Keresés

Részletes keresés

Zs Zs Creative Commons License 2001.09.09 0 0 181
Be, viszont nem estem le.. A kiskülykök eszméletlen lendülettel rohangáltak fent...
Viszont vannak közeli képek is :)
ha meglesznek, szólok!
Előzmény: Barbarossa Isegrim (180)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.09 0 0 180
Bocs, most látom Hülyesamunak :)) szólt a kérelem..

Beszakadt? Hát az elég gáz! :(

Előzmény: Zs Zs (179)
Zs Zs Creative Commons License 2001.09.09 0 0 179
nekem még szerintem nincsenek fent képeim a Táron, de ha meglesznek,akkor felteszem őket. Egy öreg Practicával csináltam őket, egyenlőre beszakadt a Forte film, mikor meglöktek visszatekeréskor...
Előzmény: Barbarossa Isegrim (178)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.09 0 0 178

Nem tudnád őket egy file-ba tömörítve felrakni? Nézem a képeidet a tar-on, de elég macerás őket egyenként letölteni.

Nekem és Mortuusnak van fejenkint kb. 40-40 képünk, megbeszéltük hogy felrakjuk őket a netre.
Akienk még vannak képei, kérem, tegyen ugyanígy.

Előzmény: Zs Zs (177)
Zs Zs Creative Commons License 2001.09.09 0 0 177
Arról van egy 36-os sorozatom :)
+ közlei képek...
Előzmény: Random_ (175)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.09 0 0 176
Van kép a T34/85 belsejéről (aztán majd meglátjuk, mennyi látszik rajta.. :( ), és ahogy elvunultak a betonon, 10-15 méterre. Közelről nem csináltam, mert:

1, Kismilliárd ilyen képem van vh-s cuccokról
2, A Botond szép meg jó, de nem vmi fotogén (mondhatni bűn ronda), az Opel Blitz meg szvsz vmi nagyon kicsi, valszeg polgári Opel Blitz volt, nem a rendes WM.

De kölcsönkértem az egyik faszitól az MP 40-esét és megölelgettem egy kicsit, mit ne modnjak, gondoltam hogy jó, de hoy ilyen kimondhatatlanul istencsászár überállesz, azt nem hittem volna.. :))
Beültem az AH64, a Mi24, a Messerschmitt helibe, a T72, és a 122-es önj.lövegbe is, mit ne mondjak, volt program bőven.. a Mig 29-esbe nem, egyszerűen nem volt rá időm, se a többi járműbe, pedig kinnt votlam 11-től 18-ig..

A vörös hadseregnek aztán nem kellett ködgenerátor, elég volt ha Iván kicist rálépett a gázra a T34-ben, hehe!

Előzmény: Random_ (175)
Random_ Creative Commons License 2001.09.09 0 0 175
De sajnálom, hogy nem tudtam elmenni. :(
Sírva néztem a tévében a híreket.

A második világháborús cuccokról is csináltál képeket?

Előzmény: Barbarossa Isegrim (174)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.09 0 0 174

Szksza isten volt.. na így kell valamit leszervezni és futtatni! Lőttem vagy 40 képet, amint meglesznek felrakom vhova a netre, vannak belső fotók is, majd meglátjuk mennyire sikerülnek.

Érdekes, az apacs pilótájas nem nyávogott, hogy hűmilesz, ha a 18 milkadolcsis madarába bemásznak, és vhogy nem hiányoltam a szekjuritismentalitást sem...

Zs Zs Creative Commons License 2001.09.09 0 0 173
Najó, hiányzott egy kicsit a forralt bor... De az már igazán nem szervezés kérdése...
maczilaci Creative Commons License 2001.09.09 0 0 172
Tényleg nem szeretném a szentkirályi szervezők érdemeit csökkenteni, de ha jól megnézzük, mindössze EGYETLEN változás történt tavaly óta!
Végre összerázták a parkolást.

Ami ebből következett: az ember nem úgy ment be a kapun, hogy "no mi lesz a következő, ami ugyanolyan szr lesz, mint az idejutás volt".

