Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Malaguszti Creative Commons License 2023.03.10 0 0 50248

Úhh, most elárultam a tuti titkot, ami nem darálja le a műanyag napkereket az önindítóban...
 Mert hidegindítóval hajlamos visszarugni ez a fajta dizelmotor..

Előzmény: Malaguszti (50247)
Malaguszti Creative Commons License 2023.03.10 0 1 50247

Van egy másik Ligier Novám, annak már nagyon kicsi a kompressziója nyáron se indul egy könnyen,
de van egy jó indítási trükköm amit én találtam ki,
De nem ám hidegindító, mert az nagyon gyepálja  a motort,
 Venni kell a patikába 50ml fecskendőt 20ft, + egy fél deci étolaj... ezt kell befecskendezni közvetlen
az adagoló előtt a gumicsőbe. Kizárólag indításra!!!
Ilyenkor nagyon simán beindúl a kompresszió gyenge dizel is.
 

Előzmény: Greg34 (50246)
Greg34 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 50246

"a dugattyuk mintha egy kicsit lötyögtek volna a hengerben.." elvileg az természetes, mert melegen veszi fel a normál állapotát, akkor cuppan bele. Ezért ne szabad hidegen veretni, mert akkor még szinte kalimpál benne, (hidegkopás, tojásforma). Hengerfejcsavaroknál meg van adva valamiféle tűrés, amelynél esetleg még visszatehető, de illik új csavar kivitelezni, mert eleve valami bődületes, iszonyat erővel kell lehúzni, az alu öntvényre. (40-50Nm, + 2x 90 fok.) Nem is érti az ember, hiszen simán beleszakadhat a francba, és hát akkor az erősen szopóág megint. De állítják, ha meg nem húzod le az előírt értékre, pár száz km, és kezdi újra a hengerfejes tüneteket..

Előzmény: Malaguszti (50244)
ívfény Creative Commons License 2023.03.08 -1 1 50245

most mondok nektek valami!

két fogalom, ami miatt szarrá van titulálva a lombardini motor, szerintem!

 

"a minimális hozzáértés, maximális hiánya!!!"

és mindez párosul emberi hülyeséggel, akkor totálisan katasztrofális végeredményeket lehet összehozni, bármilyen témában, nemcsak a lombardiniknél! én nem mondom, hogy stabil motorok mondjuk egy yanmarhoz képest, de cserébe szarrá lehet huzni! akár 15 loig is., számomra bizonyíték, hogy a legtöbbet kibiro blokkot, már kb 5 éve hengerfejeztem és még mindig hasít, gond nélkűl.

Malaguszti Creative Commons License 2023.03.08 0 0 50244

15 éve nekem is így kezdte a Ligier, fogyogatott a hűtővíz, de mindig utánatöltöttem egyszer elmentem hosszabb útra 50Km-re, odáig nem volt semmi gond, visszafelé elfelejtettem megnézni a vizet, mert ott volt a barátnőm.. alig indultuk el 15km után villogtak hátulról többen is... mentem tovább mert máskor is villogtak hogy lassan megyek.
 Egyszercsak belassult az LDW502 motor.. meg égettszagot éreztünk, meg is állt, megfőtt a motor.
  Nem lehetett inditani, utána már olyan könnyen forgott a motor, semmi kompresszió nem maradt.

 

 Haza kellett huzatni, itthon lassacskán leszedtem a hengerfejet, a hengerfejtömítés átégett,
a dugattyuk mintha egy kicsit lötyögtek volna a hengerben... Kiszedtem az egész blokkot,
dugattyúk jók voltak a henger is látszott a honolás. A gyűrűk viszont rá voltak sűlve ,

 Vettem új gyűrűket, meg hengerfejtömitést, raknám össze erre az egyik hengerfejcsavar meghúzás közben elpattant, kivettem a többi csavart is és látom hogy midegyik meg van nyúlva egy fél centivel.
 Gyorsan vettem a csavarboltban ugyanilyen acélcsavarokat, csak imbuszfejüt, kicserétem mind a hatot, nem is volt drága 6-700ft körül lehetett.
 Összeraktam és jó lett.

