Keresés

Részletes keresés

_Nyuszi Creative Commons License 2016.08.22 0 0 16094

"vidéken is számtalan esetben szirénázva megy a mentő, mikor forgalom sincs, nincs ki eltakarodjon az útjukból. "

 

Bocsánat, ezt csak most olvastam el alaposabban..

 

Szoktam mentőzni és volt, hogy a tök üres főútra úgy vágódott ki elénk egy autó, hogy szinte csak az öv tartott, izomerővel képtelen lettem volna tartani magam. Mert csak a kék ment, ő azt meg nem figyelte, meg hát ha csak a fényjelzés van felkapcsolva, elsőbbsége sincs a mentőnek, ugye.

 

Na, a sok mellékutcás ámokfutó miatt megy a sziréna sok gépésznél (a 14-18 tonnás tűzoltó gépjárműfecskenőnél ez hatványozottan igaz).

Előzmény: lavendeer (16088)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 16093

Köszi,azért ez "nem rossz" pár hónap alatt 002-003 illetve a 007 kuka,és mindegyik tolatási műszaki hiba miatt!

Előzmény: m412184 (16092)
m412184 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 16092

Ahogy én láttam a 002 selejt lesz...Király csapok kiszakadva mindkét oldalt, és 20-25 centivel rövidebb lett.A hossztartók is sérültek.

Előzmény: haha 1970 (16082)
lavendeer Creative Commons License 2016.08.21 0 0 16091

Több fórumba beleolvasgattam,  csak akkor indokolt ha élet-vagy vagyonbiztonság indokolja, évek óta az átjárók elött sem kötelező dudálniuk

Maradok annál a feltételezésnél, hogy a legtöbb esetben indokolatlanul tülkölnek. Hiszen itt sem átjáró, hanem aluljáróvan és annyi öngyilkosjelölt sem csámpázik a sínek közé hogy indokolt legyen dudálniuk. A MÁV környéki területeket sem tartják karban , hogy ezért a nemlétező munkásokat figyelmeztessék.

lavendeer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 16090

Köszönöm, ez is egy vélemény.

 

Engem igazából egy szakmai felvilágosítás érdekelne, miért tülkölnek ilyen sokat és valóban okkal tülkölnek-e. Avagy mekkora zajszint az, amit a környéken lakóknak el kell viselni mert ez a maximum. Nincs valami rendelet ezzel kapcsolatban?

Előzmény: M62-166 (16089)
M62-166 Creative Commons License 2016.08.19 -1 1 16089

 netán tetszik a játék...

 

Már nem azért, de amit te 100 méterről hatalmas tülkülésnek hallasz, azt a mozdonyvezető kb fél méter távolságból hallja. Szerinted csak úgy szórakozásiból nyomkodja bárki is? (Segítek: nem.) 

Amúgy én is itt lakom Zugló vá mellett, engem baromira nem zavar. Gondolom vásárlás előtt nem takarták el palánkkal a vasutat, akkor kellett volna átgondolni, és kiköltözni tanyára ahol a kukorékolás a maximum zajforrás :))) 

Előzmény: lavendeer (16088)
lavendeer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 16088

Félreértés ne essék, tisztelem, becsülöm a mozdonyvezetőket. 

De nem hiszem, hogy minden alkalommal nyomós okból tülkölnek, el tudom képzelni, hogy így adnak jelzést egymásnak vagy a rokonaiknak, netán tetszik a játék...vidéken is számtalan esetben szirénázva megy a mentő, mikor forgalom sincs, nincs ki eltakarodjon az útjukból. 

lavendeer Creative Commons License 2016.08.19 0 0 16087

Kedves Nyuszi!

 

Köszönöm a válaszodat, hogy segítettél megértetni az okokat.

Itt, a Zugló vasútállomásnál, mikor épp lassítanak a mozdonyok, akkor zendítenek éktelen dudálásra, nemegyszer a frászt hozzák azemberre. Tegnap megszámoltam, a délelott folyamán legalább 10 alkalommal tülköltek. Ennyiszer nem lógnak be a sínekre utasok, ennyiszer nem szedik ki a gyomot a sínek közül, egyáltalán mi okból kell ennyiszer dudálni?? Ha csak a metróra gondolok, ott sem dudálnak és ordítatják a hangosbemondót, pedig a járatsűrűség nagyobb!

Szóval, nem értem igazán, miért kell a megállóhoz közel ennyit tülkölni? Hajnalban még sokan alszanak és ez tényleg iszonyatos.

Előzmény: _Nyuszi (16086)
_Nyuszi Creative Commons License 2016.08.19 0 0 16086

Sajnos a halk kürt csak annyit érne, mintha a mozdonyvezető a mozdonyon kiabálna.... Éppen ezért hangos, hogy hallják az emberek.