SZVSZ, ha az embernek eleve rossz kedvet "csinálnak", akkor már hajlamosabb a továbbiakban is a hibákat keresni.

Viszont így, hogy a tavalyi 20 perces gyaloglással szemben gyakorlatilag a kapunál parkolhattam (10 után értem oda!!), máris jókedvűen mentem be.

Előzmény: T747 (169)
Hülyesamu Creative Commons License 2001.09.09 0 0 171
Hát, ez írhatnám a legnagyobb repülős élményeim közé is... A repülőnap tényleg az eső ellenére is király volt, főleg, hogy már ismertem a Vári programját. Az meg egyenesen fantastikus volt, hogy a dinamikus zóna gépeit 30 méterre lehetett háturól megközelíteni, úgyhogy a Vári indulásnaál fölborogatott minket...
Itt vannak a képein (remélem, sikerül beilleszteni)
g(R)omit Creative Commons License 2001.09.09 0 0 170
Nekem is nagyon tetszett, a nyitókötelékre értünk oda és a zárókötelékig maradtunk. Vári délutáni bemutatója szenzációs volt, én döbbenten néztem a helikoteren lógó vitorlázógépet is, de mindenki kitett magáért... A programokban azért volt némi csúszás, szegény B.P-t kétszer is bejelentették, mire felszállhatott... A szpíker bácsi stílusára egy halvány polírozás azért ráfért volna... :-)
g(R)
Előzmény: T747 (169)
T747 Creative Commons License 2001.09.08 0 0 169
Sziasztok!

Csak megerősíteni tudom az előttem szolók véleményét, ma Szentkirályon minden nagyon jó volt, ilyen jól szervezett rendezvényen rég voltam! Gratulálok!!

Üdv. T747

Zs Zs Creative Commons License 2001.09.08 0 0 168
Volt olyan, hogy semmi nem volt fent gép?!
nem is hiszem el! Vagy csak jókor mentem Toi-Toiozni :))
Előzmény: Hamster (167)
Hamster Creative Commons License 2001.09.08 0 0 167
Csatlakozom a lelkendezéshez, remekül meg volt szervezve a Bakony nyílt nap, és még akkor se volt hiányérzetem, amikor éppen nem volt semmi a levegőben! Köszönet a szervezőknek!
Előzmény: Zs Zs (165)
Rianna Creative Commons License 2001.09.08 0 0 166
Nem hittem a szememnek, annyira jól volt megszervezve, lebonyolítva ma a repnap.. Le a kalappal, mert különben lerepül (helikopter, légcsavar, hajtómű környékén tutira!:)) !

Bp-ről a parkolóig alig valamivel több idő volt leérni, mint nemrég Siófokról a Kiliti airshow parkolójába...

Zs Zs Creative Commons License 2001.09.08 0 0 165
Én vagyok az első, aki hazaért :)
Hamster: múltkori kérdésedre: nem Kecskeméten, pesten lakom.
Viszont nagyon jó volt ma, annak ellenére, hogy néha szépen esett az eső...
Hamster Creative Commons License 2001.09.07 0 0 164
Hm, hogy reklámozták? Én mindenütt repnapot, repülőshow-t láttam, és tán a rádióban se azt mondták be, hogy "közelről lehet majd fotózni a második világháború rettegett vadászgépét, a Mustangot". Igaz, ugyanott azt mondták, hogy az Albatros az vadászgép :)

A kiliti buli szarul volt szervezve, ezt mindenki aláírja, nehéz lenne titkolni, de azért nem kéne itt gyakorolnod a pejoratív jelzők sorolását, az aljast és a szemetet például eléggé nem értem, hogy mit keres itt...

Előzmény: Barbarossa Isegrim (163)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.06 0 0 163

Írtam ide vmit, de kitöröltem. Minek? Pusztába kiáltott szó.