Előzmény: Greg34 (50243)
Greg34 Creative Commons License 2023.03.08 0 0 50243

Szia! Ugyanígy volt nekem is. Aztán egy szép márciusi nap elfosta a vizet, utána már elhagyogatta. Amúgy a tipped hogy a hűtősapka alól jön, majd végigszalad a forró hűtő tetején, és elsistereg, nos ez is telitalálat, ott szokta kiforrni a vizet a legtöbbször. Nálam is ott ment el. Látom 2 hónapja regisztráltál ide. Az én autóm azóta is gatya, autószerelőnél van immáron mondhatni hónapok óta. (január 15.-én ment utoljára.) Autószerelőtől-autószerelőig hordtam, most legutóbb 2x voltam azóta rájuk nézni, sok munkájuk van, de mikor láttam hogy másodszorra is ott volt, ahová gurítottam, az a borzalmas érzés fogott el, hogy ezek (se) mernek hozzákezdeni, mert félnek tőle. Azóta vettem egy első generációs Honda Jazz-t, egyidős a kisautóval, csak ez patika, és nem kell állandóan jelleggel benne lenni, és babrálni.. :D Ez a Lombi motor ahogy anno fogalmaztak, rettenet. Az egyik mopedes kereskedő, akinél anno néztem ilyen kisautókat óva intett ezektől a motoroktól.. hát csúnya tanulópénz az már biztos. Ha ezeknek valami baja van, más megoldás nem lévén, már 2 ismerősöm is kitette a garázs sarkába (eredetiség vizsgánál lehet fényképezni), ezen felül csak levélnehezékként szolgál, cseremotor lett sokaknál a megoldás. Az 100-150-ből megvan. Fogalmam nincs hogy az enyémmel is mi lesz. Majd mondják remélem. Ha kimondják akkor már keresem is a motort hozzá. De leginkább Yanmar-t, mert a Lombi egy nagyon kellemetlen olasz kis jószág. Ha megnézed bármelyik fórumot, akár ezt, vagy a facebook-on, csak ezzel a magas nyomású igen macerás szarral van tele az összes oldal, hogy "vajon mi a baja?" Miért nem megy.. mi, hogy , merre, stb.. " 

Előzmény: H.Vetinari (50242)
H.Vetinari Creative Commons License 2023.03.06 0 0 50242

Hát meglátjuk, egyelőre félek elindulni vele, míg nem találom meg, hogy hol a csudában csepeg.

Bár lehet hogy tényleg menni kéne vele, és utána vizslatni, hogy hátha csak melegen ereszt valahol.

 

Escorttal jártam így hogy fogyott a hűtőfolyadék, nem vészesen, de fogyott.

És persze fehéres, "ködöset" füstölt, nem nagyon, csak kicsit.

Sőt, gázfröccsre vízcseppek gurultak elő a kipufogóból.

Nyugtattak, hogy nyugi, a Zetec motor ilyen, kicsit párál, kicsit csepeg a kipufogó, ez természetes.

Mondom oké bazz, addig rendben, de MEDDIG normális az  hogy fehéres a füst, és víz jön a kipufogóból, miközben eltűnik a hűtőközeg?

Hát ugye ez egy olyan kérdés, amire persze nehéz válaszoni.

Mondták semmi pánik, de tényleg.

Terítsek alá papírt, pikk-pakk meglesz hogy hol szivárog

Nem lett meg

Sem hidegen, sem melegen.

Évekig árgus szemekkel figyeltem, mikor kezd meghalni a motor.

Nem kezdett.

Aztán egy szép napon tök véletlenül benéztem a "tűzforró" motortérbe járó motornál és mit látok?

A hűtő TETEJÉRŐL elindul egy vízcsepp, csurog szépen lefelé, és egyre kisebb, egyre kisebb a forró hűtőnek köszönhetően.

Mire leért volna a hűtő aljáig, a csepp eltűnt, elpárolgott.

Hát mondtam olyat, mint még ritkán.

 

És ami vicc, hogy ha leért volna az a csepp (már ha hidegen cseppent volna), akkor is a hűtőtartó "vályúba" cseppen, ami szintén kérdéses, hogy mikor veszi észre az ember hogy ott víz van...

 

Szóval... Kicsit azért feszült vagyok még, hogy vajon mivel sz*pat a kisautó.

Amúgy most, hogy problémák vannak, azért elkezdtem vakargatni a fejem, jó lenne biztosat tudni...

Amikor vettem az autót (és azóta is) van egy fél kanna desztvíz az autóban. 

Akkor fel sem tűnt, de így utólag furcsa, hisz a legritkább esetben járnak idős nénik (hetvenakárhány éves nénié volt a paripa) tartalék hűtővízzel, ha nincs baja az autónak...

De több mint egy évig nem is volt baj vele... szóval... nem tudom....

