Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xeniah Creative Commons License 2006.11.20 0 0 249
:( Woodoo, nem tudnál segíteni? A motor kiszedését nem merem bevállalni, meg jobban örülnék, ha meg mondanád a véleményedet is róla. Nem érnél rá valamikor?
Előzmény: WooDoo (247)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.19 0 0 248

Ma csináltam egy új kilóméteróra spirált az Eradhoz, mert kíváncsi voltam mennyit megy a járgány az új motorral. Éreztem, hogy gyorsan szedi a lábát, de az eredmény engem is meglepett, a "csúcssebessége" 75 km/h-lett, ha 60-nál rálépek a gázra, érezhetően gyorsul. Szinte semmit sem tuningoltam a motoron, csak az adagolóban cseréltem ki az egyik rugót egy erősebbre, és szinte megtáltosodott a járgány, pontosan 10 km/h-val megy többet most, mint a felújítás előtt.

Nem lenne rossz ez a járgány, már a formáját is megszoktam, csak a hangos zörgés-csörgés nagyon zavar. Semmi zajcsillapítást nem építettek be, a karosszériaelemek úgy működnek mint a hangszóró membránja, felerősítik a zajt. Ki kellene fújni zajcsillapító habbal a kasztnit, és egész jó kocsit lehetne belőle csinálni, mert műszakilag rendben van. Kifogástalan a motorja, minden működik benne, az alváz és a kipufogórendszer egyáltalán nincs elrohadva, jók a fékek és a váltó, és rendben van a kormánymű is. Most már keveslem a 380e Ft-os árat, le is vettem a használtauto.hu-ról, kicsit kipofozom és szerintem többet is meg fogok érte kapni.

WooDoo Creative Commons License 2006.11.19 0 0 247

xeniah:

Nincs jó hírem, a Virgoból sem lehet kivenni az izzítógyertyát a helyén, a jobboldalit lehet ugyan látni, de képtelenség kivenni.

Ha a motor nem fog indulni a hidegben, mindenképpen ki kell venni a helyéről, akár a rossz izzítógyertyák, akár a gyenge kompresszió az oka.

blackdani Creative Commons License 2006.11.19 0 0 246
WooDoo!

Az a gond hogy nekem el kell tudnom adni a 2 motoromat, amiből max 320.000 Ft jönne be :S

Sajna fatertól kiharcolni + 200.000Ft-ot nagyon nehéz lenne + nem lenne hozzá képem. Nekem Sulibajáráshoz kéne a gép, hogy ne kelljen 5.20 kor kelnem mindennap.

Ezért van ez a 400-as limit :S



Előzmény: WooDoo (245)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 245

blackdani:

hozzád talán én vagyok a legközelebb, de én nem tudnék 500e alatt jó kocsit hozni neked. A JDM is 520e-be van eddig, és még 1-2 hét munka van rajta, de ez nagyon szuper gép lesz, nem is akarom egyhamar eladni. A Microcar Virgot 550e-ért adtam el, ez még nekem is többe került végül, de hát a gyerek kicsit leamortizálta, túlzás lett volna elvárni hogy még nyereség is legyen rajta.

 

Nem kis kockázat elautózni az ország másik végébe, aztán ha már ott vagy muszáj venni valamit hogy ne bukd el az utat, de pont ilyenkor szokott az ember jól beleválasztani. Senkit sem szoktam lebeszélni arról hogy messziről (esetleg külföldről) hozzon kocsit, de sokszor rosszabbul járnak mintha kicsit drágábban megvették volna helyben. Rádásul ha valami eltitkolt hibája van a járgánynak, vissza sem tudod vinni.

Nem biztos hogy jobb egy "szakértőtől" vásárolni, mert sok hibát nagyon könnyű álcázni. Pl. ha rossz a fesszabályzó, csak le kell húzni a megfelelő sarut, és már mindjárt nem látod a hibát. Aztán majd néhány nap múlva nagyot nézel amikor nem indul a motor, szabályzót meg nem kapsz sehol.

Előzmény: blackdani (242)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 244

xeniah:

Az első debreceni gazdáját ismerem, addig beszéltem neki a csoda mopedautómról, hogy vett néhányat Ő is.

A 40 km/h nagyon durva, valami nagyon nem stimmel, a mienk lazán megy 65-öt, pedig nem faragtam rajta semmit. Illetve tettem rá sportkipufogót, de attól biztos nem megy gyorsabban.