Két megjegyzés:

1, Ezt mintha nem egészen így reklámozták volna. Aljas, szemét húzás volt.
4, Ez meg szimpla, primitív sárdobálás.

Úgy néz ki, hogy a következő ugyanilyen szarul lesz szervezve, mint ez, mert a T. szervezők semmit nem hajlandók tanulni a történtekből. Inkább mindenki másra mutogatnak.

Előzmény: Foltos (162)
Foltos Creative Commons License 2001.09.06 0 0 162

No mostmár nem tudom megállni, hogy bele ne szóljak.

1. Nem kiállítás volt, nem Tatoo "static display" kíséretében, hanem show. Tehát a Mustang sem kiállítási tárgyként szerepelt. Sorry, ez pld. Farnboroughban is sűrűn előfordul, ahol a délutáni bemutató gépeinek egy része a pálya túloldaláról gurul elő, ahová sose jut közönséges halandó.
2. A Mustang értéke 1 millió dollár.
3. A szervezők hibája volt, hogy nem tartották meg a kordont a szinpad vonalában, viszont ha már átbóklásztál arra, és a szervezők könyörgése ellenére ott mászkáltál, ahol neked nem kellett volna, talán nem kellene felháborodnod, hogy nem kukkanthattál be a gép kabinjába.
4. Ha öt méterre van a kordon, akkor azon háborodsz fel, mert az zavar a fotózásban.

Én voltam a műsorvezető. Könyörögtem sokszor, hogy ne menjenek át a kordonon, csak átmentek. Ennyire kevés önfegyelemmel és ennyire sok önérzettel kevés társaság büszkélkedhet.

Előzmény: Barbarossa Isegrim (159)
lluigi Creative Commons License 2001.09.06 0 0 161
Tavaly Svajcban nezhettem meg a Breitling Fighters bemutatojat ami a szokasos (Mark Hanna halala ota O repulte a spanyol messzert) Mustang Warhawk, Spit, Corsair felallas volt. A gepek egy resze statikus kiallitason volt (kordonnal korulveve) A bemutatora (aktiv) varo gepek a palya elott azzal parhuzamosan a nezokkel szemben alltak ket sorban. Kozottuk a gurulout. Bar kozel nem lehetett itt sem a gepekhez jutni (kiveteles szerencsemre kozelrol is fotozhattam) de a gepek ugy alltak hogy fotozhatoak voltak. A kordon megvolt a nezok elegedettek voltak. Ja belepo sem volt...

HA valakit erdekel a hetvegen a hatartol alig 150 km-re lesznek a OMFC vadaszok. Nevezetesen Klagenfurtban (ausztria). A program szerint Szombaton Szept(8) Delutan asszem 3-kor es vasarnap Szept(9) szinten ebben az idopontban.
Megy valaki?
En biztosan megnezem nagyon szepen repulnek!
Udv:lluigi

Mortuus Creative Commons License 2001.09.06 0 0 160
Helyt adok. :)
Előzmény: Barbarossa Isegrim (159)
Barbarossa Isegrim Creative Commons License 2001.09.06 0 0 159

Az egész nap folyamán ez a legközelebbi kép, amit fotózni sikerült. Oldalról, előlről, pláne kabinfotót, azt már nem. Végül is csak 6-8 órát állt a földön a gép, nem fért bele az időbe úgy látszik.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Kifizettem vonatra 2000-et, utaztam 6 órát vonaton (SNAFU by MÁV).

Erre ott áll egy faszi, aki képtelen felfogni, hogy a gép totális pusztulása és a tömegoszlatás között azért létezhetnnek átmenetek, pl. max. 3 ember fotózhat közleről, a többbiek meg várnak...

De persze csak én vagyok a rossz, aki a tökéletes szervezés ellenére idejön picsongani, másnak semmi ilyesmi problémája nem akad...

Itt egyszerűen arról van szó, hogy az illető képtelen ellátni azt a feladatot, amire odaállították. Persze a legfontosabbak (securitys poló, napszemüveg, lábak terpeszben kezek a hát mögött, kőkemény beállás) azok tökéletesen mennek. Csak épp gondolkodni nehéz egy kicsit.

