Keresés

Részletes keresés

M40 120 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 358
Szép "osztrák" akcentusod van. :-)
Elég gyorsan beszélsz németül, a hallásomnak és értésemnek. :-)
Előzmény: etwg (352)
maczko Creative Commons License 2007.03.26 0 0 357

Ja-ja!

Elgyüssz érte, megkapod.

Nohabf Creative Commons License 2007.03.26 0 0 356

Maczko!

 

Még régebben láttam a honlapodon a Székesfehérvár-Tapolca filmedet,ehhez még hozzá lehet jutni valahol?

Mariazellerbahn Creative Commons License 2007.03.20 0 0 355
spitze!
Előzmény: etwg (352)
etwg Creative Commons License 2007.03.20 0 0 354
Igen
Előzmény: kopaszhaj (353)
kopaszhaj Creative Commons License 2007.03.20 0 0 353

Kár, hogy nem érteni, mit mondani :-)

 

A filmbejátszás saját felvételed?

Előzmény: etwg (352)
etwg Creative Commons License 2007.03.20 0 0 352
Mariazellerbahn Creative Commons License 2007.03.19 0 0 351
Itt muzsikál egy GM-dízelmozdony. A hangerövel óvatosan, nehogy a hangszóró járja meg! :-))
r_tamas Creative Commons License 2007.03.19 0 0 350
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.17 0 0 349
Sajnos nem...annyiszor leállítottam, kikockáztam, de nem látom..sajna
Előzmény: maczko (348)
maczko Creative Commons License 2007.03.17 0 0 348

Szia!

Nem tudom, de a film elején nem látszik?

Ott az érkezése....

Üdv.: Maczko

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.16 0 0 347
Maczko! A 63-as filmedben hányas tauval utaztál?  
Nohabf Creative Commons License 2007.03.11 0 0 346
Én tegnap előtt láttam veled  és a többiekkel a riportot,nagyon jó volt.
Előzmény: maczko (345)
maczko Creative Commons License 2007.03.11 0 0 345

Fenn van az oldalamon a klippek között a Kultúrház felvétele.

(oldal alján)

Mariazellerbahn Creative Commons License 2007.03.04 0 0 344
TGV rekordja 557km/h-val, itt.
maczko Creative Commons License 2007.03.04 0 0 343
Nem csak én...
Előzmény: M40 120 (342)
M40 120 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 342
Benne leszel a TV-ben ?
Előzmény: maczko (341)
maczko Creative Commons License 2007.03.02 0 0 341

kötelező műsor:

Kedd, 23:10, M1:

Kultúrház

etwg Creative Commons License 2007.03.02 0 0 340

Ma 21:00-tol indul a RAILFILM reklámkampánya a BahnTV-n

 

(www.banhtv-online.de)

Előzmény: Grg (339)
Grg Creative Commons License 2007.02.21 0 0 339
Egész jók, csak kár hogy zene van alattuk...:(
Előzmény: Brejlovec98 (337)
Siemens113 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 338
Akit érdekel:

Holnap az M2-n lesz 14:00-tól az Utazás a világ valsútjain (vagy valami hasonó című ) műsor. Csak 1 pillanatra láttam az ajánlót, de gondoltam beírom. Régi úgyhogy biztos lesznek benne érdekes képek.

sziasztok
Brejlovec98 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 337
B****a meg, ilyen nincs... kicsit hülyén kezelhető a fórummotor... Szóval a linkek:

http://tihanyi.kbx.cz (és itt kattints a Railway films-re)

és egy másik videó, amelyik már nem fért kbx.cz-re, illetve befagyasztották az FTP hozzáférésemet, mondván, hogy túlléptem a kvótát, ami 1GB, de a szerveren még 250MB sincs... na mindegy... ez kissé off :)
Szóval a másik videó linkje:

http://admin.hotelstardust.sk/07_007_the_train_video.wmv

A videók kényelmesen nézhetők letöltés közben már egy 1MBit/s-os vonalon, bár én még nem próbáltam, inkább letöltöm és megnézem (a youtube-ot sem szeretem, ha akazdozik)
Előzmény: Brejlovec98 (335)
lojás Creative Commons License 2007.02.12 0 0 336
Egy másik helyen nekem is, köszönöm.
Előzmény: Brejlovec98 (335)
Brejlovec98 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 335
Na, akkor a linkek még egyszer... nekem működött, visszaellenőriztem...
Előzmény: lojás (334)
lojás Creative Commons License 2007.02.12 0 0 334
Biztos érdekes, de hiába megyek fel az általad megadott címre, nem találok ott semmit.
Előzmény: Brejlovec98 (332)
lojás Creative Commons License 2007.02.12 0 0 333

"Azokon a mozdonyokon, ahol esetleg többen tartózkodnak, azokon lehet, hogy gyakornok, vagy vonalismertes kolléga utazik, nem pedig cívil vasútbarát."

