont, ha igazán jó WW adaptációt akartok, szerezzétek meg Alan Moore elképesztően intelligens és zseniális képregényét Kevin O'Neill rajzaival: THE LEAGUE OF EXTRAORDINARY GENTLEMEN VOL. 2
Szenzációs!!!!!
Persze előtte bemelegítésnek olvassátok el a VOL. 1-et is!
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1401201180/ref=pd_sxp_elt_l1/102-3359444-9972124
Előzmény: RIPityom (331)
sans-culotte Creative Commons License 2005.07.26 0 0 332

Az igazság az, hogy szerintem a történetért alapvetően kár Spielberget felelőssé tenni. Ez a film egy klasszikus sztoriból készült, ami - nemes egyszerűséggel - elavult. Szerintem elhibázott döntés lett volna birokra kelni a Függetlenség napja jellegű UFO-mozikkal, amikben a legérdekesebb tényező mindig az, hogy milyen újabb űrlény-csodák jelennek meg a képernyőn.

Érezhetően nem erre törekedtek.

Ha akartak volna, nyilván kitalálhattak volna ők is kriksz-kraksz szárnyú űrvadászokat, meg hatlábú, négyfejű, szőrös emberevő űrlényeket. Az nem kunszt.

De Spielberg nyomasztani akart, ez egyértelmű.

És ez sikerülhetett is, HA az ember nem úgy ült be rá a moziba, hogy egy állati mozgalmas, könnyed akció/katasztrófa/vígjáték/kaland filmet fog megnézni.

És azt el kell ismerni, hogy az első jó fél óra, a döbbenetes írtással elképesztően hatásos! Megkockáztatom, hogy hatásosabb, mint bármelyik hasonló témájú filmben!

Mikor a pasi hazamegy és tükörbe néz, bizony az ember tényleg megkérdezi magától :"Ez megtörtént-e, jól láttam-e?"

Nagyon profi módon, ott, abban a jelenetben csak annyit mutat a pusztításból, amennyit akkor látnál, ha Te is ott vagy. Nem szarakszik a részletekkel, csak jobbranézel, puff egy anyuka, balra nézel, puff egy rendőr. Aztán rohanás, füst, por és hazaértél, ahol mindenki néz, hogy MI VAN?! Üt.

Összességében nem tartom egy hatalmas filmnek, de az első fél óra nagyon működött. Úgy érzem, azt érdemes volt moziban látni.

Mintha valaki egy bazinagy táblát tartott volna az arcodba : Ennyi vagy Te emberi faj! Kis semmik, hangyák, rohangáljatok csak!

Sokkal ütősebben szemléltette, mint bármelyik ostoba katasztrófafilm.

Előzmény: RIPityom (329)
RIPityom Creative Commons License 2005.07.26 0 0 331

 

"...ez csak egy film."

 

Kösz, öcsi.
Már azthittem, egy John Woo topicba írtam... de nem, jól látom, ez itt Spielberg. Tudod, Spielberg esetében 'ez csak egy film' kifejezés olyan, mint mondjuk ennél a csajnál, csak egy pipa.
Érted?

 

RiP

Előzmény: Cooper ügynök (330)
Cooper ügynök Creative Commons License 2005.07.25 0 0 330
Lazíccs öreg, ez csak egy film. Érted.
Előzmény: RIPityom (329)
RIPityom Creative Commons License 2005.07.25 0 0 329

 

Spielberg is megbuzult.
Mekkora egy ótvar szemét szarhoz adta a nevét, el sem hiszem. Mivé lett a világ?

 

A tárgyilagosság kedvéért el kell ismerni, a film első része, természetesen elviselhető. A hangok, ügyes. Aztán a pince jelenettől... kész.

Fos. Szar. Húgy.
Hiteltelen szemét. Gagyi.

 

Megpurcan a pilóta, és ugrik a pajzs? Komoly.
Hyper a technológia, de a csírátlanításról nem is hallottak... ügyes.
Vérrel kell fröcskölni a növényeiket, amiket a pilóták nyamiznak? Remek. De azért az első X. percben az embereket, amik ugye ettől kezdve alapvetően szervestrágya, pazarolva lövöldözik kedvükre. Hát persze. Amikor már minden 10 emberből 8 porrá vált, akkor elkezdenek minket "hasznosítani."
Logikus.