Aki ott volt, az tudja mennyire nem igaz, hogy nem volt érdeklődő, ez szimpla hazugság. Vki(k) képtelenek voltak megbírkzóni egy egyszerű szervezési feladatttal, de persze mindenki más a hibás rajtuk kívűl... nem tudom mibe került volna a gép 5 méteres körzetébe kordont vonni, nem pedig tőle 40 méterre. Nem tudom, miért nem lehetett egy egyszerű faszerkezetet, hídszerűséget építeni a szány fölé, akkor nem lépett volna senki a féklapokra vagy a szárnyakra... másutt valahogy ez nem okoz problémát, akkor vajon hol lehet a hiba?

Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 158
Tökre igazad van... Egyébként fura, de egy egyenruhás szavára inkább hallgatnak az emberek, mint egy civilre. A kordont viszont újabban mindenütt dísznek nézik, még akkor is, ha közben majd leviszi a fejüket egy-egy guruló Ancsa szárnyvége...
Előzmény: McAtti (155)
Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 157
Azért ez így egy statisztikai bűvészkedés csak, még ha jól is hangzik, nem te pengetted ki a négy milkát, vagy akármennyit is :) Azt meg én se értem, hogy miért nem alakítottak ki valami alaprajzot az egész rendezvényhez, ti. egyik rész VIP (torony környéke), másik nemVIP (a déli végek), a kettő közt meg a műszaki, forgalmi, és egyéb előtér. A gond ott volt, hogy ezt talán így képzelték, de előbb a VIP-ek kezdtek el az előtérre, illetve néha át a közönség felé közlekedni, aztán meg a közönség kezdett el befele menni, a biztonságiak pedig engedték őket, később kezdtek el kicsit erőszakoskodni, akkor is csak a tankoló környékén. Idén Budaörsön is hasonló káosz volt: az emberek elkezdtek átmenni a kordonon, előbb a gépekhez, aztán tovább a nyugati oldalon az RSZ hangárokhoz. Ez ment vagy fél óráig, mire észbekaptak a biztonságiak, akkor meg rendőrséggel fenyegetőzve hajtották volna ki azt is, aki hivatalilag oda tartozott...
Előzmény: maczilaci (152)
Hamster Creative Commons License 2001.09.06 0 0 156
Én is ott (helyesebben ott is) voltam, de annak ott üresnek kellett volna lenni, a VIP rész meg a fa étterempavilon környékén kellett volna, hogy legyen, csak hát a helyek közt közlekedni kell, meg kíváncsiak a víájpík, úgyhogy szabad járkálás lett az előtéren...
Előzmény: maczilaci (154)
McAtti Creative Commons License 2001.09.05 0 0 155
Tényleg más egy repülőnap/EB megnyitó, kedvcsináló napja, és egy honvédség által szervezett nyílt nap. Mivel ez utóbbit katonák szervezik, és vezetik, talán könnyebb betartani a programot is, meg a helyszín/gépek őrzése is hatékonyabb.
Egyébként sokkal könnyebb rendet tartani a sok tízezres tömegben, ha feszes a program, sorban jönnek a dolgok - míg ha egyszercsak nincs semmi, "addig hallgassunk egy kis zenét", akkor a tömeg (az emberek) csinál magának szórakozást.
Ez éppen így van egy kiskutyával, mint egy ezrednyi katonával. Tömören: ha nem foglalkoznak vele, elkezdi szórakoztatni magát, és baromkodik.

Az igazi érdeklődőkön kívül szvsz senki nem ment tódult volna a P51-hez, ha lett volna az égen néznivaló.

Majd Szentkirályszabadján meglátom mennyire lehet fotózni. (Bár nekem erősen nehezített a feladatom, mert három gyerekkel megyek, akik egyszerre öt-hat dolgot tudnak kérdezni, amiből egy válasz kb. fél év a műszakin.)(Ők nem másznak fel semmire, és nem nyúlnak semmihez, amíg nem "kapnak rá engedélyt".)

