én is kicsere és müxik a klíma! nekem elindult diag nélkül, persze utána rádugtam a delphit és töröltem a hibakódot (0530) is, ill csekkoltam a nyomást, most már mutatja szépen, 8 bar-on van. valamennyi gáz elszisszent a csere közben megint, lehet menni kéne visszatöltetni...
az alsó motortartó bak cserét kéne még megejteni... megane 2 videót már találtam hasonló műveletről, de ott 2 bak van a szélén, nálam meg 1 középen, de a technológia működhet...
A Torquet (legalább is a pro fizetőse)egy kalap szar.Tegnap vettem meg.Az azt sem látja hogy motor van a kocsiban.Mindenféle lényegtelen dolgokat ,na azt igen.
Én elhiszem.Ebből sem hiányzott sok a "töltő személyzet"szerint,mégsem akart dolgozni.Amikor végre az "AGY" engedte dolgozni akkor ki be kapcsolgatott egy darabig aztán nekilódúlt.
Kizárt dolog, azonnal vissza jön a hiba, egy rossz alkatrész egy szakadt vezeték, egy üres klíma egy lapos kerék, nem javul meg ha törlöd a hibát. Oroszok Franciák nem csinálták meg ezeket a programokat addig használtam torquet, azért a nyomába sem ér ezeknek, nem beszélve arról, hogy csak a motort látja.
Nekem nagyon kell a magyar, semmi mással nem boldogulok, ráadásul csak itthonra, mert másra ott a MasterCard :D Érdekes a Torqe fizetős tud jelenlévőt is törölni, azzal már megoldottam olyat mit ezzel nem.
Sokat segítettél így is, azonban amit kipróbáltál az már biztos, nekem kell görcsölnöm. Ma is töröltem volna hibákat de egyesével is alig ment, nnem is törölte mindet
majd kialakul :D
Laptopos nem jó nekem. kompakt a tablet, csak vennem kell egy 128 GB-s darabot.
Ha tudom a választ segítek. Az az igazság már nem nagyon foglalkozom a telefonos programokkal, ha néha elkap a hév akkor inkább a laptopos programokat részesítem előnyben, jobban is látom.
dehogy végeztem, visszatekertem a rosszat, elvileg ma lesz meg az új... és a füleimre hagyatkoztam szivárgásügyileg, lehet hiba volt... na majd kiderül...
klíma update: hozzá lehet férni a nyomáskapcsolóhoz úgy is, hogy csak alul a motorvédő burkolatot távolítottam el, és így egyben olajat is cseréltem, hirtelen felindulásból... amikor viszont letekertem a klíma nyomáskapcsolót, nagyon halkan sziszegett kifelé a gáz, bármit is csináltam a szeleppel, csak a visszatekeréssel tudtam megszüntetni...
Úgy csinálok mintha érteném :D A lassúság egyértelműen a tablet miatt van, valszeg egy 128 GB-s jobban olvasna. Executing test menüben miket érdemes tesztelni ? System parameters ahogy írtad beálított adatokat listázza, de itt csak megnézni eggyel alatta pedig átállítani lehet?
Megnéztem első alkalommal scannelésnél nem volt 1 perc scenic2 nél,pár hete egy új masteren próbáltam ott viszont majdnem 5 perc volt mire mindent megtalált. De utána már nincs gond használat közben rendesen lépked vissza vagy megy előre.
Mindig mindent álló motorral végzel gyújtáson, akkor járatod a motort ha élő adatot szeretnél nézni pl. üzemanyag nyomás, befecskendező korrekció, töltőnyomás, ......stb.
Kiolvasóval(ELM)csekkoltam én is a nyomásra 4-et írt ki,a többit(Nyomásérzékelő)stabilan hibát jelez.És persze hogy a nyomás alacsony:))).
Jövő héten cserélem a szenzort én is.Amúgy az enyémnek más baja nem szokott lenni.(benzines)De ez természetesen bosszantó hogy minden évben van a klímával valami tennivaló.
Ok köszi, ha már itt van pl a klíma kérdés, a gramm értéket és egyebeket gondolom SY,SP menüpontokban lehet megnézni járó motorral.
Beszélgethetnénk a többi pontról is, mert biztosan sok kérdés merül fel másokban is :D
Zavaró, agy szokatlan :D , hogy ha csak pl. élőadatot, vagy funkciót szeretnék be/ki kapcsolni akkor is elvégzi a hibakeresést mindig ha visszalépegetek? ( rosszul csinálok valamit ? ) Mikor kell álló motor, s mikor járó ez sem világos, mert a fordítás néha kusza nekem. A hardverem kicsit gyengécske ( 16 GB amiből nyilván van használatban is ) valszeg ezért olvassa be elején a részegységeket olyan 2-3 perc alatt?