 

 

Előzmény: xeniah (243)
xeniah Creative Commons License 2006.11.18 0 0 243
WooDoo: Talált, süllyedt. Ismered? Egyébként a hátsó ajtót le akarom cserélni normálra, már meg is van maga az ajtó rendes üveg szélvédővel, csak kicsit más színe van, meg a teleszkóp hiányzik még hozzá, de legalább fűtőszálas. A gyertyás dolog mindenképpen érdekelne, ha tudnál segíteni. Meg szívesen venném, ha a motort is megnéznéd majd egyszer, ha lesz időd rá. (Hogy lehet-e a sebességen tuningolni) Persze nem ingyen gondoltam... Köszi a tanácsokat is.
Előzmény: WooDoo (241)
blackdani Creative Commons License 2006.11.18 0 0 242
WooDoo!

Én Kazincbarcikán lakom - Borsod megye.

Nem mondtunk le a Szombathelyi srácnál, majd kiderül ott helyben hogy hogy smint. + Viszek majd ismerőst aki ért kocsihoz.

Amúgy megértem, hogy nem akarod kiadni a forrásodat.

Remélem jó vételt fogok csinálni.!

Mégegyszer köszi mindenkinek az infókat

WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 241

xeniah:
Látom már, tied az iszákos Virgo. Ennél a típusnál van egy kis esély rá, hogy ki lehet venni a gyertyát a helyén, holnap megnézem hogy kijön-e. Ha nem kell kivenni a motort, hozdd ki hozzám és megcsináljuk.
A tolatólámpa kapcsolója valószínűleg kontakthibás, szedd ki, tisztísdd meg, és lehet hogy jó lesz.

A tied az aranymetál, plexi hátsó szélvédős virgo?

 

A múlt héten újítottunk fel egy Lombardini LDW 502-t, fél nap alatt vettem ki a motort a helyéről és szedtem szét, apósom meg másnap néhány óra alatt összerakta. Piszok jó lett, pöccre indul hidegen is, pedig a felújítás előtt még a fűtött garázsban is alig tudtam beindítani. Egy gyertya rossz volt, az egyik dugattyún be volt ragadva a gyűrű, meg az adagoló elemeket visszahúzó rugó volt eltörve. A hengerek egyáltalán nem voltak megkopva, semmi válluk nem volt, még a gyári hónolás is látszott.

 

Előzmény: xeniah (240)
xeniah Creative Commons License 2006.11.18 0 0 240
Microcarom van. Az egyik gyertya szerintem biztos működik, mert be tudom indítani, csak egy kicsit keservesen (reggelente). A visszajelző világít, az izzító reléhez nem értek. Még egy kérdés: nem tudod, hogy hátrameneti kapcsolót honnan lehet beszerezni? Nem működik a tolatólámpám, és azt mondták, ez a gond.
Előzmény: WooDoo (239)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 239

Debrecenben nem igen találsz olyan szervízt ahol szereltek már mopedautót, ha lenne egy kis időm, azt mondanám hozd ki hozzám és megnézem, de most nagyon sok a dolgom. Nem emlékszem milyen járgányod van, de ha Lombardini motor van benne, akkor egyszerűbb kivenni a motort, mert nem lehet hozzáférni a gyertyákhoz mert a légszűrőház alatt vannak. A motor kivétele nem nagy ügy, egyedül is meg tudod csinálni egy délelőtt alatt.

Póbáltam kimérni a gyertyák ellenállását, de olyan kicsi értékeket mértem, hogy a műszerem pontossága nem elég hogy meg tudjam mondani 1 v. 2 gyertya jó. Az izzító relé működik? A visszajelző világít? Szinte lehetetlen hogy egyszerre mindkét gyertya tönkremenjen, ha meg az egyik jó akkor ha nehezen is, de be kell indulnia a motornak. Fűtött garázsban könyeben indul?

Előzmény: xeniah (238)
xeniah Creative Commons License 2006.11.18 0 0 238
WooDoo, nem tudnál abban segíteni, hogy Debrecenben hol nézessem meg az izzítógyertyámat? Szerintem azzal lehet a gond, mert korábban még éjjeli fagy után is pöccre indult a motor, most meg 3 napja vacakol, pedig enyhe az idő. Ahova elvittem, nem tudtak segíteni, úgy vettem ki a szavaikból, hogy meg sem találták az izzítógyertyát, mert életükben nem láttak még ilyen kocsit.
WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 237

Nem mondtam hogy link a srác, csak nem nagyon ért a mopedautókhoz. De nem volt erőszakos, nem akart megvezetni, nem mondta hogy 2 litert fogyaszt a kocsi, stb. Biztos tud jó kocsikat is hozni, de az a két aixam nekem nem volt elég jó, 450e-ért jobbat szoktam kapni. Lehet amit neked hoz, az meg tuti jó lesz, csak vigyél magaddal valakit, aki ért a kocsikhoz.

