Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Nem hiszem, hogy ez oszt-szoroz, inkább a berohadt csavarért anyáznak szerintem. Az A8-asomnál biztos fognak örülni, mert én szoptam helyettük eleget hátsó futóműnél. Annyira be volt állva az egyik excenteres csavar, hogy flexelnem kellett. Utána meg kiderült, hogy nem lehet kapni (illetve 200USD körül ebay-n az USA-ból) úgyhogy magam alakítottam át egy új csavart áthegesztve rá az excenteres gallért a régiről AWI-val. Most kb olyan egyszerű lesz a futómű állítás, mint egy új autónál.
Én azt hittem, hogy eladtad már - ezek szerint maradt? Szerintem az is hozzájárul a rozsdához, hogy nem bitumenes alvázvédőzve volt. Ezek a rücsik pár év után megkeményednek, repednek és alattuk láthatatlanul éldegél vígan a rozsda.
Kappa 2000 evi alváz és üregvédelem, hazai nem kintről behozott, végig garázsban és a 24 év csak meglátszik rajta.
Emelési pontokat cserélni kellett műszakira, igazából a rozsda nem volt vészes de maga az anyag vastagság és maga a megoldás egy igen csak alulméretezett dolog volt.
Küszöbött és hosszlengőkart nem kapni hozzá sehol. Az utolsó bal oldalit lengőkart egy olasz oldalról sikerült beszerezni, jobbost nem találok azóta se.
Nem - sajnos már tavaly is belebotlottunk egy ilyenbe! Azokkal a képkekkel árulnak 8.32-est internetes csalók, amik a tesóm autójáról készültek - még amikor hirdette az előző tulaj...
Nem nagyon voltak még azok a motorok kiélezve, nem? :D V8-asok 200 lóerő körül.
Nem tudom milyen látens vonzalmam lehet (ha van egyáltalán) a régi Mercikhez, mindig megállok, mikor nézegetem az egyik olasz fb csoport kínálatát. Talán mert a fateromtól olyan sokat hallottam gyerekkoromban, neki a 124-es Merci volt az álomautó a '80-as években.
Elég rég láttuk utoljára, akkor még kicsit porosan is szép darab volt.
A kocsi persze érdekes, V8 motorral, de a "gazdája" még érdekesebb (volt). A "gazdát" ifjonc koromban láttam egyszer-kétszer a Belgrád rakparton sétálni, de sosem gondoltam volna, hogy valamikor is vezetem a kocsiját....
óbaszki... ez ráadásul valami igen korai darab, még hátsó fejtámlák és biztonsági övek nélkül. Tök vicces, de ezekböl a 280-asokat a széria elején még négysebességes kézi váltóval is árulták.
Szerencsére nem mi voltunk betegek, de a környezetünkből sokkal többen, mint ami a híradásokból következne. Kicsinykét visszavonulót fújunk..
"Haladjon a korral" meg a "Régen bezzeg jobb volt".
A legtöbb ember abban hisz, amiben hinni akar, az ellenérveket nem is akarja tárgyilagosan, nyitottan átgondolni.
Rövid off.
Járt erre egy épp 40 éves MB 124 E 220. 150 Le Km? Ki tudja, de vsz. alsó hangon 600e, lehet jóval több, emberemlékezet óta egy gazdája van, hozza az állapota a papírformát.
Néhány autótulaj véleményét kikértem a motorral kapcsolatban. M111960. Sok mai 150e km-es motor megirigyelné az állapotát.
Szinte mindenki elismerte a germán játékos tartósságát, megépítettségét. De az ellendrukkerek: -a 150 Le kaki ehhez az autóhoz -lusta mint a lajhár -a Honda 1600 köbcentivel 25 éve már ennél többet kihozott -3 literes alatt nem kellett volna.... stb.
Ha belegondolsz, szinte minden érvben van részigazság, ami köré szépen fel lehet építeni vmi ideológiát.
Szakadt az eső plusz erősen este lett plusz nincs a felhőben a recept.... anélkül , pedig, sajnos, nem adhatjuk ki.... de 3X annyiba kerülő, hasonló hatóanyaggAl, kapható..... Mind1.
Nem akartalak hitegetni ... bolondítani. A levél ---levelek... tartalma, kizárólag neked szól....
Tök jó ez a kijelöléssel olvasható írás! :D Hát nem egy hétköznapi sztori. De amúgy én emlékszem rá, mikor régebben küldtél képeket, talán videókat is a kedvencekről. Csak az az indamail-re ment és mivel megszűnt, el is veszett minden...
Adm: nem tudom, mikor vetted a Stilo-t. Én nem eladásra hoztam ezt a kocsit (akkor a kínálat teteje volt, kb.2800 ójróért, még német műszaki meg ilyesmik nálkül)
2 okból tettem bele a pénzt: volt alaklamam 1üt tölteni, kb 48 orat egy regi barattal aki nagy Alfa Romeo rajongo. Amikor lattam az arccat - hossszu ido utan arese v6-ot inditani mmegha nem is zar116, de akkor is sportsziv.... nos azokert a pillanotokert mar megerte a fele kocsi ara
a masik ok az volt hoyg ebben van tempomat - en akkor rugdosom a gazt ha 1edul ulok a kocsiban es elunom magam
tehat tempomattal a vilagbol kimegyek 1gazzal és igy arrol volt szo a bovebb TSaladban, hogy ketszer vagy haromszor eljohet velem a keresztlanyom kirandulni - tavasz - nyar meg meg 1X összel is. ha ez mgvalosult volna, utana nekik adom a kocsit (multipla helyett példaul.. mert szeritnem hagyjuk mar ezt a dizel sz@rakodaast ) sookkal kulturaltabb kocsi a z AR156 Sw V6 , mint a multije t fiat multiapla.....
teahat: osszel behoztam, tavaszra gatyaba lett razva kb.minden, es pont vinnem berakni a magyar forgalomba amikor a kersztlanyom apja megondolta magat ugy hogy senki mas errol meg cska semmit nem is tudott ....sejtett ....
bazz, picit? lesokkolt a dontes, nem vitattam persze.... meg a gyermek maga sem értette---->nala semmi nem valtozott, o szivesen jott volna ki randulni , csaalad tobbi resze se tudott se kopni se nyelni hogy moist akkor mi van????
ezek utan en becsuktam a bal1 ajtot ezen a kocsin es azota ott all a kedvencek temetojeben.... meg a zakkusarut se vetem ke rola....
Bocs az OFF ert hosszu lett ...csak szereetem volna ha tisztan latod, gohy en mit -miert...