Keresés

Részletes keresés

tfrici Creative Commons License 2002.06.12 0 0 296

Szép repülőidő volt a mai! Elkeztem egy új típus átképzést, a Zlín 226-ost. Farfutós jó öreg kiképzőgép. Pilótagenerációk tanultak meg rajta repülni. Ha mégegyszer tehetném, én is ezen kezdeném!!! A Cessnák ehhez képest játékszerek.
Ezt a földön történő gázráadástól a motor kikapcsolásáig, végig vezetni kell. Lazítás egy csepp se!! Hétvégén lesz rajta az első egyedülrepülésem. Én már megszerettem, csak majd Ő bírjon elviselni.
Mivel a repterünk felett kezdők róták az iskolaköreiket, a légtér repülésre a torony átrendelt a Pozsonyi nagy reptér pályakereszteződése fölé. Oda ahol pár napja a nagyok tartották a bemutatóikat. Az átesés gyakorlása közben csak lopva pillantottam le, hol is áltam vasárnap.
Tudtátok, hogy a Tréner (Zlín 1,2,3,526) magától kiveszi a dugóhúzót? Csak legyen meg hozzá a kellő magasság!!

Egy kis ma megszerzett pletyka a SIAD-ról:

A SIAD szombat délutáni Guiness rekord kísérlete nem sikerült, mert a senyiorok ejtőernyős ugrásához nem jött össze elég AN 2-es. 3 drb helyett csak kettő jelent meg a szombati ugrásoknál. Vasárnap már, amint láthattuk, 3 drb Andulkából ugrottok az öregfiúk. A rekord ezzel hiteles is lett. A valóságban viszont, szombaton is 3 Ancsa emelkedett a levegőbe. Csakhogy az egyik magasság gyűjtés közben túlhevült, és az ejtőernyősökkel a fedélzetán kényszerleszált Zlaté Klasy (Nagymagyar - 15 km keletre a Štefánik reptértől) térségében a határban. Az ijetségen kívül semmi baj nem lett. Az öregurak (volt köztük 76 éves is) tiszteletére legyen mondva, vasárnap azért ugortak!! A hivatalos zárójelentés a motor hibás hőmérséglet kijelzését jelezte meg a kényszerleszállási oknak.
Dehát, aki repül az nem unatkozik.

üdv. mindenkinek

tfrici

Moralles Obranna Creative Commons License 2002.06.11 0 0 295
Még mindig nem tudom, hogy miért repült olyan magasan az a Szuhoj...
A Tu-22-esnek sose volt nehézvadász változata.
A Tu-28/128 az egy egészen más típus, másképp is néz ki.Egyébként annak az UTI változata háromüléses.A képek az x-edik időpillanatban lesznek készen.
DJ Schultz Creative Commons License 2002.06.11 0 0 294
Azt remélem mindenki tudja, hogy a SIAD-ot a Szlovák honvédség szervezte.
Ezek szerint Szlovákiába még törödnek a katonai repüléssel, nem úgy mint nálunk.
Kiváncsi leszek, hogy a Juhász-nyáj mit fog produkálni a közeljövőben. Személyesen én se örülök a Gripennek, de most már elég ciki lenne a szerződést felbontani.

üdv

tfrici Creative Commons License 2002.06.11 0 0 293
Szia Samu!

Most nyitottam a postámat, itt vannak a képek. Gratulálok! Nagyon jók.

Köszönöm,
tfrici

Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.11 0 0 291
A Tu-22 egy Tu-22 M3 Backfire volt, Poltovóból, az egység száma 155., a rövidítését (IBAP stb) nem tudom kivenni a fényképemről, ott meg nem olvastam el.
Előzmény: Vgyuri (288)
BoGar Creative Commons License 2002.06.11 0 0 289
Sziasztok!

Akit érdekel még kép a Budaörsi Repülőnapről, az megtekintheti az én képeimat is a http://kep.tar.hu/borby címen

Vgyuri Creative Commons License 2002.06.11 0 0 288
Egy lamer kérdés: Sima Tu-22 (nehézvadász változat) vagy TU--22M (Backfire bombázó) volt ott? Volt rajta fegyverzet(makett)?