Dudálni két ok miatt kellhet:

- vagy a belső (hatóság által jóváhagyott) utasítás kötelezi erre a mozdonyvezetőt;

- vagy a mozdonyvezető úgy látja jónak (mert pl. belógnak az utasok a peronon) - persze az utasítás ezt is írja (mmint hogy mindenkor kell ilyen jelzést adni, ha adását személy- vagy forgalombiztonsági ok szükségessé teszi).

 

Van olyan, hogy a vágányok közelében dolgoznak (pl. kábelárkot ásnak), ami munka akár nagy zajjal is járhat (füvet, sövényt nyírnak), ilyenkor sem érne sokat egy halk kürt.

 

Hangosbemondó: máshol meg éppen azért panaszkodnak, mert túl halk és csak a hangszóró alatt lehet valamicskét hallani. :/

 

"Nem lehetne valahogy korlátozni, mérsékelni az ilyen zajokat??"

Rossz hírem van, sajnos szerintem nem. (A két kérdőjel mit jelent? Hogy nagyon kérdezni akar valamit? :/ )

Előzmény: lavendeer (16085)
lavendeer Creative Commons License 2016.08.19 -3 0 16085

Szép napot kívánok!

 

Most lett tele a hócipőnk!

Tavaly költöztünk a Zugló vasútállomás környékére. Tudom, tisztában kell lennünk hogy a vonatközlekedés itt sűrű és zajos. De hogy miért kell folyton dudálniuk a vonatoknak, mégpedig ijesztő hangosan és szívinfarktus közeli állapotot okozva? Itt már lakott területről van szó, a hangosbemondó is bömböl mint az állat!

Nem lehetne valahogy korlátozni, mérsékelni az ilyen zajokat?? 

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 16084

Ma este a Keletiben volt felfordulás se hangos se utastájékoztató nem müködött!

István Gyuri Creative Commons License 2016.08.14 0 0 16083

M61 021: A többi hat EC-nek Budapest a végállomása, mellesleg  rövidebb is lenne a menetidő

Munkanap a csúcsidőben nem férne be "gyors" menetvonalon a Nyugatiba. A "gyorsított" szobival való összevonása sokszor felmerült már, de ez meg kb. ugyanannyi menetidőt jelentene, és a fordák szempontjából sem lenne túl szerencsés (a késésekről nem is beszélve).

Nem véletlenül, és pláne nem szívatásból megy a Keletibe.

Előzmény: M61 021 (16064)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 16082

Várjál mindjárt utána számolok hány lehet,001Keleti; 002 Szombathely(nem tudom visszajött e már átvizsgálásról);004;005;008;010 Szombathely!Szóval ez kb 6 kocsi ami használatban van legjobb esetben is szerintem!

Előzmény: 431 290 (16081)
431 290 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 16081

Ezt azért szomorú hallani, mert ebből a kocsitípusból még 10 darab sincs állományban, sőt, ha belegondolok, hogy mennyire rájárt a rúd ezekre a kocsikra az elmúlt időszakban, akkor duplán sajnálatos a dolog. Személy szerint a kedvenc kocsitípusom, rendkívül kényelmesnek találom. A függönyök színe, illetve az üléshuzat is kellemes miliőt áraszt. 

Előzmény: haha 1970 (16080)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 16080

Első osztályú IC kocsi,Apmz 10-71 005-ös számú Szombathelyi kocsi!

Előzmény: 431 290 (16079)
431 290 Creative Commons License 2016.08.02 0 0 16079

Jöhet az ilyenkor szokásos kérdés: milyen kocsi volt? MÁV? GYSEV?
IC kocsi, vagy nem IC kocsi? :)

Előzmény: haha 1970 (16067)
M61 021 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16078

3 óra és 59 perc :D

Előzmény: haha 1970 (16077)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16077

Látom azért figyeltél,most öszintén nem romantikusabb végig utazni a 70-es illetve az 1-es vonalon és gyönyörködni a szép gondozott tájban?:) Egyébként Prága-Bécs közvetlen eljutással ha jól tudom 4 óra,ha nem így van akkor javíts ki légyszi!

Előzmény: M61 021 (16076)
M61 021 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16076

Ez most komolyan írtad, hogy aki a cseh vonatokkal érkezik, annak milyen jó, hogy Bécs felé tovább utazhat? Ha vicc, volt akkor nem jött át :(

Előzmény: haha 1970 (16075)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16075

Szerintem meg egyértelmüen nem lehet kijelenteni hogy melyik pályaudvar lenne a jobb,vegyük alapul a cseh vonatokat milyen jó hogy a Keletibe érkeznek,onnan például tovább tudnak utazni Győr felé Bécsig amelyek szerintem az egyik legjobban kihasznált nemzetközi vonatok! Sorolhatnám tovább belföldi uticélokkal is úgymint Pécs,Miskolc,Szombathely,Sopron,stb!