 

Emmerich, vállon veregetheted Spielberget. Lesüllyedt a szintedre.

 

 

* * *

 

 

De semmi baj.
Addig legalábbis, amíg vannak ilyen nézők, mint ez a csúcsfej, ez a... silány121.
Birka szerinte, aki a mondanivaló mellett a logikára, a hitelességre is hangsúlyt helyez(ne). Mit számít például a Black Hawk Down velőtrázó, lelket kavaró precizitása; a lényeg, miről akar szólni a film. Ufót támadunk meg PC vírussal? Ugyanmár. Ez gond lenne? Dehogyis.
Mostantól kezdve elegendő két szereplő -
mindkettőnek a nyakában táblával. Az egyikén az olvasható: "ÉN VAGYOK A JÓ."
A másikénak, "ÉN VAGYOK A ROSSZ." A jó jól pofánvágja a rosszat, az összeesik, és heppiend.
A rossz megbűnhődött, a jó elnyerte méltó jutalmát; ettől kezdve a további filmek feleslegesek. Ridley Scott, sőt az Oscar is elmehet a picsába...

 

...csak így tovább a teszkó-gazdaságos katarzis* felé vezető úton, te IQ75!

 

RiP

 

* light verzió, most akciós kiszerelésben!

sans-culotte Creative Commons License 2005.07.25 0 0 328
Dehogynem mondtad.
Előzmény: Tamás (327)
Tamás Creative Commons License 2005.07.24 0 0 327
Én ilyet nem mondtam. De ha veszed a fáradságot, hogy visszaolvasd, mire írtam, talán rájössz a felvetésed pillanatnyi feleslegességére...
Előzmény: sans-culotte (326)
sans-culotte Creative Commons License 2005.07.24 0 0 326

"Már bocs, de ez nem hősiesség, hanem természeti parancs, mondhatni ösztön, hogy a kölykét majdnem minden állat védi, így az ember is..."

 

Hoppá. Eszerint nem lehet hősiesség az, ami a természetes ösztönökkel is összhangba hozható?

Előzmény: Tamás (321)
Tamás Creative Commons License 2005.07.23 0 0 325
Nem az embernél, különösebben nem a családi alapon társadalomba szerveződőtt embernél. Ott nem ezek az ösztönök alakultak ki.
Előzmény: Lebenstod (324)
Lebenstod Creative Commons License 2005.07.22 0 0 324
Néhány hím azonnal felfalja a saját kölykét, ezért az anyaállat elrejti előle. Ilyen ösztön is van. Bonyolult a világ.
Előzmény: Tamás (321)
Aval Creative Commons License 2005.07.22 0 0 323

:-))

 

Neeeem! A könyvben valóban nem ilyen alak a főhős, sőt, nincs is főhős, csak egy narrátor.

De továbbra is állítom, hogy jól megcsinálták.

 

Persze-persze, voltak sallangjai, nem is kevés, de alapvetően nagyon tetszett.

Mi is jókat röhögtünk az épen maradt autón, és, hogy mindenki-mindenkit megtalál blabla. Ez kihhhhagyhatatlan az amcsi filmekből. De ezektől eltekintve nagyon jó a film.

 

;-)

Előzmény: A püspök inasa (320)
Tamás Creative Commons License 2005.07.22 0 0 322
Hol láttál te lovagiaskodást?
Előzmény: belepofazok (318)
Tamás Creative Commons License 2005.07.22 0 0 321

Hősies, mert menekíti a családját, fő baja, hogy hol a hülye fia, meg mit fog látni a kislánya.

Már bocs, de ez nem hősiesség, hanem természeti parancs, mondhatni ösztön, hogy a kölykét majdnem minden állat védi, így az ember is...


Autólopásra a szükség vitte rá.

 

Na és? Attól még hősies?

"Hős amerikai érzelmű fiú? Én annak idején tizenhárom évesen a harmadik emeleti ablakpárkányon másztam be egy kívülről véletlenül bezárt szobába a bent felejtett pótkulcsokért, mert egy kis hülye voltam, aki hősködni akart. Na, mert ilyen sincs az életben, ugye?"
?!?!?

 

Nem tudom, mit nem értesz ezen. Az emberek bizonyos életkor alatt kiváncsiak, csinálnak hülyeségeket stb.

