Keresés

Részletes keresés

Hamster Creative Commons License 2012.10.25 0 0 16009

Nagyon csúnya jószág volt, meg igazából amúgy se mondanám, hogy irigyeltük volna, akit ezzel szállítottak :)

Előzmény: gumidani (16006)
gumidani Creative Commons License 2012.10.25 0 0 16008

A vezetőnek jó bőven lehetett helye a kormánytól balra? De legalább a fülke nem volt olyan sokkal keskenyebb a platónál, mint az eredeti.

Előzmény: dutrancs (16007)
dutrancs Creative Commons License 2012.10.25 0 0 16007

Üdv!

 

Én még utaztam Gazzal ,Csepel fülkével.( Tágasabb volt mint a gyári).

Előzmény: rezgaras (16004)
gumidani Creative Commons License 2012.10.25 0 0 16006

Az utolsó kép alatti kérdésre válasz: Távolban egy fehér-piros ПАЗ-672

 

 

 

 

                                                      

 

Nekem olyan Ikarus 30 érzésem volt a láttán. Persze, ha már belenézett az ember..... Pláne, ha még utazhatott volna benne.

Előzmény: Hamster (16005)
Hamster Creative Commons License 2012.10.25 0 0 16005

Nagyvasak a még nagyobb (sárga és vaskerekű) vasak társaságában, régi utcaképeken:

 

Gumikerekű útitársaink a hetvenes évek Budapestjén

Már az előző, brandekkel és hirdetésekkel foglalkozó bejegyzésben se bírtam nem foglalkozni a villamosok körül felbukkanó közúti járművekkel, a mostani képeknek viszont egyenesen ők az apropói - már ami itteni megjelenésüket illeti. A fotók készítője ezúttal is Ab van[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

rezgaras Creative Commons License 2012.10.18 0 0 16004

A Gaz-on azért nagyon durva.

Előzmény: gumidani (16001)
ZsákváryA Creative Commons License 2012.10.17 0 0 16003

"polgár szent kötelessége"

 

mink nem vagyunk pógárok és pláne nem vallásosak

gumidani Creative Commons License 2012.10.17 0 0 16002

Itt valami idegen típuson feszít a Csepel fülke:

 

                                                                                                          Opel Blitz Rába fülkével:

gumidani Creative Commons License 2012.10.17 0 0 16001

Szerintem Rába Csepel fülkével. Nem volt ritkaság annak idején a Csepel fülke felhasználása más típusokon. Mintha a plató is Csepel lenne. 

 

A kérdéses kép:     Akár ugyanaz a darab is lehet:

 

Rába a saját fülkéjével:  

 

Lökhárító, rajta a vonóhorgokkal, sárvédő, hűtő-hűtőrács! 

 

Itt pedig GAZ-51-esen virít a Csepel fülke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: rezgaras (16000)
rezgaras Creative Commons License 2012.10.17 0 0 16000

Valamelyik fórumon azt írták, hogy ez egy Csepel. Furcsa nekem a hütője. Mondjuk már a Marosnak is hasonló volt a vezeőfülkéje. De alul, a keréknél mégis Csepelre hajaz...

 

sínbohóc Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15999

Az lehet, de -20 fokban kempingezni nem :-))

Előzmény: gumidani (15998)
gumidani Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15998

A haza védelme minden állampolgár szent kötelessége.

Előzmény: sínbohóc (15997)
sínbohóc Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15997

Volt ilyen később is.

1985 februárjában a komlóí vízmű műhelykocsijával "kempingeztem" a Bakonyban :-))

Előzmény: gumidani (15995)
gumidani Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15996

Nem hiszem. A 350-eseknek ilyen volt eredetileg a fülkéjük.

Aztán a főjavításokon már összekeverték a 352-es és 420-as fülkékkel. Az I. sz. Autójavítóban (ld. kép) az került az alvázra, ami épp soron volt. (kb. 1962-66-ról beszélek) Gondolom, hogy ha a fülke tetejét újra kellett lemezelni, akkor már nem foglalkoztak a kibúvónyílással.

 

Ez régebbi felvétel az objektumról. Utóbb itt volt az I. sz. Autójavító, mégutóbb a Teherautójavító Vállalat. Itt sorozatban főjavították a Csepeleket.

