Tehát elég bőséges a felhozatal, hiszen a típuskínálat elég szép, és három kötelék is repül majd. Természetesen a Tu22 és a Szu-24 nem USA, csak összecsúszott.
:-)
Mint azt korábban írtam, az eseményre különbuszt indít a Forszázs Egyesület.
Akit eseteleg szeretne eljönni, és érdekelné a lehetőség kérem, jelentkezzen magánlevélben.
(Várható költségek: a busz kb. 6000 forint, szállást majd holnap estére tudok mondani!)
"Kovács szdst már hónapok óta csak a fejét vakargatva láthatod->hogy lehettem ekkora balek gondolattal a fülei között... "
Átverték a palánkon rendesen. Ha rosszindulatú lennék azt mondanám hogy Vári akart még egy kis dicsfényt (meg néhány repórát) magának... :-)
Egyébként mi van Kováccsal? Meg tudott maradni civilben is a repülésben?
Az Il-2 Sturmovik II. vh-s repszimhez szeretnénk megcsinálni a magyar modot. Lévén bétateszter vagyok, beszéltem a fejlesztővel, és ha mi, magyar külsősök el tudnánk készíteni néhány ,magyar házat, tankot, járművet 3D Studio MAX-ban, akkor a végleges változatban benne lesz balaton és környéke térkép - mivle szorítja őket a határidő, nekik már nincs rá idejük elkészíteni ezeket. Ezért kérek mindenkit, aki az alábbiakban segíteni tud, vagy ismer olyat, aki tudna, az küldjön emilt a SGT_FOX@HOTMAIL.COM címre.
3D STUDIO MAX-os modellezés:
-magyar II. vhs harckocsik (Toldi, Turán, Nimród, Zrínyi)
-magyar épületek: falusi, városi házak, templomok, esetleg híresebb épületek
Nem kell valami hűdebonyolult modellre gondolni. Csak meglegyen a külső váz, amire a skin kerül (futóművel nem kell tökölni), elfogatható, mozgatható legyen a torony ill. az ágyú.
Többnézeti tervrajzokat tudok adni.
Kéne még:
-magyar felségjelek, századjelvények elkészítése
-információk és rajzok magyar hk-ról, teherautókról, magyar használarban lévő német típusokról és különösen a festésről, a felségjelekről és elhelyezésükről.
A programról sok képet találhattok a GAMEZ/Propelleres repszimulátorok topicban és a Bluebyte.net-en. Nézzétek meg, érdemes.
A harcirepulo.lap.hu fórumot nyitott! Ha szeretnétek jókat beszélgetni a repülésről, linkeket javasolnátok az oldalra látogassatok el a http://harcirepulo.lap.hu címre és lépjetek be a fórumba!
Szeptember 1-2. Csehországban, Hradec Kralovén lesz egy repülőnap. A Forszázs Repülő és Haditechnikai Egyesület különbuszt indít.
http://www.altonova.hu/forszazs
A program: szombat korán odautazás, repülönap, repülős hagyományoknak megfelelően ismerkedés a helyi sör és borovicska lelőhelyekkel, majd szálláshelyünkre hajtatunk. Másnap reggel ismétlés, a tudás megkeserítője, majd indulás haza.
Mivel a buszban (légkondis, wc-s, videós Merci) még van néhány hely, így ha valakit érdekelne a lehetőség, keressen meg magánban!
Mea culpa: volt alkalmam a hét végén bennfentestől pontos információkat beszerezni Vári vs. Kovács ügyben. Tényleg Vári lett újra a bemutatópilóta, mivel annyit tökölődött a leszereléssel, hogy az ifjú puccsisták lekörözték, és előtte leszereltek. Ha meg már így alakult, mégiscsak maradt. Az már siralmasabb, hogy a második századból összesen 3 hadra fogható pilóta maradt, bár ezeknek talán több gépóra jutna így, ha ez így működne. Meg talán lenne hely néhány rendelkezési állományban levő páapai pilótának.
Meg az sajnálatos, hogy a leszereltek még csak nem is (mind) repülőszakma felé vették az irányt, hanem egyéb, pl. benzinkút irányába.
Kérés! Mézga topictársunk tegnap járt kint a bicskei repülőnapon. Hazafelé stoppal jött, egy VIP-szektorból kiálló szürke Opellal, amelyben bennfelejtette digitális fényképezőgépét. Aki magára, vagy ismerősér ismerne a szürke OPel gazdájában, esetleg tudna a megtalált fényképezőgépről, vagy ismeri a szervezőket, akik esetleg meg tudnák adni a VIP jelenlevők listáját a kereséshez, kérem hívja fel Mézgát (Szalay István) a 06/20/9808045-ös telefonszámon! Köszönjük előre is!
HEnci: :-))))
No, én életemben összesen 4x voltam Kecsón, 2x repülőnap, 2x ROVKI, de ennek ellenére azért ide is eljutott. 350 forintért megírta a TopGúny!
Kovács beugrott a "puccsba", 7-8 - javarészt fiatalabb - Kecskeméti pilóta megpróbálta sarokba szorítani a HM-et, azzal, hogy "leszerelünk, ha nem lesznek jobb körülmények".
Nem jött össze!! Így leszereltek.
Kovács pl. 33 évesen.
(Ez úgy lehet, hogy a HT-k 20 év szolgálat után nyugdíjba mehetnek! A sugárhajtású gépeken teljesített szolgálati idő viszont duplán számít!
Így egy főisolát végzett 22-évesen repülni kezdett pilóta 4 év suli alatt + 8 (x2=16) repült év után 30 évesen elmehet nyugdíjba!)
Vári kisunnyogta a dolgot, szóban ugyan támogatta a "zendülőket2, de hivatalosan nem csatlakozott, nem kérte a nyugdíjazását.
Így maradt az ezrednél, és mivel neki volt elég repórája, ő lett az új-régi bemutató-pilóta!
Kovács szdst már hónapok óta csak a fejét vakargatva láthatod->hogy lehettem ekkora balek gondolattal a fülei között...
Vári őrnagy úr visszavonult a bemutató repülésektől már több mint egy éve, talán már le is szerelt. Helyette már tavaly is a tanitványa, Kovács ??? százados győzött Angliában. Őt láthattad gyakorolni.
Ma sikerült végre elcsípnem a Vári műrepülését, szerintem ez a legjobb program eddig. Borítékolom az idei angliai győzelmet is (remélem nem tévedek:))).
Az idei legnagyobb repülős esemény 2001. szeptember 8-án Szentkirályszabadján lesz. A repülőnap (pontosabban, nyílt nap) minden adatát -mint a rendezvény egyik hivatalos honlapja- felrakjuk a http://www.repulonap.hu címre. Jelenleg a meghívott országok és tipusok adatai találhatóak rajta.