Amerikamánia:
60-as évek beli Ford Mustang, minden házon amerika zászlók, "jajaja, ezeknek a földönkívülieknek semmi sem lesz európa, hiszen a világ legerősebb hatalmát, az USA-t már lenyomták".... Csodáltam, hogy szabadságszobor nem volt a filmben.

 

Gyaníthatóan az egyedülálló amerikai fiatal férfiak nagy része nem családi kombit vezet, hanem sportkocsit, viszont nincs mindenkinek pénze Porsche kétülésesre, így maradnak a régebbi, felspécizett amerikai muscle car-ok, mint pl. egy hatvanas évekbeli Mustang... mi ezen a furcsa, vagy az amerikamánia? Vezetett volna egy Hondát?

 

A zászlók tényleg kint szoktak lenni, de ezt hagyjuk.

 

Ami meg az idézett részt illeti: az átlag amerikai tényleg így gondolkodik. Mi ezen a furcsa?

Előzmény: belepofazok (316)
A püspök inasa Creative Commons License 2005.07.22 0 0 320

Én ugyan nem olvastam a könyvet, de nehezen hiszem el, hogy nem tért el tőle jelentős mértékben Spílerberg.

Ott is úgy van a sztori, hogy egy elvált mutter hétvégére lepasszolja az ex-férjének két porontyát, mert az új yuppie barátjával családlátogatásra mennek?

Mert ez nem tipikusan egy XIX. századi történetmodell. Vagy?

 

Mindennek ellnére kijelenthetem: a film jó, illetve pontosabban: a film lehetett volna jó, csak nem ilyen befejezéssel. Hihetetlen, hogy odaát miért vágják szándékosan gajra a filmeket hiteltelen és pocsékabbnál szarabb befejezésekkel. Rendben, csinálják meg a filmeket amerikaiak, de hívjanak Európából, vagy Ázsiából filmbefejezési szakértőket, mert így az egésznek semmi értelme.

 

Mi is volt a film koncepciója? A zűrösen link apa, akire a szürke hétköznapokban nehéz számítani, a baj, meg a vész idején összekapja magát, feltámad benn a felelősségérzet, és megvédi családját tűzön-vízen át. Gondolkodik, jó döntéseket hoz, egészében a világégés előhozza a pozitív oldalát más ember lesz.

 

De nem! Azzal, hogy a film végén előkerül az a senkiházi pimasz kölyök, ezzel az egész koncepció szart sem ért, hiába gürcöltek ezen a filmesek. Kiderül ugyanis, hogy az apuka egészen seggfej volt, mikor a fiával vitatkozott, rossz döntéseket hozott, lúzerségével épphogycsak menekítette meg a lányát, hiszen a frankót a szaros kis kölyök tudta, őt kellet volna követni mindenhova, hiszen sértetlenül, ép bőrrel megúszta és eljutott Bostonba is. Egész csomó kaland feleslegesen, elég lett volna a kölyökkel rohangálni a katonák után. Ugyanis ezáltal ez a logikus mondanivaló: a gyerek mindent jól csinált, Tomkrúz meg elb**ta.

 

Nagyon izgultam végig, nehogy előkerüljön a végén, nehogymá előkerüljön, de hiába. Így jártam ezzel.

 

Amúgy meg rendben volt. És nem volt harsányan amerikanizmusokkal tele. Nem volt elnöki szónoklat, nem voltak idióta faszagyerekek, akik holt lazán szivarozva bokszoltak űrlényekkel, gondosan ügyelve a kúlság minden diszkrét bájára, nem volt amerikai-kultúravédelmi oktatás, összeomló empájersztét, meg szabaccságszobor, mellőzték az afroamerikai népnemzeti hősöket.

 

És mindenki pánikolt, meg hisztizett és rettentően félt, ez igenis nagyon jól megvolt oldva. Nekem minden ilyen filmnél az volt a traumám, hogy miért kezeli mindenki hótnyugodtan, meg magától értetődően az űrlénytámadásokat? Örökös bajom volt, hogy a filmvásznon nem úgy reagál senkisem az ilyesmire, ahogy én tennék. Én beszarnék teljesen, eszembe sem jutni sem poénkodni, sem légpuskával lövöldözni, hanem olyan sokkot kapnék hogy valószínűleg a kábultságtól magamhoz sem térve szemlélném, ahogy kettévág egy lézerlövedék. Mivel nem tudnám sehova sem tenni a dolgot. Ebben jó a film, úgyhogy tényleg nem nélkülözi a realitást.  