Előzmény: Volt tüzér (15992)
gumidani Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15995

Emlékszem egy alkalomra, amikor egyes gkv-ket és egyes Csepeleket a MÁV-tól pikk-pakk bevonultattak pár napra. Valamikor 1967-69 között történt. Úgy rémlik, hogy megjöttek a fuvarból és a garázsban várta őket a behívó.

Előzmény: rezgaras (15994)
rezgaras Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15994

Na meg azt gondolom, hogy a Tefu kocsikkal is számoltak a hadseregben. Szükség esetén simán bevonultak volna és részt vesznek a konvojban. Ehhez kellett a kibúvó.

 

Előzmény: Volt tüzér (15992)
Volt tüzér Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15993

Ezeken a buszokon a hátsó sorban lehetett kiváltképp jól érezni az utat. Egy egy kisebb hullám miatt jókat lehetett ugrálni ott. Érdekes, a busz eleje felé nem volt annyira vészes.

 

Előzmény: Hamster (15989)
Volt tüzér Creative Commons License 2012.10.16 0 0 15992

Te azt hiszed, hogy azért csináltak külön vezetőfülkét?

Előzmény: gumidani (15990)
rezgaras Creative Commons License 2012.10.03 0 0 15991

Nem lehet véletlen, hogy a "civil" felhasználású jármü is el van látva ezzel a katonai célú felszereléssel! :-))

 

Előzmény: gumidani (15990)
gumidani Creative Commons License 2012.10.02 0 0 15990

Előzmény: Sinbiciklis1 (15986)
Hamster Creative Commons License 2012.10.01 0 0 15989

DD VB 1972, Ikarus 66.62, 1972-ben gyártva, 2012-ben kipróbálva. Gyengébb gyomrúaknak Daedalon ajánlott :)

 

Hamster Creative Commons License 2012.10.01 0 0 15988

Ilyet csak képen láttam...

Előzmény: Sinbiciklis1 (15986)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15987

Pedig Isten bizony nem néztem vissza a blogot. Anno saját szememmel láttam, arról írtam.

Előzmény: Sinbiciklis1 (15986)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15986

Az a bio-index helye. Oszlopmenetnél ott állt, 2 zászlóval a kezében és a mögötte jövőnek jelzett. Az meg tovább. Valamikor még a magyarok is csinálták. Ha látsz Garantnak nevezett terepes Roburt, azon is van.

Előzmény: Hamster (15985)
Hamster Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15985

Az elég nyilvánvaló volt,túl sok volt belőle... meg hát az a tetőkibújónyílás... gondolom, ha felborulnak, ott ki tudnak mászni :)

Előzmény: Tector (15984)
Tector Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15984

Tetszik. :)

A kétkormányos IFA egyébként teljesen gyári, úgy emlékszem, még a pedálsor is duplázva van benne, gyárilag épített tankocsi.

Előzmény: Hamster (15981)
Tector Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15983

Igen. :)

Nekem is nagyon tetszett, mikor egy nyílt napon megnézhettem. :)

(Az is milyen rég volt, húha...)

Előzmény: Hamster (15982)
Hamster Creative Commons License 2012.09.27 0 0 15982

Valami, amiben két nyolcszáz lovas Láng dízelmotor van, nagyvasnak számít vajon? :)

 

Kétszer nyolcszáz lóerő, telegráffal

Az augusztus huszadikai beszámolóban jeleztem, hogy a felvonultak közt számomra a legszebb hajó a Sopron vontató motoros volt. Annak idején laikusként eltöltöttem rajta pár napot, mondhatni bejártam minden zugát, de nem dokumentáltam eléggé. Augusztus végén végre pótolhattam[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Hamster Creative Commons License 2012.09.14 0 0 15981

Érdekes vasak, nagyvasak:

 

Pénteki kikapcsolódás: gépsárkányok útközben

1987-ben sajnos nem fényképeztem autókat NDK-beli családi utunk során. Nem azért, mert féltem: a Nemzeti Néphadsereg Légierejének alacsonyan járőrőző MiG-23-asait simán megörökítettem a Kelet-tenger partján - tizenkét évesen egyszerűen eszembe se jutott, hogy ez gázos[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

A legviccesebb az elveszett kisváros elveszett terére bekanyarodó, erősen NVA-hangulatú Robur volt...

Volt tüzér Creative Commons License 2012.09.03 0 0 15980

Tényleg nem zökkenőmentes, de majd kialakul! Hajrá!

Előzmény: Maz (15979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!