 

Az a "lehet" szó nem kellett volna oda. Mert ez a lehet szó engem erősít.

Előzmény: Törölt nick (330)
Brejlovec98 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 332
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és éppen ezért szeretnék veletek megosztani néhány általam készített vasúti videót, melyeket 2006 nyarán forgattam. Azóta nem sűrűn volt időm és az időjárás sem volt a legalkalmasabb filmezésre, ez magyarázza azt, hogy az utolsó 2006. szeptember 15.-én készült...

Szóval a linkek:
http://tihanyi.kbx.cz/vlax és http://admin.hotelstardust.sk/07_007_the_train_video.wmv

Mindegyik videó Windows Media 9 formátumban van, így probléma nélkül lejátszhatóak az összes gépen, amelyen Windows XP fut (a Service Pack 2 már tartalmazza a 9-es Windows Media Playert)
maczko Creative Commons License 2007.02.11 0 0 331

A MÁV már 1998-óta nem igazán állít ki mozdonyra érvényes belépési és felvételkészítési (azaz magyarul utazási engedélyt), egészen 1999-ig azonban hébe hóba még előfordultak olyan személyek akik engedélyel rendelkeztek, de ez a kategoria szerintem csak a kivételezett csoport lehetett.

 

Nos ennek függvényében annak örülhettem, hogy 2005-ben és 2006-ban kaptam ilyet, csak idén nem?

Megjegyzem másodfokon is elutasítottak...

Előzmény: Törölt nick (330)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.10 0 0 330
A MÁV már 1998-óta nem igazán állít ki mozdonyra érvényes belépési és felvételkészítési (azaz magyarul utazási engedélyt), egészen 1999-ig azonban hébe hóba még előfordultak olyan személyek akik engedélyel rendelkeztek, de ez a kategoria szerintem csak a kivételezett csoport lehetett.
A 004-es NOHAB 1999-es balesete útán megszünt a mozdonyon való utazásra szóló engedélyek kiadása, mert a MÁV ZRt. nem vállalja az esetleges balesetek útán bekövetkező következményeket, a saját felelőségre történő utazgatást pedig nem fogadja el.
Más megoldások is léteznek a mozdonyon való utazásra, de ez nem a forúmba tartozik, amit mindenki olvas. Azokon a mozdonyokon, ahol esetleg többen tartózkodnak, azokon lehet, hogy gyakornok, vagy vonalismertes kolléga utazik, nem pedig cívil vasútbarát. Persze igazad van és jobb is nem bele gondolni, hogy egy vonatbaleset során többen is megsérülhetnek a mozdonyon való tartózkodás során. Az általad említett baleset sem következett volna be, ha a mozdonyvezető következetes és az áramkimaradás miatti sötét jelző előtt megáll és érdeklődik a főmenetírányítótól rádiótelefonon az előtte esetlegessen felmerülő más vonatok hollétéről, vagy a vonattal csak lépseben max 15 km/h, ahogy az Utasítás is sazbályoza halad akövetkező jelzőig, akkor még időben észlelhette volna az akadályt és meg tudott volna állni (csak így jegyzem, meg ha többen lettek volna, bíztos hogy a fígyelem is erősebb lett volna).
Én-1 Creative Commons License 2007.02.10 0 0 329
Ha tényleg veszélyes utazni a vezetőálláson, akkor legyen a MÁV következetes és kategórikusan tiltsa meg ezt. Szinte alig van már mozdony - tisztelet a kivételnek - ahol ne lenne állandóan 1-2-3 fő pluszban. Elgondolni is rossz, mi lett volna, ha szőnyi balesetnél is lett volna 2-3 vendég.
Előzmény: maczko (325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!