Előzmény: orangutan (16074)
orangutan Creative Commons License 2016.08.01 0 1 16074

A vonat (többnyire) gyorsabb eljutást biztosít, mint a lovaskocsi, ezért cserélték le vele.

 

A Nyugatiba viszont 40 perccel hamarabb ért be a vonat Prágából, mint a Keletibe, a .városközponthoz is közelebb van.

 

A Budapesten átszálló nemzetközi utasok kedvéért szivatjuk a Budapestre érkező vagy onnan indulókat, ahelyett, hogy valami normális átszállásmentes eljutást biztosítanánk a Nyugatiból a másik két fejpályaudvarra.

 

Sőt, csak a vonatra átszállók kedvéért. Aki repülővel vagy távolsági busszal menne tovább, az megint csak a Nyugatival járna jobban.

 

Előzmény: _Nyuszi (16073)
_Nyuszi Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16073

Éveken át jó volt a lovaskocsi is, minek busz meg vonat?! Aki siet, fogassa be a lovát, a többi meg induljon el időben!

Érzed a párhuzamot? :)

Előzmény: M61 021 (16072)
M61 021 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16072

Bizony, mindenkinek jelezni kellene ha valami nem tetszik vagy pusztul! A saját igénytelenségünket bizonyítjuk, ha minden mindegy, és szépen megszokjuk ezt a züllést és persze nem csak a MÁV-ra gondolok.

Igen, az átszállás miatt, mert nyilván tömegek szállnak át Budapesten, ezért kerül körbe +40 perces menetidővel az összes Szob felől jövő vonat... Aztán megérkezik valamelyik külső vágányra 7-8 kocsival, mert a csarnokban a késett 4 kocsis gyors foglalta el a 7. vágányt...

Éveken át jó volt a Nyugati is a cseh/szlovák/lengyel vonatoknak.

 

Előzmény: _Nyuszi (16065)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16071

Ok.Igaz ritkán járok ott,de nekem valahogy a Keletiben nagyobb a biztonságérzetem is!

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (16070)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2016.08.01 0 1 16070

A Nyugati csarnokából hamarabb ki lehet érni az utcára. És akit a Nyugati tér sokkol, az Budapesten nem fogja jól érezni magát.

Előzmény: haha 1970 (16069)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16069

Igazad van,de álltalában a nemzetköziek a csarnokba érkeznek és azért annyira ott nem rossz a helyzet mintha az 1-5 illetve a 10-12 vágányra érkeznének! Hamar az aluljáro illetve a kijárathoz lehet érni,ott azért már elfogadható a helyzet!

 

Előzmény: Törölt nick (16068)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16068

Hát a Keletiben leszállva is ugyanaz a "miaf@szomez" érzésed van....

Előzmény: haha 1970 (16066)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16067

Tegnap egy érdekes dologra jöttem rá,ilyet még szerintem senki sem látott! Egy vasúti kocsiból egy hét alatt "ELPÁROLGOTT" 13 darab függöny,ugye más nem lehetséges!Mi a véleményetek erröl?

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16066

Mondjuk a  nyugatiba szerintem jobb ha nem megy külföldi utas mert az inkább hasonlit egy vidéki elhagyatott pályaudvarhoz mint egy " frekventált" helyen lévő pályaudvarhoz! Tény a Keleti sem egy csúcs pályaudvar,de amint kilép a pályaudvar területéröl,szép rendezett az aluljáró a metro illetve az autóbuszok irányába!Azért ez sem elhanyagolható tény!

Előzmény: M61 021 (16064)
_Nyuszi Creative Commons License 2016.08.01 0 0 16065

"Én vettem a fáradtságot, és betelefonáltam a MÁV-nak."

Várjuk a választ. :)

 

"Nem az a baj, hogy az eredeti helyre nem tudják garantálni az érkezést, hanem az, hogy se látni, se hallani nem lehetett, hogy egy (nemzetközi) vonat hová fog érkezni."

Na, az hiba, hogy nem mondták be.

 

"Nem is értem, miért ragaszkodnak a Szobnál bejövő összes vonat esetében a Keletibe érkezéshez, "

Hogy egy állomáson belül tudjanak átszállni, ne kelljen a városon belül közlekedniük.

Előzmény: M61 021 (16064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!