Igen! Rugó,lengéscsillapító,féktárcsák,féknyergek,felni méretek is másak. Nagyobb átmérőjü felni,nagyobb féktrárcsákkal. A rugó keményebb,picit tán rövidebb is.A lengéscsillapítók ha jol tudom gyárilag gázosak.
Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy a GH-s 6-os GTA felszereltséggel keményebb futóművel van szerelve, sport futómű van alatta a nem GTA-hoz képest? Vagy mindegyik ugyanolyan. köszi
Nem jelzi semmi. Én Budapesten használtam, rövid távokra(havi átlag 400km-ert) és észrevétlenül regenerált(nem tudom, hogy csinálta) és jó volt mindig. 5 évig volt meg és a vezérműlánc megnyúlásán kívül(típushiba) hibátlan volt. Jól járt vele, aki megvette.
Biztos vagy benne, hogy nő az olajszint? 2008 óta követem a fórumot, de itt még 2,2 dízelnél senki nem panaszkodott dpf gondra. Nekem is olyan volt. Csendben tette a dolgát a dpf, azt sem tudtam, hogy mikor regenerál.
Ha a futasteljesitmenyhez kepest indokolatlanul novekszik a motorolaj szint, akkor ha jol gondolom telitodve lehet a dpf, surun akar regeneralni es emiatt van novekszik a gazolaj mennyiseg a motorolajban? Gh 2.2. Idealis esetben hany kilometerenkent kene regeneralnija az autonak?
Mondanám...Elviszed egy szervizbe és átnézeted,de ha megtudják,hogy külföldi vásárló vagy,akkor az eladónak fogják segiteni,hogy elhozd tőle a kocsit,pláne ha megtudják,hogy magyar vagy... Rétegvastagság mérő,körbe méred,esetleg digit szervizkönyv, adja meg az alvázszámot,motorszámot és kérdezd le egy Mazda szervizben itthon,mielőtt kimész érte,persze nem ingyen. Ha korrekt,kiadja ezeket az adatokat. De benne van a bukó,mivel ha odakint kell ezeket az autó mellett intézni,már nem olyan kellemes.
Sziasztok! Németbe akarok kimenni Mazda 6 kombiért 2014-2015-ös évjárat 2.0 benzines 165 lovas! Van amire külön oda kell figyelni, vagy csak a szokásos rutin ellenőrzések? Segitségeteket előre is köszönöm!
Nekem renaultnál volt ugyanez a hiba a családban, és mindig a hátsó fék. Aztán az alufelni le lett cserélve lemezre téli gumi cserekor és tényleg sokkal tisztább maradt a nyereg.
Ha alufelnin van a téligumid ,sajnos más tipusnál is berohad tőle a fék hamarabb. Egy jól felújitott nyeregnek pedig müködnie kell,nem egy bonyolult dolog. Ha a fékhatás jó,felesleges lecserélni. Fékolaj is volt cserélve? Az is lényeges!
Tavaly azt mondta a szerelőm hogy elég ha felújítja. Na az megtörtént. Mondta is hogy ne felejtsük el minden tavasszal szétszedni kitakarítani. Voltam nála 2 napja kávézni, mondtam is neki, ő szét akarta szedni mert egy kocsit amit várt nem vittek időpontra, és pont belefért volna. De én meg mondtam hogy majd... aztán utolért a karma...
Gyártás hibás lehet a féked, mert ez nem típus hibája a kocsinak. Tudom ,hogy nem olcsó mulatság, de cserélj komplett munkahengert csúszkával együtt, mert az átmozgatás csak ideiglenesen oldja meg a problémát. Én kifejezetten keveset használtam a gh-t(300-400 km/hó) amíg megvolt, de kétévente megfelelt a vizsgán mindenféle futómű karbantartás nélkül.
Hidegen melegen egyarant kopogos volt illetve nagyon kormolt ezert lett beleteve 4 bontott porlaszto.
Nyilvan garancia arra hogy 100% os nincs , amig be nem vizsgaltatom persze.. de hallottam jarni azt az autot amibol ki lettek veve..
ahogy belekerult mar az alapjaratan is lehetett hallani hogy szep hangja van, masnap derult csak ki amikor mentem is az autoval, hogy hidegen kopogos az eges, de az is csak 1500 as fordulatig utanna szep a hangja. Nyilvan jaratom meg nyaron is akarmelyik atommal megyek 5 percet minimum mielott elindulnek vele, igy tortenik ennel is, es 2-3 km utan az alacsony fordulaton levo kopogasos eges megszunik teljesen, gyonyoru szep hangja lesz. ezert nem ertem csak a tortenetet.
amit “hazilag” el lehet vegezni ellenorzes szemppntjabol az a resolaj mennyiseg , igy tortent ez a regi porlasztoknal is amikbel ossze vissza jott a resolaj es raadasul sok is, ennel amik belekerultek szep egyenletes egyforma mennyiseg jon mind a negynel.
Itt aki kotekedik az te vagy, mar ne is haragudj. Irtal dolgokat arra reagaltam es az egyik tippedet elismertem hogy lehet en megkerdeztem hogy ezen a tipus azt hogyan lehet allitani. De nagy bun hogy nem tudom kivulrol az osszes tipust a-z ig. En kerek elnezest :) . Hol olvastal olyat, hogy pontos valaszt varok? Mert en emlekeim szerint nem irtam ilyet . De mindegy is, eb kerdeztem valamit hogy hol lehet ezen allitani , es egybol a le degradalast kaptam.
Na figyi! Távgyógyításban szeretnél pontos választ egy olyan hibára,amit eleve nem látni,pláne nem hallani egy fórumon. Próbál az ember segíteni,aztán próbálsz okosnak tűnni,s a végén még kinyögöd,hogy autószerelő is vagy miután fikázol..ja és Te ujitottad fel... Valami nem kerek! Ha ennyire okos vagy és autószerelő is vagy,és felújítottad,de az előtöltést meg nem tudod hol kell állítani...
Köszi nincs több mondanivalóm! Ha kivetted a biliből a kezed és felébredtél,majd akkor szedd szét szépen ujra azt a motort,és nézd meg nem e benne hagytál valamit :D
Ami bontott dolog lett beépítve, azoknál mi a garancia arra, hogy jó is, illetve milyen indok alapján lett cserélve? Főként a befecskendezőkre gondolok itt.