Azt hiszem, muszáj menni a Siad-ra és Hradecbe is, mert mások a baráti kötődések. Az oroszok-ukránok a (még) nem NATO viszont pánszáv szlovákiát preferálják, a nyugati, főleg távol-nyugati testvérek meg a NATO-tag cseheket.

Ramius meg aki vele vitatkozik:

Nem nekünk, köznépnek kell összekapnunk magunkat országimázs dolgában, hanem a HM politikai vezetésének. A Szabó János bagázsról már tudjuk, hogy impotensek és nemcsak repülőnap ügyben, a Juhász-nyájról még nem. Előbbiről csak annyit, hogy nem csak ilyen lényegtelen dolgokban impotensek, mint a repülőnapok. Jólértesült, magukat megnevezni nem kivánó HM forrásból én úgy tudom, hogy a holland cég jó árakkal megnyerte a walkie-talkie tendert, az ajánlata 30 napra szólt, de már március-április körül nem volt, aki aláírja a szerződést. Most irhatják ki újra a tendert.

De repülőnap ügyben nem lehet őket megkerülni, sem külföldi, sem belföldi vonatkozásban. Az egyik hazai repülőnap szervezője megirigyelvén a hradeciektől a B1 áthúzást megkérdezte a HM-ben, hogy ezt nem lehetne-e itthonra is megcsinálni, nem kerül semmibe, mert John Smith örnagynak valahova úgyis repülni kell gyakorlá cimén. Az illetőt majdnem kizavarták a HM-ből és meg is fenyegették, hogy meg ne próbálja más csatornákon ezt elintézni, mert nem csak az idén, de soha a büdös életben nem kap semmi támogatást.

Aki még mindig nem tudja, mi az a piros-kék-ezüst bika, az a Red Bull, Besenyő szponzora. De talán nem kellett volna leírnom a nevüket, mert nekem nem fizetnek semmit a reklámért.

Előzmény: corporal (286)
Moralles Obranna Creative Commons License 2002.06.10 0 0 285
Sziasztok!
Most voltam először SIAD-on, mind a két nap, van vagy százakárhány kép, a Szu-27 diára készült,de,hogy mikor lesz kész nemtom.A Szuhojt, a nagy kedvencemet most láttam először, nem biztos hogy ez a maximum, igaz az időjárás is közbeszólt.Azt viszont nem értettem miért a másik irányból szállt fel és miért repült kb 150-es minimális magassággal? a MiG-21mf az jó hangos volt, szerintem messze hangosabb mint egy bisz csr-rel. A Mirage szombaton gyanusan alacsonyan jött ki abbol a függőleges manőverből, másnap már magasabban csinálta.A Blanikok nagyon jók voltak csakúgy mint a Tornado.Azt viszont nem értettem miért nem lehetett bejutni a gépek mögé (bár a TU-22-es mögé nekünk sikerült,el is kergettek),mint ahogy azt se, hogy az amerikaiak miért nem repültek egyátalán. Azt tudom, hogy csak statikusra voltak kiírva, de az f-15-ös után ami talán itt repült utoljára 92-ben Európában,már az F-16-ok se produkálják magukat.na mindegy.
tfrici Creative Commons License 2002.06.10 0 0 284
Szia Samu

Sajnos nem tudom megnézni a SIAD-on készített képeidet. Leköteleznél ha párat elküldenél e-mailben.
A torony és gépek beszélgetését köszönet egyik honfitársadnak, egész nap halgattuk és videózás közben megpróbáltam feljátszani, mint utólag kiderült kisebb-nagyobb sikerrel. Holanp megpróbálom megszerezni a toronyból a hangfelvételek kópiáit, és ha meglesz rávágom a videóra.
A Su-27-es vasárnap már úriember módjára viselkedett. Ott gurulászott előttünk, sőt impozánsan köszöntött bennünket. A produkciójában is jobban nekibátorodott, de vasárnap is mint szombaton a teljes kibontakozását sajnos gátolta az alacsony felhőalap. A Franciák vasárnap reggel elmentek és nem is léptek fel. A vasárnapi legfontosabb új elemek a Mig-21 repülése és a Galeb bemutatása voltak. Mint később megtudtuk a Lengyel Turbo-Orlíkok távolmaradását a 6-án bekövetkezett légibaleset okozta, hol megsemmisülk egy gépük.

