Nem, de az USA-ban a régi, beszerezhetetlen szélvédőket ki lehet vágatni egy nagyobb, megfelelő ívű, kommersz szélvédőből. Fizikailag nyilván itthon is lehetséges, de hogy kinek van a választáshoz elég sok szélvédője készleten...
Ideiglenesen (khm...) kivontam egy autót a forgalomból, és ámultan láttam, hogy a szokásos (khm...) 6 hónap helyett 1 évre szól. Ha mindenki tudja, akkor bocs, nekem meglepi volt :)
van-e kulcsmásoló, ahol lehet még nyerskulcs '77-es Alfához (ha lehet, nem Silca...)
miből lehetne csinálni motortértető szigetelést a fenti autóhoz? Az eredeti egy szálas anyag, hasonló a kőzetgyapothoz, két oldalára egy-egy textilréteg van kasírozva. Jó lenne valami hasonlót találni.
Utánaszámolva pár forinttal drágább az OKP - thnx euró-árfolyam... De főleg az motivál, ha valami levehető a polcról és hozható. Van ugyan egy listám, hogy mit kéne rendelni, de annak kb. sosem lesz vége, mindig jön még hozzá valami, és azt még várjuk meg... Ma járok is az autóhifis bolt felé, talán beugork, hogy mutassanak valamit. Azért köszi :D
Tűzfal belső hang- és hőszigetelésére mit ajánlotok? Kabrióról beszélünk, szóval nem lesz templomi csend semmiképpen, de ha már szét van kapva az egész, csak tennék oda valamit... Talán tennék a padlóra is a szőnyeg alá. Nem annyira érdekel, hogy az eredeti anyag legyen. Ezt ajánlották külföldről:
Brutál áramokról itt nem lesz szó, sőt, a 24V miatt még kevesebb is lesz. Meg azt relével is megoldjuk, ha arra van szükség. A feszültség csak a világítás miatt fontos és akkor, ha valamilyen modern LED-es verziót találunk és csak a külső oldschool. De megfelelő ellenállással meg tudjuk oldani, ez nem probléma, meg mivel ez vészvillogó-kapcsoló, ha neadj'isten nem villog működés közben, hát abba sem halunk bele. Azért egyelőre bízunk abban, hogy találunk eredetit :)
Ezt a három kerekezést én is eljátszottam de egy kicsit életszagúbban. Még a márka időben Augsburgban hirdettek egy DS-t hyraulika hibával potom 500 DM-ért. Éppen a Münchenben élő barátomnál voltam, ott olvastam a hirdetést. Elmentünk megnézni hogy egyáltalán miről van szó ? Kertben állt az autó már jó régen mert a gaz is körül nőtte.
Bika kábellel beinditottuk és kiderült hogy a jobb hátsó keréknél fossa a zöld olajat. Levettem a kereket hogy még jobban lássam a hibát, a rugóhengernek a hydraulika csöve volt kidörzsölve. Nyilván egy korábbi valamilyen javításkor a szaki elnyomta a csövet és hozzáért a lemezhez. A lyuknál eltörtem a csövet, jó két centire visszahajtottam jól elkalapáltan és még egyszer visszahajtva ellapítottam, ezek után tettem egy kört a mezőn három kerékkel. Mondanom sem kell, hogy Fritz barátunk két ujjal nyomkodta vissza a szemeit a helyére és dühöngött hogy 500 Márkáért elkótyavetyélte az egyébként szép hibátlan autót. De hát neki a szervizben több ezer Márkát mondtak a javításra. Aztán vissza raktam a kereket és a szabadon lógó rugózatlan kerékkel jöttem Münchenig és másnap haza Érdig.
Azért egy kis trükköt el kell követni, ugyan is normál állásban a fékdob esetenként leér az útra, ezért terep állásba
kell tenni a manuális szintállítót, igy a karosszéria magasabban van és nem ér le a fékdob.l A bemutatott kis filmben is látszik hogy a kerekek jobban kiállnak a kocsi alatt.
Kicsit és közepesen hasonlót lehet találni, ha nem is feltétlenül elérhető darabot, de legalább típusra beazonosíthatót. Bosch gyártmány nincs azok között amiket felleltünk, csak Hella. De az is csak igen korlátozottan elérhető és 12V-os, nem 24.
Sziasztok, ez a kapcsoló nem ismerős valakinek? 70-es évek, konkrétan Ikarus 211.00, de más 200-asról nem tudunk ahol volt, esetleg korábbiakban. Világítással rendelkezik.
sajnos szinte mindegyikben nagy meló kibontani. egyedüli amivel találkoztam hogy nem jár nagy bontással a Renault Safrane (a régebbi) volt de viszont ahhoz égen földön nem létezett cseredarab