Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 499
Hát ez a 2 jóképű hogyan tévedt ebbe a topikba? :DDDDDDDD
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 498

> ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel.

 

Látod, ez általában az első dolog, amiért meg szokták utálni az ATC-t. De ne hagyd magad lerázni!!

Előzmény: fityka vagyim (492)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 497
énnekem magyarázhat, de a fékpad az fékpad. azé sajnálom szegényt, mert elsõ kísérletre feltett egy erõsített programot, csak azt az autó "nem vette észre". másodikra feltette a konzervbeállításait, az meg ezt tudja. szóval, most dolgoznia kell a pénzéért. én meg járhatok ki hozzá, amíg eltalálja a beállításokat...
Előzmény: Törölt nick (494)
rstd Creative Commons License 2007.02.12 0 0 496
ckerti, szili
köszi, na erre nem gondoltam...
szerintetek meddig érdemes kimélő üzemmódban használni (most 600km van benne), illetve mi a max fordulatszám amit javasoltok?
Előzmény: ckerti (493)
ckerti Creative Commons License 2007.02.12 0 0 493

Nincs külön érzékelő, az ABS szenzorok jeleit figyeli és a fordulatszámkülönbség alapján következtet a defektre.

 

Kerékcsere után konfigurálni kell a rendszert, a kezelési könyvben leírt módon (azt hiszem nyomva kell tartani a gombot adott ideig, menet közben).

Előzmény: rstd (490)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 492
'Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!! (ha rám hallgatsz :)'

Hát ezér' mentem oda, basszus!!!!

Rád hallgatok, aztán nem tudom, az égiek meghallgatnak-e, mert ATC úr nem véli érteni az eredményt, ami nem biztos, hogy jó jel. Na de nem szapulom, mint lent írtam, holnap (vagy legalábbis záros idõn belül) remélhetõleg sikerül megugrani a dolgot, és jön a hepiend.
Előzmény: Varshi (491)
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 491

> A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-

> ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.

 

Mert fasza púpos a nyomatékgörbéd. :s Ezért is nem túl jók a mért adataid, mert fent lószart se erősödött ahhoz képest, amit alul kapott.

 

Gondolj bele, a 4. fokozatod hosszabb áttétellel miatti gyengeségét kompenzálja a nagyobb nyomaték!!! (na jó, a váltás is számít) Ez olyan probléma, mint a széria turbódízeleknél, hogy nem érdemes visszaváltani közepes fordulatról, mert nem húz ojbban...

 

Ez marhára nem jó így, csináltass egy fent is erős konfigot szerintem!!  (ha rám hallgatsz :)

Előzmény: fityka vagyim (487)
rstd Creative Commons License 2007.02.12 0 0 490
Sziasztok!
Sikerült végigszaladnom a topikon, gyorsban szeretném megkérdezni tőletek, hogy ki melyik szervízt ajánlja, az autó új, így sajnos csak márkaszervíz jöhet számításba.

Vki tudja hogy hogyan működik az új octaviakban a kerék nyomás ellenörző? Szelepben van az érzékelő, vagy a felniben?

Előre is köszi
fistick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 489
nah lámpamosó ügyben a biztiosíték voilt kimenve, semmi extra. Valóban 2 pompa van rajta.
Motorelektronika ügyben lehet pilanatnyi elmezavar ahogy Westi fogalmazott, vagy a bov, esetleg hogy egyszer túltöltöttem a tankot, és vanott neki egy levegőztetője. azt egy kicsit megerőszakoltam.
Ráadásúl az a levegőztető cső elmegy a motortérbe és ott egy dobozba fut bele a szervó hidraulika elé. Nem teljesen világos számomra, hogy mi a funkciója, vagy hogy miként műxik. Tán bekeveri a benzingőzt a a töltőlevegőbe vagy dunsztom sincs.

UI: amint az kiderült a gyertyáka westi szállítja, és teljesen rendbe van a cucc. Persze kicserélni nem sikerült mert otthonvettem észre, hogy a gyertya kulcsom ami van az nem pászol. A gyujtástrafón viszon sehol sem volt feltüntetve, hogy imlyen gyártmány.
Előzmény: Balu /octavia RS/ (479)
fistick Creative Commons License 2007.02.12 0 0 488
enye ejnye megvárhattad volna a saját értékelésem, semmi pejoratívat nem mondtam, csak függőben tartottam a véleményem amíg személyesen meg nem győzödőm.