Előzmény: Bakancs4 (50241)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 50241

Nyugi , nyugi  ... ki fog derülni kinek van igaza . Ha szerencséje van akkor nekem és "megússza" valami ernyedt csővel , rosszabb esetben radiátor cserével . HA peches akkor a te prognózisod jön be és lehet lebányászni a hengerfejet .

Éppen tegnap tettük vissza egy ilyen sapkát arra az LDW502-re amelyik eltépte a vezérműszíjat ...

Előzmény: ívfény (50240)
ívfény Creative Commons License 2023.03.06 -1 0 50240

hmm...

"Nem értek teljesen egyet ívfénnyel"

bár ne legyen igazam! elég macerás a hengerfejtömítés cseréje,  nyilván én is adtam 1% esélyt a hűtökör tömítetlensége miatti közegvesztésnek, de álltalában ilyenkor már nem ez a jellemző sajnos...

Előzmény: Bakancs4 (50238)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 50239

Sokszor sokaknak elmondtam már : ha nyugodtan akar mopedautózni akkor két műszer építsen be a járgányába 

  • -- hőmérőt 
  • -- voltmérőt

Nem sokan fogadták meg , de még a saját verdáimban sincs így ... A hőérzékelőt nem a vízbe szoktam építeni , hanem csak egyszerűen nekiszorítom a hengerfejnek , mert így akkor a víz esetleges hiányától függetlenül is pontos képet ad a motor hőmérsékletéről . Ha mást nem akkor egy gombelemes hőmérőt célszerű ideiglenesen berakni -- ehhez nem kell szétfaragni a járgányt , a vezetéket akár kívülről , az ajtó felől is behozhatjuk . Hátránya , hogy sötétben nem látjuk . 

 

Előzmény: Bakancs4 (50238)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 50238

A vizsgálatot célszerű felmelegedett motornál ( 10 km után ) is megismételni .

 

Kevesellem a kávézásnyi időt alapjáraton ketyegtetve ... talán azért mert én egyáltalán ne fogyasztok kávét ...

Ha rendesen meg van terhelve a járgány és valóban felmelegedett a motor* olyankor kellene megnézni . Ha akkor is ilyen visszafogottan fújja fel a zacskót az jó jel . Nem értek teljesen egyet ívfénnyel , én komolyabb gázbefúvást** várnék még kezdődő hengerfejhibánál is . Szóval meg kéne nézni valóban felfűtött motornál és nem csak alapjáraton .

 

* téli időszakban a mopedautók jobbára nem érik el az üzemi hőfokukat .

 

** egyik ismerősöm kocsijában vetemedett volt a hengerfej . A motor az első pöccintésre indult , de a vastag gumicső a beindulást követően másodperceken belül betonkeményre feszült . Illetve tavaly nyáron nálam volt egy másik járgány . Nagy nehezen beindítottam , de nem volt alapjárat -- amíg nyomtam a gázt addig ment , talán 3-4 másodpercig . Még egyszer beröffentettem , de az se volt hosszabb üzemidő . Hagytam a fenébe , felmentem ebédelni -- jó másfél óra visszamentem és levettem a hűtősapkát . Akkor szólt mint egy légpuska kilőtte a kupakot az ujjaim közül . Erre mondta a jármű tulajdonosa : legalább a hűtő nem lyukas .

 

Alá kéne mászni és megvizsgálni a vízcsöveket , különösen a hűtőkön szoktak előfordulni alattomos -- csak melegen és nyomás alatt -- szivárgások . De a fűtéscsap és radiátor is hunyó lehet -- a radiátor főleg zűrös , mert az jobbára megközelíthetetlen .

Előzmény: H.Vetinari (50234)
ívfény Creative Commons License 2023.03.05 -1 0 50237

sajnos, szerintem 99%, hogy kezdödö, hengerfejes., elöször mindig éppencsakhogy átfujj a gázokat valamerre az égőtérből, aztán egyre jobban és a végén kihányja a vizet, hűtőközeget., ahogy használod, egyre jobban át fog égni a tömítés és kampece..., ilyenkor mig kicsi az átégés, lehet menni egy darabig nyitott hűtővel, nincs rajta sapka, és eltávozik a rendszerből a kevéske gáz ami szökik az égéstérből, de aztán, ahogy egyre több gáz kerűl a hűtőtérbe, iletve rendszerbe, nem tudja magát kilégteleníteni, hiába teker a vizpumpa, levegős lesz a rendszer és, elhányja magát, na! ilyenkor már nem szabad menni vele, mert meg lehet főzni a motort és, meg is lehet repeszteni a blokkot, hengerfej a legritkább esetben reped az ldw 502nél.