üdv.
tfrici

Előzmény: Hülyesamu (283)
Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.10 0 0 283
Hát, az biztos, hogy teljesen jó volt, és nem volt sokkal messzebb, mint egy Taszár. Amíg ez meg lesz tartva, addig én tuti, hogy mindig kimegyek. A Szu-27 pedig tarolt, bár szerintem nem volt túl látványos a programja, s szombaton a közönség előtt sem gurult el. A hangja viszont impozáns volt! A MiG-29 géppár is nagyon jó volt, s emellett én még a Patruille de France-t emelném ki. Király volt, ahogy a zenére rákeverték a kötelék parancsnokának az utasításait.
Előzmény: DJ Schultz (282)
DJ Schultz Creative Commons License 2002.06.10 0 0 282
Sziasztok

Én is voltam tegnap a SIAD-on. Egyszerüen SZUPER volt az egész. Talán a legjobb amin eddig voltam.
Sőt a Budaörsi után egy felüdülés volt.
Egy biztos, Szlovákiába tudnak repülőnapot szervezni. Mi magyarok sokat tanulhatnánk.

Egy-két szám ami nekem különöskép is tetszett:

Mig-29 légiharc, Szu-27, Holland F-16, Mig-21 (lassú repülése), vitorlázók a végén.

üdv

Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.09 0 0 281
Mondjuk nem felejtetted el, mert a repülőnap a repülőtéren (intl.) volt, s mi a forgalmi épületben váltottunk koronát, kicsit lehúztak, 2000-ért adtak 320 (pontosan) koronát, nekünk pont ennyi kellett, s különben is, akkor már dübörgött a fejünk felett a szlovák MiG-29. Király volt, mindárt jön a többi.

UI. Kösz tfrici az útleírást, teljesen pontos, használható volt.
Fotók mindjárt.

Előzmény: tfrici (279)
pulaizs Creative Commons License 2002.06.08 0 0 280
Hali!

Hát ma volt részünk repülős élményben az biztos! Most értem haza Pozsonyból, a SIAD-ról, hát meg kell hogy mondjam NAGYON POZITÍVAN csalódtam az egészben! Rettentően tetszett minden! Jó volt a szervezés, kaja pia bőven, és a műsorok lenyűgözőek voltak! Aki kihagyta bánhatja, vagy még holnap (vasárnap) elmehet rá! Érdemes...

De ha kihagytad, akkor nézd meg azért a képeket, már fent is vannak a honlapomon a KÉPTÁR-ban: http://repules.fnet.hu (gyors voltam? :-) többszáz képet talász ott a repnapról, érdemes megnézni!)

Üdv:
Pulai Zsolt

tfrici Creative Commons License 2002.06.08 0 0 279
SIAD

Majdnem elfelejtettem

Váltsatok be pénzt, ha máshol nem hát a határon, vagy valamellyik bankban, mert a SIAD-on nem lehet!!!

tfrici

tfrici Creative Commons License 2002.06.08 0 0 278
SIAD 2002

Ha nem is ragyogó, de kiválló időben kitűnő fellépőkkel, jó volt. A Franciák, az Olaszok, a Spanyolok és a Szlovákok nagyot teljesítettek.
Holnap bővített program!!!

Figyelem!

A parkolótól az út a 04/22 pálya 04-es végéig 45 perc gyorsgaloppban. Ezzel számoljatok!! Csak egy kapu van!!!
A kocsi leparkolásakor ajánlatos megkérdezni a rendezőket, hogy hol a kapu, mert nem könnyű megtalálni. A belépőket tegyétek el, mert a számukat sorsolják. Kaja pia bőven, sorbanálás nélkül.
Ha valaki jó helyet akar foglalni a fellépéshez, az út a 04-es végétől a 31/13 kereszteződéséig (itt kezdődik a kordon a nézőknek a 13-as irányába) újabb 30 perc.

Jó szórakozást!

üdv.
tfrici

tfrici Creative Commons License 2002.06.08 0 0 277
SIAD

A parkolókon lesz a statika.
A 04-es eleje a nézőké, a 13/31 kereszteződéséig.
A 22-es a rendezésé.
Repülésre használva 13/31.

Bejárat csak Trnávka felől!!!!
Ivánka felől lezárva!!

