Keresés

Részletes keresés

mano_ Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93534

Ma megneztem az ivanicsnal egy T700-at.. Elgondolkodtatott.

 

Ismeros mondja hogy ebben az arkategoriaban mar egy CRF1100 is megnezheto lenne, de en tenyleg nem akarok nagy motort az FJR melle :) Ha meglesz a T700 (HA meglesz), akkor majd eldontom hogy hogyan tovabb. De meg semmi sem biztos.

Előzmény: Mistral1 (93532)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.04 0 1 93533

az egy nagyon fasza menet volt, de tényleg régen minden jobb volt. még az is ami nem volt jó.......

régen avval a 82es cagivával elég sok helyen jártam és mindig azt gondoltam a motor a gyenge pont, azóta rájöttem hogy nem az volt, hiába vettem mindig erősebb-jobb futóművel szerelt motort, sosem lettem ügyesebb

most már elberregnék  egy 250essel is bárhová, akár kínáig is  csak ne zsibbadnék el már  a szomszéd falu előtt

 

azért 8:30as esés azért nagyon odabaszós volt, kimaradt pár szívdobbanás hogy felkel-e az ember, de kemény gyerek volt ;) 

Előzmény: Mistral1 (93530)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93532

Itt Szögedinben most volt egy eladó, T700 lett helyette ;-)
Bár, megkérdezem, lehet, hogy megvan még!

Előzmény: mano_ (93529)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93531

Meg ETZ !?  Már majdnem temettelek! :-((((
Hát még éltek!? :-) :-)

 

Alest is üdvözlöm, ha összefuttok valahol!

Előzmény: ETZ69 (93525)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93530

Ronyaaaaaaaa!!!
https://www.youtube.com/watch?v=8p0-2qtdtcw

Hogy mik voltak!?  Hiába, régen minden más volt... ;-)

Előzmény: ronya1 (93523)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93529

Koszi, ez a CRF300L tetszik.

 

Ha lehetne tesztvezetni, kiprobalnam, lehet onnan meg megvevos lenne :)

 

Az FJR a szivemhez nott, sokszor megjartam vele nemetorszagot (10 evig ott eltem, budapest-berlin 9 oraval szamolhato), szal megtartanam, soha nem hagyott ott sehol. Mentem mar azzal is erdei uton motorozasok soran de nem arra van tervezve :)

 

Bar alapvetoen yamaha parti vagyok (suzuki->kawasaki->honda->yamaha nalam a sorrend alulrol felfele), szetnezek hol tudnek ilyen CRF300L-t tesztelni.

 

Tenerebol 1200ast vennek, ha nem lenne mar FJR-em 2007 ota :)

Előzmény: gencsydani (93528)
gencsydani Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93528

"Kezdő" terepes motornak szvsz abszolút overkill lenne egy T700, pláne hogy úgyis meg akarod tartani mellette az FJR-t.

Kizárásos alapon (másnak még csak hasonló típusa sincs a kínálatban) a CRF300-at tudnám ajánlani én is, esetleg (de tényleg nagyon esetleg), ha nem ragaszkodsz a japáni márkákhoz, akkor KTM Freeride (ilyenből benzines már csak használtban van), Beta X-Trainer vagy Rieju Ranger jöhet még szóba.

 

A lánc-kérdést szerintem "kissé" túlliheg(t)ed, főleg egy terepmotornál a kenés több gondot jelent mint a hiánya (összeszedi a port, homokot és csak jobban koptatja a láncot). Meg egy enduro úgyis mindig koszos, úgyhogy az általad felvetett "probléma" számomra mondhatni értelmezhetetlen:)

Előzmény: mano_ (93524)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93527

crf300l kapható, csak várni kell rá 2 milla körüli(volt legutóbb) az ára

Előzmény: mano_ (93526)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93526

Koszi.

 

A baj sajnos az hogy tegnapi informalodasom (nehany telefon) soran kiderult hogy ezek azert nem fognak europaba jonni mert nem euro 5 kompatibilisek. Emiatt nem volt 2022-es modell se, meg az azelottiek se itt, foleg. Megneztem az adatlapjat ennek, sehol nincs emlites semmifele euro szabvanyos kibocsajtasi ertekekrol sajnos.

 

A sotetzoldeknek koszonhetoen varhatoan nem is lesz itt ilyen, ezert kell alternativa utan kutatnom.

Előzmény: ETZ69 (93525)
ETZ69 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93525

Lehet szerencséd van :)

 

https://www.yamahamotorsports.com/dual-sport/models/xt250

 

 

Néz rá , jövőre akár itthon is lesz .

