Nem ismerem a buszt, se a hirdetőt. Lehet hogy ez is olyan, mint hogy annyi M-zárolt cuccot hirdetnek a neten, hogy szerintem összesen nem volt az országban ennyi, arról nem is beszélve hogy az M-zárolt nem egyenlő az újjal, pedig legtöbbször azt akarják a hirdetők bemesélni. És ugyanúgy mint a fellelt állapotú de gyári új 0 kilométeresnek hirdetett Simsonok, Zsigulik, Trabantok, stb. Szóval lehet hogy ez a motor is úgy van felújítva, hogy valamit csináltak rajta anno.
sok minden helyénvaló de a gondos gazda kifejezés nem ide való.......................:-(((
1./ Nem volt évente 5= öt liter gázolajra pénz, hogy évente egyszer beindítsák 1=egy órára ?
2./ Nem volt a közelben egyetlen D kategóriás sofőr sem aki évente egyszer, a háztömb körül, vagy ha nincs rajta műszaki akkor a közeli földúton a szomszéd tanyáig ment volna vele 2=kettő km-t ?
3./ Évente nem volt hozzá kettő vödör víz + egy db rongy, hogy lemossák ?
így kilóra lehet megvenni.
Nem tudom kijön e a kilóra megvétel költsége a legközelebbi MÉH telepig tartó szállítás költségéből?
Minden ajánlatot meghalgatunk. Évek óta nem volt indítva.kb 6 éve gurult utoljára, azóta folyamatosan forgalomból ideiglenesen kivonva. Motor fel lett újítva a leállítása előtt, plusz nagyon sok minden ki lett cserélve. Egy két dolog hiányzik belőle (ajtónyitó szelepek, lámpák ilyesmi) Ha valakinek érték lehet akkor had vigye. Szállításban nem tudunk segíteni. Saját lábán nem szállítható !
De öregem, ez, hogy "mi a feladata", ez hol van leírva, mutasd már meg légy szíves... Ne legyél már OCD-s, nincsenek itt semmiféle kőbe vésett szabályok, amiket mindenáron követni kellene, olyan buszokat raknak a nosztalgia flottába, amiket jónak látnak és pont.
Az 55 meg a többi Maléves járgány tudtommal LKK-s kooprodukció és még némi pénzt is termelnek a cégnek, míg az általad felsorolt típusokra ez biztosan nem lenne igaz. És igen, éppenséggel lehetett volna 435-ös, de gondolom oka van, hogy nem lett, sebaj, van helyette széria 435, aminek azért sokkal fontosabb volt a megőrzése.
Nem, egyáltalán nem függ össze. Adott múzeumnak adott feladata van, a szolgáltató múzeumának pedig nem dolga a szolgáltató állományába soha nem tartozott eszköz bemutatása. Az 55-ösnek pont annyi helye van a BKV állományában, mint amennyi egy 290-esnek lenne (az pláne népszerű lehetne, de nem a BKV/VTM feladata) a 284/293-asnak annyi helye van, mint amennyi a BPL-663-nak lenne (bár utóbbinak akár lehet, hogy még inkább helye lenne). Az Agora, az MAN SL-223, a MaCA, a... előbbre való a budapesti közösségi közlekedésbemutatása esetén, mint egyes Ikarus prototípusok. Ezek akármennyire is népszerűek, nem a BKV feladata foglalkozni velük. Olyan, mintha előbb lenne BKVs nosztalgia villamos egy KCSV6, mint egy TeWe.
Ez a kettő azért elég erősen összefügg: minél szélesebb rétegek érdeklődésének felkeltése, kíváncsiságának kielégítése lenne a cél, nem az, hogy egy maroknyi autista elvárásainak megfeleljenek. Erre pedig például a 293-as százszor jobban megfelel, mint az Agora.
Láthatóan de, már te sem arról beszélsz, hogy mi az adott múzeum feladata, vagy hogy mennyire fontos része egy típus a közlekedésnek, hanem hogy mi népszerű.
És neked vagy amúgy bárkinek mivel lett volna jobb, ha ezeket a járműveket nem csinálják meg? Érdemes lenne összeszámolni, hogy mekkora médiafigyelmet kapott mondjuk a 293-es és mekkora összeg lett volna, ha ugyanezért reklámok formájában fizetett volna a BKV. Látatlanban is azt mondom, hogy bőven megérte még akkor is, ha azzal a busszal a jövőben neadjisten nem terveznek semmit.
Ezt a "mekkora a szerepe" című dolgot pedig továbbra sem érted: a Maca búcsúra például elment kb 10-15 unatkozó tini, aztán annyi, nem is hiányzik senkinek, pedig annak is "nagyobb szerepe" volt, mint az Agorának.