Előzmény: Aval (298)
Cooper ügynök Creative Commons License 2005.07.22 0 0 319
A minden házon zászló-t nem S. találta ki, ez így van a 'valóságban is'.
Előzmény: belepofazok (316)
belepofazok Creative Commons License 2005.07.21 0 0 318
Ja, nem is beszélve arról, hogy a folyamatban lévő tömegmészárlás áldozatai amerikai átlagemberek rendszeresen egymással lovagiaskodnak, ahelyett, hogy menekülnének a francba. Ahogy valójában tennék.

Moralizálós szar.
belepofazok Creative Commons License 2005.07.21 0 0 317
"A fiú kétszer találkozik a hadsereggel, először amikor a dzsippel elhúznak mellettük a katonák, másodszor pedig a dombon. Szerintem egyik esetben sem akar 'hős módjára' beállni a seregbe (legalábbis nem említi). Először azért akar a katonákkal menni, mert a tankokkal biztonságban tudná magát (és a családot) a második esetben meg csak kíváncsi."

Érdekes, én nem így emléxem. Mintha a gyerek azért akart volna a csapatszállítókkal menni, hogy harcoljon az ufók ellen. Az egyik csatajelenetben (miután az apja ismét fél órát beszélt neki a pergőtűzben), el is rohant a gyerek a hummerekkel egy irányba az ufók felé. Fegyvertelenül, civilben. Tipikus irreális amerikai baromság.

Ettől volt szar a film.
Előzmény: Cooper ügynök (304)
belepofazok Creative Commons License 2005.07.21 0 0 316
"Hős apuka? Aki semmi mást nem csinál, csak menekül? Először sunnyogva, autót lopva? Kurva hősies..."

Hősies, mert menekíti a családját, fő baja, hogy hol a hülye fia, meg mit fog látni a kislánya.

Autólopásra a szükség vitte rá.

"Hős amerikai érzelmű fiú? Én annak idején tizenhárom évesen a harmadik emeleti ablakpárkányon másztam be egy kívülről véletlenül bezárt szobába a bent felejtett pótkulcsokért, mert egy kis hülye voltam, aki hősködni akart. Na, mert ilyen sincs az életben, ugye?"
?!?!?

Amerikamánia:
60-as évek beli Ford Mustang, minden házon amerika zászlók, "jajaja, ezeknek a földönkívülieknek semmi sem lesz európa, hiszen a világ legerősebb hatalmát, az USA-t már lenyomták".... Csodáltam, hogy szabadságszobor nem volt a filmben.
Előzmény: Tamás (303)
Tamás Creative Commons License 2005.07.21 0 0 315

Utána belevág a Jaws: The prequel című filmbe, amelyben Richard Dreyfuss és Robert Shaw korábbi cápakalandjait meséli el?

 

Nem, az egy természetfilm lesz kérlek, dokumentarista jelleggel, megismerhetjük belőle a cápa születését és felcseperedését, valamint lelki tusáját minden egyes ember elfogyasztásával... :-)

Előzmény: kannibál Kovács (313)
kannibál Kovács Creative Commons License 2005.07.21 0 0 313

Isten irgalmazzon az E. T. folytatásától! A WOTW-t látva már abban sem vagyok biztos, hogy érdemes-e a lassan hetven felé közeledő Harrison Forddal belevágni egy Indiana Jones 4-be. Nagyon nem jó irányba ment el Spielberg, a töméntelen filmes tervével, a koncepcióival meg a moralizálgatásával. Épp a napokban olvastam, hogy az 1972-es müncheni merényletet feldolgozó Vengeance című filmet (részben) a palesztinok szemszögéből kívánja elkészíteni.

(Fikció...) Ezek után jön a Lincoln-film, amelyet a NAGY ELNÖK kabinetfőnökének szemszögéből készít el? Utána belevág a Jaws: The prequel című filmbe, amelyben Richard Dreyfuss és Robert Shaw korábbi cápakalandjait meséli el? És ekkor már arról írnak a lapok, hogy meg akarja filmesíteni Leon Uris Exodusát (zsidós filmnek mimimum háromévente lennie kell), aztán Tom Cruise-szal belevágna Stalker amerikai változatába, miközben rájön, hogy a Párbaj remake-je is összejöhetne, ám ezúttal a kamionos szemszögéből forgatva.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!