Előzmény: H.Vetinari (50234)
kiggyo Creative Commons License 2023.03.05 0 0 50236

Még lehet a hőtágulás miatt is. 

 

Én üzemmeleg motornál próbálnám meg, ott már nem tágul tovább a víz, ha fújódik akkor az kipufogógáz.

Előzmény: H.Vetinari (50234)
H.Vetinari Creative Commons License 2023.03.05 0 0 50235

Én is ettől félek sajnos, hogy kezdődő hengerfej-probléma.

Csak nem tudom mennyire kell ettől "félnem". Valójában a legnagyobb baj a motor ismeretlensége, tehát a legtöbb szerelő tanácstalanul (és érdektelenül) széttárja a kezét ha elé tesz az ember egy ilyet. Én magam meg... hát igazából még kocaszerelőnek sem merem magam nevezni. Főképp a tapasztalat, rutin hiánya miatt, ehhez meg társul az, hogy sem hely, sem szerszám. De ettől függetlenül szerencsére annyira nem érzem magam elveszettnek, csak ugye mindig az a fránya első néhány eset hiányzik, ami után az ember már viszonylag magabiztosan nyúl az adott problémához.

Szóval igen könnyen lehet, hogy majd kérni fogok a hengerfejtömítésből, mert ha végképp nem találok más problémát, az lesz lecserélve.

 

Előzmény: ívfény (50233)
H.Vetinari Creative Commons License 2023.03.05 0 0 50234

Köszönöm szépen a tippet.

Jobb híján egy nejlonzacskót szereltem fel a hűtősapka helyére.

Felfújta, igaz szerintem viszonylag lassan.

Ökölnyi nejlonzacskó kb 5-7 perc járás után fújódott fel, és úgy, hogy még nem rúgta le a befőttes gumis hiperszuper rögzítését.

Beindítás után még úgy maradt "lottyadtan" a zacsi, bejöttem, ittam egy kávét, mire kimentem, kb megvolt az ökölnyi méret. Beleköpködve némi kézmeleg víz, bár ezen nem vagyok meglepődve, elvégre tegnap csurig töltöttem.

A felső hűtőcsőről nem tudom meséltem-e tegnap, mindenesetre azt is "felfújja" melegedés közben szép lassan, de negyed óra-húsz perc után sem betonkeményre, kézzel még mindig benyomható.Kifejezetten keményebb mint hidegen, de még mindig benyomható.

Apropó... A hűtő sapkáján a szelepnek milyen erősnek kell lennie? Át tudok én azon fújni szájjal? Mert az azért bosszant, hogy eddig köpködött az "extra tartályba" némi vizet, most meg semmi. 

 

repedt lehet a hengerfej a kipufogó felé . ás akkor hátul távozik a gőz 

 

Na ez viszont kicsit aggasztóan hangzik. Mitől keletkezhet egy ilyen dolog? Meg van rá valami módszer hogy ezt bontás nélkül valahogy detektálja az ember?

Egyáltalán: merjek járni az autóval (2-2,5 km-re van a munkahely), vagy inkább hagyjam pihenőn, amíg valami biztos nem derül ki?

Előzmény: Bakancs4 (50232)
ívfény Creative Commons License 2023.03.05 -1 0 50233

tipikus, kezdödö hengerfejesedés!, hacsak nem folyik el valahol a csatlakozásoknál a hűtőfolyadék?, amikor csak kezd átégni nehéz, egyértelműen kimondani, hogy ez hengerfejes, de a tünetek árulkodnak, sajnos. nemrég szereztem be 10 darab jo minőségű tömítést, ha szükség lenne rá, keress meg, tudok adni belőle.

Előzmény: H.Vetinari (50231)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 50232

Segítséget szeretnék kérni a furcsán viselkedő Microcar MC2-esemmel (LDW-502 motor) kapcsolatban.

 

Szerintem ha egy motor jól indul attól még lehet hengerfejes . Hengerfej átfújás vizsgálatra én két módszert szoktam használni , egyik esetben gumihártyát ( léggömböt , vagy bevállalósabbak esetleg óvszert ) feszítek a hűtősapka helyére és megnézem , hogy felfújódik-e a motor járatásakor . Amikor rárögzítem a gumit akkor megnyomkodom a vastag gumicsövet , hogy rendesen zár-e a membrán -- ha jó akkor nyomkodásra dudorodik . 

