Üdv mindenkinek,segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2001.10. havi 90T330 típus. 8-10 fok alatt nehezebben indul a jármű,0 fok alatt pedig igen nehezen. Gyári izzító gyertyát kapott,relét cseréltünk. Adagoló lepróbálva/Hódmezővásárhely Bosch szerví/,nem találtak hibát. Porlasztók felújítva szintén ugyan itt. Elmúlt 1-2 évben senki nem tud rájönni hol keresendő a megoldás,tudtok e olyan szakít aki ismeri ezen modellek csínját-bínját? Kapott üzemanyagszűrőből is gyárit ill szűrőházat. 10 fok felett minden úgy működik ahogy elő van írva,illetve télen ha beindul nincs se kék se fekete füst.
Segítséget információt szeretnék kérni. Az alany egy 2007-es 2,2 TDCI 130 LE transit.
Váltó csere után(bontott váltó lett felrakva) ment 1800 kilométert és azután az autó hirtelen csak az egyes kettest veszi. Semmi előjel kerregés vagy zörgés. Váltónál lepattintva a bovdent kiderült a kulisszában függőleges irányban nem mozdul a rudazat. Még nincs szétszedve.
Van rá esély, hogy a kulissza rudazat halt meg, vagy várható a vált csere újra...
A nyomás folyamatosan,gyorsan változik 180-360 bár között,az injektorok értéke is folyamatosan,jelentös mértékben változik....érdekes hogy a hibakodkiolvasás után jelentösen csökkent a spontán leállás száma...
Azért jó lenne pontosítani, honnan jön ki a ciripelő hang...
Nekem most pl. a generátorból jön ki, mert kapott egy kis vizet...
Szóval nagy a paletta.
OBD II a műszeres kiolvasó csatlakozód?
Ha igen, vegyél egy ilyet, vagy a tiedével kompatibilist. (elérhető ára van és hasznos kütyü) bedugod és okostelóval párosítod, a Play-ről le lehet tölteni hozzá a hibakód kiolvasó programot. Amikor jelentkezik a hiba, félreállsz és kiolvasod az arcából mi a szitu.
Adott egy 2019 ben vásárolt ford transit 98135 km van benne 95%-ban városban van használva.
Kb 1 éve kezdte azt, hogy hidegen ciripelt majd rövid idő múlva abbahagyta, de most amikir közel van az üzemihőfokhoz is hallható, igaz csak szakaszosan, a hang, de melegen hosszabb idő után már szépen csendesen jár ahogy kellene neki hidegen is. Szervizben először azt mondták pára miatt csinálja, majd amikor már hosszabb ideig nem hagyta abba akkor azt mondták nem a pára miatt van, de fogalmuk nincs mi lehet... görgőket, ékszíjat megnézték arra azt mondták minden ok..ennyit a szakszervizről.. pár hónapja olyat is csinál hogy kb 100-120km/h nál megtorpan és kiírja a service required feliratot.. de pár másodperc múlva eltűnik és újra gyorsul a kocsi.. erre azt mondták hiába dugják gépre nem tárolja el az üzenetet.. viszont egyre többször csinálja főleg ha nagyobb súly van benne vagy emelkedőn megyek pl m0-on.. üzemanyagszűrőre tippeltek látatlanban..
Szerintezek mi lehet az a ciripelős hang illetve a megtorpanásos probléma oka amire service required feliratot ír de csak pár masodpercig aztán minden működik tovább normálisan?
Illetve ez már tényleg nem láncos hanem szíjas? Azt mondták nem hiszik hogy a vezérlés ad ki ilyen hangot mivel ez már nem láncos.
2006 évi,nemrég volt nagynyomásu pumpa csere (Hibás volt),még a pompa hiba elött nem sokkal a fordulatszámérö össze vissza szökdösött menet közben rövid ideig..ezt a megállos jelenséget ujabb korában is csinálta 1-2 alkalommal ...aztán sok évig nem....
Adott egy Ford Transit 2,4 TDCi,és az a jelenség állt elö hogy menetközben leáll a motor.....kulcsal ujraindithato majd simmán gurul tetszöleges ideig...majd megismételi....sajnos egyre gyakrabban...valakinek ötlete?? Tapasztalata???Elöre is köszönöm a válaszokat.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítőkész hozzáállást, úgy néz ki, megoldódott. Valami vezetékben volt némi szakadás, de még nem tudom pontosan, melyikben és hol.
Most pár napra el kell mennem, ezért is volt nagyon izgalmas az egész, ha megjöttem, majd felírom, hogy pontosan mi volt a hiba.
Egy pár virtuális sörre a vendégeim vagytok, még egyszer nagyon köszönöm az ötleteléseket.