Ma felhívtam egy paksi fickót, aki egy Ligier Novát hirdet a neten, az viszont simán meg akart vezetni. Össze vissza hadovált, pl állította hogy 1,5 litert fogyaszt a kis benzines járgánya, de amikor mondtam neki hogy kicsit értek a mopedautókhoz, és ne nézzen hülyének, rögtön azt mondta hogy ne menjek oda mert mégsem eladó a kocsi.

Hol laksz? Ismerek 1-2 megbízható kereskedőt, de azt nem mondom meg hogy én honnan veszem a járgányokat, mert elég sok időbe és pénzbe került mire kiépítettem ezt a kapcsolatot, és nem szeretném ha a sok érdeklődő felnyomná az árakat.

Előzmény: blackdani (236)
blackdani Creative Commons License 2006.11.18 0 0 236
Köszi szépen, lehet megmentettél egy nagy bukástól.
Tudnál ajánlani valakit aki szintén ilyenekkel foglalkozik, és ért is hozzá?

Köszi szépen előre is!
Előzmény: WooDoo (235)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.18 0 0 235

>blackdani:

kb. 2 hete voltam Szombathelyen, megnéztem azt a kék Aixamot, meg mutatott még a srác egy másikat, ami szerinte hibátlan. A "hibátlant" 450-ért adta volna. Az is nagyjából kék volt, de voltak rajta sötétkék és világoskék, sőt még metálkék elemek is, a hűtője nem volt eredeti, a kárpit le volt szakadva hátul, a km-óra nem ment. Szóval elég leharcolt volt a kocsi, de belül szépen ki volt takarítva, és egy jó Clarion rádió is volt benne, biztos van akinek számít:) Sokat nem nézegettem, mert ilyen állapotú járgányokat még olcsóbban sem veszek. A srác nem sokat konyít a mopedautókhoz, inkább olyan seftes fajta. Telefonon keresztül korrektnek tűnt, azért is autóztam el Debrecenből Szombathelyig (potyára), de nekem nem feleltek meg azok a kocsik.

 

Az aixamnak alu az alváza, az nem rohad el, max. hullámos, ha törött volt a kocsi. A motortartó van csak vasból. Az aixam általában nem megy 65-öt, max 60-at, de ha kopott a szíj, lehet csak 50 a végsebessége. Az új szíj 30 mm széles. Ha törésgyanús a kocsi, meg kell emelni az első kerék mögött az alvázat, és jól meg kell rángatni a vastag acél csövet, amihez a gólyalábak csatlakoznak. Ha mozog a cső, felejtős a járgány, mert letört a műszerfal alatt az alu öntvény csatlakozó, és szinte lehetetlen javítani.

 

400-ért jó eséllyel csak karambolos járgányt kapsz, de biztos vannak olyan szerencsések is, akik olcsón tudnak jó kocsit venni, bár nekem más tapasztalataim vannak.

 

Az adásvételi kevés, kell az eredeti gépkönyv is, nem szabad fénymásoltat elfogadni. Legyen benne minden pecsét, aláírás, bélyeg, fénykép, és legyen kivonva (Abgemeldet) a forgalomból. A műszaki matrica lehetőleg ne több éves legyen, mert akkor évekig rohadt (törötten) valahol a járgány.

Előzmény: blackdani (234)
blackdani Creative Commons License 2006.11.18 0 0 234
Sziasztok!

Felhívtuk a Szombathelyi illetőt aki a hasznaltauto.hun árult egy kék Aixamot 395 ért.
Nos, megbeszéltük vele, hogy mik az igényeink és kb 1-2 hónap múlva hozza vagy hamarabb. Mi úgy kértük, hogy 1998-200 között legyen AIXAM 400 könnyűfémfelnivel, olyan 400 ért.