 

A másik módszer : a túlfolyóra csövet húzok és a végét folyadékba vezetem . Amikor lezárom a tanksapka nyílását akkor a cső végén buborékoknak kell megjelenni . 

Amikor beindítjuk a motort akkor a melegedés miatt szép lassan felpúposodik a gumimembrán , illetve a csöves módszernél egy-egy buborék megjelenik . Ha a jelenség ennél intenzívebb akkor hengerfejes a masina . A vizsgálatot célszerű felmelegedett motornál ( 10 km után ) is megismételni . 

 

Ha a tömítés ép akkor még elcsöpöghet valahol , oly formában is , hogy csak melegen , járás közben csöpög illetve repedt lehet a hengerfej a kipufogó felé . ás akkor hátul távozik a gőz . Ha úgy jön össze akkor nem biztos , hogy látni lehet a kipufogón . 

H.Vetinari Creative Commons License 2023.03.04 0 0 50231

Kedves Hozzáértők!

 

Segítséget szeretnék kérni a furcsán viselkedő Microcar MC2-esemmel (LDW-502 motor) kapcsolatban.

Nem vagyok valami nagy szaki, de ez a Lombardini motor végképp fehér folt számomra, pláne a körülötte keringő sokféle információ alapján.

Előre is elnézést, kicsit bő lére eresztem, hátha úgy kicsit könnyebb a távdiagnosztika.

A probléma az, hogy eltűnik a hűtővíz.

Az előtörténete annyi, hogy egy kevésbé szép januári napon kigyulladt a vízhőfokjelző hazafelé menet úgy, hogy talán 6-8km-t ha mehettem előzőleg. Mivel kb 500 méterre voltam, szépen lassan hazamentem, s éjszaka lévén hagytam a francba az egészet.

Másnap valamivel több mint egy liter fagyállót kellett beletöltenem, amitől kissé megemeltem a szemöldököm.

Két-három napot állt a járgány, a víz álló helyzetben nem csökkent, majd légtelenítési célzattal beindítottam, pár percet járattam. Semmi érdekes nem történt, sem bugyogás a hűtőből, se semmi, csak a csurig töltött hűtő fröcskölt szanaszét némi vizet, majd stabilizálódott a helyzet.

Elmentem dolgozni a járgánnyal, az 5-6km-es kör után hazaérve azt tapasztaltam, hogy kb a hűtő lamellákig újfent lecsökkent a vízszint.

Ettől boldogtalan lettem, leraktam a kisautót, mert többen hengerfejességre gyanakodnak így a tünetek alapján.

DE...

A motor könnyen indul, a múltkori "nagy" hidegben (-5 fok körül volt) két hét állás után is simán indult. Izzítás után egy másodpercet sem kellett tekertetni az önindítóval, már indult is.

(Tesztként beindítottam, dokumentálandó, hogy hogyan indul hidegben)

A kipufogóból semmi "gyanús" dolog nem távozik, nincs csurgás, csepegés, az égéstermék gyakorlatilag színtelen, a szaga normális.

A motorolaj nem több, és nem is kevesebb mint annak lennie kell, "szép" fekete, nyoma sincs fehéres-sárgás habosodásnak.

Ugyanez elmondható az olajbetöltő nyíláson való bekukkantás után is, a betöltő sapkája belülről fekete olajos (ideje az olajcserének több mint egy év után), de semmi rendkívüli.

Ma pótoltam a hűtőfolyadékot, egy erős fél liter belefért újra. Pár perc járatás légtelenítés címén, majd lekupakoltam a hűtőt.

Durván negyed óra-húsz percet járattam az autót hogy az esetleges csepegést felderítsem (papírt terítettem az autó alá), de semmi.

A motor kihűlése után most ránéztem, a hűtő kinyitása után enyhe szisszenés és ezzel együtt némi vízköpés volt tapasztalható, meg egy jókora buborék a felső vízcső irányából.

(El tudom képzelni, hogy a légtelenítést hibásan végeztem, lehet nem elég pár perces járás után lezárni a hűtőt, lehet meg kéne várni, hogy megmelegedjen, nem tudom...)

A hűtősapkán lévő "pipára" az előző tulaj egy szilikoncsövet szerelt, ami egy ásványvizes palackba van vezetve, szóval ha fent köpné ki a vizet, oda köpné.

(Ezt szintén zárójelben írom, hogy nekem furcsa hogy NEM köpi, mert nyáron többször is megcsináltam azt, hogy a kiköpött folyadékot visszatöltöttem, de most nem akar gyűlni ott a hűtőfolyadék...)

