Nem az gondom hogy nincs gömbfej , mert már találtam , hanem az hogy körkörös mozgása van vagy kétirányú néztem a Hondáét a méret talán stimmelne is a mozgását kellene tudnom ?
3 éve én is csak gömbfejet vettem, de hiába volt sokkal olcsóbb, a különbözetet oda fizettem a ki/be sajtolásra :(
Ha már ugyanoda jött ki, most tavasszal már a komplett lengőkarokat vettem meg, és abból is a legolcsóbbat (nem egy lehetetlen helyen van, ha cserélni kell).
Igen ,erre gondolok , de már nem tudom honnan rendeljek olyan gömbfejet ,régen a Zsiguliban volt ilyen . Ha van tippetek hol tudnák olyat rendelni ami körkörösen mozog azt meg köszönném , amúgy a külső méret a magasság minden oké csak nem körkörösen mozog Bárdi , Unix ezt hozza .
Kérdésem lenne hozzátok 400-as diesel Roverem van felső lengőkart , csonkállványt összekötő gömbfejt cseréltem . A Bárdi a Unix is olyan gömbfejet küldött ami nem körkörösen hanem csak oldal irányban mozog , a régi teljesen tropára ment azon már nem tudtam megállapitani hogyan mozog , beszerelhetem vagy keresgéljek tovább olyan gömbfejet ami körkörösen forog ?
A kettőnek az aljzata nekem ránézésre hasonlónak tűnik, mármint a G1 és H7. Az amúgy befolyásolhatja ezt, hogy tényleg csak egy pár pillanat erejéig néztem meg, és nem járó motornál?
Ahol nem volt külön lámpa (nem külön foncsórban volt az izzó), ott voltak a 3 pólusú izzók. Az úgy működött, hogy vagy az az izzó szál világított amelyik a normál fényt adta, vagy amelyik a reflektorhoz kellett. A kettő csak akkor világított együtt ha a fénykürtöt használtad.
Remélem akkor nem valami hiba lesz. Eddig ugye H4-el működött, de pár napja megérkeztek az új lámpák amiben 2db H1-es van. Időm sajnos még nem volt kicserélni, csak úgy próba képpen rádugtam a csatlakozót az újra, és akkor jöttem rá erre.
Lekötöttem mert a lemezt igy könnyeb volt leütnöm a ricnis részről utána már nem volt gond könnyen ki tudtam forditani a csonk állvány már nem volt fent mert alsó talpast is cseréltem mégegyszer köszönöm a segítséget .
Először a feszítő görgő közepén 13-as kulccsal meglazítod az anyát, utána alulról 13-as krovával a feszítőgörgőt. Ha a generátor felső csavarját kiveszed, még az is ad plussz szabadságot.