üdv.
tfrici

spotter Creative Commons License 2002.06.08 0 0 276
Nézem a térképen, de nem túl világos, hogy hogy lesznek a gépek, és melyik kifutó lesz használva. Tfrici, lehet tudni, hogy pontosan hol lesz a statikus sor, és melyik pálya fog működni?
Előzmény: tfrici (275)
tfrici Creative Commons License 2002.06.07 0 0 275
SIAD 2002 - a pozsonyi Štefánik repülőtér megközelítése.

Tekintettel arra, hogy az idei SIAD 2002 a megszokottól teljesen eltérő rendezésben készül, néhány ajánlás a parkolók és a belépőkapuk megközelítéséhez.

RAJKAI határátlépőknek:

Még Magyar oldalon erősen ajánlott, hogy Rajkán keresztül a régi határátlépőt használják az átlépéskor !!! Csak így tudnak lejutni az autópályáról, mely visszafordíthatatlanul Pozsony olyan végébe vinné Őnöket, honnét alapos helyismeret nélkül nem jutnak el a reptérre!!!
A határátlépés után (a régi határátlépőn keresztül) Oroszváron (Rusovce) keresztül fogják megközelíteni Pozsonyt. Oroszvár után a jobb oldalról a Bősi vízierőmü felvízcsatornája mentén fognak haladni. Bal oldakukon vasutisín és az az autópálya fog futni mellyre nem volt szabad, hogy kerüljenek. Pozsony közvetlen közelében, a menet irány bal oldalán egy művileg kiépített domb lesz látható. Ezen domb után hamarosan lesz egy letérő j o b b felé - NITRA ŽILINA jelzéssel. Itt térjenek le (jobbra). Ha a menetirány bal oldalán lakótelepi házak a jobb oldalon pedig töltés és erdő lesz, akkor helyes úton járnak. Pár km után eljutnak a Kikötői-Híd (Prístavný Most) ligetfalusi (Petržalka) hídlábához. Kövessék a NITRA - ŽILINA útirányt. A híd pozsonyi szakaszán óvatosan, lassan közlekedjenek, és kövessék a NITRA ŽILINA irányt. (!*!*!) Áthaladnak egy csomópontot átívelő híd alatt és a Bajkalská utcán haladnak tovább. A Bajkalská végén egy lámpás kereszteződés, itt besorolni a jobb sávba (ne törődjenek vele, hogy a BUS jelzés van beleírva). Ez a sáv jobbra fordulva NITRA ?ILINA irányt követve pár km után elvisz egy nagy lámpás kereszteződéshez. Már messziről látszik a NITRA ŽILINA sáv a balközépen. Ezt követve eljutnak a ROŽŃAVSKÁ utcára. Innét kezdjék számolni a közlekedési lámpákot. Hogy jó helyen járnak, arról bizonyságot ad a jobb oldalon lévő BAUMAX nagyáruház a Rožňavská utcán. Az útjelzőtáblákon gyakran megjelenik a repülőteret jelző LETISKO vagy a jellegzetes repülőép sziluet. A 4. (negyedik) lámpás útkereszteződésnél jobb sávba húzódunk -egyértelműen jelezve van a repülőtér - és jobbra térünk a Galvaniho utcára. Ezen az utcán cca 2 km hosszan végigmennek és az utca végén eljutunk egy lámpával irányított útkereszteződéshez, mellynél a repülötér balra van jelölve. Itt minden bizonnyal a rend őrei fogják Őnöket faggatni a jövetelük céljáról, és biztosítják úgy a parkolási lehetőséget az IKEA parkolójában, mint a belépést a SIAD-ra.
Pozsonyon keresztül, különösen a hidakon erősen ajánlott betartani a sebességet, mert a fénykép nálunk is drága és oda se adják.

Ha valaki úgy érzi, hogy olyan problémába ütközhet, mellyet csak segítséggel tud megoldani, egy külön e-mail egénylésre megadom a mobiltelefonom számát. Én reggeltől a SIAD-on leszek mindkét nap!!

Vémosszabadi - Medve (Medveďov) határátkeléssel.

