Jó régi kérdés, biztos megoldottad már, de hátha! 9 évig Liazoztam, elvitt mindenhova, de soha többé! Csakis Volvo ha mindennap kell és üzembiztosat akarsz! Per pillanat is van 1999-es évjáratú 420-as FH-12, meg hasonló koru 430-as Magnum. Zongorázni lehet a különbséget! Csak akkor ajánlom a Liazt, ha ráérsz hétvégén szerelni, hogy mehess hétközben. Utoljára már volt euró 2es Liazom, Detroit motor Eaton váltó, azok jók voltak meg a Rába híd. A többi szar. Gyenge járgány, póttal 40 tonnában, mozgó útakadály.
Helytörténeti kutatásaimhoz keresnék fényképeket a Bánhalmai Mélyépítő Zrt. munkagépeiről és a Középtiszai Állami Gazdaságban kialakított FJ-512 típusú, módosított E-512 féllánctalpas kombájnokról, valamint az ugyanitt a Szibirják lánctalpas kombájnok önjáró alvázára épített EB-4 pótkocsi-felépítményes rizsszállító járművekről.
Az FJ-512 -t 1981-ben egy mezőgazdasági kiállításon (Agromashexpo?)díjazták.
A kockafülkés Liazokról kérdeznék, olyanokról amik a közútkezelőnél is voltak. Vállalható technika? Közúti áruszállításra, napi használatra? Vagy inkább nézzek valami nyugati technikát?
Érdeklődnék, azoktól aki használ, használt Star266 tipusú teherautót. Ilyen jármű vásárlásán gondolkodom, erdészeti célra, faszállításra szeretném használni. Többen meg ilyesztettek, hogy gyenge a hátsó felfüggesztése, folyamatos gondok vannak a terepváltóval, motorproblémák stb. Valóban használhatatlan tartósan 5-6 köbméter tüzifa szállítására?