Attila

Előzmény: Hamster (150)
maczilaci Creative Commons License 2001.09.04 0 0 154
Hát, lehet, hogy nem ugyanarról a VIP-helyről beszélünk. Én egy újságíró ismerősöm segítségével teljesen legálisan a szinpadnál kezdődő, és a torony előtt végigfutó részen sétálgattam. Ott állt a P-51 is, a cseh L-410 mellett...
Amilyen eredményesen elhessegettek indenkit - kordon nélkül - a gép környékéről, szerintem az sem okozott volna gondot, hogy egy piros-fehér szalag mögött tartsák a népet.

Mindez csak szándék, hozzáálás kérdése!!!

Előzmény: Hamster (153)
Hamster Creative Commons License 2001.09.04 0 0 153
Szerintem a többség egy repülőnapon inkább csak a látványosságot keresi, nem mind "repülésbuzik". A gép a program előtt nem a VIP-helyen parkolt, hanem a bemutatót tartó gépek során. A körbefényképezésre valamiért tényleg nem szoktak az ilyen mezei repnapokon gondolni... (Egyébként ha fotózol, előbb-utóbb átlépsz a kordonon, "naaa, csak most az egyszer" jelszóra. De ha te nem, akkor más, mint itt is: valaki fényképezni akart, nosza, kordon átlép, mások elé odagyalogol, nem baj, ha nem lát, vagy eltakarja a készülő fénykép témáját...)
Előzmény: maczilaci (152)
maczilaci Creative Commons License 2001.09.04 0 0 152
Hamster: Abban igazad van, hogy az "átlagbarom" tényleg veszélyes lehet egy ilyen gyönyörűségre!

Azonban azt az igazán egyszerűen kivitelezhető lehetőséget biztosíthatták volna, hogy a gépet
körbefotózhassuk!!
TE sem, én sem, meg a topic ovasóinak "vérével" futó emberek egyike sem arra vágyott, hogy felmászhasson, beülhessen, megtekergesse, szétszedhesse...
(No jó, titokban :-)) )

Mindössze annyit szerettünk volna, hogy szép nyugodtan körbefotózhassuk.
Hogy a hosszú téli estéken elégedetten lapozgathassuk a kandalló mellett az albumot, és egy kis kellemes nyári meleg töltse el a keblünket...

Ugyan mennyibe került volna, ha a gép köré húznak egy szalagot, mondjuk 10 méterre, és odavezénylenek - az egyébként gigantikus mennyiségű - rendőrből mondjuk 4-et, hogy csőre töltött, biztosított fegyverrel állajanak a kordonon belül, és lőjjék le, aki belép...

Azt már csak a hab a tortán, hogy ráadásul (az elvileg csak) a VIP számára elérhető részen állt a gép!!
Talán nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy az ott csámborgók döntő többsége (velem együtt) kapár-kaszára kapott volna, és saját kezüleg felaprította volna azt, aki kezet mert volna emelni a gépre...

Szóval bennem bizony elég erősen bugyogott a sav, hogy az ÉN pénzemért idehozott gépet nem fotózhatom körbe...

Mert ha VAN belépő, akkor nekem senki ne jöjjön azzal, hogy azt nem én fizettem.
Ha igaz, 50-60 ezer ember fizette ki a jegyet.
Ez 3,5-4,2 millió forint, ha jól számolom.
Ha jó volt az én négy millióm, akkor hoci a látványosságot is!!

Azt írod, hogy a szponzort természetesen oda kellett engedni.
Áruld el nekem, hogy annak az x tízezer embernek akkor mi volt itt a megnevezése??
Balekok, akik kifizették a VB rendezési költségeit??

Megjegyzem, igazán silány dolog volt, hogy az egyik "fogdmeg", aki a gépet őrizte, folyamatosan azt igérgette a népnek, hogy majd a repülés után körbe lehet járni a gépet!!

Előzmény: Hamster (150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!