Gyertyák zsír eredetiek, kiszolgálás fasza, igen bevállalatad kompenzációként a hibakód kiolvasását, szal végül minden összevetve mindennel meg voltam elégedve, sőt külön köszöntem, hogy hajlandó voltál este is fogadni.
Szal minden zsírkirály volt.
Fékügyben rövidesen jelentkezem mailben.
Előzmény: wastegate (478)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.12 0 0 487
Sziasztok,

Én is meredekebbre állítottam az ülést, és a deréktámaszt 0-ra állítottam, egy kicsivel jobb lett.
Ezért biztos nem fogom szétszedni az ülést!

Holnap megyek vissza az ATC-hez, 'felülvizsgálatra' :), emberünk egyelõre nem érti a dolgot, remélem, azért megoldja. Pont ezt akartam elkerülni, hogy 1-2-3 céget végiglátogassak, amig végre valaki rendesen megcsinálja. Annyira azért nem vagyok megszállott, hogy többszáz rugót és néhány hónapot ezzel töltsek el.

Szombaton megint mértem egy párat. A 100-160-at eddig úgy próbáltam, hogy 3.-ban indítottam, most kipróbáltam, hogy 4.-ben nyomom végig, és láss csodát: 7.3 s. Ezt nem gondoltam volna, hogy így jobb lesz.
100-200: 16.9 s

Csõ!
Előzmény: Törölt nick (485)
Varshi Creative Commons License 2007.02.12 0 0 486
Nekem (OFF autón) az oldotta meg eccer a hasonló helyzetet, hogy az ülés magasságán állítottam sokat. Így máshová került a deréktámasz, és hirtelen jó lett.
Előzmény: Törölt nick (485)
norgi Creative Commons License 2007.02.11 0 0 484
Akkor nekem vagy béna hátam van, vagy szeretek egyenes ülni :D
Előzmény: Törölt nick (477)
Hillbilly Creative Commons License 2007.02.11 0 0 483

Jól van haver tetézd csak. Ugass még.

Előzmény: császár7 (482)
császár7 Creative Commons License 2007.02.11 0 0 482

Szia te GYÖKÉR!(Bocs látom úgy írtad alá, hogy Kis buzi,na mindegy)

 

Nem tudom mitől sejted, hogy én voltam aki be merészelt eléd vágni valahol, de sajnos közölnöm kell veled, hogy bár nagyon szeretek vezetni pont pénteken nem ültem autóba, bár ez teljesen nem tartozik rád...

 

Azért jó, hogy leírtad a rendszámomat (érzékelem, hogy fejben nem bírtad volna megjegyezni általában három betű három szám) ez még biztos hasznos lesz, ha elfelejtem, majd megkérdezem tőled.

 

Remélem tovább szívat aki eddig is tette mert úgy látszik megérdemled...(sajnos mást nem tudok neked kívánni, mert a bemutatkozásodnak nem volt valami pozitív hatása)

 

 

Előzmény: Hillbilly (481)
Hillbilly Creative Commons License 2007.02.11 0 0 481

Neked nem nagyteljesítményű turbós autód van, hanem egy fos olasz autód, ezernégyes motorral. Ha jól sejtem te voltál az a szarházi aki bepofátlankodott elém a jobbra kanyarodó sávból pénteken reggel. Az Octaviamról meg szállj le, mert a rendszámodat felírtam, ne akard hogy megkeresselek.

Kis buzi.

Előzmény: császár7 (355)
wase Creative Commons License 2007.02.10 0 0 480
könyv szerint, minden 5. mosásnál ha 1mp-nél hosszabban húzod a kart akkor "vereti" az elejét is ;)
Előzmény: Balu /octavia RS/ (479)
Balu /octavia RS/ Creative Commons License 2007.02.10 0 0 479
A lámpamosós "röviden húzom csak ablak hosszan lámpamosó is" balhé amit írtam, az OI RS-re vonatkozik...halovány lövésem sincs, hogy miként van ez az OII RS-nél! :-)
Előzmény: Törölt nick (460)
wastegate Creative Commons License 2007.02.10 0 0 478

Ha akkor jösz érte amikor először beszéltünk róla akkor marad a 8....

