Persze hogy az. 150-220e között szoktak ezek elfogyni. A légrugó része amúgy jól felújítható, az a baj hogy mire az elfárad, maga a gátló is kuka, és azt nem szokták/tudják felújítani.
Szerintem nem erdemes vulkanizaltatni. Igazabol csak azert szedtem szet, hogy a bohozatot idezve megnezzem "mi kerul ezen 3500NOK-ba"
Egyebkent tenyleg minden elojel nelkul terdelt le. Delutan elmentem munkaba, munka utan ugy vart az auto, hogy a jobb eleje le volt engedve. Beinditottam, visszaalt, mentem kb. 2km-t, de otthontol 300 meterre kiirta, hogy alljak meg, mert az auto szintje alacsony.
Nekem off autóban voltak voltak világos kristályok, megnyalva fagyállóíze volt. Mint kiderült, összeveszett a kék és a rózsaszín anyag. Pár hónap víz eltüntette...
Ez MERCEDES akkumlátor volt? Mert ők többnyire BOSCH-t használnak. De ettől függetlenül valóban a MERCI a csúcs, aztán jön egy nagy szünet, majd a többiek! Mondom én a hatodik Mercim után. Meg lehet cáfolni!
továbbra is igaz a mondás, miszerint a világon két autó van: a Mercedes és a többi :-) írom mindezt azért, mert tegnap reggel a már felfűtött motort is alig bírta beindítani, de beindította az akksim. 2011.04.15-én vettem át a 3.0 V6 CDI motoros autót és a mai nap cserélek először akkut. 3 nap híján 11 év és 10 hónapot szolgált azaz 4321-on keresztül tette a dolgát :-)
Amikor megvettem az autót 203.000 km volt benne. Akkor a CLS fórumon javasolták, hogy az olajhűtő tömítéseit cseréltessem ki, mert jellemzően
220-230.000 km körül adják meg magukat. Egy másik fórumtárs említette a szívótorkokat is, ez most mindkettő bejött 243.000 km-nél. Ezek sajnos típushibák, de lehet, hogy nem csak ennél a motornál. Franciaországban, ahonnan származik, nem ismerik ezt a gondot, mert nem használnak egy autót
15 évig. Ezt mi magyarok szopjuk be, akik megvesszük tőlük 10-12 évesen. Ez most nekem 955.000-be fájt és a szerviz jelezte, hogy szükség van lengőkar szilentek és fékcsövek cseréjére is. Az újabb 250.000 lesz majd márciusban. De ha nem új autót veszel, akkor majd apránként fogod rákölteni az árát, ezt mindig is tudtuk. Az előző Mercim a W140 S300 TD 21 év után jutott olyan állapotba, hogy el kellett adni, gyakorlatilag szétrohadt a teljes kaszni.