Minden topikban általában képeket lehet beszúrni, mivel videófájlokat nem lehet csak linkként hivatkozni. Akkor most kezdjünk el keresgélni jó kis vonatos videókat...
Holnap az M2-n lesz 14:00-tól az Utazás a világ valsútjain (vagy valami hasonó című ) műsor. Csak 1 pillanatra láttam az ajánlót, de gondoltam beírom. Régi úgyhogy biztos lesznek benne érdekes képek.
B****a meg, ilyen nincs... kicsit hülyén kezelhető a fórummotor... Szóval a linkek:
http://tihanyi.kbx.cz (és itt kattints a Railway films-re)
és egy másik videó, amelyik már nem fért kbx.cz-re, illetve befagyasztották az FTP hozzáférésemet, mondván, hogy túlléptem a kvótát, ami 1GB, de a szerveren még 250MB sincs... na mindegy... ez kissé off :) Szóval a másik videó linkje:
A videók kényelmesen nézhetők letöltés közben már egy 1MBit/s-os vonalon, bár én még nem próbáltam, inkább letöltöm és megnézem (a youtube-ot sem szeretem, ha akazdozik)
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és éppen ezért szeretnék veletek megosztani néhány általam készített vasúti videót, melyeket 2006 nyarán forgattam. Azóta nem sűrűn volt időm és az időjárás sem volt a legalkalmasabb filmezésre, ez magyarázza azt, hogy az utolsó 2006. szeptember 15.-én készült...
Szóval a linkek: http://tihanyi.kbx.cz/vlax és http://admin.hotelstardust.sk/07_007_the_train_video.wmv
Mindegyik videó Windows Media 9 formátumban van, így probléma nélkül lejátszhatóak az összes gépen, amelyen Windows XP fut (a Service Pack 2 már tartalmazza a 9-es Windows Media Playert)
A MÁV már 1998-óta nem igazán állít ki mozdonyra érvényes belépési és felvételkészítési (azaz magyarul utazási engedélyt), egészen 1999-ig azonban hébe hóba még előfordultak olyan személyek akik engedélyel rendelkeztek, de ez a kategoria szerintem csak a kivételezett csoport lehetett.
Nos ennek függvényében annak örülhettem, hogy 2005-ben és 2006-ban kaptam ilyet, csak idén nem?
A MÁV már 1998-óta nem igazán állít ki mozdonyra érvényes belépési és felvételkészítési (azaz magyarul utazási engedélyt), egészen 1999-ig azonban hébe hóba még előfordultak olyan személyek akik engedélyel rendelkeztek, de ez a kategoria szerintem csak a kivételezett csoport lehetett. A 004-es NOHAB 1999-es balesete útán megszünt a mozdonyon való utazásra szóló engedélyek kiadása, mert a MÁV ZRt. nem vállalja az esetleges balesetek útán bekövetkező következményeket, a saját felelőségre történő utazgatást pedig nem fogadja el. Más megoldások is léteznek a mozdonyon való utazásra, de ez nem a forúmba tartozik, amit mindenki olvas. Azokon a mozdonyokon, ahol esetleg többen tartózkodnak, azokon lehet, hogy gyakornok, vagy vonalismertes kolléga utazik, nem pedig cívil vasútbarát. Persze igazad van és jobb is nem bele gondolni, hogy egy vonatbaleset során többen is megsérülhetnek a mozdonyon való tartózkodás során. Az általad említett baleset sem következett volna be, ha a mozdonyvezető következetes és az áramkimaradás miatti sötét jelző előtt megáll és érdeklődik a főmenetírányítótól rádiótelefonon az előtte esetlegessen felmerülő más vonatok hollétéről, vagy a vonattal csak lépseben max 15 km/h, ahogy az Utasítás is sazbályoza halad akövetkező jelzőig, akkor még időben észlelhette volna az akadályt és meg tudott volna állni (csak így jegyzem, meg ha többen lettek volna, bíztos hogy a fígyelem is erősebb lett volna).
Ha tényleg veszélyes utazni a vezetőálláson, akkor legyen a MÁV következetes és kategórikusan tiltsa meg ezt. Szinte alig van már mozdony - tisztelet a kivételnek - ahol ne lenne állandóan 1-2-3 fő pluszban. Elgondolni is rossz, mi lett volna, ha szőnyi balesetnél is lett volna 2-3 vendég.