A felső cső a melegedéssel együtt érezhetően keményedett bár még rugalmas maradt, majd kihűléskor, a hűtő sapkájának megnyitása előtt is megnyomva puhának érződött.

Úgyhogy most itt állok ostobán.

Összefoglalva: jól indul hidegen-melegen, jól megy, nem füstöl semmilyen színűt, nincs víz az olajban, nincs olaj a vízben, de úgy eltűnik a víz, hogy nem tudom rajtakapni, hová...

Tudna valaki tippet adni, hogy ilyenkor mi a fene van?

Sajnos perpill javítási lehetőségeim a nulla felé közelítenek, nincs garázs, nincs műhely, egy füves udvar van, szerszám alig-alig, de ettől függetlenül jó lenne tudnom, hogy merre induljak... Elég vajon a haverhoz átmenni, akinek van garázs, szerszám (és egy kicsit több kézügyessége mint nekem), vagy keressek valami profit, aki majd... Na, ezt nem szeretném...
("Sima" autószerelő meg kétféle van: az egyik csak az Astrához és a Swifthez mer nyúlni, a másik meg tele van melóval hónapokkal előre is)

aixam 400 Creative Commons License 2023.02.27 0 0 50230

Köszönöm szépen a válaszokat  hálás vagyok

 

Bakancs4 Creative Commons License 2023.02.26 0 1 50229

pár napja nehezen indul be az aixam 400 teker de nehezem kapja el  mi lehet a baja

 

Ha a hiba hirtelen állt elő , és közben nem volt külső hőfok változás ( értsd : lehűlés ) , illetve a hallhatóan ugyanolyan intenzíven teker az önindító akkor az a legvalószínűbb , hogy kiégett az egyik izzítógyertya . Ha így van akkor az az szerencsés eset , mert párezer forintból gyorsan orvosolható , a jármű szétszedése nélkül .

 

 

Greg34 Creative Commons License 2023.02.26 0 1 50228

Az oka nagyon sokrétű lehet. Elsőként az izzítás meglétét , s annak "jóságát", izzítógyertyákat szokták ellenőrizni. 2db izztíógyertya kap-e áramot (biztosíték) , ha a gyertyák jók, s delej is van kellő ideig (relé is jó), akkor lehet áttérni az üzemanyagra. Nyomja-e a gázolajat, ha ez is jó onnantól kellemetlenebb a helyzet. Nyomásviszonyok, porlasztók, kompresszió.. adagoló.. és így tovább.

Előzmény: aixam 400 (50227)
aixam 400 Creative Commons License 2023.02.26 0 0 50227

Szép napot mindenkinek  pár napja nehezen indul be az aixam 400 teker de nehezem kapja el  mi lehet a baja . elöre is köszönöm a segitséget

brömbi Creative Commons License 2023.02.26 0 0 50226

Köszönöm a Fórumnak a sok - sok segítséget

brömbi Creative Commons License 2023.02.26 0 0 50225

Sokat állt kint az az utcán, meg nem is mai gyerek

A leg becsesebb gyerek. Kicsi, és gyenge. Ezért szeretem. 81 ezer km egy műanyag bódéban. Ez bizony nem semmi...

brömbi Creative Commons License 2023.02.26 0 0 50224

A test saru a blankolásnál el volt törve. A hármas csokiban. Mehanikailag tartotta a saruzás, a szigetelés, a zöldülés, meg a másik két vezeték.

Van még egy nagy csoki ott a tűzfalnál, remélem az nem csinál ilyet. Akkor esett le róla, mikor fényképeztem.

brömbi Creative Commons License 2023.02.25 0 0 50223

Az itt a nagy probléma, hogy ha nem kellett vol a 

brömbi Creative Commons License 2023.02.25 0 0 50222

Tán még a mopedautó is..

brömbi Creative Commons License 2023.02.25 0 0 50221

Most is azt mondom, hogy ezek a mai autók gyenvén vannak  ezetékelve.

brömbi Creative Commons License 2023.02.25 0 0 50220

Majd el tudnád küldeni hogy, az elejét hogy tudom kibontani? A Te írásodra emlékszem, csak már nem találom.

brömbi Creative Commons License 2023.02.25 0 1 50219

Iskola ez a Fórum. Köszönöm a segítséget neked, meg Bakancs4 nek is

Meg mindenkinek. Nem egyszerű mopedautósnak lenni. Meg lesz a gépem. 

Előzmény: Mnagy (50218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!