Hihetettlen, az airliners.net-en találtam egy képet a csehországi bemutatóról hazafelé tartó 2 B-1-ről. A képet Frankfurtban csinálták. A Különleges az, hogy a két gép áthaladóban volt Frankfurt felett (tehát ott nem szálltak le). A fotósnak iszonyú szerencséje lehetett!
Itt a link:
http://www.airliners.net/open.file?id=187670
Hatalmas kérdésem lenne Hozzátok:
külföldieknek kellene szervezni valami "rxtrém" bulit, és hirtelen (én hülye :) a hangárbuli jutott eszembe...
Nem tudja valaki a paramétereit egy ilyen hepajnak? Akár Budaörsön, akárhol, kb. 130-150 főre, akik egy-egy esti repülésért a semmi fölött még hajlandóak is lennének fizetni...(Ja, csak Bp. és környéke lehet sajna...)
Előre is köszönöm :))
Zs
Én forditva nem értem: a Mi-17PP-n azok zavaróantennák, s nem hinném, hogy vki léteret ellen?rizne velül. Lokátorok iránymérésére viszont valóban alkalmasak lehetnek, bár egy földön álló lokátororok ellen kihegyezett rendszer nem hiszem, hogy érdemi adatokat tudna szolgáltatni egy 1000 km/h-var repül? vadászgép fedélzeti radarjáról, egyszerüen mire egy pontos irányt mérnének, már kilométerekkel odébb lenne...
Láttad volna, mikor a Veres Zoltán indult a Szu-26-ossal... vagy öt (rossz irányba) becsukott eserny?, fölborult transzparens és kordon, meg kisebb károk a közeli sátorban...
Apacheról nekem van dögivel... Cahingun, motorgondola, szemből oldalról, szárnycsonkról... majd felrakom hamarosan.
Sajnos zord és barátságtalan környezetünk törvényei továbbra sem tették lehetővé, hogy sima fényképezőgéppel, akármekkora blendével sem lehet normális kabinfotót készíeni...:(
Macilaci! Te már a vadászgéptenderes topicban is tévedhetetlen voltál... a Opel Blitzenk legalább 4 változata volt.. mi valszeg a legkisebb, 2,5t-at láttunk. A rendes 6700-as kb. 2,6m mags volt.
1. Az öcsém sapkáját is elfújta a szél, de meglett, igaz, a fölszállást nem nagyon látta szegény. Én ilyenkor azért kicsit aggódom a fényképez?m miatt, telemegy minden szarral. Azért megéri.
2. Az a Mi-17PP (ha jól emlékszem a tipusra) nem val?szín?, hogy légteret ellen?rizna, de az sem, hogy 6000-re emelkedne... Esetleg irányt tudtak a zavarórendszer passzív, vev? részével mérni.
3. még nem igazán tudtam földrakni a zippelt fájlt, de már megcsináltam!
Valban le a kalappal a szervezők elött. Igaz valóban nem sok vadászgép volt, de a halikopterek elég frankók voltak. Van pár fénykép, amin négyesével repülnek, tisztára mint az "apokalipszis most" elején. Amit bánok, vogy Vári nem lépett jobban oda a gázra. De így elég erös volt a "menetszél".
Amikor a mi8-asok szálltak fel mindenki rohant el onnan.. mi meg akkor oda, és a rotortól 10 méterre pislogunk, és szívtuk a langyos, illatos rotorszelet..
Ami még nem tetszett, az az ovodások mászkálása a gépeken. Az apacsról nem igazán tudtam jó képet csinálni, merthogy valaki mindig mászkált rajta, beszállni meg végképp nem sikerült. Azért egy DANGER feliratot sikerült lekapni.
Majd az éjjel fölteszem valahova, csak ki kellene találni, hogy hány képet... Mert monjuk, ha a táron nézed, akkor az elsö oldal kb ok, de a vége felé rohamosan esik a minőség...(Minden képet fölraktam) Asszem az első 20-30-at fölteszem.