Szerintetek tud ilyet hozni, ha igen mekkor az esélyem rá hogy van valami nagyobb hibája vagy múltja (törés). Amikor megérkezik a járgány akkor gondolom piszkáljuk végig az alvázat hogy nem-e rosdás. Kérlek mondjatok még ötleteket hogy ne vegyek rossz kis járgányt!

Ja meg mondtátok hogy legalább 65-öt kell mennie. 1 személlyel vagy akár 2 vel is?

+ Amikor megveszem akkor csak egy adás-vételit kéne írni vagy kapok tőle más papírt is?

Előre is köszi
xeniah Creative Commons License 2006.11.17 0 0 233
Nekem egy Microcar Virgom van. Nemrég vettem. Lehet, hogy kicsit jobban szét kellett volna néznem. Én nagyon szeretem vezetni, de nagy a fogyasztása, nem annyi, amennyit mondtak. 4-5 litert simán fogyaszt. Ez mitől van? Rossz a motor? Meg lassan megy (40-nel).
csubi8 Creative Commons License 2006.11.16 0 0 232
csinos a kicsike... ha elkelt volna már az autóm, meg a robogóm, lehet hogy kiszorítanám egy karácsonyi ajándéknak... :-) nekem tetszik! vegyeték meg, hogy ne fáljon a szívem!
Előzmény: WooDoo (231)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.16 0 0 231

Tegnap a fiam egy Microcar Virgoval leszorított egy kamiont az útról, az meg belelökte orral az árokba. A gyereknek be volt kötve a biztonsági öve, így csak a térde meg a bordái zúzódtak meg egy kicsit. Ha ugyanez a szituáció egy robogóval történik, biztosan nem úszta volna meg ennyivel.

Érdekes módon, a kocsi alig sérült, mindössze néhány repedés lett az első lökhárítón, letörtek a jobb első lámpa felfogató fülei, eltört a hűtőventillátor, meg az ajtó és a küszöb sérült. Az ajtók tökéletesen záródnak, még a motorháztető is, és a saját lábán hazajött a járgány. A kamionnak összetört a lökhárítója, és behajlott a fellépője.

Lehet hogy a töréstesztje tragikus a mopedautóknak, de kb. 50 km/h-val ment a gyerek amikor ütközött, ahoz képest viszont elenyésző a járgány sérülése.

Valószínűleg átfestetem a Virgot metál feketére, kicsit megtuningolom, és ezt fogja megkapni a gyerek iskolába járni, az Ambráját meg eladjuk. Ha érdekel valakit egy hibátlan, full extrás, 26e km-t futott, 2000-es Ligier Ambra, dobjon egy mailt a mopedauto kukac freemail pont hu-ra. Az ára 680e Ft, lehet kicsit soknak tűnik, de ez egy tuti járgány, és GPS szerint is lazán megy 65-öt. A km-óra szerint 70 a végsebessége:)

 

Ez a törött Vírgo:

 

Ez meg a fiam Ambrája:

WooDoo Creative Commons License 2006.11.16 0 0 230

>gooo:

Sajnos az Aixamokra jellemző a variátor csörgése, főleg motorféknél. Reszelgettem én is a súlyokat, de azt a szörnyű hangot nem sikerült kiküszöbölnöm. Azért ne add fel, hátha rájössz a megoldásra. Vagy nagyon keveset futhatott a járgányod, vagy kicserélték a variátor tárcsákat, ha nincsennek megkopva, mert már 10e km után érezni lehet rajtuk a kopást.

A 145/70-es gumi túl nagy az Aixamra, a 145/60 a jó méret, de ilyet nagyon nehéz szerezni, újonnan meg rettentő drága, 24e Ft/db. Még éppen elfér a 135/70-es, ez szinte minden gumisnál kapható, 7-8e Ft-ért. 135/65-ös gumit is be tudsz szerezni, ez többnyire nincs raktáron, de rendelni lehet.

Előzmény: gooo (229)
gooo Creative Commons License 2006.11.16 0 0 229
Kedves WooDoo!

A súlyokat azért gondoltam kicserélni, mert alapjáraton szörnyű, csörgő hangja van. Esetleg gondoltam arra, hogy a közepén lévő fém súlyok helyett esztergálok olyan újat, ami nem lóg ki belőle annyira és agy kicsit nehezebb is. Erről mi a véleményed? A tárcsákon semmi felesleges bemaródás, vagy egyéb kopás nyom, és igazán a külső tárcsának sincs lógása.
Mi a helyes gumimérete az Aixamnak? A kis gépet 145/70 R13-as téli gumikkal vettem, de ez beleér jobb oldalt a karosszériába, és már lyukasra koptatta. Ez tipikus probléma? Milyen gumit vegyek rá, vagy van más megoldás?

