Már az előző, brandekkel és hirdetésekkel foglalkozó bejegyzésben se bírtam nem foglalkozni a villamosok körül felbukkanó közúti járművekkel, a mostani képeknek viszont egyenesen ők az apropói - már ami itteni megjelenésüket illeti. A fotók készítője ezúttal is Ab van[...] Bővebben!Tovább »
Valamelyik fórumon azt írták, hogy ez egy Csepel. Furcsa nekem a hütője. Mondjuk már a Marosnak is hasonló volt a vezeőfülkéje. De alul, a keréknél mégis Csepelre hajaz...
Nem hiszem. A 350-eseknek ilyen volt eredetileg a fülkéjük.
Aztán a főjavításokon már összekeverték a 352-es és 420-as fülkékkel. Az I. sz. Autójavítóban (ld. kép) az került az alvázra, ami épp soron volt. (kb. 1962-66-ról beszélek) Gondolom, hogy ha a fülke tetejét újra kellett lemezelni, akkor már nem foglalkoztak a kibúvónyílással.
Ez régebbi felvétel az objektumról. Utóbb itt volt az I. sz. Autójavító, mégutóbb a Teherautójavító Vállalat. Itt sorozatban főjavították a Csepeleket.
Emlékszem egy alkalomra, amikor egyes gkv-ket és egyes Csepeleket a MÁV-tól pikk-pakk bevonultattak pár napra. Valamikor 1967-69 között történt. Úgy rémlik, hogy megjöttek a fuvarból és a garázsban várta őket a behívó.
Na meg azt gondolom, hogy a Tefu kocsikkal is számoltak a hadseregben. Szükség esetén simán bevonultak volna és részt vesznek a konvojban. Ehhez kellett a kibúvó.
Ezeken a buszokon a hátsó sorban lehetett kiváltképp jól érezni az utat. Egy egy kisebb hullám miatt jókat lehetett ugrálni ott. Érdekes, a busz eleje felé nem volt annyira vészes.
Az a bio-index helye. Oszlopmenetnél ott állt, 2 zászlóval a kezében és a mögötte jövőnek jelzett. Az meg tovább. Valamikor még a magyarok is csinálták. Ha látsz Garantnak nevezett terepes Roburt, azon is van.
Az augusztus huszadikai beszámolóban jeleztem, hogy a felvonultak közt számomra a legszebb hajó a Sopron vontató motoros volt. Annak idején laikusként eltöltöttem rajta pár napot, mondhatni bejártam minden zugát, de nem dokumentáltam eléggé. Augusztus végén végre pótolhattam[...] Bővebben!Tovább »
1987-ben sajnos nem fényképeztem autókat NDK-beli családi utunk során. Nem azért, mert féltem: a Nemzeti Néphadsereg Légierejének alacsonyan járőrőző MiG-23-asait simán megörökítettem a Kelet-tenger partján - tizenkét évesen egyszerűen eszembe se jutott, hogy ez gázos[...] Bővebben!Tovább »