Ha ennyire fájdalmas az ár akkor azt kell mondani köszönöm nem kell...

A műszeres vizsgálat ill a hibakód törlése ingyen volt...ezt se felejtsd el mondani.

 

Van trafóm is de csak 4db ot tudok adni...

 

üdv

w

 

más...

 

gyári ill sport 312mmx25mm féktárcsa ill betét szintén van eladó...

 

érdeklődni mail-ban légyszi...

 

w

 

312mmm312x25sparcofúrt...
Előzmény: fistic (445)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.09 0 0 476

Már a multkor is figyletem fogalom problémáid vannak.

 

ezek nem rugalmasságok hanem sprintek.

legideálisabb fokozatban van mérve nekem is az rs-nek is.

 

Előzmény: Törölt nick (473)
Varshi Creative Commons License 2007.02.09 0 0 475
A "60-100 2.-ban 3.0/2.5 mp" messze nem rugalmassági mérés. :o)
Előzmény: Törölt nick (472)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.09 0 0 471

gyere át a dizeltuning forumra.

oda itrogatnak chippesek is.

de a benzines chippelésben jo tanácsot kérhetsz a drag racing forumon is.

 

Előzmény: fityka vagyim (470)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.09 0 0 470
Nincs egy chiptuning topik, ahol a tapasztalatokat le lehet irni, el lehet olvasni? Kíváncsi lennék, másoknak milyen eredményeket hozott a chiptuning, melyik cégnél hogyan hogy jöttek be az ígéretek.

Az ATC fõnöke mutatott saját fékpadján mért Octavia RS II eredményeket, legrosszabb 236LE, legjobb 250. Leméretem az õ gépén is, hátha akkor meglesz a 250 ló. -:)
Előzmény: Varshi (468)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.02.09 0 0 469

a pd toledom pont ennyit tud 100-160-on és 80-120-on.

 

szar az ATC.

 

Előzmény: fityka vagyim (464)
Varshi Creative Commons License 2007.02.09 0 0 468
A %-ot az időeredmények javulására értettem.
Előzmény: fityka vagyim (464)
Varshi Creative Commons License 2007.02.09 0 0 467

Ez tényleg karcsú. :((

Ennél sokkal jobban kéne mennie chipelve. A csökkenéseknek vagy 2-szer ennyinek kéne lenni, ez 15% sincs...

Előzmény: fityka vagyim (464)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.09 0 0 466
na talán igy jó lesz http://new.photos.yahoo.com/dzsonassz/photo/294928804223528245/0
Előzmény: fityka vagyim (465)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.09 0 0 465
eldugta a linket a kép alá ez a dög.

nagyban
Előzmény: fityka vagyim (464)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.09 0 0 464
Szia szili, jó, hogy elõkerültél, van kérdésem. Megvolt a csikktuning az ATC-nél, hááááát, finoman szólva nem vagyok teljesen elégedett. Max telj 215 ---> 216,6 LE, nyomaték 293 ---> 327Nm, keréken +8LE Persze lehet másképp is nézni, a fordulatszám-tartomány nagy részén nõtt a telj és nyomaték is. 2000-nél egész jelentõs a nyereség, 3000-re lényegesen csökken, 5000-nél teljesen eltünik. Az 1. görbe az új nyomatéké, a 3. az új teljesítmény, a többi az elõzõ mérés adata. Amit hiányolok, az az, hogy 4000 fölött elfogy a plusz teljesítmény.
Te is elvitted az ATC után az OCT-hez, ezek szerint nem voltál elégedett?

Várom a véleményeket.

Mértem is csippelés elõtt/után
60-100 2.-ban 3.0/2.5 mp
80-120 3.-ban 4.0/3.5 mp
100-160 8.7/7.7 mp
0-100 7.5/6.8-6.9

nagyban
Előzmény: Törölt nick (459)
fityka vagyim Creative Commons License 2007.02.09 0 0 463
nekem nagyon nem jön be az ülés hosszú távon. nem a deréktámasszal van gondom, hanem 1-2 óra autózás után úgy érzem, hogy iszonyúan el vagyok fáradva. lehet, hogy egyedi eset, de nálam így van, az eddigi autóimnál ezt nem tapasztaltam.
Előzmény: falcon26 (452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!