A Stella sorsa valószínűleg az eladás lesz, ha az Aixam tényleg olyan szép és jó lesz, mint amilyennek elképzelem
Előzmény: WooDoo (228)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.15 0 0 228

gooo:

Az a csavar a tengelyt fogja össze. Ha tönkremegy a csapágy, amin a szíj fut alapjáraton, ki kell venni a csavart, akkor szét lehet húzni a tengelyt és ki lehet cserélni a csapágyat.

A bécsi bolt címét megtalálod, ha visszaolvasol egy kicsit, ott biztos tudnak új röpsúlyt is adni, de ha már a súlyok elkoptak, akkor lehet a tárcsákat is cserélni kellene. Egyébként ha egy kicsit beleér a röpsúlyok fém része a harangba nem gond, emiatt nem kell kicserélni, ha a tárcsák egyébként jók.

Kisebb súlyokkal jobban gyorsul a járgány, mert magasabb fordulaton kezdenek összenyomódni a tárcsák, emiatt némileg megnőhet a fogyasztás. Nagyobb súlyokkal lomhább lesz a gép, de esetleg nőhet a végsebesség.

 

A járgány gyorsulásán lehet állítani a váltón lévő tárcsákat összenyomó rugó feszítésével is.

 

A Stellával mit csinálsz? Ismerek egy fickót aki gyűjti ezt a tipust.

Előzmény: gooo (224)
WooDoo Creative Commons License 2006.11.15 0 0 227

>laca007

Ha 29e van a motorban nem lenne szabad köpködnie az olajat. Vagy jóval többet ment a járgány, vagy nem cseréltek benne időben olajat.

Az Aixam tuning elég reménytelen, én egy fél évig kisérleteztem vele, de max 65 km/h-t sikerült elérni. Ha jól feltekered az adagolót, némi sebességtöbbletet nyersz, de a fogyasztás is felmegy 4 liter fölé. Szerintem a 400-as Kubota tényleg nem tud többet 4 kW-nál, és a váltóval sem tudsz variálni. Egy lehetőség van, 500-as motort és a váltót kell beletenni, azzal simán megy 95-öt, de ha a rendőrök bemérnek nem tudom hogy magyarázod ki, mert ugyan motorszám nincs a gépkönyvben, de a motor tipusa benne van.

Tuning szempontjából a JDM a legjobb, még az adagolót sem kell eltekerni, elég a váltót megfaragni, és bőven 70 fölé lehet tuningolni. Eredetileg a kopott 28 mm széles szíjjal 50-et ment az enyém, de kivettem a 3 db 1 mm-es alátétet a variátortárcsák közül, és rögtön 60 lett a végsebesség. Még 8 mm-rel tudnának összébbmenni a tárcsák, akkor menne fel a szíj a max átmérőre, de ehez le kell esztergálni a tengelyből. Ha mind a 8 mm-t leveszi az esztergályos, akkor sem tudnak teljesen összemenni a tárcsák, mert a gyári szíj túl rövid. Sajnos a következő méret meg túl hosszú, ezért át kellene alakítani a motorfelfogatást, de nincs elég hely a motorházban, ezért még a járgány orrát is faragni kellene. Egyedi méretű szíjat is lehetne gyártatni, de a minimális rendelés 20 db, ez kb. 600e Ft lenne, nem tudom hány tuning őrült venne belőle.

 

A JDM-nek elég gyengus a futóműve, én nem is mernék 70-nél többet menni vele. Ha gyorsabb járgányt szeretnék, inkább egy Microcarba vagy egy Aixamba építeném be a Yanmar motort a JDM váltójával és a Microcar v. egy Ligier variátorját tenném rá. A JDM váltója a legrövidebb, ennek 1:8 az áttétele, a Virgonak 1:10, az Ambrának 1:11. Persze ebben az esetben is magyarázkodni kellene hogy miért nem egyezik a motor a gépkönyvben szereplővel.

Előzmény: laca007 (225)
laca007 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 226

Goo,

A gumiharang Wartburg, a kerékcsapágy (első) Lada Samara. Ennyit tudok, nekem ez volt cserélve eddig.