Előzmény: mano_ (93524)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93524

Sziasztok,

 

FJR tulajkent elkezdtem nezelodni valami motor utan amivel a kovesutrol is lemehetnek. XT 250 volt az elso tippem (tenyleg nem muszaj nagynak lennie), de azt mint kiderult europaban nem is forgalmazzak. Van ugye az YZF meg a WR 250 ami mindketto motocross cucc igy nem is rendszamozhato, plusz nem is igazan arra valo amit en keresek; FJR-eskent plusz valakikent akinek a jobb combcsontja egy tores miatt meg van vasalva a laba, gondolom atjon hogy nem vagyok az orultkodos tipus.

 

Ma beszeltem kereskedesekkel es ott a teneret ajanlottak (az uj T700 ami mar ket hengeres), es a videos reviewk is jok rola, szoval meg akar erdekelhetne is.

 

Viszont aminek en elegge ellene vagyok, az a lancos motor. Anno az R6-ommmal ami el lett kovetve lanc olajozas es takaritgatas cimen, az hihetetlen volt, es meg igy is folyamatosan olaj/sar kevereke volt a hatso kerek felett az ules aljan.

 

Nincs ebbol valami kardanos verzio esetleg? Szemely szerint az XT 250 elerhetetlenseget europaban elegge sajnalom, de ugy latszik az embereknek nincs igazabol ilyesmire igenye. Egy utos-vagos maszkalos kismotor lenne igazan jo. Volt egy XMAX 250-em amit most a testverem hasznal, annal a motornal pl varosban nincs jobb.

 

Ez persze teljesen opcionalis most nekem, csak nezelodok, meg amugy is jon a tel, de erdekelnek a lehetosegek mindenesetre. Az XT 250 mellett megtartanam az FJR-t is, az is szeretos motor, csak mas kategoria mint egy bokorugro.

ronya1 Creative Commons License 2022.10.29 0 0 93523

minden csak sebesség kérdése, 80 felett a szántásban lehet lazán veretni, nem sokkal másabb mit az aszfalt, csak azt kell megszokni hogy egy méter széles sávban megy a motor és nem opció ennnek a sávnak a csökkentése :))

a gond ott kezdődik amikor meg kell állni, nagyon finoman kell sebességet csökkenteni mert ha gyors a lassulás sok súly kerül előre és simán benne van egy tigrisbukfenc 

és a tigrisbukfenc szar dolog, emiatt lett némi hiba a nyaki gerinc részben és zsibbadok egyre jobban 

Előzmény: Szmuk (93521)
Mistral1 Creative Commons License 2022.10.28 0 0 93522

:-)
Nem volt vészes az a gumi annyira.  Ellenben az ezévi kihagyott homokozások kegyetlen nyomot hagytak bennünk - ez kb 60 km után volt - és alig bírtuk már tartani a kormányt a fáradtságtól :-( :-(  Állóképesség -> 0.
Nem vicc a téli torna-gimnasztyorka - ámde nagyon hasznos lesz jövőre!

Előzmény: Szmuk (93521)
Szmuk Creative Commons License 2022.10.28 0 0 93521

T7 gyári gumijával kalandos mérkőzés lehetett abban a mély homokban.

 

Nem sok tolóerőt adhatott :D

Előzmény: Kelcsiapu (93517)
Kelcsiapu Creative Commons License 2022.10.26 0 0 93520

 

😊 Lám, lám........

 

😊 No, hát ezért tettem fel a költői kérdést!

 

😊 Egyből felismertem a Kék Lagúnát alattad........... a sötét Embört már csak utána......... 😊

 

Előzmény: Mistral1 (93519)
Mistral1 Creative Commons License 2022.10.26 0 0 93519

Ottan vagyok, a' ! 0:32-nél!

De itt már csak a lecsapott-kettétört fa látszik kicsit mögöttem, én meg jobb oldalt az a sötét embör, aki a fejreállás után épp az elgörbült kormányt igazgatom az újrainduláshoz...

 

Lyó buli volt - csak én nem jutottam el a jobbá váló részéig már :-(   :-) :-)

Előzmény: Kelcsiapu (93517)
Attila DR Creative Commons License 2022.10.26 0 1 93518
Kelcsiapu Creative Commons License 2022.10.24 0 0 93517

 

😊

 

Felismeri magát valaki ezen a felvételen??? 😊

 

https://www.youtube.com/watch?v=k7aVCTvhk5E

 

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2022.10.23 0 0 93516

 

😊 mint a DOXA, olyan szépen jár....... kicsit poros, de fedett helyen nem lesz saras...... nem fázik, nem ázik....... a gazda + csak dógozik....... jövőre remélhetőleg már idő is lesz arra, hogy a felújítás után használatba tudjam végre venni....... 😊

 

Előzmény: Manóúr (93515)
Manóúr Creative Commons License 2022.10.23 0 0 93515

Neked van ilyened,csak rakni kell rá kis sarat...😄

Előzmény: Kelcsiapu (93514)
Kelcsiapu Creative Commons License 2022.10.22 0 1 93514

 

Nekem meg ez teccik!!!

