Gyerekkoromban játszottunk egy törött példányban. Fel akarta újítani a tulaj (se motor se váltó), de aztán hamar beletört a bicskája és évekig rohasztotta a méhtelepre való kitolás előtt. Menthetetlenül le volt zúzva tényleg nem értettük mit akar vele, bár jó ha 10 évesek voltunk...mintha értettünk volna hozzá. Akkor még Én sem tudtam, hogy mit jelent az IHH. Rájöttünk, hogy a tank alján lévő csavarral le lehet engedni a tank űrtartalmát. Ezzel szórakoztunk, hogy beöntöttük a vizet és leeresztettük. Aztán egyik srác keménynek érezte magát és ráugrott a szélvédőre. Persze betört és az ölünkbe hullott az üvegcserép. Tulaj jól lehordott minket, hiába volt menthetetlen állapotban már az autó, de csak sajnálta... volt még ott hűtőkabinos Baresz is úgy szint menthetetlen állapotban. Végül a hűtőkocsiból műhelyt csináltak a Baresz meg ment a vasba...ára meg a hasba! Volt ott Fiat Ritmo is. Az kasznira jó állapotban volt, de a belseje teljesen ki volt pakolva, se szélvédő, se motor. Régi szép idők... darazsak szétcsíptek minket a roncsokban.
Korábban már feltoltam ide őket, de most közelebb gurították őket a kerítés ezen oldalához, így sikerült közelebb lopakodnom és új képeket kattintanom.
Amikor ovis voltam, ilyen Izsek hozták a kaját az oviba (Dorog, KÖGYÓ - Kőbányai Gyógyszerárugyár - ovi, ma Richter Gedeon ovi), bakancs verzióban. Már akkor csodáltam őket, de akkor ők még nekem nem Izsek voltak, csak IHH autók, így volt dombornyomva a név a csomagtér ajtón. Akkor még nem ismertem a ciril betűket.