énnekem magyarázhat, de a fékpad az fékpad. azé sajnálom szegényt, mert elsõ kísérletre feltett egy erõsített programot, csak azt az autó "nem vette észre". másodikra feltette a konzervbeállításait, az meg ezt tudja. szóval, most dolgoznia kell a pénzéért. én meg járhatok ki hozzá, amíg eltalálja a beállításokat...
ckerti, szili köszi, na erre nem gondoltam... szerintetek meddig érdemes kimélő üzemmódban használni (most 600km van benne), illetve mi a max fordulatszám amit javasoltok?
'Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)'
Hát ezér' mentem oda, basszus!!!!
Rád hallgatok, aztán nem tudom, az égiek meghallgatnak-e, mert ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel. Na de nem szapulom, mint lent írtam, holnap (vagy legalábbis záros idõn belül) remélhetõleg sikerül megugrani a dolgot, és jön a hepiend.
> A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-
> ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.
Mert fasza púpos a nyomatékgörbéd. :s Ezért is nem túl jók a mért adataid, mert fent lószart se erősödött ahhoz képest, amit alul kapott.
Gondolj bele, a 4. fokozatod hosszabb áttétellel miatti gyengeségét kompenzálja a nagyobb nyomaték!!! (na jó, a váltás is számít) Ez olyan probléma, mint a széria turbódízeleknél, hogy nem érdemes visszaváltani közepes fordulatról, mert nem húz ojbban...
Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)
Sziasztok! Sikerült végigszaladnom a topikon, gyorsban szeretném megkérdezni tőletek, hogy ki melyik szervízt ajánlja, az autó új, így sajnos csak márkaszervíz jöhet számításba.
Vki tudja hogy hogyan működik az új octaviakban a kerék nyomás ellenörző? Szelepben van az érzékelő, vagy a felniben?
nah lámpamosó ügyben a biztiosíték voilt kimenve, semmi extra. Valóban 2 pompa van rajta. Motorelektronika ügyben lehet pilanatnyi elmezavar ahogy Westi fogalmazott, vagy a bov, esetleg hogy egyszer túltöltöttem a tankot, és vanott neki egy levegőztetője. azt egy kicsit megerőszakoltam. Ráadásúl az a levegőztető cső elmegy a motortérbe és ott egy dobozba fut bele a szervó hidraulika elé. Nem teljesen világos számomra, hogy mi a funkciója, vagy hogy miként műxik. Tán bekeveri a benzingőzt a a töltőlevegőbe vagy dunsztom sincs.
UI: amint az kiderült a gyertyáka westi szállítja, és teljesen rendbe van a cucc. Persze kicserélni nem sikerült mert otthonvettem észre, hogy a gyertya kulcsom ami van az nem pászol. A gyujtástrafón viszon sehol sem volt feltüntetve, hogy imlyen gyártmány.
enye ejnye megvárhattad volna a saját értékelésem, semmi pejoratívat nem mondtam, csak függőben tartottam a véleményem amíg személyesen meg nem győzödőm.
Gyertyák zsír eredetiek, kiszolgálás fasza, igen bevállalatad kompenzációként a hibakód kiolvasását, szal végül minden összevetve mindennel meg voltam elégedve, sőt külön köszöntem, hogy hajlandó voltál este is fogadni. Szal minden zsírkirály volt. Fékügyben rövidesen jelentkezem mailben.
Én is meredekebbre állítottam az ülést, és a deréktámaszt 0-ra állítottam, egy kicsivel jobb lett. Ezért biztos nem fogom szétszedni az ülést!
Holnap megyek vissza az ATC-hez, 'felülvizsgálatra' :), emberünk egyelõre nem érti a dolgot, remélem, azért megoldja. Pont ezt akartam elkerülni, hogy 1-2-3 céget végiglátogassak, amig végre valaki rendesen megcsinálja. Annyira azért nem vagyok megszállott, hogy többszáz rugót és néhány hónapot ezzel töltsek el.
Szombaton megint mértem egy párat. A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz. 100-200: 16.9 s
Nekem (OFF autón) az oldotta meg eccer a hasonló helyzetet, hogy az ülés magasságán állítottam sokat. Így máshová került a deréktámasz, és hirtelen jó lett.
Szia te GYÖKÉR!(Bocs látom úgy írtad alá, hogy Kis buzi,na mindegy)
Nem tudom mitől sejted, hogy én voltam aki be merészelt eléd vágni valahol, de sajnos közölnöm kell veled, hogy bár nagyon szeretek vezetni pont pénteken nem ültem autóba, bár ez teljesen nem tartozik rád...
Azért jó, hogy leírtad a rendszámomat (érzékelem, hogy fejben nem bírtad volna megjegyezni általában három betű három szám) ez még biztos hasznos lesz, ha elfelejtem, majd megkérdezem tőled.
Remélem tovább szívat aki eddig is tette mert úgy látszik megérdemled...(sajnos mást nem tudok neked kívánni, mert a bemutatkozásodnak nem volt valami pozitív hatása)
Neked nem nagyteljesítményű turbós autód van, hanem egy fos olasz autód, ezernégyes motorral. Ha jól sejtem te voltál az a szarházi aki bepofátlankodott elém a jobbra kanyarodó sávból pénteken reggel. Az Octaviamról meg szállj le, mert a rendszámodat felírtam, ne akard hogy megkeresselek.
A lámpamosós "röviden húzom csak ablak hosszan lámpamosó is" balhé amit írtam, az OI RS-re vonatkozik...halovány lövésem sincs, hogy miként van ez az OII RS-nél! :-)
Nincs egy chiptuning topik, ahol a tapasztalatokat le lehet irni, el lehet olvasni? Kíváncsi lennék, másoknak milyen eredményeket hozott a chiptuning, melyik cégnél hogyan hogy jöttek be az ígéretek.
Az ATC fõnöke mutatott saját fékpadján mért Octavia RS II eredményeket, legrosszabb 236LE, legjobb 250. Leméretem az õ gépén is, hátha akkor meglesz a 250 ló. -:)
Szia szili, jó, hogy elõkerültél, van kérdésem. Megvolt a csikktuning az ATC-nél, hááááát, finoman szólva nem vagyok teljesen elégedett. Max telj 215 ---> 216,6 LE, nyomaték 293 ---> 327Nm, keréken +8LE Persze lehet másképp is nézni, a fordulatszám-tartomány nagy részén nõtt a telj és nyomaték is. 2000-nél egész jelentõs a nyereség, 3000-re lényegesen csökken, 5000-nél teljesen eltünik. Az 1. görbe az új nyomatéké, a 3. az új teljesítmény, a többi az elõzõ mérés adata. Amit hiányolok, az az, hogy 4000 fölött elfogy a plusz teljesítmény. Te is elvitted az ATC után az OCT-hez, ezek szerint nem voltál elégedett?
nekem nagyon nem jön be az ülés hosszú távon. nem a deréktámasszal van gondom, hanem 1-2 óra autózás után úgy érzem, hogy iszonyúan el vagyok fáradva. lehet, hogy egyedi eset, de nálam így van, az eddigi autóimnál ezt nem tapasztaltam.