Elhagyva a Vámosszabadi átkelőt, áthaladva a Duna hídon a híd Szlovák lábánál egy éles kanyarral jobbra térnek és erős lejtővel elhagyják a hidat.
Kb 150 m után balra fordulva átmennek az alatt a híd alatt, mellyen jöttek, és Sap (Sap) - Bős - Bacsfa (Báč) irányba haladnak. Bacsfánál (Báč) balra fordulva rátérnek a pozsonyi útra. Áthaladnak Somorján (Šamorín) - Dunajská Lužná - Rovinka. Rovinkát elhagyva bal oldalon feltőnik az olajfinomító, mellyet felismernek a kéményeiről és a tartályokról. Áthaladnak egy vasúti híd alatt és bejutnak Pozsony (Bratislava)
külvárosába - Pozsonypüspöki-re. Továb haladva átmennek egy kis lámpás kereszteződésen, melyet 1 km -rel egy nagy lámpás kereszteződés követ. Ennél a kereszteződésnél egyenessen kell menni a CENTRUM felé!!! Pozsonyba beérve a trolejbusz vezetéket követve !!! - átmennek egy nagy, közlekedési csomópontot bisztosító épülő híd alatt !! Állandóan egyenes irányban haladnak !
Ez a Gagarin utca! Az épülő hídtól számítva az 5. (ötödik) lámpás kereszteződésnel jobbra fordulnak NITRA ?ILINA irányába. Elfordulás után balról egy hangszigetelő fal lesz, jobbról pedig üzletek. Számoljanak intenzív forgalommal!! Rámennek egy útra, melly egy híd alól kapcsolódik az Őnökéhez és NITRA ŽILINA felé vezet. Itt kapcsolódnak ahhoz az úthoz mellyet a Rajkán átlépők követnek. A kapcsolódás a fentiekben jelzett (!*!*!) pontban történik. A többit folytassák a fenti leírás szerint.

Sok szerencsét és jó szórakozást!
üdv.
ftakacs

CommandAir Creative Commons License 2002.06.07 0 0 274
Mit gondoltok, sz@r idő lesz holnap nagyon a SIAD-on? Én már kezdek aggódni. Eléggé tomboló szél fúj reggel óta.
tfrici Creative Commons License 2002.06.07 0 0 273
SIAD 2002 - programváltozás

Június 8-án az 5. és a 6. (F-16 és 6x PZL-130)
közé beékelődnek az Očovskí Bačovia 20´ terjedelemben, és őket követi Mi-24 csoport harcászati bemutatója ?´. A többi programpont
tolódik.

Június 9-én az elején az ejtőernyős ugrás után
MIG-21 bemutató 9´. A 11. pont a Patrouile de France 8x Alpha Jet után egy GALEB bemutatórepülése. A nap végén a Biele ALbatrosy
5x L-39 repülése elmarad. A helyét 2x MIG-29 légiharc és Mi-24 Hind harcászati bemutatója veszi át. Vasárnap az időbeli elosztás teljesen különbözik a szombatitól, mivel igazodik a vasárnopi utasszállító járatokhoz, mit nem szabad megzavarni.

Ez a program hivatalosan nem publikus. Olyannyira nem, hogy az utolsó hivatalos programigazítás holnap 8.6.2002 reggel 9.00 lesz. Változhat az egész.

üdv. mindenkinek
tfrici

Moralles Obranna Creative Commons License 2002.06.07 0 0 272
szoval 7-én azaz ma.este.de ez senkit se érdekel.csaó
Moralles Obranna Creative Commons License 2002.06.07 0 0 271
Csa, én holnap megyek erre a siad-ra aztán remélem tényleg ki lesz állítva az a Tu-22-es.

Herold Creative Commons License 2002.06.06 0 0 270
Corporal, mi van az MRE cuccokkal?
Előzmény: corporal (250)
pulaizs Creative Commons License 2002.06.06 0 0 269
Ma hogy kint voltam ismét Vajnory-n már láttuk, hogy nagy a készülődés a SIAD-ra szombatra. Rengeteg gép gyakorlatozott, már az is nagy élmény volt látni a fejünk feletti gyakorlatozást, mi lesz ott szombaton?? :-)

Íme ma csináltam egy kis "ízelítő" képsorozatot a gyakorlásról, egy itt van:


Gyertek, a többit megtaláljátok a KÉPTÁR-amban!