 

:-)

 

https://www.youtube.com/watch?v=oN2lkVRGmu4

 

 

Előzmény: Mistral1 (93513)
Mistral1 Creative Commons License 2022.10.22 0 1 93513
Jaegermester Creative Commons License 2022.10.15 0 3 93512

Jaegermester Creative Commons License 2022.10.15 0 0 93511

Buek, vagy mi. 🤘

Mad Josh Creative Commons License 2022.09.16 0 1 93510

Köszönöm a segítséged!

A motor teljesen újonnan vettem, ennek ellenére az általad javasolt módszerrel igazolást nyert a kerék kiegyensúlyozatlansága.

A súly ugyan fel volt téve a szeleppel majdnem szembe a küllőre fogatva de sem a tengelytől való távolsága sem a pozíciója nem volt helyes.

De most már jó! A kormány rázása megszűnt.

NAGYON KÖSZÖNÖM!

Előzmény: Mistral1 (93509)
Mistral1 Creative Commons License 2022.09.12 0 0 93509

Sok-sok élményt a motorral!!
(igen, pár negatív is férjen ebbe bele - mert ezkből tanulni lehet és KELL!!  A pozitívaknál meg nyilván teli lesz a szád-arcod mosollyal :-) :-) )

Nem természetes. Nem derült ki, hogy használtan vetted-e vagy echte original - de valsz igen gyatrán van kiegyensúlyozva az első kereked.
99%-ban a szeleppel szembeni oldalon 1-2-3 db küllőn vannak ólom súlyok - abból csak az látszik, hogy valaha, legalább egyszer foglalkoztak már a dologgal - de hogy mennyire jó, mennyire "aktuális", az nincs ráírva - csak ha Te csinálod-csináltatod.

Olcsó és házi módszer:
kiveszed a kereket és egy hosszabb tengelyre feltéve és a tangelyt két oldalt alátamasztva szabadon tudjon forogni.
Ha gyengéden, érzéssel, óvatosan...  elforgatod, akkor a legnehezebb pontja forog alulra.  Ha az alulra törekvés intenzív - akkor nagyos szar a súlyozás,  ha lassan, ide-oda himbálózva áll be, vagy szépen forog lassan és nem akar himbálózni   - akkor meg jó, és akkor máshol kell keresni a bajt (és drágább is lesz az orvoslás valsz...)

Hirtelen csak ennyit tudok.

Előzmény: Mad Josh (93507)
Mistral1 Creative Commons License 2022.09.12 0 0 93508

Pontosan!
Nekem egyszer "szakadt el" a láncom - de szerencsére csak a patentszem esett ki/szét és emiatt történt a "sajnálatos esemény".
Eszméletlen mákom volt, hogy 25-tel éppen indultam egy körforgalomban és nem 10 sec-cel előtte-utána 110-nél!!

 

Igen, a szar szerelés - és semmi más oka nem lehet - ahogy Dani is kétkedik. Bohó koromban (is...) ütöttem-vágtam a mocit-láncot - SOHA nem volt hátrányom a patent miatt, ellenben jóval egyszerűbben és olcsóbban lehet cserélni, mint nittelni.
Én nem fogok váltani a patentszemesről.

Előzmény: ronya1 (93506)
Mad Josh Creative Commons License 2022.09.11 0 0 93507

Sziasztok!

Februárban vettem T7 (új) motorom

Mivel eddig nem volt túramotorom kérdéssel fordulnék hozzátok.

Az, hogy a motor kormánya motorféknél lengeni kezd (mintha jobbra-balra mozgatnám) az természetes dolog?

Elengedett kormánynál látványos de amig nem tudom mi ez addig számomra aggályos is

Megszüntethető, vagy együtt kell vele élni?

Várom válaszotokat és az észrevételeket.

ronya1 Creative Commons License 2022.09.09 0 0 93506

nem a patentszem a gyengébb hanem aki összeszereli........

persze a patentszemnek megvan az a hátránya hogy a bisztosító lemez kiakadhat, főleg terepen ahol minden is hozzáérhet a lánchoz, de ez nagyon elméleti sík gyakorlatilag ha a helyén van és nem barbár módon lett rá felfeszegetve akkor az nagyjából sosem jön le, épp elég macera leszedni otthon mindenféle szerszámokkal

de az hogy jobban kopna egy megfelelően felszeretl patentszem azt nem hiszem el

a nittelő az még esetleg mert azt még el tudom képzelni hogy nagyon bénán felhelyezve szétveri az ember a hidegvágóval

Előzmény: WRS (93505)
WRS Creative Commons License 2022.09.08 0 1 93505

Mindig is érdekelt hogy egy patentszem miért gyengébb mint a másik?

Azonos anyag, méret stb. Mégis néhányan rettentő bizonyossággal állítják hogy a patentes megoldású gyengébb.

Előzmény: Mistral1 (93497)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!