Előzmény: gooo (224)
laca007 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 225

WooDoo,

29e van a köpködősben. Menni viszont megy. Max kiveszem a nivót és megnézem pipál-e arrafelé. Tuningolni akarnám a gépet, mit ajánlasz? Adagoló tekergetésen kívül mivel lehet még operálni? 400-as jó alapanyag a "durva sufnizáshoz". Drift forever! :o)

Előzmény: WooDoo (217)
gooo Creative Commons License 2006.11.14 0 0 224
Sziasztok!
Mi is mopedautó használók, rajongók vagyunk, és úgy látom itt a topikban igazi hozzáértők is vannak. Egy- két hasznos infót szeretnék kérni tőletek, hogy a nejemnek sikerüljön egy igazi karácsonyi ajándékot összehozni. Most egy Chatenet Stella-t használ, de most vettem egy Aixam 400-ast, és ebből akarok egy szép és ami fontosabb, „hibátlan” kisautót csinálni. Az első kérdésem, hogy a motor felöli variátortárcsa tengelyében lévő hosszú 10-es csavar mit fog, mert ez ennél egy szörnyen kinéző, bemaródott menetes szár. Nem kellene ezt kicserélnem egy jobb minőségű hosszú csavarra?
Második kérdésem, hogy a röpsúlyok műanyag része olyan mértékben van elkopva, hogy az acél súly beleér abba a harang alakú külső házba. Honnan lehetne ilyet beszerezni. Korábban írta valaki, hogy a súlyokban is van többféle. Ez 135g-os. A nagyobbakkal hogyan változik az autó gyorsulása, végsebessége, fogyasztása.
Harmadik, hogy gyári „41 eurós” szíjat hol lehet kapni Ausztriában?
És most az utolsó, hogy a féltengely gumiharang megegyezik e valamelyik honos autóéval, ugyanis az egyik teljesen szét van szakadva.
Ne haragudjatok, hogy első felszólalóként ennyi kérdéssel bombázlak benneteket, de egy kicsit későn jutott eszembe, hogy talán fórumon hamarébb találok segítőkész embereket. A válaszokat előre is köszönöm.
viti2 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 223

2001-es ölléggé ropis ez is:)      :(((

viti2 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 222

Szevasz!

 

 

 

Sajna a chatanet nem egészen ilyen egyszerű.

Le akartuk venni a kasznit az alvázról,reménytelennek tűnt.

Csak úgy tudtuk megoldani ,hogy a vészes helyeknél pl. küszöb ,merevítések hátsó hídnál egyszerűen le lett vágva a műanyag rész a kaszniról.

Így tökéletesen ki lehet heggeszteni.

Most ez van soron.

A gond az az ,hogy egyenlőre nem tudom,hogy hogyan lesz összerakva a műanyag

(üvegszálas)karosszéria.

Előzmény: herchee (221)
herchee Creative Commons License 2006.11.14 0 0 221

Helló sorstárs!

Mi is Devecserben vettük a JDM-et az előzőekben láthatod milyen volt az alváz és milyen lett. Mi is ugyanígy jártunk vele, megpickáltuk csavarhúzóval a vázat és ugye nem kellett volna. Már van új váz de a régire ráléptem és úgy tört szét mint a ropi.

Remélem már folyamatban van a vázcsere nálad is! Ha nincs nézd meg a régebbi hozzászólásomban feltett képeket, ott a mester címe aki pöpec vázat készít aránylag olcsón.

Azt hiszem megfogadjuk WooDoo tanácsát és Devecsert messze elkerüljük ezután.

Előzmény: viti2 (219)
peti67 Creative Commons License 2006.11.14 0 0 220

Az én járgányom nem azt mondom hogy makulátlan de indul 60-at megy karcolások vannak rajt, de nem tudták elindítani azért adták olcson. Valami fekete lötty volt benne amit gyufával is elég meggyujtani.

Kipucoltam az üzemanyagrendszert és jó. Lehet hogy volt egykis szerencsém is de végülis zsákbamacskavolt. Amikor én vettem még 1db. volt neki 360-ért de az üzemképes kipróbálható ök használták a környéken. Rengeteg autót hoznak, van kint egy embere aki keresi a gépeket. Hetente többet eladnak, mindíg van választék érdemes megnézni ha arra jár az ember. Én néztem Pápán, Devecserbe De ez volt a legkorrektebb az összes közül.

itt Most egy törött van neki fent.
Előzmény: WooDoo (218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!