Előzmény: tfrici (267)
Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.06 0 0 268
Na, ezt jó, hogy írod, mert a honlapon csak az általános "arrival of slovak aircraft" etc. rizsa van. Úgyhogy ez fontos segítség.
Thx.
Előzmény: tfrici (267)
tfrici Creative Commons License 2002.06.06 0 0 267
A SIAD 2002 műsora

start iő rep. idő típus állam

1, 10,43 6´10" L-39 SK
2, 10,50 8´ L-410(parjump) Sk
3, 11,05 2´50" Mega group
4, 11,20 9´ MIG-29 SK
5, 11,30 12´ F-16 MLU N
6, 11,48 18´ PZL 130 (6x) Orlík group
7, 12,13 9´ J-35 Draken A
8, 12,22 9´ F-16 Am NL
9, 12,42 6´ L-159 CZ
10, 12,51 25´ ALPHA JET 8xPatrouile de F
11, 13,28 5´ W-3A SOKOL CZ
12, 13,38 7´ MIRAGE 2000 F
13, 13,46 10´ Mi-24 HIND CZ
14, 14,03 10´ F-16 MLU B
15, 14,23 7´ MIG-29 (2x légiharc) SK
16, 14,33 25´ MB-339 10x Frecce Tricolori
17, 15,02 12´ Yak 18/52 Sky Huszars H
18, 15,12 5´ HAWK ZJ-100 GB
19, 15,20 20´ PC-7 (Pilatus) 9x Team CH
20, 15,40 10´ Su-27 UA
21, 16,00 8´ PC-9 M SLO
22, 16,14 25´ CASA-101 7x Patrulla Aqui
23, 16,46 7´ Tornado GB
24, 16,56 7´ Su-31 M SK
25, 17,35 18´ AN-2 (Parjump) SK
26, 17,09 20 L-39 5x Biele Albatrosy

Az egyes programba iktatott számok között azért olyan nagy az időbeli köz, mert a rendszeres lágiforgalmi járatok zavarás nélkül érkeznek és startolnak.

üdv. mintenkinek
tfrici

Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.06 0 0 266
Háát, az az igazság, hogy azért meglepődtem, amikor a hazaérkezés után kénytelen voltam (június elején, ne feledjük) egy kád forró vízbe beülni... Sajna, a program tényleg lapos volt, de erről elsősorban a Honvédelmi minisztériumban tehenek, legalábbis nekem ez volt a nyomott véleményem. Egy Mi-24 fölszállás fotózása mondjuk 15 méterről, mint tavaly, sokat dobott volna, egy 29-ről nem is beszélve. Ha belegondolok, hogy a SIAD 160 KCS lesz, ami usque 800 Ft.-, akkor az ezres beugró maga a katasztrófa. Már csak az vígasztal, hogy vettem egy 64 megás memóriát, az az én gépemnél plusz 200 db kép.
Előzmény: Hamster (265)
Hamster Creative Commons License 2002.06.05 0 0 265
Klassz képek! Úgy látszik neked nem vette el a kedvedet a fényképezéstől a hideg és a lapos program... Persze teljesen nekem se :)
Kattints ide!
A budaörsi repülőnap, 2002.06.02.
Előzmény: Hülyesamu (264)
Hülyesamu Creative Commons License 2002.06.03 0 0 264
Kár, hogy nem tudtam róla, mert valszeg kinéztünk volna. Sebaj, készülök a SIAD-ra, bár még programot nem láttam róla...
Ehelyett itt fagyoskodtam Budaörsön
Előzmény: CommandAir (263)
CommandAir Creative Commons License 2002.06.03 0 0 263
Hi,

Sliacon az időjárás is tuti volt, meg a program is. 10-től 12-ig volt a program amit 14-től megismételtek de ekkor csak a Jet-ek repültek.
Az alábbi gépek voltak:
Vivát, Ocovski Bacovia (Zlin kötelék és a Blanikok is repültek külön), MiG-21MF, MiG-29A (volt szóló program és légiharc imitáció is), F-16 szóló (Holland), L-39 szóló, Mi-24 szóló, Mi-17 szóló és eje ugratás.

Rögtön az elején egy Blanikból ugrott ejével egy muki, de úgy hogy kb 1000 méteren kimászott a bal szárnyra az ejés és vagy 1 percen át ott ücsörgött a bal szárnyon :)

Statikuson volt az említett vadászgépeken kívül Mirage F-1, F-4 Phantom (Német).

A fotók itt vannak:
http://w3.enternet.hu/commandair/Sliac/

Előzmény: spotter (261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!