Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MathiasR Creative Commons License 2000.04.20 0 0 topiknyitó
Saját eddigi előéletem alapján, meg mert bele-beleolvasgattam itt sok autós topicba, mások is hiányolták, hogy legyen egy olasz kocsikkal foglalkozó fórum is.
Ide le lehet írni a személyes ellen- vagy rokonszenvet, de kéretik normális stájlusban, ha megy, ok. ?
Kezdem magammal:
Annak rendje-módja szerint strabanccal kezdtem, 1972-es (a legjobb!! :-))))))) évjárattal, aztán hirtelen váltás - Wartburg 1000 (bizony,bizony a német ipar remeke...)
A krízis akkor következett be, mikor egy 150 km-es úton három különböző hibával rohadt le az egyébként átlagosan karbantartott csodagép, két visító gyerekkel szereltem a 45 fokos napon, fehér ingben(családi ünnepélyre igyekezvén), szereltem porlasztót, elektromos hibát meg hűtőcsövet, az utolsó 60 kilométer index nélkül, igen, szépen, kézzel jelezve, mint a régi szép időkben......
Ezt elhatározás követte, kalandos (Merkur évek !!!) sorozat után jött a háromajtós Samara, újonan (!!!!), amit én csak dícsérni tudok, nekem négy évig szuper volt (komolyan !!!)(Persze a mihez képest, az fontos tényező ) csak a gyerkőcök nőttek, és unalmas állandóan kiszállogatni, jött egy jó lehetőség, ez volt a Fiat Tipo, ami mai napig az enyém, erre méginkább csak jókat tudok mondani (Lényeges, hogy itthon vett, végig garázsos, és mitagadás megkímélt, mert mióta van, mindig volt mellette trógerolós kocsim, hol Trabi, hol Barkas, hol (most is) egy Panda. A két vas együtt 23 éves.
Soha nem rohadtam le velük sehol. A Tipo belső tere az időközben még nőtt és terebélyesedett családnak is elég, keveset kajál, a forma nekem teccik most is (digit műszerfal, '90-ből !!!) Mi kell még ? Van a sóvárgás az Alfák iránt, van a gondolat is a cserére, csak fél az ember, annyi mende szól a csámpásra taposott olasz kocsikról !
Egy bictos : megfogott a fíling, (még a Pandáé is ! ) és az biztos, ha választhatok, nekem csak olasz kocsi kell ezután ! És rájöttem, kár vitatkozni a német- és egyéb hívőkkel, hisz a zért járnak azzal, mert nem értik és nem érzik ezt a dolgot.
A megbízhatóság: a Samarával Némethonban járva, (új volt a gép) 140-150 körül repesztve a sztrádán elment egy 850-es BMW mellettem, érdekes kékes füstöt lengedeztetve maga után.Igen jól sejtitek, találkoztunk még, ott állt a következő kútnál, párszáz liter lét maga alá menstruálva.Ezzel nem azt akarom mondani, hogy megbízhatóbb a Lada, hanemhogy minden csodát szét lehet gyilkolni, ha kevés az IQ.
Na, indításnak ennyi, remélem nem maradok érintetlen, Hölgyeim, Uraim, lehet vitatkozni !
MathiasR

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!