Azt tudom, de nálam ahogy írtam előtte, kicsit más jellegű a probléma, mint hogy szimplán a kijelző elromlott... Ez javítások után jelentkezik, majd pár nap múlva elmúlik. Pl most is, pénteken alsó motortartó bak csere, utána rögtön kijelző behal, majd pár napig szar, és ma hétfőn újra jó. Legutóbb nyomáskapcsoló szerelés után is ugyanígy. De olajcsere vagy bármi motor matatás után is szintén ez... Pár napig rossz, majd meggyógyul. És utána jó a következő beavatkozásig.
Más: Klíma nyomáskapcsoló cseréje után csekkoltam a gáznyomást, 7 bar volt álló helyzetben gyújtással, járó motor + AC auto 21 fok módban pedig 13-14 bar. Ez nekem így nem mond semmit, de hátha vki hozzáértő tud vmi okosat mondani erre... Köszi.
És ma reggel vissza is tért a kijelző, full fényerővel, menetrendszerint. Tapasztalat már ehhez hasonlót is vki? Ez mitől lehet...!? (Tegnap délután még se rádió, se óra, se hőmérő nem látszott, másik része is halvány, csíkos)
Ja, még annyi. Nyilván autózás közben is mozog a motorblokk, hiszen eleve jár, aztán kátyú, gyorsítás, fékezés, stb. Szal fura nekem ez a megbontás utáni kijelző hiba... De most is előjött, és pár éve mindig előjön.
Update: alsó bak kicserélve, nem is volt bonyi, kb 15-20p alatt kész is voltam vele, amiből 5p, amíg le/felteszem a motorvédő burkolatot. Viszont feltűnt 1 érdekes jelenség, amire már régóta figyelek, és vmi számomra megmagyarázhatatlan módon köze van a motor blokk mozgatásának a műszerfal kijelzőhöz. Ahányszor olyan tevékenységet folytatok, ami a motor mozgásával jár, pl olajcsere, vagy most ez a művelet, utána a kijelző elhalványul, és a rádió/óra része szinte teljesen eltűnik. Aztán pár nap múlva visszatér full fényerővel és működik szépen. Ez mi lehet...? (Biztos hülyén hangzik, nekem is az volt eleinte, de van összefüggés, mivel a tegnapi szerelés előtt jó volt, ma pedig halvány, "cikkcakkos" kijelző fogadott)
Csak kicsit furcsa volt ,hogy a generator felujitas utan kezdett el rossz lenni az alapjarat.A toltes folyamatosan 14,4V . Ezert nem ertem az alapjarat ingadozast es a folyamatos leallast.
A kezifek problema megoldodott. Az egyik mikrokapcsolo labainal el voltak repedve a forrasztasok,ujraforrasztottam kitoroltuk a hibat es azota jo.
Alapjarattal kapcsolatban megprobalok egy pillangoszelephaz takaritast,hatha.
5986 hozzászólásomnál van két kép, az elsőn látszik nem megy a klíma alap nyomás 4,xx bar valamennyi a nyomás a második képen megy a klíma a nyomás 17,xx bar,szépen járatja a magasabb venti fokozatot
Bekapcsolod a klímát,azonnal indul az alacsony fokozat,járatod kicsit és ahogy nő a nyomás a rendszerben akkor kapcsol magasabb fordulatra,ezt az autó elött állva meghallod.
A töltést is megszopja olyan max 14-14,1 re tud felkúszni.De az akku valszeg cserés lesz ,napok kérdése.
Sok összetevős a dolog ami eddig ugye nem volt mert nem használtam a légkondit.
Az alapjárattal kapcsolatban nemrégen éppen ide írtam be hogy van amikor indítás után kissé hullámosan jár.,talán egy fojtószelep tisztítást megérne,,,,
Nekem el nem indult törlés nélkül.Most így egy nap után viszont csinál olyat hogy alapjáratra visszaálló motornál van hogy ki-be kapcsolgat.2000 ford emelve a motort bekapcsol,összezár.az után ok.