Láttad volna, mikor a Veres Zoltán indult a Szu-26-ossal... vagy öt (rossz irányba) becsukott eserny?, fölborult transzparens és kordon, meg kisebb károk a közeli sátorban...
Apacheról nekem van dögivel... Cahingun, motorgondola, szemből oldalról, szárnycsonkról... majd felrakom hamarosan.
Sajnos zord és barátságtalan környezetünk törvényei továbbra sem tették lehetővé, hogy sima fényképezőgéppel, akármekkora blendével sem lehet normális kabinfotót készíeni...:(
Macilaci! Te már a vadászgéptenderes topicban is tévedhetetlen voltál... a Opel Blitzenk legalább 4 változata volt.. mi valszeg a legkisebb, 2,5t-at láttunk. A rendes 6700-as kb. 2,6m mags volt.
1. Az öcsém sapkáját is elfújta a szél, de meglett, igaz, a fölszállást nem nagyon látta szegény. Én ilyenkor azért kicsit aggódom a fényképez?m miatt, telemegy minden szarral. Azért megéri.
2. Az a Mi-17PP (ha jól emlékszem a tipusra) nem val?szín?, hogy légteret ellen?rizna, de az sem, hogy 6000-re emelkedne... Esetleg irányt tudtak a zavarórendszer passzív, vev? részével mérni.
3. még nem igazán tudtam földrakni a zippelt fájlt, de már megcsináltam!
Valban le a kalappal a szervezők elött. Igaz valóban nem sok vadászgép volt, de a halikopterek elég frankók voltak. Van pár fénykép, amin négyesével repülnek, tisztára mint az "apokalipszis most" elején. Amit bánok, vogy Vári nem lépett jobban oda a gázra. De így elég erös volt a "menetszél".
Amikor a mi8-asok szálltak fel mindenki rohant el onnan.. mi meg akkor oda, és a rotortól 10 méterre pislogunk, és szívtuk a langyos, illatos rotorszelet..
Ami még nem tetszett, az az ovodások mászkálása a gépeken. Az apacsról nem igazán tudtam jó képet csinálni, merthogy valaki mindig mászkált rajta, beszállni meg végképp nem sikerült. Azért egy DANGER feliratot sikerült lekapni.
Majd az éjjel fölteszem valahova, csak ki kellene találni, hogy hány képet... Mert monjuk, ha a táron nézed, akkor az elsö oldal kb ok, de a vége felé rohamosan esik a minőség...(Minden képet fölraktam) Asszem az első 20-30-at fölteszem.
nekem még szerintem nincsenek fent képeim a Táron, de ha meglesznek,akkor felteszem őket. Egy öreg Practicával csináltam őket, egyenlőre beszakadt a Forte film, mikor meglöktek visszatekeréskor...
Van kép a T34/85 belsejéről (aztán majd meglátjuk, mennyi látszik rajta.. :( ), és ahogy elvunultak a betonon, 10-15 méterre. Közelről nem csináltam, mert:
1, Kismilliárd ilyen képem van vh-s cuccokról
2, A Botond szép meg jó, de nem vmi fotogén (mondhatni bűn ronda), az Opel Blitz meg szvsz vmi nagyon kicsi, valszeg polgári Opel Blitz volt, nem a rendes WM.
De kölcsönkértem az egyik faszitól az MP 40-esét és megölelgettem egy kicsit, mit ne modnjak, gondoltam hogy jó, de hoy ilyen kimondhatatlanul istencsászár überállesz, azt nem hittem volna.. :))
Beültem az AH64, a Mi24, a Messerschmitt helibe, a T72, és a 122-es önj.lövegbe is, mit ne mondjak, volt program bőven.. a Mig 29-esbe nem, egyszerűen nem volt rá időm, se a többi járműbe, pedig kinnt votlam 11-től 18-ig..
A vörös hadseregnek aztán nem kellett ködgenerátor, elég volt ha Iván kicist rálépett a gázra a T34-ben, hehe!
Szksza isten volt.. na így kell valamit leszervezni és futtatni! Lőttem vagy 40 képet, amint meglesznek felrakom vhova a netre, vannak belső fotók is, majd meglátjuk mennyire sikerülnek.
Érdekes, az apacs pilótájas nem nyávogott, hogy hűmilesz, ha a 18 milkadolcsis madarába bemásznak, és vhogy nem hiányoltam a szekjuritismentalitást sem...
Tényleg nem szeretném a szentkirályi szervezők érdemeit csökkenteni, de ha jól megnézzük, mindössze EGYETLEN változás történt tavaly óta!
Végre összerázták a parkolást.
Ami ebből következett: az ember nem úgy ment be a kapun, hogy "no mi lesz a következő, ami ugyanolyan szr lesz, mint az idejutás volt".
SZVSZ, ha az embernek eleve rossz kedvet "csinálnak", akkor már hajlamosabb a továbbiakban is a hibákat keresni.
Viszont így, hogy a tavalyi 20 perces gyaloglással szemben gyakorlatilag a kapunál parkolhattam (10 után értem oda!!), máris jókedvűen mentem be.
Hát, ez írhatnám a legnagyobb repülős élményeim közé is... A repülőnap tényleg az eső ellenére is király volt, főleg, hogy már ismertem a Vári programját. Az meg egyenesen fantastikus volt, hogy a dinamikus zóna gépeit 30 méterre lehetett háturól megközelíteni, úgyhogy a Vári indulásnaál fölborogatott minket...
Itt vannak a képein (remélem, sikerül beilleszteni)
Nekem is nagyon tetszett, a nyitókötelékre értünk oda és a zárókötelékig maradtunk. Vári délutáni bemutatója szenzációs volt, én döbbenten néztem a helikoteren lógó vitorlázógépet is, de mindenki kitett magáért... A programokban azért volt némi csúszás, szegény B.P-t kétszer is bejelentették, mire felszállhatott... A szpíker bácsi stílusára egy halvány polírozás azért ráfért volna... :-)
g(R)
Csak megerősíteni tudom az előttem szolók véleményét, ma Szentkirályon minden nagyon jó volt, ilyen jól szervezett rendezvényen rég voltam! Gratulálok!!
Csatlakozom a lelkendezéshez, remekül meg volt szervezve a Bakony nyílt nap, és még akkor se volt hiányérzetem, amikor éppen nem volt semmi a levegőben! Köszönet a szervezőknek!