Köszi, de Rimmernél már végig bogarásztam, és hihetetlen, de nem talaltam. Jaguárhoz meg Land Roverhez hoz csak egy két szimeringet, de úgy tűnik, azok nem jók nekem.
Elvileg driveshaft seal vagy driveshaft oil seal néven kelleme lennie, de 75-höz nem látok.
Nem vagyok benne teljesen biztos, de lehet, hogy az aliexpressen is érdemes utánanézni, talán az MG7 is készült 1.8T-vel. Igen sok elemében kompatibilus a 75 MKI-el az MG7.
Mielőtt a hasznaltauto.hu-n meghirdetném, szeretném megérdeklődni, hogy érdekel-e esetleg valakit egy eladó Rover 620 SI? 1997-es évjáratú, tavaly novemberben lejárt műszakival. Mi 2010-ben vettük, akkor 79.000 km-rel, jelenleg 125.000 km. Novemberig második autó volt, használatban. Hibája, hogy alul az első szélvédő megrepedt egy ablaktörlő-lapát cseréje során. Tudomásunk szerint törve sosem volt (egyetlen koccanás során a jobb fényszóró egy kicsit elmozdult).
Tartozik hozzá nyári-, téli gumi (a téli gumi mindösszesen 2 évadot futott GT Radial Winterpro2). Világos bőr belső ülések, a klíma javítandó, elektromos ablak, elektromos tükrök működnek.
Az autó Szentendrén van. Irányára 150.000 HUF (tartalmazza a nyári- és téli gumikat).
Amennyiben bárkit érdekel, kérem, hogy írjon rám - drgorogbalazs@gmail.com. Köszönöm előre is!
A szerelőknek van spéci lambdaszonda kulcsuk, de a csatlakozóját át tudtam buktatni a csillag kulcson, és alulról ki tudtam tekerni. Azért ha még soha nem volt kiszedve, nagyon vigyázni kell, hogy megmaradjon a menet...
Meg vagyok zsarolva családilag, ezért kérdezem, hogy közületek, vagy ismerőseitek közül érdekel-e valakit egy 2000-es évjáratú 75-ös. 2 literes V6-os automata.
Ára egyelőre nincs, meg szerintem nem is ez a lényeg. Gazdát keresek neki.
12 éve van nálam, 120 ezerrel vettem, összesen 170ezret futott, nagyon szép állapotban van, (de vannak apróságok vele), sokat költöttem rá. Nincs napi használatban, garázsban áll, néha megyek csak vele, hogy menjen.
2+1 gyári kulcs, 150 ezernél volt váltógenerál, új a hengerfejtömítés, vezérlés, főtengelyszimering, ECU, gyertyák, vadi új H9 projektoros lámpák (megvan a régi is, semmi baja), motoros bőr ülések (megvannak a plüsök is), rugók lettek cserélve, hátsó rendszámvilágítás új panellel, két garnitúra gyári alufelni, meg még a kiskutyafüle.
Ha valakit bővebben érdekel, nagyon szívesen küldök képeket, meg szolgálok részletekkel.
Segítséget szeretnék Kérni! Rover 414si Lambda szonda kiszereléséhez (csere lenne) le kell szerelni a kipufogó csonkot is vagy ,van valami könnyebb módszer is.? Nem lehet hozzáférni valahogy könnyebben?
sajnos nem segítség, de csatlakozom egy hasonló hibajelenséggel MG ZR TD 2.0 - ha magasabb fordulatszámonl tolom picit (városban, vagy pályán egyaránt) akkor nyomja ki a hűtővizet a kiegyenlítótartály-kupaknál.
Ezzel párhuzamosn a fűtés nem működik túl meggyőzően. A motorhoz nem volt korábban nyúlva, a vízben nem látok olajat, az olaj tiszta, nincs fehér füst.
Cseréltem már kiegyenlítőtartályt, kupakot. Cseréltem a hűtőközeget 100% rózsaszín fagyállóra (korábban is az volt benne).
Nem nagyon van ötletem mi lehet, esetleg: - valahol dugulás van a rendszerben ami miatt ott lokálisan felforr a víz - kezdődő hengerfejes - vagy nem tudom. Ha esetleg jutsz valamire a problémáddal akkor kérlek jelezd! Köszi és üdv!
Van amit normál áron adnak (pl. dugók, hüvelyek), de egyéb dolgoknál a Rover cikkszám alapján keress alternatívákat, akár ebay, akár hazai cégek.
Pl. a Bárdinak vagy az újpalotaiaknak egész jó gyáriszám-váltójuk/tipus átváltójuk van, ezzel ki tudsz keresni egy tipust, és megnézed máshol meg lehet-e kapni olcsóbban (a Bárdihoz képest pl. féláron is találhatsz másik megfelelőt, lengőkarból nekem a Bilstein helyett megfelelt a Japanparts vagy a lengyel)
Rengeteg Honda cuccot is meg lehet kapni hozzá olcsón, csak ki kell keresni a megfelelőt.
Sziasztok! lenne egy Rover 75 ami azt produkálja,hogy beindítás után ahogy melegszik a hűtővíz folyamatosan nyomja ki a hűtő tetején található túlfolyón. Szerintem kicsit kemények is a csövek (túlnyomás uralkodik benne) 3 éve volt motorcsere,mert az egyik hüvely lecsúszott,és keveredett a víz az olajjal .A hengerfej fel lett síkoltatva új tömítés stb. Szerintetek lehetséges,hogy el van valahol tömődve a hűtőrendszer,és ezért produkálja ezt?
Sikerült megoldani tettünk be Japanparts gömbfejet , azért hogy ne legyen egyszerű az élet összerakás közben kiderült hogy szakadt a kormányöszekötő gömbfej gumija ,de igy szép az élet csak unatkoznék otthon holnap vagy azután kicseréljük azt is .Messze vagyok még a vonó horogtól . Köszönöm mindenkinek a segitséget .
Ami most van bent (Japanparts BS-406L/BS-406R), azokat nem néztem meg mielőtt be lett rakva.
De lementem a garázsba, megnéztem a kiszerelteket. Amit 3 éve raktam be, az mozog minden irányban. Ami eredetileg a bal oldalon volt, az előre-hátra csak egy kicsit, inkább csak fel-le. De szerintem ez az idők folyamán menet közben állhatott így be, mert különben nagyon pontosan kellene besajtolni...
(Ha tényleg ilyen, akkor ez csak a komplett lengőkarnál lehet, külön a gömbcsuklónak minden irányban mozognia kell)