Nekem is 186e-nél volt középrész csere. 225e-nél adtam el és ha jól emlékszem, az új tulaj 270e körül cserélt benne kuplungot és kettőstömegűt (jól bírta a gyári :-)).
Barvo-t szeretnék vásárolni, a múlt héten megnéztem kettőt (2008as és 2009es), de mindkettőnél elég rozsdás volt a hátsó két keréknél a váz, illetve a kipufogó rendszer. Ez típus hiba? Vagy ez normális hogy így néznek ki durván 10 évesen? Illetve ha igen, orvosolható? Mindkettő Magyarországi autó.
"Pedig, ha a cikkszám jó, akkor jónak kell lenni. Nekem nem kellett a Mitot konfigurálni. Beszereltem és megy... Nálad mi volt a probléma? Nem működik? Milyen alkalmazással néztétek?"
Szerintem nem jó a cikkszám.
Az ePER szerinti cikkszám (71772126) stimmel, de a FIAT-szerinti nem.
Amit a szalonban kiolvastak, aszerint a FIAT szám: 51830972. Tehát elvileg ez lenne a kocsimban ami meghibásodott.
Amit hirdettek és megvettem bontóból: 51795527
Mindkettő előfordul dízelben és T-Jetben is. :o
A hibakódos papír megvan, rajta vannak a szervós hibakódok is. (C1007 és C1009 valamint C1013)
A szalonban az ePER szerinti cikkszámot mondták, hogy azt kell beszereznem.
De nem fogadja be a vas.
Viszont a FIAT szám nem stimmel. (lehet ez a gond?)
Légyszi küldj egy mobilszámot mail-re, feltéve ha hívhatlak. :)
Pedig, ha a cikkszám jó, akkor jónak kell lenni. Nekem nem kellett a Mitot konfigurálni. Beszereltem és megy... Nálad mi volt a probléma? Nem működik? Milyen alkalmazással néztétek?
"Más cikkszámos is jó lehet. A lényeg, hogy tudja kezelni az ESP-t , vagy a sport gombot.:)"
Vettem egy ugyanolyan cikkszámosat, ami dízelben volt.
Nem lehet konfigurálni.
Elképzelhető, hogy a cikkszám megfelel, mégis csak azt fogadja el a kocsi amely ugyanolyan verdában volt mint az enyém, tehát T-Jet 120-as dynamic? :oooooo